No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araComercial i Vendes
5Administració i Secretariat
3Enginyeria i Mecànica
3Instal·lació i Manteniment
3Transport i Logística
3Veure més categories
Comerç i Venda al Detall
2Cures i Serveis Personals
1Desenvolupament de Programari
1Dret i Legal
1Educació i Formació
1Indústria Manufacturera
1Màrqueting i Negoci
1Agricultura
0Alimentació
0Art, Moda i Disseny
0Arts i Oficis
0Assegurances
0Atenció al client
0Banca
0Ciència i Investigació
0Comptabilitat i Finances
0Construcció
0Disseny i Usabilitat
0Editorial i Mitjans
0Energia i Mineria
0Esport i Entrenament
0Farmacèutica
0Hostaleria
0Immobiliària
0Informàtica i IT
0Producte
0Publicitat i Comunicació
0Recursos Humans
0Sanitat i Salut
0Seguretat
0Social i Voluntariat
0Telecomunicacions
0Turisme i Entreteniment
0Mystery Project
Girona, ES
Administratiu/va atenció al client i comercial empresa de software
Mystery Project · Girona, ES
Office
El nostre client es una reconegida i sòlida empresa comercialitzadora d'una sèrie d'aplicacions informàtiques que ella mateixa desenvolupa. Totes elles destinades a empreses, no a particulars.
Volem reforçar l'equip amb una persona que realitzi diferents funcions, totes elles encarades a client, descatacant:
- Atenció (telèfon, mail, ...) de clients. Dubtes, preguntes senzilles d'operativa, consultes de facturació o temes administratius, ...
- Prospecció comercial entre diferents leads que aporta l'empresa, contactant i mirant de crear nous clients
- Fidelització de clients, mitjançant contacte via mail i/o telefònic, posant atenció en la venda creuada, incremental, ...
- Actualització del CRM (base de dades) de clients de l'empresa i també de potencials clients
- Diferents tasques administratives, etc...
- Incorporació immediata, indefinida i totalment estable en companyia totalment consolidada i en creixement
- Formació específica i exhaustiva en producte per part de l'empresa
- Horari partit
- Flexibilitat horària
- Format híbrid: 2 o 3 die sper setmana teletreball
- Molt bon ambient de feina
- Salari en funció d'experiència aportada i possibilitat de variables en funció de resultats
- Grans capacitats de relació amb clients i orientació a resultat
- Bona comunicació oral, en català i castellà
- Domini del correu electrónic i bon ús del paquet office, especialment, coneixement d'excel
- Persona ordenada, rigurosa, metòdica, ...
- Gust per les noves tecnologíes