No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araTransport i Logística
1.214Informàtica i IT
1.161Comercial i Vendes
890Administració i Secretariat
798Comerç i Venda al Detall
613Veure més categories
Desenvolupament de Programari
505Indústria Manufacturera
448Enginyeria i Mecànica
419Dret i Legal
341Educació i Formació
338Màrqueting i Negoci
312Instal·lació i Manteniment
245Publicitat i Comunicació
193Sanitat i Salut
183Disseny i Usabilitat
137Construcció
126Alimentació
101Hostaleria
100Comptabilitat i Finances
93Arts i Oficis
90Recursos Humans
85Art, Moda i Disseny
77Turisme i Entreteniment
66Atenció al client
63Cures i Serveis Personals
46Banca
40Immobiliària
37Producte
32Seguretat
30Farmacèutica
22Energia i Mineria
18Social i Voluntariat
14Esport i Entrenament
6Assegurances
4Ciència i Investigació
4Telecomunicacions
4Agricultura
2Editorial i Mitjans
0Brisasol
Salou, ES
Administrador de comunidades de vecinos
Brisasol · Salou, ES
Company Description
Brisasol is the leading residential property management service provider in Tarragona province, caring for 15,000 homes. It also offers real estate brokerage services and insurance services through its network of 8 branches. We cover the central areas of Tarragona province, with branches in Tarragona, Reus, Salou, Cambrils, Miami Platja, El Vendrell and we also have a branch in Zaragoza.
Role Description
This is a full-time on-site role for a Community Administrator. The Community Administrator will manage community properties, address resident inquiries and concerns, oversee maintenance and repair requests, coordinate with service providers, and ensure regulatory compliance. The role requires maintaining records, preparing budgets and financial reports, and facilitating community meetings.
Qualifications
- Property management and community administration skills
- Ability to handle resident inquiries and conflict resolution
- Experience in overseeing maintenance, repairs, and coordinating with service providers
- Administrative skills, including record-keeping and preparing budgets
- Excellent communication and organizational skills
- Proficiency in local real estate regulations and compliance
- Experience in the real estate or property management industry is a plus
- Bachelor's degree in Business Administration, Real Estate, or related field