No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araComercial i Vendes
24Transport i Logística
22Administració i Secretariat
18Informàtica i IT
18Enginyeria i Mecànica
13Veure més categories
Educació i Formació
12Indústria Manufacturera
11Comerç i Venda al Detall
9Desenvolupament de Programari
5Instal·lació i Manteniment
5Màrqueting i Negoci
5Arts i Oficis
3Sanitat i Salut
3Art, Moda i Disseny
2Construcció
2Dret i Legal
2Publicitat i Comunicació
2Atenció al client
1Comptabilitat i Finances
1Disseny i Usabilitat
1Energia i Mineria
1Recursos Humans
1Turisme i Entreteniment
1Agricultura
0Alimentació
0Assegurances
0Banca
0Ciència i Investigació
0Cures i Serveis Personals
0Editorial i Mitjans
0Esport i Entrenament
0Farmacèutica
0Hostaleria
0Immobiliària
0Producte
0Seguretat
0Social i Voluntariat
0Telecomunicacions
0Top Zones
Bizkaia
106Cuideo ®
Bilbao, ES
Asesor/a comercial - Bilbao
Cuideo ® · Bilbao, ES
¡Descubre una nueva oportunidad en Cuideo!
Estamos en la búsqueda de un Asesor/a de atención a las familias responsable de zona para unirse a nuestro equipo en Bilbao, perfil de ventas B2C. ¿Tienes experiencia en venta consultiva y has trabajado idealmente en el sector social o con un enfoque en el bienestar de personas? Valoramos perfiles apasionados/as, proactivos/as y con habilidad para conectar y entender las necesidades de las familias sobre cuidados a mayores.
¿Qué beneficios te esperan al unirte a Cuideo?
- Cultura Innovadora: Ambiente de trabajo startup que valora la creatividad, la innovación y la agilidad.
- Beneficios: Acceso a un paquete exclusivo de beneficios incluyendo descuentos en formaciones, días libres adicionales y mucho más.
- Impacto Social Positivo: Contribuye a mejorar la calidad de vida de las personas mayores.
- Horario: Lunes de 9 a 14 y de 15 a 19, de martes a jueves de 9 a 14 y de 15 a 18 y viernes intensivo de 9 a 15.
- Estabilidad laboral: Contrato indefinido a jornada completa en modalidad presencial.
- Salario: 22.400€ brutos anuales fijos más remuneración variable mensual según objetivos.
- Brindar atención telefónica y presencial a familias que buscan asesoramiento, comprendiendo sus necesidades y ofreciendo soluciones personalizadas.
- Calcular y enviar presupuestos y propuestas comerciales, recibiendo solicitudes por correo electrónico o a través de nuestra plataforma interna.
- Realizar un seguimiento activo para garantizar su satisfacción continua.
- Colaborar estrechamente con otros departamentos para asegurar la excelencia en el servicio.
- Alcanzar los objetivos mensuales con la elaboración de presupuestos y asesoramiento en servicios de cuidados.
- Apoyo en la estrategia de venta offline en la zona territorial y en las acciones enfocadas a incrementar ventas.
- Formación en ventas, atención al cliente o gestión comercial. Se valorará la experiencia en presupuestación de servicios, especialmente en atención a domicilio. La formación en técnicas de venta consultiva y conocimiento sobre servicios domiciliarios será un plus.
- Experiencia mínima de 2 años en venta directa al cliente.
- Habilidad para trabajar con herramientas tecnológicas, con experiencia en entorno Gmail.
- Conocimiento y experiencia con CRM será altamente valorado.
- Proactividad, orientación al cliente, habilidades comunicativas y empatía son esenciales.
Con un equipo en crecimiento, de más de 100 personas, estamos en búsqueda de personas igual de comprometidas para unirse a nosotros en la misión de afrontar los desafíos sociales y construir un futuro de cuidado personalizado y significativo.
¡Forma parte de Cuideo y únete a la revolución!
