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0Meliá Hotels International
Illes Balears, ES
FRONT OFFICE ASSISTANT - INNSidDE Alcudia
Meliá Hotels International · Illes Balears, ES
Office
“El mundo es tuyo con Meliá”
Descubre un camino sin límites en Meliá, donde las oportunidades de crecimiento y desarrollo son infinitas. Sumérgete en un viaje que te llevará a trabajar en varios países y a formar parte de nuestra extensa familia global 🚀
Es realizar uno de los viajes más apasionantes de tu vida, un viaje en el que la inspiración y el crecimiento personal y profesional te acompañarán en cada paso.
Descubre algunos de los beneficios que ofrecemos:
- My MeliáRewards: Participa en nuestro programa de fidelidad exclusivo, disfrutando de beneficios y ventajas únicas.
- My MeliáBenefits: Aprovecha la compensación flexible y los descuentos exclusivos en una amplia variedad de productos y servicios, promoviendo un estilo de vida activo y saludable.
Misión del puesto: Cumplir con la operativa diaria del departamento, comprometiéndose a lograr la excelencia en la satisfacción del cliente. Trabajar juntamente con el equipo para cumplir y superar las expectativas de servicio de los clientes.
¿Cuáles serán mis funciones?
- Realizar tareas de check-in / check-out
- Atender las llamadas telefónicas, y asistir a los clientes con lo que precisen.
- Asegurar que la experiencia del cliente sea lo mejor posible durante su estancia, manteniendo los estándares de la marca en todo momento.
- Realizar de manera cualificada, con iniciativa y responsabilidad, la asistencia e información a los clientes y trabajos administrativos del servicio de recepción.
- Realizar los trabajos encomendados, con prontitud, diligencia y seguridad.
- Asegurar la máxima satisfacción del cliente durante su estancia.
- Tener conocimientos de las instalaciones del hotel y del destino.
- Apoyar la estrategia de tarifas establecida por el equipo de Revenue. Maximizar las ventas y los ingresos del hotel mediante la promoción de Upselling/Crosselling.
- Titulación universitaria o formación profesional en Turismo, gestión hotelera, o similar.
- Español e Inglés Avanzado. Valorable un tercer idioma.
- Conocimientos de operativa hotelera.
- Conocimientos de procedimientos de check-in y check-out.
- Conocimiento de protocolos de seguridad y emergencia.
- Habilidades en atención al cliente y manejo de quejas.
- Experiencia mínima de 1 año en atención al cliente.
Grandes profesionales que hacen el día a día más fácil y excepcional. Desde el recién llegado hasta el más veterano, tod@s ell@s reúnen unas cualidades únicas e importantes que hacen que trabajar en Meliá sea una oportunidad de crecimiento constante y un pasaporte para crear tu futuro donde quieras.
Nuestra calidez, cercanía y pasión por lo que hacemos, hace que trabajar en Melia sea una experiencia inolvidable, llena de momentos emotivos y siempre con la sensación que perteneces a una gran familia en la que contamos con gente como tú, gente VIP.
En Meliá Hotels International apostamos por la igualdad de oportunidades entre mujeres y hombres en el ámbito laboral, contando con el compromiso de la dirección y con los principios contenidos en las políticas de Recursos Humanos. Asimismo, nos importa la difusión entre toda la plantilla de una cultura empresarial comprometida con la igualdad efectiva, y la sensibilización de sobre la necesidad de actuar conjunta y globalmente.
Impulsamos nuestro compromiso con la igualdad y la diversidad, evitando cualquier tipo de discriminación, especialmente, la relacionada con motivos de discapacidad, raza, religión, género o edad. Creemos que la diversidad y la inclusión entre nuestras personas trabajadoras es fundamental para nuestro éxito como compañía global.
Además, apostamos por el crecimiento sostenible de nuestro sector a través de un gran equipo humano socialmente responsable. En este sentido, nuestro lema es “Hacia un futuro sostenible, desde un presente responsable” Gracias a todos/as los colaboradores/as lo hacemos posible.
Para protegerte y evitar fraudes en los procesos de selección, te invitamos a consultar nuestras recomendaciones en la página "Protege tu candidatura".
Si quieres ser “Very Inspiring People“, síguenos en:
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Team Assistant
NuevaLucas Fox International Properties
Altea, ES
Team Assistant
Lucas Fox International Properties · Altea, ES
Office Salesforce
Hey there!
Exciting news! We’re on the lookout for a Team Assistant to join our awesome crew in sunny Altea.
