No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araInformàtica i IT
1.172Transport i Logística
1.132Comercial i Vendes
896Administració i Secretariat
727Comerç i Venda al Detall
553Veure més categories
Educació i Formació
533Desenvolupament de Programari
531Enginyeria i Mecànica
445Indústria Manufacturera
397Dret i Legal
355Màrqueting i Negoci
297Instal·lació i Manteniment
220Sanitat i Salut
179Publicitat i Comunicació
166Disseny i Usabilitat
148Construcció
125Alimentació
102Hostaleria
101Art, Moda i Disseny
87Recursos Humans
87Arts i Oficis
85Comptabilitat i Finances
82Turisme i Entreteniment
65Immobiliària
53Atenció al client
47Cures i Serveis Personals
46Producte
43Banca
40Seguretat
30Farmacèutica
25Energia i Mineria
19Social i Voluntariat
14Esport i Entrenament
8Assegurances
4Ciència i Investigació
4Telecomunicacions
4Agricultura
2Editorial i Mitjans
0Asesor comercial
NovaEnerty Sur Fotovoltaica
Madrid, ES
Asesor comercial
Enerty Sur Fotovoltaica · Madrid, ES
Descripción de la empresa Indica aquí los detalles.
Descripción del puesto Como Asesor Comercial en Enerty Sur Fotovoltaica, serás responsable de gestionar y mejorar las relaciones con los clientes, así como de incrementar las ventas de nuestros productos y servicios fotovoltaicos.
Las tareas diarias incluirán el seguimiento y soporte a clientes, así como la gestión comercial y servicio al cliente.
El trabajo se realizará en la zona de Madrid y alrededores.
Se valorara positivamente la experiencia en coordinacion de equipos de ventas, pudiendo optar a la coordinacion de un equipo de ventas en la zona.
Requisitos
- Experiencia en el seguimiento y soporte a clientes, asegurando una atención excepcional.
- Experiencia en el sector fotovoltaico
- Capacidad para gestionar de manera efectiva la relación comercial y aumentar las ventas.
- Aptitudes en el servicio al cliente y habilidades de ventas para impulsar el crecimiento comercial.
- Habilidades adicionales como la comunicación efectiva, trabajo en equipo y una mentalidad proactiva serán muy valoradas.
Astara
Madrid, ES
Asesor Comercial VN (Lexus)
Astara · Madrid, ES
El Role
Detectar las necesidades del cliente y ofrecerle asesoría personalizada de los productos y servicios de Lexus para lograr la consecución del objetivo comercial establecido y garantizar una excelente experiencia cliente.
Principales Funciones y Responsabilidades
- Actividad Comercial:
- Realizar una labor activa de prospección y agenda de citas y ventas.
- Atender a los clientes, identificando sus necesidades y asesorándoles acerca de los servicios/productos de la marca: financiación, seguros, garantías, etc.
- Realizar el proceso comercia} completo establecido por la marca incluyendo demostración estática y dinámica. Elaborar presupuestos conforme a sus necesidades.
- Tasar los vehículos usados en el momento de la venta en coordinación con el dpto. de VO.
- Realizar el pedido e incluir la financiación de la operación y seguro en coordinación con los departamentos correspondientes.
- Planificar y realizar la entrega acorde a los estándares exclusivos Lexus.
- Realizar el seguimiento de sus clientes resolviéndoles dudas y conociendo el grado de satisfacción del servicio recibido.
- Participar en acciones de marketing y eventos de concesionario y/o la marca
- Actividades De Gestión
- Utilizar las herramientas internas y externas preconizadas para introducir y reportar la actividad de ventas.
- Gestionar la documentación del expediente del cliente coordinando las acciones necesarias para asegurar una adecuada experiencia cliente.
- Realizar un seguimiento del proceso de preparación y llegada del vehículo, de manera coordinada con Logística, para tener controlada su entrega.
