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Málaga
143Sales Assistant
15 abr.Sandon
Marbella, ES
Sales Assistant
Sandon · Marbella, ES
Ventas Gestión de ventas Aptitudes de organización Servicio de atención al cliente Satisfacción del cliente Ventas minoristas Comercialización visual Orientación de servicio Conocimiento del producto
Job Offer – Sales Assistant
Company: Sandon (Antima Group)
Location: Marbella, Spain
Languages: Excellent verbal and written communication skills in Spanish and English, other languages is a plus
About Antima:
Antima Group is a collection of companies specializing in residential real estate development, commercial real estate, interior design, hospitality, and retail. Family-run and driven by passion, Antima’s legacy dates back to 1929 and is now proudly led by the fourth generation. The parent company of the group is located in Norway.
Antima Homes has developed some of the most prestigious luxury properties in Marbella, Spain, with a track record of renovating and selling over 50 high-end homes in just eight years, consistently setting record-breaking prices and timelines.
Sandon, a high-end furniture and interior design brand,
Forum, a thriving commercial shopping destination, located on Marbella's Golden Mile.
We believe in creating a community where passion meets excellence, fostering a culture of care, collaboration, and creativity across all our business lines: Antima Homes, Sandon, Antima Entertainment, Antima Charity Group, and more.
Responsabilities:
- Live our vision, values and beliefs every day
- Represent the company brand through polished communication, personal appearance and professionalism
- Stay informed and familiar with all products and services offered
- Uphold brand integrity through visual merchandising guidelines
- Greet and welcome all clients ensuring they are properly advised on the collections
- Guide and attend clients with a high customer service standard
- Fulfil store objectives by processing sales in a confident and professional manner, whilst building strong relationships with clients
- Gather and collate clients' CRM details in order to build the client book, follow-up with clients and maintain relationships.
- Maintain store standards with stock and adhere to Sandon's visual merchandising guidelines
- Follow procedures and respect standards and code of ethics, including grooming and behavior
- POS (Point of sales) transactions
Requirements:
- Experience in a high-end interior design showroom is a plus
- Strategic, highly organized and results-oriented
- Commitment to quality with exceptional attention to detail
- Proven ability to exceed sales goals
- Exceptional attention to detail
- Strong organizational and time management skills
- Proficient with current technology software, iPads, Mac, PC
- Excellent verbal and written communication skills Spanish English, other languages is a plus
Send your application to [email protected]
La Casa de las Carcasas
Málaga, ES
Sales Assistant / Vendedor/a - MÁLAGA CENTRO
La Casa de las Carcasas · Málaga, ES
Moda, talento y clientes son las palabras que definen La Casa de las Carcasas.
Contamos con más de 6.000 personas de más de 60 nacionalidades entre nuestros equipos y con más de 900 tiendas repartidas por todo el mundo.
Nos gusta descubrir y contar con nuevos talentos que les apasione el mundo del Retail, que busquen una estabilidad y un crecimiento profesional o que simplemente busquen compaginar sus estudios o su vida con un trabajo dinámico y muy divertido.
Actualmente, buscamos nuevos talentos para trabajar en nuestra tienda situada en MÁLAGA CENTRO.
¿Cómo te cuidaremos en tu día a día?
- Recibirás una formación continua de la mano de los mejores profesionales.
- Para introducirte en el mundo La Casa de las Carcasas, pondremos a tu disposición nuestra academia de acogida llamada Start Trip y te daremos acceso a nuestra plataforma e-learning de formación continua que te ayudará a seguir desarrollando tus competencias (liderazgo, comunicación interna…).
- Te acompañaremos durante todo el camino y trabajaremos juntos para que puedas seguir creciendo.
- Obtendrás un salario competitivo en el sector y comisiones por ventas.
- Tendrás descuentos exclusivos de hasta el 50% en todos nuestros productos.
¿Cuáles serán tus funciones en tienda?
- Te encargarás de generar una experiencia de venta única a nuestros clientes, haciéndoles sentir como en casa desde el principio.
- Te enseñaremos nuevas técnicas de asesoramiento y venta para poder ayudar a nuestros clientes en todo lo que necesiten.
- Junto a tu equipo, apoyarás en la gestión del stock, el visual y el orden de la tienda.
¿Qué esperamos de ti?
- No necesitas experiencia, ¡nosotros te formaremos!
- Queremos personas que se preocupen por la felicidad de nuestros clientes y tengan las ganas de formar parte de un equipo humano excepcional.
- Y, sobre todo, ganas y motivación en el día a día.
¡Queremos que seas el mejor amigo de nuestros clientes!
Descubre cómo será tu camino con nosotros: Accede aquí
La Casa de las Carcasas
Málaga, ES
Assistant Manager / 2º Encargado/a - Málaga Centro
La Casa de las Carcasas · Málaga, ES
¿Te gustaría formar parte de una empresa en expansión? Si te apasionan las ventas y buscas un trabajo dinámico y muy divertido ¡esta es tú oferta!
Moda, talento y clientes son las palabras que definen La Casa de las Carcasas.