Fomentamos la igualdad y la inclusión, comprometidos con oportunidades laborales sin discriminación por raza, religión, sexo, orientación sexual, edad, discapacidad u otros factores. Valoramos y celebramos la diversidad en nuestro entorno de trabajo.
Sales Representative - North of Spain
16 de febr.myGwork
Bilbao, ES
Sales Representative - North of Spain
myGwork · Bilbao, ES
This job is with Baxter International Inc, an inclusive employer and a member of myGwork – the largest global platform for the LGBTQ+ business community. Please do not contact the recruiter directly.
This is where you save and sustain lives
At Baxter, we are deeply connected by our mission. No matter your role at Baxter, your work makes a positive impact on people around the world. You'll feel a sense of purpose throughout the organization, as we know our work improves outcomes for millions of patients.
Baxter's products and therapies are found in almost every hospital worldwide, in clinics and in the home. For over 85 years, we have pioneered significant medical innovations that transform healthcare.
Together, we create a place where we are happy, successful and inspire each other. This is where you can do your best work.
Join us at the intersection of saving and sustaining lives—where your purpose accelerates our mission.
Are you looking to work alongside dynamic and hard-working individuals who are dedicated to saving and sustaining lives? Our team values speed, simplicity, courage, and collaboration in all aspects of our work. Then we would love to hear from you!
We are currently searching for a Sales Representative in the North of Spain (Basque Country, Aragon, Navarra, La Rioja, Cantabria). As a Sales Rep you will be responsible for managing a portfolio of products and deliver on sales and profit targets and selling interactions to our Healthcare customers.
What You'll Be Doing
- Educate Hospital Healthcare professionals to ensure take up of company products to optimize patient outcomes.
- Create, implement and review territory business plans that are aligned to a National strategy and identify and act upon local opportunities.
- Developing and nurturing collaborative relationships to grow existing business base by differentiating solutions clinically and financially versus the competitors.
- Provide clinical, financial and value-based solutions to key decision makers within the Healthcare sector.
- Negotiate consistent and transparent pricing to secure long term profitable and sustainable sales/market presence.
- Drive the tender management process, including pre-tender focused activity and tender submission.
- Forecast and analyse sales and market data to inform activity and ensure a focused and results driven return on time.
- Use the CRM system to support planning, sequential selling and territory analyses.
- Work closely with peers as well as with the wider team (marketing, clinical, IT) to continually drive a culture of collaboration, support and best practice sharing.
- Degree level qualification or relevant Clinical background.
- Successful and solid Healthcare Sales experience and knowledge of hospital dynamics, decision paths and capital funding mechanisms.
- Knowledge of tenders/deal structuring and ability to negotiate complex sales.
- Interpersonal skills and capacity to adapt to a variety of customer types.
- Tenacity and creative attitude to succeed in a fast paced and changing environment, as well as adapting to evolving internal business priorities.
- Resourceful IT user
Baxter is an equal opportunity employer and is therefore firmly committed towards making employment opportunities available to all qualified applicants without regard to gender, race, age, disability, colour, nationality, ethnic or national origin, marital status, sexual orientation, responsibility for dependents, religion or trade union membership.
Reasonable Accommodations
Baxter is committed to working with and providing reasonable accommodations to individuals with disabilities globally. If, because of a medical condition or disability, you need a reasonable accommodation for any part of the application or interview process, please click on the link here and let us know the nature of your request along with your contact information.
Recruitment Fraud Notice
Baxter has discovered incidents of employment scams, where fraudulent parties pose as Baxter employees, recruiters, or other agents, and engage with online job seekers in an attempt to steal personal and/or financial information. To learn how you can protect yourself, review our Recruitment Fraud Notice.
Sales Representative - North of Spain
16 de febr.Baxter International Inc.
Bilbao, ES
Sales Representative - North of Spain
Baxter International Inc. · Bilbao, ES
This is where you save and sustain lives
At Baxter, we are deeply connected by our mission. No matter your role at Baxter, your work makes a positive impact on people around the world. You'll feel a sense of purpose throughout the organization, as we know our work improves outcomes for millions of patients.