As our go-to Team Assistant, you’ll be in charge of all things admin, from keeping the office running smoothly to handling backoffice commercial and business tasks like a pro.
You’ll be right in the thick of it, making sure everything ticks along nicely and helping out wherever needed. Plus, you’ll be joining a company that’s been shaking up the luxury property scene since 2005, known for our top-notch service and expertise.
Here's what you’ll be diving into:
- Handling various accounting bits like invoicing and financial management.
- Keeping our paperwork neat by managing all those important docs.
- Being the CRM expert on all levels and lending a hand with IT.
- Assisting our commercial and legal teams with their daily grind.
- Taking charge of some cool marketing stuff to keep our brand shining.
- Keeping the office running, from supplies to maintenance.
- Welcoming clients with a smile and giving them top-notch service.
- Helping out with reports, presentations, and sales reviews.
- Jumping in to assist HR with onboarding, payroll, and more.
What we´re looking for
- Previous experience in admin or customer service.
- Fluent in English and Spanish.
- A can-do attitude with a dash of creativity and motivation.
- The ability to work independently and with a diverse group of folks.
- Coolness under pressure and superb organizational skills.
- A love for teamwork and collaboration.
- Skills with IT tools and Microsoft Office, bonus points for Salesforce.
What´s in it for you
- A full-time gig with a competitive compensation package.
- The chance to be a key player in our growing team and make a real impact.
- Work hard, play hard vibes with awesome team building and global connections.
Dan John
Girona, ES
Asistente De Ventas - New Opening Gerona
Dan John · Girona, ES
Dan John es el lugar donde el estilo se une a la elegancia clásica y la innovación a la tradición italiana. Somos una marca que celebra la individualidad, la autenticidad y la belleza en todas sus formas.
Una marca totalmente italiana, líder en moda masculina total look, con más de 170 tiendas distribuidas internacionalmente. Las aperturas de puntos de venta en Italia, España, Bélgica, Serbia, Montenegro, Malta, Francia, Macedonia del Norte, Reino Unido y Túnez han confirmado el fuerte potencial de la marca, recompensando la dedicación de todo el equipo a la imagen y al producto.
La experiencia Dan John es nuestro distintivo. Para nosotros, un buen servicio significa una ceremonia de venta impecable.
Queremos superar las expectativas de nuestros clientes ofreciéndoles no sólo productos de alta calidad, sino también una experiencia única, acompañándoles en sus compras, desde la recepción, pasando por la fidelización, hasta que salgan de nuestras tiendas con ganas de volver.
Si buscas una experiencia de venta elegante, ¡únete a nosotros! Nuestra gente es nuestro valor añadido, y juntos podemos alcanzar cotas aún mayores.
Reclutamos embajadores de marca ambiciosos y proactivos, con buenas dotes interpersonales y de comunicación y una fuerte orientación hacia la moda formal.
Actividades y responsabilidades
Con El Objetivo De Alcanzar Los Objetivos Cuantitativos y Cualitativos De Ventas Asignados Por El Director De Tienda a Través De Técnicas De Venta Eficaces, El Asistente De Ventas Es Responsable De
- Promover la cultura e imagen de la empresa convirtiéndose en embajador de la marca;
- Ayudar a mantener los estándares de merchandising visual en todo momento;
- Gestionar las relaciones con los clientes, proporcionando detalles de los productos y estilos Dan John y guiando a los clientes a través de la experiencia Dan John y el proceso de venta;
- Ayudar proactivamente en las actividades de manipulación y almacenamiento de mercancías;
- Realizar actividades administrativas y contables de gestión de efectivo.
- Experiencia de al menos 2 años como vendedor;
- Conocimiento de los indicadores clave de rendimiento de la tienda y del sector;
- Conocimiento de conceptos de visual merchandising;
- Conocimiento de inglés.
- Negociación;
- Orientación a los resultados;
- Disposición a escuchar y capacidad de comunicación;
- Empatía y habilidades interpersonales.
Termix
Bellpuig, ES
Assistant de Comunicación
Termix · Bellpuig, ES
Termix es una empresa española líder mundial en la fabricación de herramientas de peluquería profesional. Desde nuestros inicios, nos empuja la motivación por hacer las cosas de una forma diferente para conseguir que la peluquería sea una expresión de belleza universal, ayudando al peluquero a tener en sus manos las mejores herramientas para que así sea.
