No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araAdministració i Secretariat
4Comerç i Venda al Detall
1Comercial i Vendes
1Educació i Formació
1Enginyeria i Mecànica
1Veure més categories
Recursos Humans
1Sanitat i Salut
1Transport i Logística
1Agricultura
0Alimentació
0Art, Moda i Disseny
0Arts i Oficis
0Assegurances
0Atenció al client
0Banca
0Ciència i Investigació
0Comptabilitat i Finances
0Construcció
0Cures i Serveis Personals
0Desenvolupament de Programari
0Disseny i Usabilitat
0Dret i Legal
0Editorial i Mitjans
0Energia i Mineria
0Esport i Entrenament
0Farmacèutica
0Hostaleria
0Immobiliària
0Indústria Manufacturera
0Informàtica i IT
0Instal·lació i Manteniment
0Màrqueting i Negoci
0Producte
0Publicitat i Comunicació
0Seguretat
0Social i Voluntariat
0Telecomunicacions
0Turisme i Entreteniment
0PIMEC
Granollers, ES
ADMINISTRATIVO/VA ATENCIÓN AL CLIENTE - Customer Service
PIMEC · Granollers, ES
Desde PIMEC, en colaboración con el SOC, ponemos en marcha una nueva edición del programa 30 Plus, a través del cual iniciamos este proceso de selección. A través de este programa accederás a una contratación laboral de 6 meses o indefinido y obtendrás formación subvencionada (sin coste para ti) relacionada con el puesto de trabajo. Además, también tendrás acceso a acompañamiento para lo que necesites durante los primeros 6 o 9 meses.
Descripció
Des de PIMEC, i en col·laboració amb el SOC, posem en marxa el programa 30 PLUS, a través del qual iniciem un procés de selecció per tal d’incorporar a una empresa ubicada a PARETS DEL VALLÈS un/a ADMINISTRATIU/VA D'ATENCIÓ AL CLIENT - Costumer Service. L'empresa es dedica a la comercialització de productes per la reparació i el canvi de vidres d'automòbils.
A través d’aquest programa accediràs a una contractació laboral indefinida i obtindràs formació relacionada amb el lloc de feina.
Funcions
- Proporcionar un sòlid suport administratiu i de servei al client.
- Monitoritzar el creixement dels clients.
- Desenvolupar relacions amb els clients.
- Assegurar que totes les comandes de vendes es processin a temps per complir els terminis i les dates de lliurament sol·licitades.
- Respondre totes les consultes dels clients de manera educada, oportuna i eficient.
- Comunicar-se amb els clients diàriament sobre l'estat de les comandes.
- Proporcionar un suport d'anàlisi sòlid a l'equip de vendes.
- Mantenir informat al responsable sobre qualsevol incidència amb els clients/comandes.
- Analitzar les comandes obertes i informar l'equip de vendes i els clients de qualsevol situació que impedeixi la finalització de la comanda.
- Enviar actualitzacions bimestrals al client i a l'equip de vendes sobre les comandes obertes.
- Treballar en estreta col·laboració amb la cadena de subministrament, el magatzem i l'equip de vendes.
- Garantir la logística de cada comanda que venda per als clients.
- Assistir a reunions amb l'equip de vendes.
- Experiència prèvia en una posició similar: 5 anys en atenció al client.
- Formació acadèmica: estudis superiors.
- Idiomes: català, castella i anglès: avançat.
- Es requereixen coneixements informàtics: nivell mitjà.
- Competències: comunicació, precisió i detall, orientació a objectius, treball en equip, anàlisis i resolució de problemes i orientació al client.
- Tenir disponibilitat per fer una formació durant la contractació, fora de l’horari laboral.
- Contracte indefinit.
- Jornada completa.
- Horari: de dilluns a dijous de 8h a 14h i de 14.30h a 17h i divendres de 8h a 14h.
- Salari brut anual: 25.000€.
- Distribucció salarial: 12 pagues.