¡No te pierdas nada!
Únete a la comunidad de wijobs y recibe por email las mejores ofertas de empleo
Nunca compartiremos tu email con nadie y no te vamos a enviar spam
Suscríbete AhoraTransporte y Logística
1.212Comercial y Ventas
1.048Informática e IT
954Adminstración y Secretariado
904Ingeniería y Mecánica
541Ver más categorías
Comercio y Venta al Detalle
509Educación y Formación
457Desarrollo de Software
359Industria Manufacturera
345Derecho y Legal
313Marketing y Negocio
282Instalación y Mantenimiento
266Arte, Moda y Diseño
176Sanidad y Salud
162Artes y Oficios
147Diseño y Usabilidad
132Publicidad y Comunicación
126Alimentación
101Recursos Humanos
97Construcción
87Contabilidad y Finanzas
81Atención al cliente
70Hostelería
61Inmobiliaria
59Cuidados y Servicios Personales
49Turismo y Entretenimiento
39Banca
35Producto
26Seguridad
26Farmacéutica
23Social y Voluntariado
20Energía y Minería
14Telecomunicaciones
9Deporte y Entrenamiento
7Seguros
6Ciencia e Investigación
1Editorial y Medios
1Agricultura
0FSM Fundació Sanitària Mollet
Mollet del Vallès, ES
AUXILIAR ADMINISTRATIU/VA A L’HOSPITAL DE MOLLET
FSM Fundació Sanitària Mollet · Mollet del Vallès, ES
Office
Requisits
Cicle Formatiu de Grau Superior en Documentació i Administració Sanitàries
Es Valorarà
Català Nivell C amb la corresponent acreditació.
Experiència en la gestió administrativa en entorns o serveis de Salut: Informació, recepció, programació i registre d'activitat.
Coneixements i experiència en el maneig d'eines informàtiques, Microsoft Office.
Altres titulacions o formacions relacionades amb l'entorn administratiu i d'atenció a les persones.
Competècies
Compromís amb l’organització.
Dinamisme, iniciativa i capacitat resolutiva.
Orientació a l’usuari amb habilitats per a la comunicació, interrelació i empatia.
Habilitats per a la comunicació, interrelació i empatia.
Responsabilitat, disposició pel treball en equip i Inter-departamental.
Funcions
Sota la dependència del Director Assistencial i el Coordinador de l'àrea, assolirà les següents funcions:
Atenció a l'usuari i registre d'assistències al Servei d'Urgències.
Recepció, informació i programació de proves i visites.
Suport a l'Equip de Coordinació del Servei en el manteniment i l'actualització del registre d'activitat.
Qualsevol altre tasca relacionada amb les competències de l'àmbit administratiu derivada de l'activitat del serveis i/o encomanada pel seu superior.
Condicions Laborals
Contracte temporal
El calendari laboral podria incloure, un màxim de dos caps de setmana al mes Condicions com Auxiliar Administratiu, segons III Conveni col·lectiu de treball dels Hospitals d´Aguts, Centres d´Atenció Primària, Centres Sociosanitaris i Centres de Salut Mental concertats amb el Servei Català de la Salut.
Una vegada finalitzat el contracte, tindrà la possibilitat d'entrar a formar part del equip de suplents de l'institució per futures suplències.
Procés De Selecció
Es valorarà Currículum Vitae: experiència i formació (fer constar nombre d’hores per cada curs i acció formativa). Es realitzarà entrevista i/o prova si s’escau.