Actualmente, estamos buscando un/a Assistant de comunicación para nuestro equipo. Que se encargará de asistir en la cración y coordinación de contenido digital, gestión de campañas y eventos, y acciones con embajadores de marca. Su misión será garantizar la coherencia de la identidad de Termix en todos los canales y apoyar al equipo de marketing en proyectos clave.
Las funciones y responsabilidades que deberá desarrollar serán las siguientes:
- Gestión y creación de contenido: Redacción de blogs, newsletters, copies para redes sociales y descripciones de productos en ecommerce y marketplaces.
- Planificación y apoyo en lanzamientos: Colaboración en campañas de lanzamiento de productos y creación de contenido optimizado para marketplaces como Amazon.
- Organización de eventos y producciones: Coordinación de eventos corporativos, ferias, rodajes de video y sesiones de fotografía.
- Relaciones con embajadores de marca: Gestión y supervisión de acuerdos y contenidos generados por los embajadores, asegurando alineación con la marca.
- Soporte al departamento de marketing: Colaboración en presentaciones, acciones de RSC, envío de muestras y otros proyectos transversales.
- Optimización de procesos y campañas: Supervisión y análisis de resultados para mejorar la efectividad y consistencia de las estrategias de comunicación.
Requisitos mínimos:
- Alta capacidad de organización y gestión de proyectos.
- Habilidades destacadas en redacción.
- Nivel medio de inglés.
- Transporte propio para desplazamientos.
Requisitos valorables:
- Conocimiento del sector de la belleza o cuidado capilar.
- Experiencia en coordinación de eventos o rodajes.
- Competencias clave:
- Creatividad y atención al detalle.
- Capacidad para trabajar en un entorno dinámico y manejar múltiples proyectos simultáneamente.
- Proactividad y orientación a resultados.
- Excelentes habilidades interpersonales y de comunicación.
Hospes Hotels | FIND, FEEL, BELONG.
Sevilla, ES
Assistant Revenue Manager (sustitución)
Hospes Hotels | FIND, FEEL, BELONG. · Sevilla, ES
Office
En Hospes Las Casas del Rey de Baeza buscamos un/una Assistant Revenue Manager que desempeñe las siguientes funciones:
- Recopilar la información necesaria del entorno, competencia, eventos o cualquier aspecto que pueda afectar la estrategia del hotel.
- Participación en la elaboración del forecast semanal.
- Asegurar que todos los Sistemas de Distribución Electrónica estén actualizados en todo momento para maximizar el rendimiento de distribución y alojamiento.
- Seguimiento de acciones promocionales.
- Experiencía en puestos similares de al menos 2 años, preferiblemente en hoteles 5*.
- Valorable tener un nivel de Inglés Avanzado.
- Buena presencia y habilidades de comunicación.
- Manejo del Paquete Office.
¿Qué ofrecemos?
- Formar parte de una prestigiosa cadena de hoteles de lujo, presente en un total de 9 destinos en España y 1 en Portugal, en plena expansión.
- Buen ambiente laboral, equipo multicultural y trabajo en equipo.
- Formación ilimitada de libre acceso – más de 20.000 materiales formativos (desde libros, cursos, audiolibros, podcasts etc.) en diferentes áreas.
- Descuentos exclusivos en los hoteles de nuestra cadena para ti y tu familia o amigos en Alojamiento, F&B y SPA.
- Acceso al Club Hospes Hotels, donde puedes disfrutar de muchos más descuentos exclusivos.
En HOSPES nos enorgullecemos en ofrecer igualdad de oportunidades con independencia de género, edad, religión, diversidad o país de origen. Este proceso de selección se basa en criterios objetivos de profesionalidad, méritos y capacidad.
Asistente/a de Dirección
NuevaEmpresa Confidencial
Madrid, ES
Asistente/a de Dirección
Empresa Confidencial · Madrid, ES
Excel PowerPoint Word
Nuestro cliente, importante empresa nacional, actualmente se encuentra en búsqueda de un/a Asistente/a de Dirección.
Las principales funciones que desempeñará la persona que ocupe esta posición son:
- Gestión logística de viajes y reuniones profesionales, a escala nacional e internacional
- Realización de presentaciones corporativas (Word, Excel, PowerPoint)
- Organización de agenda, filtro de llamadas y recepción de visitas
- Preparación, revisión y distribución de actas, informes y reportes
Requisitos principales:
- Experiencia como Asistente/a de Dirección
- Dominio del inglés (se realizará prueba de nivel)
- Dominio de herramientas ofimáticas
- Disponibilidad de incorporación de manera inmediata
Para esta posición, ofrecemos lo siguiente:
- Contrato indefinido
- El centro de trabajo (oficinas) se encuentra en Madrid Centro
- El horario para esta posición es de jornada completa de lunes a viernes.