- Colaborar en el correcto mantenimiento de los estándares de coches y de exposición.
- Cumplimiento de las Guías de Buenas Prácticas Ambientales.
- Experiencia previa mínima en ventas de vehículo nuevo (lujo) de 3 años.
- Bachillerato o similar, preferible grado medio o licenciatura.
- Dominio de ofimática y manejo en rr.ss.
- Idiomas: Inglés, nivel medio.
Formalize
Sales Development Representative - Spanish speaking (Madrid)
Formalize · Madrid, ES
Teletreball SaaS Salesforce Office
If you can recognize this, then you are the one we are looking for!
- You like targets and measurable things as they clearly show you what you have achieved. Your goals are very important to you and achieving them one by one feels great.
- Meeting a deadline or keeping an agreement – it is not a question for you, it is a guarantee. You strive to live up to the responsibilities you take on. You really can't help it.
- You have often felt a strong drive towards goals and results. Crossing things off your to-do list makes you feel efficient – one of the best feelings you know.
- You are optimistic and always believe in the best. This applies to many areas of your life. You can easily bring out a smile in others, and you often carry one around yourself.
- In new relationships you are often very open from the start and expect others to be too. If not, they often become so once they experience your friendly and welcoming nature.
- You are action-oriented because “solutions come through action”. When problems arise and others can hit a “wall”, you roll up your sleeves and get to work to solve them.
- Competition is a great driving force, and you enjoy being measured on your performance. It is motivating when you can clearly compare your results with others.
- You can quickly grasp new knowledge because you are curious and quick to learn new things and put them to use afterwards. You find it stimulating to learn new things.
We see ourselves as a bunch of young, talented people that want to progress our careers. Currently, we are a team of +130 people from +14 nationalities operating from our offices in Aarhus, Copenhagen, Milan and Madrid. You will be part of the Spanish team at our Madrid office, where your main objective is to support revenue growth by:
- Generate new sales opportunities primarily through outbound efforts in the Spanish market, focusing on our Formalize product
- Identify, contact and communicate with potential customers or partners with the aim to organise client meetings
- Operate as an entrusted advisor and frontline ambassador towards our potential customers as you will be the first point of contact, building brand awareness towards our solutions and services
- Carefully design your prospecting strategies and reach out to set up meetings for our Account Executives.
- Maintain accurate records of all interactions in our CRM system, HubSpot
- Native proficiency in Spanish and professional proficiency in English.
- Able to work 40 hours/week at our Madrid office
- It is not a requirement to have many years of sales experience, but it is a plus if you have. Most importantly, we are looking for people with the right drive and motivation
- You are responsible, positive and take ownership of your tasks
- A self-starter who is dedicated and not afraid of making mistakes and learn from them
- Strong communication and interpersonal skills
- Comfortable working in a dynamic environment
- Experience in sales or customer-facing roles
- Experience with prospecting and generating leads through outbound calls, emails and social media outreach
- Proficiency in LinkedIn Sales Navigator and/or CRM tools (e.g. SalesForce and HubSpot)
At Formalize, we foster a culture of continuous challenge and growth, encouraging each team member to strive for excellence. Beyond sales, we emphasise ongoing learning and development to ensure your success in your role.
Upon joining, you will embark on an intensive 8-week onboarding program that, among other things, includes comprehensive sales training, introduction to our software and tools, a buddy program, weekly 1:1 sessions, and a structured career plan. Since we also are a social group that likes to spend time together, get ready for invites to padel matches, after-work beers or other fun team events set up by our social committees. And not to forget, the yearly company gathering in Denmark!🙌
The Opportunity And What We Offer
- Be part of one of the fast-growing venture backed SaaS company
- Be part of an international culture that invest heavily in their people - from skill development, company trips, to promotion opportunities
- High level of trust and autonomy
- Competitive salary with uncapped commissions
- 25 days of paid holiday annually, plus national holidays
- In-office culture with flexible working hours and the opportunity of remote work
- Various paid teams events and gatherings
- Annual team-building trip abroad in Denmark
- Social and extraordinary work culture
In the recruitment process, we use talent profiles. You will therefore receive a link to the test after sending your application.