Contamos con más de 6.000 personas de más de 60 nacionalidades entre nuestros equipos y con más de 900 tiendas repartidas por todo el mundo.
Actualmente, buscamos un/a Assistant Manager para trabajar en nuestra tienda de Málaga Centro que quiera formar parte de un equipo humano excepcional.
¿Cómo te cuidaremos en tu día a día?
- Te acompañaremos desde tu primer día y potenciaremos tu talento.
- Para introducirte en el mundo La Casa de las Carcasas, pondremos a tu disposición nuestra academia de acogida llamada Start Trip y te daremos acceso a nuestra plataforma e-learning de formación continua que te ayudará a seguir desarrollando tus competencias (liderazgo, comunicación interna…).
- Te ofreceremos una posición estable y una jornada de 36 horas semanales.
- Obtendrás un salario competitivo en el sector
- Tendrás la posibilidad de acceder a planes de retribución flexible (seguro médico, cheques restaurante, tarjeta transporte, cheque guardería…).
- Dispondrás de descuentos exclusivos en todos nuestros productos.
¿Cuáles serán tus funciones en tienda?
- Fomentarás la creación de ideas en el equipo y su participación para conseguir juntos la consecución de objetivos de venta.
- Garantizarás que se cumple con los estándares de atención al cliente y que se genera una experiencia de venta única a nuestros clientes.
- Controlarás el stock, el visual y el orden de la tienda con la ayuda de todas las herramientas que te proporcionaremos.
- Promoverás la motivación, el buen ambiente y el trabajo en equipo.
- Coordinarás al equipo de la mano de tu responsable.
¿Qué esperamos de ti?
- Apasionado/a de la atención al cliente y con gran motivación por seguir potenciando tus habilidades de venta.
- Entusiasmo por liderar equipos de tienda y continuar desarrollándote en el sector Retail.
- Ser un referente para tu equipo y conseguir juntos los mejores resultados.
Descubre cómo será tu camino con nosotros: Accede aquí
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Boarding Assistant
13 abr.Inspired Education Group
Málaga, ES
Boarding Assistant
Inspired Education Group · Málaga, ES
How to apply: Please send applications (subject email: Position + Location) consisting of a CV and a covering letter (max.
2 sides of A4) explaining the candidate's suitability and experience making explicit reference to the Job Description and Person Specification to ****** Inspired Schools?Inspired offers a great opportunity for students and recent graduates to be transformed by an enriching experience.
While exploring new and exciting environments, you will be able to learn about yourself and to expand your teaching progress to new levels.It is a chance to be part of a different model of education that prepares pupils as multi-skilled individuals and embrace future endeavours empowered by their abilities.Inspired schools are individually designed and developed in response to their environment and location and remain anchored in the vibrant cultures in which they inhabit.
Collectively, they form an international community that nurtures each student's academic and personal development with the application of a progressive, dynamic, and innovative educational model.What are we looking for?If you want to get involved in an international experience and help children to develop their skills, join us!
We are looking for a student who has:University QualificationExposure to multiple cultures and cultural sensitivityApproachable nature combined with excellent listening skillsUnderstanding and appreciation of all aspects of boarding lifeHigh standard of personal and professional conductFlexible and imaginative with the passion to provide students with different life activitiesThe Boarding House is committed to providing an excellent standard of pastoral care and academic support for all its students.Main ResponsibilitiesTo provide for the safety, good discipline and pastoral well-being of all students in the boarding communityTo make time for each individual boarder, ensuring good and effective communication with all boardersTo ensure a calm environment is established on the bedroom corridor.To, where possible, attend the Boarding House meeting each week.To support the School's disciplinary policy and, by encouragement and reward and by a clearly understood and fair system of sanctions, foster an acceptance of the code of conduct of the Boarding community and School;To strive to ensure that the individual circumstances, needs, strengths and weaknesses of each student are identified and known by staff as needed, so that individual opportunities, talents and potential are developed and maximisedTo take reasonable steps to ensure the safety and security of all pupils at all times when they are in the Boarding HouseTo encourage pupils to adopt a healthy lifestyleTo ensure that pupils treat the belongings of others, and the fabric and furnishings of the Boarding House, with respectTo be aware of the academic strengths and weaknesses of pupilsTo support pupils regarding any emotional, academic, social or behavioural problems that they may haveTo fulfil the requirements of the school's policy on child protection
#J-18808-Ljbffr
Asistente de mantenimiento
10 abr.RavenPack
Marbella, ES
Asistente de mantenimiento
RavenPack · Marbella, ES
Sobre el Puesto
Buscamos un Asistente de Mantenimiento proactivo y polivalente que brinde soporte en la gestión y ejecución de proyectos de reparación y mantenimiento en oficinas y propiedades residenciales corporativas. El candidato ideal tendrá experiencia en reparaciones generales, conocimientos en presupuestos y la capacidad de gestionar contratistas y propuestas para garantizar la eficiencia y calidad de los trabajos realizados.
Responsabilidades PrincipalesRealizar reparaciones y mantenimiento general en oficina de 2000m2 y varias propiedades corporativas como apartamentos de empresa.