- Comida incluida en oficinas
- Incorporación inmediata
¿Estás dispuesto/a a embarcarte en un nuevo capítulo de tu vida profesional? ¡Te esperamos!
Mastercard
Madrid, ES
Executive Assistant-R-238997
Mastercard · Madrid, ES
Agile Office
Our Purpose
Mastercard powers economies and empowers people in 200+ countries and territories worldwide. Together with our customers, we’re helping build a sustainable economy where everyone can prosper. We support a wide range of digital payments choices, making transactions secure, simple, smart and accessible. Our technology and innovation, partnerships and networks combine to deliver a unique set of products and services that help people, businesses and governments realize their greatest potential.
Title And Summary
Executive Assistant
Job Overview
The Executive Assistant, will report directly to the Spanish Country Manager and in her role of Executive Assistant will perform general administrative duties to support day-to-day department operations in such areas as scheduling of meetings, travel arrangements, expense reporting, calendar management, taking and distributing meeting minutes, copying, screening mail, ordering supplies, and maintaining department records.
Major Accountabilities
- Have a good understanding of the business requirements and needs to support the Spanish Country Manager
- Perform general administrative duties to support day-to-day department operations as phone coverage, scheduling meetings, completing travel arrangements, expense reporting, maintaining management calendar, taking and distributing meeting minutes, generating copies, screening mail, filing, ordering supplies and maintaining department records
- Prepare correspondence, memorandum, reports, presentations or other assigned documentation in specified software package
- Assist in preparing and maintaining departmental budget
- Administer programs, projects or processes specific to the operating unit served and maintains spreadsheets or databases to monitor departmental information.
- May research special topics as assigned
- Serve as administrative liaison with others within and outside the company
- Develop and produce reports as assigned
- May monitor and coordinate work of other employees or temporaries.
- Support the Crisis Commanders and the local Office Response Team (ORT)
- Support all local topics related to Health and Safety
- Support when needed with organisation of team and leadership Meetings, pulling together agendas, and business presentation
- Work closely with Marketing & Communication teams relating to events, forums, hospitality etc
- Manage interaction with Mastercard Law enforcement support teams regarding police attestations demanding cardholder data
- Attend and manage all related interaction with Spanish government institutions regarding traffic fines to corporate cars, general payment enquiries, etc
- Degree
- Fluent in English
- Agile, flexible, creative
- Knowledge of the payment industry will be considered a strong plus
- Knowledge of department budgets and desk top computer software
- Organizational skills
- Ability to interact with a team of senior leaders
- Leadership attitude and ability to work with different person/ teams and make things happen
- Problem solving and ability to work under pressure
Executive Assistant experience in managing senior executives and all the complexities related to their management
Corporate Security Responsibility
All activities involving access to Mastercard assets, information, and networks comes with an inherent risk to the organization and, therefore, it is expected that every person working for, or on behalf of, Mastercard is responsible for information security and must:
- Abide by Mastercard’s security policies and practices;
- Ensure the confidentiality and integrity of the information being accessed;
- Report any suspected information security violation or breach, and
- Complete all periodic mandatory security trainings in accordance with Mastercard’s guidelines.
ReMotive Media
Gijón, ES
Junior Team Coordinator & Administration Assistant
ReMotive Media · Gijón, ES
Position Title: Junior_Team Coordinator Admin AssistantLocation: Open Innovation and Activation Hub (LA PIPA - www.lapipa.io).
(Somió, Gijón, Asturias)Employment Type: Full-TimeAbout Us:ReMotive Media is a forward-thinking international media and audience activation agency transforming traditional media conventions and strategies with a bold new post-digital approach.
Our team thrives on innovation, collaboration, and delivering impactful solutions to our clients.Join a dynamic, multicultural team making a difference in media and marketing.Key Responsibilities:Digital Tools Expertise (Mandatory): Proficiency in using Slack, Asana, Microsoft Teams, CRM systems, and other collaboration tools is required.