Experience shows that it provides the best experience for both candidates and us as a company. It is not about answering right or wrong, but whether one's talents match the context you will work in. We want to hire a colleague who really thrives and flourishes with us, and therefore we are looking for the employee who will be a good fit with Formalize in relation to
- Fit between the person and work tasks
- Fit between the person and the colleagues in the team
- Fit between the person and the manager
About Formalize
Formalize is a tech company founded in 2021 with offices in Aarhus, Copenhagen, Milan and Madrid. Currently we are a team of +130 people from 14 nationalities operating in multiple European markets and are one of the fastest growing SaaS scale-ups.
Our journey started within the whistleblowing compliance sector, highlighted by the award-winning Whistleblower Software by Formalize, laying the foundation of our success story.
This initial chapter has been within whistleblowing compliance and meeting those regulations. Along the way we established strong partnerships and a base of satisfied customers. Our commitment was recognized through the best customer support, which earned us reputation as a customer-centric pioneer. But now, we extended our expertise to a larger compliance universe including data compliance, risk and privacy.
Formalize helps companies to effortlessly navigate and stay ahead in the ever-changing landscape of compliance. Our platform adapts to regulatory changes, continuously adapting to meet, and foresee, the evolving needs of our users - ensuring businesses remain compliant and confident in their operations.
Recruitment Process
📄 Send application and upload relevant information
🧠 Completion of talent test
🎙️15-minute online interview with the Talent Acquisition team
📞 30-minute online interview with the Hiring Manager
📝 IQ test and case preparation for the last interview (homework)
👥 60-minute in-person final interview with the Hiring Manager and relevant stakeholders
Join us at Formalize and be part of a team that is shaping the future of compliance and workplace excellence! Apply by attaching your resume, but we also appreciate a cover letter.
We are continuously hiring for this position, giving you the flexibility to specify your preferred start date when you apply. For more information or questions please contact the Talent Acquisition team.
join.com
Barcelona, ES
FX BARCELONA FILM SCHOOL: Asesor/A Comercial De Formación
join.com · Barcelona, ES
FX BARCELONA FILM SCHOOL busca un/a Asesor/A Comercial De Formación
En FX Barcelona Film School transformamos pasiones en carreras profesionales.
¿Quiénes somos?
Somos una Escuela Internacional referente educativo en grados y masters de Cine, Videojuegos, Animación, Concept Art, Efectos Visuales, etc. Más de 400 alumnos cada año cambian sus vidas formándose con nosotros.
Situados en el 22@ de Barcelona, tenemos 7.000m2 dedicados a formación de alta calidad en diferentes disciplinas artísticas (con platós, Cantina, Terraza...) y buscamos un Asesor/a Académico/a con experiencia comercial B2C para unirse a nuestro equipo de ventas.
Tu misión será aumentar las ventas de las distintas formaciones de la Escuela guiando y asesorando a futuros estudiantes de todo el mundo hacia programas que cambien sus vidas.
¿Qué harás?
- Gestionar leads y acompañar a los interesados/as durante todo el proceso de inscripción (entrevistas, videollamadas, visitas...) y matriculación desde nuestras instalaciones.
- Realizar la acción comercial en eventos de la Escuela y del Sector (festivales, ferias, eventos...)
- Informar y asesorar a futuros estudiantes y sus familias sobre nuestras formaciones.
- Realizar las tareas administrativas del proceso de matriculación.
- Cumplir objetivos comerciales ofreciendo una atención cercana y personalizada.
- Reportar incidencias o necesidades detectadas al responsable de ventas.
¿Qué buscamos?
Una persona apasionada por el cine y/o las artes digitales con:
- Experiencia en ventas. Se valorará experiencia en ventas académicas y/o de formación.