Baxter's products and therapies are found in almost every hospital worldwide, in clinics and in the home. For over 85 years, we have pioneered significant medical innovations that transform healthcare.
Together, we create a place where we are happy, successful and inspire each other. This is where you can do your best work.
Join us at the intersection of saving and sustaining lives—where your purpose accelerates our mission.
Are you looking to work alongside dynamic and hard-working individuals who are dedicated to saving and sustaining lives? Our team values speed, simplicity, courage, and collaboration in all aspects of our work. Then we would love to hear from you!
We are currently searching for a Sales Representative in the North of Spain (Basque Country, Aragon, Navarra, La Rioja, Cantabria). As a Sales Rep you will be responsible for managing a portfolio of products and deliver on sales and profit targets and selling interactions to our Healthcare customers.
What you'll be doing:
- Educate Hospital Healthcare professionals to ensure take up of company products to optimize patient outcomes.
- Create, implement and review territory business plans that are aligned to a National strategy and identify and act upon local opportunities.
- Developing and nurturing collaborative relationships to grow existing business base by differentiating solutions clinically and financially versus the competitors.
- Provide clinical, financial and value-based solutions to key decision makers within the Healthcare sector.
- Negotiate consistent and transparent pricing to secure long term profitable and sustainable sales/market presence.
- Drive the tender management process, including pre-tender focused activity and tender submission.
- Forecast and analyse sales and market data to inform activity and ensure a focused and results driven return on time.
- Use the CRM system to support planning, sequential selling and territory analyses.
- Work closely with peers as well as with the wider team (marketing, clinical, IT) to continually drive a culture of collaboration, support and best practice sharing.
- Degree level qualification or relevant Clinical background.
- Successful and solid Healthcare Sales experience and knowledge of hospital dynamics, decision paths and capital funding mechanisms.
- Knowledge of tenders/deal structuring and ability to negotiate complex sales.
- Interpersonal skills and capacity to adapt to a variety of customer types.
- Tenacity and creative attitude to succeed in a fast paced and changing environment, as well as adapting to evolving internal business priorities.
- Resourceful IT user
Baxter is an equal opportunity employer and is therefore firmly committed towards making employment opportunities available to all qualified applicants without regard to gender, race, age, disability, colour, nationality, ethnic or national origin, marital status, sexual orientation, responsibility for dependents, religion or trade union membership.
Reasonable Accommodations
Baxter is committed to working with and providing reasonable accommodations to individuals with disabilities globally. If, because of a medical condition or disability, you need a reasonable accommodation for any part of the application or interview process, please click on the link here and let us know the nature of your request along with your contact information.
Recruitment Fraud Notice
Baxter has discovered incidents of employment scams, where fraudulent parties pose as Baxter employees, recruiters, or other agents, and engage with online job seekers in an attempt to steal personal and/or financial information. To learn how you can protect yourself, review our Recruitment Fraud Notice.
Asesor/a Comercial - Sector Educativo
11 de febr.WALT HR by evolus
Bilbao, ES
Asesor/a Comercial - Sector Educativo
WALT HR by evolus · Bilbao, ES
Office
Tareas
Desde Walt HR, buscamos Asesor/a Comercial para Bizkaia cuya misión será visitar los centros escolares asignados por zona para comercializar y asesorar sobre los productos, libros de texto y literatura, robótica, dispositivos y otros materiales digitales y recursos interactivos. Las funciones principales del puesto son:
- Planificar, organizar y realizar las visitas con el fin de abarcar a todos los clientes previstos, tanto reales como potenciales.
- Mantener una comunicación continúa con los clientes informándoles sobre proyectos, productos y servicios, tanto actuales como novedades.
- Planificar y organizar las muestras y productos.
- Mantener actualizada la Base de Datos.
