¡No te pierdas nada!
Únete a la comunidad de wijobs y recibe por email las mejores ofertas de empleo
Nunca compartiremos tu email con nadie y no te vamos a enviar spam
Suscríbete AhoraTransporte y Logística
18Comercio y Venta al Detalle
16Adminstración y Secretariado
9Industria Manufacturera
8Instalación y Mantenimiento
7Ver más categorías
Comercial y Ventas
5Arte, Moda y Diseño
3Artes y Oficios
3Educación y Formación
3Ingeniería y Mecánica
3Alimentación
1Contabilidad y Finanzas
1Derecho y Legal
1Desarrollo de Software
1Diseño y Usabilidad
1Informática e IT
1Marketing y Negocio
1Seguridad
1Social y Voluntariado
1Agricultura
0Atención al cliente
0Banca
0Ciencia e Investigación
0Construcción
0Cuidados y Servicios Personales
0Deporte y Entrenamiento
0Editorial y Medios
0Energía y Minería
0Farmacéutica
0Hostelería
0Inmobiliaria
0Producto
0Publicidad y Comunicación
0Recursos Humanos
0Sanidad y Salud
0Seguros
0Telecomunicaciones
0Turismo y Entretenimiento
0Top Zonas
Girona
11NA
Vall de Bianya, La, ES
Administratiu/va Atenció al Client (Amb idiomes) - Logística
NA · Vall de Bianya, La, ES
Office
Tens experiència treballant en un departament d'atenció al client? Tens coneixements o experiència en logística? Aquesta vacant t'interessarà!
Des d'Adecco estem cercant un perfil d'Atenció al Client (Customer Service) per a una important empresa del sector logístic ubicada a les rodalies d'Olot.
La persona seleccionada serà responsable de gestionar i supervisar el flux diari dels nostres transports, atenent incidències i mantenint una comunicació fluida amb clients, proveïdors i conductors, garantint sempre l'eficiència i la satisfacció del client.
Funcions principals:
-Control i resolució d'incidències relacionades amb el transport (retards, errors, etc.)
-Gestió amb clients, proveïdors i conductors per coordinar tots els enviaments.
-Gestió del calendari i horari de càrregues i descàrregues, reprogramant segons necessitats.
-Tasques administratives relacionades amb el lloc de treball.
En Adecco creemos en la igualdad de oportunidades y apostamos por el Talento Sin Etiquetas
Requisitos
Requisits:
-Indispensable bon nivell d'anglès i/o francès (B2). Valorables altres idiomes com alemany i/o italià.
-Molt valorable experiència prèvia en logística o llocs de treball similars.
-Domini dofimàtica (Microsoft Office i correu electrònic).
-Habilitats comunicatives i capacitat per gestionar incidències sota pressió.
¿Qué ofrecemos?
Beneficis:
-Contracte estable directament a través de l'empresa.
-Jornada laboral de dilluns a divendres amb horari flexible (entrada entre les 8-9h i sortida entre les 17-18h).
-Salari competitiu en funció d'experiència i perfil
NA
Olot, ES
Administratiu/va atenció al client
NA · Olot, ES
Busques feina per la Garrotxa? Tens experiència com a auxiliar administratiu/va atenció al client?
Empresa d'Olot està buscant incorporar a una persona per ajudar al departament administratiu.
Les teves funcions serien:
- Atenció al client telefónica, E-mail (clients interns, proveïdors, clients externs).
- Gestió documental (arxius, gestió administrativo/a).
- Suport temes de facturació, compres, logístics, etc.
- Gestió de comandes, seguiment.
- Altres tasques relacionades amb la posició.
S´ofereix:
- Contracte indefinit directe per empresa
- Horari de dilluns a dijous flexible i intensiu divendres
- Oportunitat de formació i creixement dins l'empresa.
- Salari segons vàlua.
Requisits:
-Bons dots de comunicació.
-Una persona amb clara orientació al client.
-Resolució d´incidències.
- Iniciativa
-Domini dels idiomes català i castellà
- Experiència en el sector administratiu a partir d´any.
-CFGM Administració, CFGS Administració i finances.
-1 any com a mínim d´experiència.
-Valorable experiencia en Industria.
En Adecco creemos en la igualdad de oportunidades y apostamos por el Talento Sin Etiquetas
NA
Vall de Bianya, La, ES
Costumer Service (Amb idiomes) - Logística
NA · Vall de Bianya, La, ES
Office
Tens experiència treballant en un departament d'atenció al client? Tens coneixements o experiència en logística? Aquesta vacant t'interessarà!
Des d'Adecco estem cercant un perfil d'Atenció al Client (Customer Service) per a una important empresa del sector logístic ubicada a les rodalies d'Olot.
La persona seleccionada serà responsable de gestionar i supervisar el flux diari dels nostres transports, atenent incidències i mantenint una comunicació fluida amb clients, proveïdors i conductors, garantint sempre l'eficiència i la satisfacció del client.
Funcions principals:
-Control i resolució d'incidències relacionades amb el transport (retards, errors, etc.)
-Gestió amb clients, proveïdors i conductors per coordinar tots els enviaments.
-Gestió del calendari i horari de càrregues i descàrregues, reprogramant segons necessitats.
-Tasques administratives relacionades amb el lloc de treball.
En Adecco creemos en la igualdad de oportunidades y apostamos por el Talento Sin Etiquetas
Requisitos
Requisits:
-Indispensable bon nivell d'anglès (B2). Valorable coneixements de francès, alemany i/o italià.
-Molt valorable experiència prèvia en logística o llocs de treball similars.
-Domini dofimàtica (Microsoft Office i correu electrònic).
-Habilitats comunicatives i capacitat per gestionar incidències sota pressió.
¿Qué ofrecemos?
Beneficis:
-Contracte estable directament a través de l'empresa.
-Jornada laboral de dilluns a divendres amb horari flexible (entrada entre les 8-9h i sortida entre les 17-18h).
-Salari competitiu en funció d'experiència i perfil