- Excelentes habilidades de comunicación y orientación a resultados.
- Formación mínima Formación profesional de grado medio.
- Manejo de herramientas CRM.
- Castellano y Catalán
- Inglés a nivel conversación imprescindible.
¿Qué ofrecemos?
- Un desafío emocionante: Queremos crecer contigo y que seas parte de nuestro equipo apasionado y creativo.
- Contrato indefinido
- Paquete retributivo: Salario base (entre 18-24000€ en función de la experiencia) + comisiones
Ayuntamiento de Torrelodones
ASESOR COMERCIAL DE SEGUROS
Ayuntamiento de Torrelodones · Rozas de Madrid, Las, ES
Teletreball
Teletrabajo y jornada presencial en Rozas de Madrid (Las)
11/4/2025
ENVIAR MI CV PARA ESTA OFERTA
Descripción
Vacantes 3
Lugar Teletrabajo y jornada presencial en Rozas de Madrid (Las)
Tipo de jornada
Jornada Completa
Tipo de contrato
Autónomos (Sin Contrato Lab)
Disponibilidad horaria
Completa
Salario
1500€ - 2000€
Fecha de Incorporación
1/5/2025
Sector
Servicios
Puestos de trabajo
BANCA Y SEGUROS
Descripción del puesto
- Comercialización de Seguros
- Prospección de Candidatos
- Carrera profesional en un sector en alza
- Desarrollo Personal y Profesional
- Asesoramiento a clientes y empresas sobre seguros
- Crecimiento díario
- Trabajo en equipo
- Grandes ingresos
- Capacidad de aprendizaje
- Espíritu emprendedor
- Responsabilidad y Compromiso
- Proactividad y liderazgo
Experiencia
No Requerida
Nivel de estudios
E.S.O. / Secundaria
Nivel de idiomas Nivel Avanzado
- Español
Director Comercial
NovaBureau Veritas Group
Alcobendas, ES
Director Comercial
Bureau Veritas Group · Alcobendas, ES
¿Te apasiona el mundo de la formación y el desarrollo empresarial? ¿Tienes un talento innato para las ventas y el liderazgo?
Estamos buscando la pieza clave del engranaje para unirse a nuestra empresa líder en formación y consultoría técnica.
Como Director/a Comercial, tendrás la oportunidad de revolucionar el sector educativo y empresarial.
Tu Misión
- Liderar equipos comerciales hacia el éxito
- Diseñar estrategias innovadoras de crecimiento
- Conquistar nuevos mercados y clientes clave
¿Estás listo/a para impactar directamente en el desarrollo profesional de miles de personas y empresas?
Queremos conocerte.
Sanofi
Barcelona, ES
Sales Representative / Delegado/a de ventas Cadiz
Sanofi · Barcelona, ES
Job title: Sales Representative / Delegado/a de ventas Cadiz
- Localización: Cadiz
- Tipo de contrato: Indefinido
En dependencia del Regional Customer Lead, se encargará principalmente de incrementar la satisfacción de los profesionales de la salud asegurando las ventas en un determinado portafolio de productos en la zona asignada (Cadiz)
El propósito de Opella / Sanofi Consumer Healthcare es ofrecer una vida más saludable y plena a nuestros consumidores. Esta misión define aquello en lo que creemos y representa el verdadero sentido de nuestro trabajo. Con todo ello, nos esforzamos diariamente para acercar nuestros productos a los consumidores para que se despidan de la gripe, el resfriado y la tos, combatan sus alergias, se carguen de buenas energías, gocen de una buena salud intestinal y cuiden a los más pequeños de la casa. Nuestro objetivo es seguir innovando a favor de la salud y la calidad de vida de los usuarios, identificando sus necesidades y proporcionando las mejores soluciones posibles para cada uno de ellos.
Aquí encontrarás un entorno de trabajo internacional en el que podrás desplegar tus talentos y desarrollar una carrera profesional exitosa.