These tools are central to ensuring efficient workflows and seamless coordination in a distributed work ecosystem.Administrative Support: Assist with scheduling, document preparation, data entry, and managing operational tasks.Reporting directly to the agency C-Level Team.Coordination: Facilitate smooth communication across global team members in Madrid, London, Brighton, Barcelona, Asturias, Singapore, Galicia, and North Carolina.Collaboration: Work closely with professionals from diverse backgrounds at our Open Innovation and Activation Hub (LA PIPA).Social Media Management: Support content creation and sharing on websites, blogs, and platforms like Vimeo, YouTube, and Podcasts, while assisting with social media management (e.g., BlueSky, LinkedIn, Discord, etc).Documentation: Maintain organized digital files and records to ensure easy accessibility and accuracy.Event and Project Support: Assist in planning and coordinating events, meetings, and special projects to meet organizational goals.Qualifications:A high school diploma or equivalent is required; an associate degree or relevant certification is a plus.Proven proficiency in Slack, Asana, Microsoft Teams, CRM systems, and similar tools is mandatory.Fluency in Spanish and English, with excellent verbal and written communication skills.Familiarity with social media management and content sharing across digital platforms.Strong organizational skills, attention to detail, and ability to manage multiple tasks effectively.Eagerness to work in a multicultural environment with individuals from diverse professional backgrounds.A proactive mindset and a passion for contributing to a fast-paced, innovative team.If you have traveled internationally or lived abroad, worked in bars, shops, nightclubs, or any other casual jobs, and are independent and self-reliant, please share.
We are not the usual type of company and we value all kinds of past experiences -beyond academic qualifications- and the diversity they add to our culture.Why Join Us?Be part of an innovative, collaborative team at the forefront of media, data, content, and marketing.Work in a diverse, multicultural environment focused on media, ideas, creativity, and impact beyond profits.Opportunities for growth and hands-on experience with industry-leading tools and strategies.Competitive entry-level salary and benefits package.How to Apply:Send your CV and either a brief cover letter explaining why you're a great fit for this role, or if you prefer, a 1.30-minute video introducing yourself and highlighting your skills and enthusiasm for the position.
Applications should be sent to (******).
Please include "Junior Administrative and Coordination Assistant Application" in the subject line.We look forward to welcoming a proactive, tech-savvy individual to our on-site team at LA PIPA!ReMotive Media is an equal-opportunity employer.
We celebrate diversity and are committed to creating an inclusive environment for all employees.
Postal Hiring Guide
Mogán, ES
Postal Distribution Assistant - No Experience Required
Postal Hiring Guide · Mogán, ES
Office
Unlock a World of Career Opportunities: Become a Postal Distribution Assistant with USPS
Are you searching for a job with no prior experience required? The United States Postal Service (USPS) is hiring Postal Distribution Assistants across the country. As one of the largest government agencies with nearly 1 million employees, USPS offers a variety of roles with comprehensive paid training to help you transition smoothly into your new position.
Position Overview
As a Postal Distribution Assistant, your role is crucial to the seamless operation of USPS. You will be responsible for selling stamps, handling and sorting incoming mail, distributing mail, and performing clerical tasks. Additionally, you will have the opportunity to assist the public with their mailing needs, offering guidance on how to properly send packages and providing information on postal services. This position offers numerous areas for professional growth within USPS, especially for those who demonstrate dedication and hard work.
Job Details
- Plentiful Job Vacancies Nationwide
- Starting Salary: $23.47 - $38.62 per hour, based on weekly hours worked
- Average Annual Salary: Up to $72,400 with a full benefits package
- Career Advancement: Opportunities to climb the career ladder, work in comfortable environments, and enjoy job security
Key Responsibilities
- Customer Service: Selling stamps and assisting customers with mailing services
- Mail Handling: Sorting and distributing mail, ensuring timely delivery, and maintaining accurate records
- Administrative Duties: Verifying addresses, determining postage costs, and handling urgent mail with care to avoid delays or misplacement
Founded over two centuries ago, the United States Postal Service (USPS) is a cornerstone of American infrastructure. With a workforce of nearly 1 million employees, USPS operates over 30,000 post offices nationwide, delivering approximately 600 million pieces of mail annually to 142 million delivery points. USPS boasts the world's largest fleet, with over 200,000 vehicles. As an equal opportunity employer, USPS provides competitive salaries, comprehensive benefits packages, and numerous opportunities for career advancement. Please note that while Postal Hiring Guide, a private employment service, may assist in job placements, it is not affiliated with USPS.
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Why Work for USPS?
USPS employees enjoy flexible schedules, career growth, and comprehensive health benefits. This post office job in Puerto Rico offers more than just a paycheck – it's a chance to serve your community and build a long-term career. If you've been searching for postal service jobs in Puerto Rico, USPS jobs near me, or government positions with the USPS, this is your opportunity to apply and make a difference.