No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araAdministració i Secretariat
9Comercial i Vendes
9Comerç i Venda al Detall
7Informàtica i IT
7Transport i Logística
7Veure més categories
Desenvolupament de Programari
5Indústria Manufacturera
5Sanitat i Salut
5Educació i Formació
4Enginyeria i Mecànica
4Disseny i Usabilitat
3Dret i Legal
3Màrqueting i Negoci
3Publicitat i Comunicació
3Hostaleria
2Art, Moda i Disseny
1Construcció
1Farmacèutica
1Immobiliària
1Instal·lació i Manteniment
1Recursos Humans
1Turisme i Entreteniment
1Agricultura
0Alimentació
0Arts i Oficis
0Assegurances
0Atenció al client
0Banca
0Ciència i Investigació
0Comptabilitat i Finances
0Cures i Serveis Personals
0Editorial i Mitjans
0Energia i Mineria
0Esport i Entrenament
0Producte
0Seguretat
0Social i Voluntariat
0Telecomunicacions
0Auxiliar Administrativo
3 de marçAGILS Accessibilitat
Coruña, A, ES
Auxiliar Administrativo
AGILS Accessibilitat · Coruña, A, ES
Excel Outlook Word
Ubicació: Teletreball, amb disponibilitat per a reunions puntuals presencials a BarcelonaTipus de Contracte: Inicial de 25h setmanals, ampliable a jornada completa.Remuneració: 12.618,15€ bruts anuals, segons conveni, amb possibles augments d'acord amb experiència i perfil.Experiència: Es requereix experiència mínima de 2 anys en treballs d'administració d'empresa.Descripció del Lloc:Empresa en creixement dedicada a la Consultoria i serveis relacionats en l'accessibilitat precisa d'una administrativa amb experiència, organitzada i proactiva per unir-se al nostre equip.
Les tasques a realitzar son:
- Gestió Administrativa i Documental· Atenció al Client i Proveïdors· Facturació i Comptabilitat Bàsica· Coordinació Interna i suport en l'operativa diària de l'empresa.Requisits:
- Residir a Barcelona o voltants· Incorporació immediata· Disposar d'un entorn adient per poder teletreballar· Disponibilitat per fer reunions puntuals presencials a Barcelona· Experiència prèvia en administració
- Coneixements en facturació i comptabilitat bàsica· Domini funcional de les aplicacions clau d'Office 365 (Word, Excel, Outlook, Teams, etc. )
- Experiència en plataformes de gestió de facturació (Per exemple, Factusol, Contasimple, etc. )
- Capacitat d'organització i gestió de tasques múltiples· Habilitats de comunicació i tracte amb clients/proveïdors· Nivell C de CatalàEs valorarà: Coneixements en l'àmbit de la diversitat funcional i d'accessibilitat Coneixements en tramitació de subvencions i ajuts públics Coneixements en tramitació de concursos públics Coneixements en gestió de PRLSi compleixes amb els requisits i t'interessa l'oportunitat, envia'ns el teu CV a ****** amb l'assumpte: Candidatura Administrativa Barcelona.
Auxiliar administrativo
27 de febr.Integralmotion.es
Coruña, A, ES
Auxiliar administrativo
Integralmotion.es · Coruña, A, ES
Contabilidad Resolución de problemas Aptitudes de organización Comunicación Facturacion Atención telefónica Programas de ofimática Calendarios Equipo de oficina
Gestoría administrativa de grupo empresarial en expansión, especializada en el sector de la automoción, selecciona personal para sus oficinas de La Coruña para apoyar en la gestión y tramitación de documentación relacionada con vehículos en la DGT, y otros procedimientos administrativos de tráfico.
Funciones Principales:
- Atención al cliente presencial, telefónica y por correo electrónico.
- Preparación, revisión y gestión de documentación para trámites de tráfico (transferencias de vehículos, matriculaciones, bajas, etc.).
- Manejo de plataformas y sistemas de la DGT y otros organismos oficiales.
- Archivo y control de documentación física y digital.
- Gestión de citas y seguimiento de expedientes.
- Apoyo en tareas administrativas generales del despacho.
Requisitos:
Mínimo 3 años en funciones administrativas, preferiblemente en gestorías o tramitación de tráfico
Capacidad para trabajar en equipo y gestionar múltiples tareas.
Se valorará:
- Formación en administración y dirección de empresas
- Experiencia previa en gestorías o despachos similares.
- Conocimientos en normativa de tráfico y transporte.
- Carnet de conducir y vehículo propio (si es necesario).
Ofrecemos:
- Incorporación a un equipo dinámico y profesional.
- Formación continua en procedimientos y normativas de tráfico.
- Buen ambiente de trabajo y posibilidades de desarrollo profesional.