Buscamos a profesionales comprometidos con las farmacias y con el servicio ofrecido con el único objetivo de que las farmacias gestionadas puedan vender más y servir mejor a sus clientes.
En Opella / Sanofi Consumer Healthcare, construimos marcas confiables y que conectan con cientos de millones de consumidores en todo el mundo. Nuestra misión es permitir un mejor autocuidado para personas y comunidades, al mismo tiempo que contribuimos a un planeta más saludable. Nos esforzamos por actuar como una fuerza para el bienestar, integrando la sostenibilidad en nuestra misión empresarial y la de nuestros empleados, y operando de manera responsable desde un punto de vista social y ambiental. Para lograr esto, necesitamos personas que puedan dar forma al futuro de nuestro negocio y ayudarnos en nuestro camino para convertirnos en la mejor fast-moving consumer healthcare empresa del y para el mundo.
Principales responsabilidades
- Planificará la ruta de acuerdo con las frecuencias objetivo y preparará la visita;
- Chequeará la superficie comercial de la farmacia y hará los pedidos en función del potencial del cliente; Cierre y acuerdo de la próxima visita;
- Activará la visibilidad y formará al equipo de la farmacia;
- Recopilará y analizará la información (mercado, producto, clientes, etc.);
- Identificará posibles nuevas oportunidades de negocio;
- Establecerá un plan de acción teniendo en cuenta sus análisis de recursos económicos y humanos y establecerá una planificación de ventas;
- Creará relaciones de valor con los farmacéuticos de su zona.
Requerimos
- Se valorará formación superior, especialmente en el ámbito de ciencias de la salud;
- Deseable nivel inglés alto.
- Habilidad con herramientas informáticas y entornos digitales;
- Experiencia en puesto similar en la zona de Cádiz
- Habilidades de negociación y de resolución de incidencias;
- Actitud proactiva, motivación por el trabajo y compromiso con las farmacias y con la compañía.
- Gran oportunidad de unirte a una empresa multinacional con productos de primera línea en el mercado;
- Atractivo paquete salarial;
- Coche de empresa;
- Incorporación inmediata y crecimiento profesional.
Asesor Comercial Automoción
18 d’abr.Martínez y Asociados | Coaching y Consultoría estratégica. Reclutamiento. Liderazgo.
León, ES
Asesor Comercial Automoción
Martínez y Asociados | Coaching y Consultoría estratégica. Reclutamiento. Liderazgo. · León, ES
Delfín Grupo, grupo empresarial con más de 50 años de experiencia en el sector de la automoción, está en un importante proceso de expansión y necesita incorporar a su equipo Asesores comerciales en la zona de Castilla y León, Asturias, Cantabría y Galicia.
Buscamos profesionales del sector de la automoción, que tengan experiencia o conocimientos en Post-Venta, ocasión, recambistas, peritos, etc.
Misión del puesto:Ofrecer a talleres, compraventas y empresas interesadas todos los servicios que ofrece el grupo empresarial.
Los servicios ofertados por el grupo comprenden los 360º del automóvil, por lo que comercialmente es un gran abanico de posibilidades de venta.
Se ofrece:Contrato en reg.
General Inicial + Indefinido
Sueldo Bruto anual de 22600 + Variable (Cumpliendo objetivos la horquilla podría ser de alrededor de 50000)
Se cubren dietas y kilometraje.
Transcurridos 6 meses se valoraría la posibilidad de aportar vehículo de empresa.
Formación y plan de carrera.
La posibilidad de teletrabajar, salvo en las visitas comerciales que tendrán que ser presenciales.
Requisitos:Buscamos una persona muy orientada a las ventas.Experiencia comercial de al menos dos años.Conocimientos del sector de la automoción.Carnet de conducir y vehículo propio.Residir en el ámbito de actuación.Si estás interesado en el proyecto, tendrás que realizar tu inscripción a través de nuestra plataforma de empleo De Boca en Boca Web o bien envíanos tu currículum a ******
- Regístrate y cumplimenta tu perfil: ) Indica que quieres optar al puesto de Agente comercial y especifica tu experiencia en el puesto.