Gestionar proyectos de renovación en oficina, asegurando el cumplimiento de los plazos y la calidad del trabajo.
Buscar presupuestos y propuestas de diferentes proveedores y contratistas para llevar a cabo reparaciones y proyectos.
Colaborar en la planificación de presupuestos de mantenimiento y proyectos, optimizando los costes.
Supervisar el trabajo de contratistas externos y garantizar el cumplimiento de las especificaciones acordadas.
Identificar necesidades de mantenimiento en oficinas y propiedades corporativas a través de inspecciones regulares.
Llevar un registro organizado de herramientas, materiales y documentación relacionada con proyectos.
Adaptarse a horarios variables para cubrir necesidades específicas del equipo (2:00 PM – 10:00 PM durante coberturas).
4 años de experiencia previa en mantenimiento general, proyectos de renovación, construcción o puestos similares.
Conocimientos de fontanería, electricidad y reparaciones generales.
Capacidad para buscar y comparar diferentes propuestas de proveedores y contratistas.
Permiso de conducir válido y acceso a un coche propio (indispensable para desplazarse entre ubicaciones).
Habilidades organizativas y capacidad para gestionar varios proyectos simultáneamente.
Flexibilidad para ajustarse a cambios en el horario según las necesidades del equipo.
Capacidad para realizar tareas físicas y manejar herramientas de mantenimiento.
Sales Assistant
7 abr.Roberto Cavalli
Marbella, ES
Sales Assistant
Roberto Cavalli · Marbella, ES
PowerPoint
- Welcome and engage in conversation with customers, help them as needed and ensure high levels of customer satisfaction through excellent sales service
- Maintain outstanding store condition and visual merchandising standards, Oversee the arrangement of window displays, shelves, and counters on a store floor
- Manage point-of-sale processes, such discounts, price changes, and customer returns accordingly, Operating the cash register and processing sales transactions.
- Monitor stock levels to facilitate restocking and replenishment of emptying shelves
- Maintain an up-to-date customer database by entering customer profile details
- Ensure compliance with established store policies and guidelines
- Establish appropriate security measures to reduce the risk of theft or shoplifting
- Collect cash and handle credit card transactions to process payments for purchase
- Provide solutions to address and resolve client issues or challenges
- Maintaining an in-depth knowledge of store products to provide suitable recommendations to customers as needed..
- Performing basic housekeeping duties to ensure that the cashpoint, sales floor, and storeroom are well-maintained.
- Answering telephone calls in a courteous and professional manner.
- Unloading and unpacking store deliveries as well as attaching price tags to all store products. Stock
- Actively manage peer and partner relationship on the local marketplace.
- Supporting all stock operations and merchandise flow omnichannel activities
Requirements
- Proven working experience in retail sales
- Basic understanding of sales principles and customer service practices
- Proficiency in English
- Track record of over-achieving sales quota
- Solid communication and interpersonal skills
- Friendly, helpful, confident and engaging personality
- Basic administration skills
- Must be attentive to customers needs and determined to provide customer satisfaction
- Ability to organize, prioritize, multitask, be flexible and meet deadlines
- Basic computer skills including spreadsheets, data programs and PowerPoint
- Ability to manage schedules and inventory
NA
Marbella, ES
Administrative assistant INDUSTRIA
NA · Marbella, ES
Desde Adecco estamos buscando al perfil adecuado, para un/a gran consultor/a multinacional como es NTT DATA. Sigue leyendo y si te sientes que puedes ser el elegido, no dudes en inscribirte al proceso. Funciones qué llevarás a cabo en el puesto: Administrativo/a comercial para labores de promotor/visitador en zona Marbella/Málaga -Visita, presentación y demostración del catálogo de cliente (electrodomésticos de alta gama) -Gestión agenda de visitas -Atención dudas de usuarios, presupuestos orientativos, explicación de campañas -Tendrás que atender la petición que indique el cliente y visitar al contacto para ofrecerles sus productos, explicarles campañas/ofertas, hacer demostraciones de algunos productos, recomendaciones, explicar las garantías. Los contactos/citas nos los facilita el cliente; nosotros tenemos que atender la petición y visitar al contacto. Los productos son básicamente electrodomésticos.
Requisitos
¿Qué perfil buscamos? Administrative assistant, INDUSTRIA Estudios: Educación Secundaria Obligatoria Experiencia mínima 1 a 2 años. Requisitos: - Idioma: Inglés y Alemán fluido. - Dotes excelentes de comunicación y empatía; capacidad de convicción. - Persona pulcra, educada y con atención al detalle. - Valorable conocimientos de cocina y/o electrodomésticos - Necesario medio de desplazamiento propio (gasolina se pagará a parte).
¿Qué ofrecemos?
-Centro de trabajo: Malaga/Marbella -Horario: de 9 a 18h, 40h semanales de lunes a viernes. Flexible según los horarios de las visitas a realizar. También puede haber visitas en Sábado. -Salario: 18.010,28 euros brutos anuales -Modalidad: 100% presencial -Tipo de contrato: Inicial 3 meses prueba piloto + posibilidad de renovación