No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araInformàtica i IT
11Comercial i Vendes
10Transport i Logística
5Desenvolupament de Programari
4Dret i Legal
4Veure més categories
Recursos Humans
3Comerç i Venda al Detall
2Construcció
2Cures i Serveis Personals
2Enginyeria i Mecànica
2Instal·lació i Manteniment
2Administració i Secretariat
1Disseny i Usabilitat
1Educació i Formació
1Farmacèutica
1Hostaleria
1Indústria Manufacturera
1Màrqueting i Negoci
1Producte
1Publicitat i Comunicació
1Turisme i Entreteniment
1Agricultura
0Alimentació
0Art, Moda i Disseny
0Arts i Oficis
0Assegurances
0Atenció al client
0Banca
0Ciència i Investigació
0Comptabilitat i Finances
0Editorial i Mitjans
0Energia i Mineria
0Esport i Entrenament
0Immobiliària
0Sanitat i Salut
0Seguretat
0Social i Voluntariat
0Telecomunicacions
0IKEA
Coruña, A, ES
Colaborador/a Atención al Cliente y Cajas IKEA A Coruña (Jornada parcial tarde-Interinidad)
IKEA · Coruña, A, ES
WHY WE WILL LOVE YOU
En IKEA consideramos que todas las personas tienen un talento que ofrecer. Buscamos personas que empaticen con los clientes, compartan nuestros valores y estén dispuestos a probar nuevos retos. Si contagias sonrisas, te encanta escuchar y disfrutas ayudando a los demás, trae tu talento a ATENCIÓN AL CLIENTE.
Las vacante que tenemos disponible actualmente es una interinidad a tiempo completo (40 horas semanales), que requiere disponibilidad para trabajar en turnos semanales rotativos de mañana y tarde.
Requisitos:
-Pasión por la vida en el hogar y la decoración.
-Alta orientación al cliente.
-Buena comunicación y capacidad para tomar decisiones de manera ágil.
-Valorable experiencia previa en postventa; gestión de cambios y devoluciones, gestión de incidencias, etc...
-Disponibiliad para trabajar fines de semana y festivos de apertura
-Disponibilidad para trabajar 30 horas en horario de tarde
WHAT YOU'LL BE DOING DAY TO DAY
-Asegurar un proceso de compra sencillo, teniendo en cuenta las necesidades y expectativas de los clientes. Tienes que asegurar un servicio de posventa rápido y eficiente para nuestros clientes.
-Gestionar las incidencias y reclamaciones mostrando empatía con los clientes.
-Estar preparado/a y disponible para ayudar a los clientes cuando lo necesitan.
-Gestionar las devoluciones según los criterios que marca la tienda.
OUR TEAM WITHIN IKEA
Desde IKEA tenemos el compromiso de hacer un mejor día a día para la mayoría de las personas. Todos los colaboradores/as de IKEA disfrutan de un amplio paquete de beneficios que están a tu disposición desde el primer día, aquí te contamos alguno de ellos:
Ofrecemos un salario competitivo distribuido en 12 pagas anuales más 2 pagas extras en los meses de julio y diciembre, con un amplio abanico de horarios en jornada continua con los descansos que establece la ley, respetando tú tiempo libre fuera de IKEA.
Para que disfrutes al máximo de tus descansos, en nuestro comedor de empleados puedes encontrar gran variedad de productos a precios muy económicos, subvencionados en 2/3 por IKEA.
Porque la confianza de trabajar en un lugar seguro es la base para nuestro crecimiento personal y profesional, en IKEA contamos con un servicio médico a tu disposición para cualquier consulta. Además de ofrecer un entorno de trabajo seguro para garantizar unas buenas condiciones de trabajo.
Te ofrecemos el 15% de descuento en todas tus compras.
Porque formas parte de la gran familia IKEA queremos compartir contigo los momentos importantes, por ello celebramos aniversarios, fiestas, Teams Buildings, la llegada del verano, regalo de Navidad. ¡Siempre hay un motivo para sonreír!
Muchos más te están esperando, ¡descúbrelos!
Customer Service Representative (Temporary)
10 de febr.Avery Dennison
Coruña, A, ES
Customer Service Representative (Temporary)
Avery Dennison · Coruña, A, ES
Office
Company Description
Avery Dennison Corporation (NYSE: AVY) is a global materials science and digital identification solutions company. We are Making Possible™ products and solutions that help advance the industries we serve, providing branding and information solutions that optimize labor and supply chain efficiency, reduce waste, advance sustainability, circularity and transparency, and better connect brands and consumers. We design and develop labeling and functional materials, radio frequency identification (RFID) inlays and tags, software applications that connect the physical and digital, and offerings that enhance branded packaging and carry or display information that improves the customer experience. Serving industries worldwide — including home and personal care, apparel, general retail, e-commerce, logistics, food and grocery, pharmaceuticals and automotive — we employ approximately 35,000 employees in more than 50 countries. Our reported sales in 2024 were $8.8 billion. Learn more at www.averydennison.com.
Avery Dennison is an equal opportunity employer.
Please let us know if we can support you with reasonable accommodationsthroughout the application process by contacting our team [email protected].
Job Description
In this role of high impact as Customer Service Representative - Spain we are looking for a fresh mind to join our high performing team in Alvedro (A Coruña) with a direct reporting line to our Customer Service Team Leader.
Your Mission:
- Manage accounts in terms of order processing, order follow up, pricing integrity, on-time deliveries, complete order fulfillment.
- Provides telephone customer service regarding the company's services and/or products.
- Evaluates and resolves customer complaints professionally and tactfully.
- Principal liaison with sales for assigned customers.
- Coordinate with Logistics and Operations on capacity planning and scheduling.
- Liaising with Credit Control/Finance to resolve all invoice queries.
- Proactively communicate supply chain issues and provide alternatives.
- Promoting a coordinated approach within the Customer Services team and providing cover for other team members in their absence.
Qualifications
- High School Diploma or equivalent required. University Degree is welcome or knowledge gained through the experience.
- Experience of using an in-house database package and MS office and/or Google Suite is required.
- Fluency in Spanish and English is a must; any additional European language is a benefit
- Good written, verbal and telephone communication skills.
- Good data entry and organizational skills. Detailed oriented and good follow-up skills
- Able to effectively manage many priorities and issues.
- Customer service experience, preferably within a business to business environment.
- Experience of liaising with an internal distribution department to ensure delivery of the product to the customer would be an advantage.
- Experience of liaising with customers / internal departments located outside Spain would be an advantage.
Who we are! - Our Story:
Each of us, Every day!Eight Values. One Team!
We understand diversity and equal opportunities as enrichment for our future-oriented work at Avery Dennison. With us, teams are balanced and diverse. Because each of us is unique, and we appreciate bringing together different personalities and talents.
Avery Dennison is an equal opportunity employer. You are interested in knowing more aboutour Diversity & Inclusionapproach? Please go toaverydennison.com/en/home/about-us/diversity-and-inclusion.html
At Avery Dennison we do what we love, and we love what we do - Just click here, and get us to know even better:Life @ Avery Dennison (linkedin.com/company/avery-dennison/life/emea)