No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araTransport i Logística
32Comercial i Vendes
16Administració i Secretariat
14Indústria Manufacturera
10Informàtica i IT
10Veure més categories
Educació i Formació
9Enginyeria i Mecànica
8Comerç i Venda al Detall
6Instal·lació i Manteniment
5Dret i Legal
4Construcció
3Màrqueting i Negoci
3Alimentació
2Arts i Oficis
2Disseny i Usabilitat
2Art, Moda i Disseny
1Comptabilitat i Finances
1Cures i Serveis Personals
1Hostaleria
1Immobiliària
1Sanitat i Salut
1Agricultura
0Assegurances
0Atenció al client
0Banca
0Ciència i Investigació
0Desenvolupament de Programari
0Editorial i Mitjans
0Energia i Mineria
0Esport i Entrenament
0Farmacèutica
0Producte
0Publicitat i Comunicació
0Recursos Humans
0Seguretat
0Social i Voluntariat
0Telecomunicacions
0Turisme i Entreteniment
0Top Zones
Tarragona
52Administrador de comunidades de vecinos
16 d’abr.Brisasol
Salou, ES
Administrador de comunidades de vecinos
Brisasol · Salou, ES
Company Description
Brisasol is the leading residential property management service provider in Tarragona province, caring for 15,000 homes. It also offers real estate brokerage services and insurance services through its network of 8 branches. We cover the central areas of Tarragona province, with branches in Tarragona, Reus, Salou, Cambrils, Miami Platja, El Vendrell and we also have a branch in Zaragoza.
Role Description
This is a full-time on-site role for a Community Administrator. The Community Administrator will manage community properties, address resident inquiries and concerns, oversee maintenance and repair requests, coordinate with service providers, and ensure regulatory compliance. The role requires maintaining records, preparing budgets and financial reports, and facilitating community meetings.
Qualifications
- Property management and community administration skills
- Ability to handle resident inquiries and conflict resolution
- Experience in overseeing maintenance, repairs, and coordinating with service providers
- Administrative skills, including record-keeping and preparing budgets
- Excellent communication and organizational skills
- Proficiency in local real estate regulations and compliance
- Experience in the real estate or property management industry is a plus
- Bachelor's degree in Business Administration, Real Estate, or related field