- Inscríbete en la oferta.
Neodent
Sales Representative Dental Implants - Madrid
Neodent · Madrid, ES
Teletreball
Job Description
At Straumann Group we know that the key to our growth is a high-performing sales team. The Sales Representative Dental Implants or Territory Manager (f/m/d) Straumann Group is responsible for achieving maximum sales growth and account penetration within an assigned territory/group of customers. The Territory Manager (f/m/d) is to promote, sell and secure orders from existing and prospective customers for Straumann’s portfolio. The ideal candidate should have a strong Dental or Consultative Sales background, have some commercial experience, be a quick learner with strong communication skills and have the ability to showcase the Straumann Group offerings in a compelling way. Every potential customer is an opportunity for you to boost top-line revenue growth, customer acquisition rates and profitability. This position reports to the Regional Sales Manager.
Objectives of this Role
- Outbound calling and outreach via digital channels to engage prospect accounts or accounts presenting Straumann Group with Growth opportunities. This will include working remotely via (Teams/Zoom/telephone etc.) and face to face (as required) to build relationships with key decision makers at target accounts remotely, identifying their needs, business issues and aspirations, conducting individual needs analysis as part of your conversations.
- Account Management working remotely (Teams/Zoom/telephone etc.) and face to face (as required) to service, ensure continuity of demand and grow an existing portfolio of accounts .
- Representing Straumann Group products and services, starting with a comprehensive understanding of the account’s needs and objectives in order to identify how our solutions can help meet their needs.
- Overcoming objections and effectively communicating Straumann Groups offering and value propositions to key decision makers regarding appropriate Straumann Groups product offerings.
- Generating leads and building relationships by nurturing warm prospects and finding new potential opportunities. Managing and maintaining a pipeline of prospects.
- The Territory Manager will also contribute to the success of the organisation through generating leads and opportunities for the broader Straumann Group team.
- The ability to generate upselling opportunities to existing client base.
- The Territory Manager may also be asked to support the cover of vacant Territories (i.e. maternity leave) remotely.
Responsibilities
- Proactively seek out new business opportunities in the market using the telephone, social media (out-reach) and email to generate new sales leads for the Straumann Group Sales Organization across the breadth of its portfolio.
- Management of an assigned portfolio of accounts, working remotely and face to face.
- Rapid qualification of leads submitted by our partner organizations and the Straumann Group marketing team from events (within 24 hours) via telephone.
- Providing quotes via the appropriate technology to prospects and closing sales.
- Driving education event attendance based upon target lists from marketing via outbound calling.
- Strong and consistent usage of our CRM system (strong focus on data discipline), quote and finance tools.
- Dental Sector Experience (experience of helping practices grow their business) is a strong advantage.
- Sales experience, with a history of exceeding lead targets, with a proven ability to quote and close.
- Self-starter, highly driven.
- Excellent listening and communication skills (verbal and written) in Spanish. Professional proficiency in English is a plus but not mandatory.
- Quick to learn and understand all forms of digital technology.
- Well organized, excellent administration skills and meticulous with a strong attention to detail and able to manage your own workload.
- Ability to understand measurement tools to track progress and results.
- Ability to understand the sales process and pipeline and be able to research prospects, connect, educate and offer solutions to qualify a prospect.
- The role will also include outbound calling and so a resilient approach to communication is needed with an excellent telephone manner.
- Thrives on building internal and external relationships.
- An ability to uphold and reflect the brand reputation, with an ethical approach to sales.
- Team player and a strong desire to learn and succeed.
- Proven creative problem-solving approach and strong analytical skills.
- Advanced English proficiency. Native Spanish proficiency is required.
17173