No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araComercial i Vendes
11Transport i Logística
7Informàtica i IT
5Administració i Secretariat
3Publicitat i Comunicació
3Veure més categories
Comerç i Venda al Detall
2Educació i Formació
2Enginyeria i Mecànica
2Farmacèutica
2Màrqueting i Negoci
2Construcció
1Desenvolupament de Programari
1Disseny i Usabilitat
1Indústria Manufacturera
1Instal·lació i Manteniment
1Recursos Humans
1Sanitat i Salut
1Telecomunicacions
1Turisme i Entreteniment
1Agricultura
0Alimentació
0Art, Moda i Disseny
0Arts i Oficis
0Assegurances
0Atenció al client
0Banca
0Ciència i Investigació
0Comptabilitat i Finances
0Cures i Serveis Personals
0Dret i Legal
0Editorial i Mitjans
0Energia i Mineria
0Esport i Entrenament
0Hostaleria
0Immobiliària
0Producte
0Seguretat
0Social i Voluntariat
0Top Zones
Palmas de Gran Canaria, Las
48Auxiliar Administrativo
4 de marçAGILS Accessibilitat
Palmas de Gran Canaria, Las, ES
Auxiliar Administrativo
AGILS Accessibilitat · Palmas de Gran Canaria, Las, ES
Excel Outlook Word
Ubicació: Teletreball, amb disponibilitat per a reunions puntuals presencials a BarcelonaTipus de Contracte: Inicial de 25h setmanals, ampliable a jornada completa.Remuneració: 12.618,15€ bruts anuals, segons conveni, amb possibles augments d'acord amb experiència i perfil.Experiència: Es requereix experiència mínima de 2 anys en treballs d'administració d'empresa.Descripció del Lloc:Empresa en creixement dedicada a la Consultoria i serveis relacionats en l'accessibilitat precisa d'una administrativa amb experiència, organitzada i proactiva per unir-se al nostre equip.
Les tasques a realitzar son:
- Gestió Administrativa i Documental· Atenció al Client i Proveïdors· Facturació i Comptabilitat Bàsica· Coordinació Interna i suport en l'operativa diària de l'empresa.Requisits:
- Residir a Barcelona o voltants· Incorporació immediata· Disposar d'un entorn adient per poder teletreballar· Disponibilitat per fer reunions puntuals presencials a Barcelona· Experiència prèvia en administració
- Coneixements en facturació i comptabilitat bàsica· Domini funcional de les aplicacions clau d'Office 365 (Word, Excel, Outlook, Teams, etc. )
- Experiència en plataformes de gestió de facturació (Per exemple, Factusol, Contasimple, etc. )
- Capacitat d'organització i gestió de tasques múltiples· Habilitats de comunicació i tracte amb clients/proveïdors· Nivell C de CatalàEs valorarà: Coneixements en l'àmbit de la diversitat funcional i d'accessibilitat Coneixements en tramitació de subvencions i ajuts públics Coneixements en tramitació de concursos públics Coneixements en gestió de PRLSi compleixes amb els requisits i t'interessa l'oportunitat, envia'ns el teu CV a ****** amb l'assumpte: Candidatura Administrativa Barcelona.