- Negociar con los clientes, respetando los márgenes de maniobra establecidos por el Responsable Comercial y siguiendo sus orientaciones.
- Colaborar con el resto del equipo comercial y con el conjunto de la Unidad de Negocio en el conocimiento del mercado, el análisis y generación de producto y en la consecución de los objetivos generales de la Unidad de Negocio.
- Realizar seguimiento de cobros pendientes.
- Representar a la empresa en distintos actos de carácter educativo.
Se requiere:
- Formación: estudios medios, COU, F.P., etc. valorándose Diplomado y/o Licenciados
- 5 años experiencia comercial, valorable en el sector educativo
- Conocimiento del mundo educativo, valorable haber trabajado como docente
- Nivel bilingüe tanto oral como escrito de Euskera
- Permiso de conducir
- Manejo a nivel usuario de paquete Office
- Conocimiento y manejo de nuevas tecnologías y herramientas digitales.
- Contratación estable con la empresa
- Desarrollo profesional dentro de una gran empresa
- Salario fijo + retribución variable
ASESOR/A COMERCIAL - BILBAO
7 de febr.NA
Abadiño, ES
ASESOR/A COMERCIAL - BILBAO
NA · Abadiño, ES
¿Te encuentras en búsqueda de un nuevo proyecto profesional? Desde el grupo Adecco, estamos seleccionando para una importante empresa del Sector Tecnológico.
Funciones:
Interactuar con los clientes, ofrecer asesoramiento sobre productos y servicios relacionados con el sector energético (como soluciones de eficiencia energética, energías renovables, tarifas de energía, entre otros) y realizar ventas.
Gestionar el proceso de venta, desde la identificación de necesidades hasta el cierre de la venta, alcanzando los objetivos comerciales establecidos.
Gestión de productos en tienda.
En Adecco creemos en la igualdad de oportunidades y apostamos por el Talento Sin Etiquetas
Requisitos
-Habilidades de venta: Capacidad para realizar ventas, negociar, argumentar y cerrar acuerdos.
-Conocimiento básico sobre productos energéticos.
-Comunicación efectiva: Capacidad para explicar de manera clara y sencilla productos técnicos o complejos a los clientes.
-Experiencia mínima 3 años.
¿Qué ofrecemos?
- Salario: 24.672 euros brutos anuales.
-Jornada completa.
-Horario: Horario: De lunes a viernes de 09:00 a 19:00.
-Lugar de trabajo: Bilbao.
Contrato inicial 6 meses con posibilidad de continuidad/pase a plantilla.
Si estás interesado/a y crees que encajas en el perfil, ¡No lo dudes e inscríbete
Asesor/a Comercial en Bilbao
18 de des.NA
Abadiño, ES
Asesor/a Comercial en Bilbao
NA · Abadiño, ES
Si buscas una oportunidad para desarrollar tu carrera en el sector financiero de la mano de una compañía líder en el sector y con una experiencia de más de 150 años en el negocio financiero y asegurador, esta es tu oportunidad.
Buscamos asesores/as que quieran crecer profesionalmente y construir su propia cartera de clientes, ofreciendo soluciones en ahorro, inversión y planificación financiera. Nos dedicamos en exclusiva a esta línea de negocio y gestionando productos financieros y seguros personales, capaces de responder ante cualquier necesidad y expectativa de un ahorrador.
Requisitos
En cuanto a los requisitos que necesitamos que cumplas:
- Titulación universitaria en ADE, Economía, Derecho o similar.
- Experiencia en ventas o asesoramiento (valorable).
- Clara orientación al cliente.
- Capacidad para captar clientes.
¿Qué ofrecemos?
Tus beneficios con esta vacante:
- Te ofrecemos un contrato indefinido.
- Un salario fijo + comisiones sin límite.
- Un plan de carrera estructurado, con formación continua y certificaciones oficiales (MIFID II y CNMV).
- Apoyo y formación en colaboración con la Universidad Pompeu Fabra.