No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araAdministració i Secretariat
6Comercial i Vendes
3Sanitat i Salut
3Màrqueting i Negoci
2Arts i Oficis
1Veure més categories
Comerç i Venda al Detall
1Disseny i Usabilitat
1Dret i Legal
1Enginyeria i Mecànica
1Indústria Manufacturera
1Seguretat
1Transport i Logística
1Agricultura
0Alimentació
0Art, Moda i Disseny
0Assegurances
0Atenció al client
0Banca
0Ciència i Investigació
0Comptabilitat i Finances
0Construcció
0Cures i Serveis Personals
0Desenvolupament de Programari
0Editorial i Mitjans
0Educació i Formació
0Energia i Mineria
0Esport i Entrenament
0Farmacèutica
0Hostaleria
0Immobiliària
0Informàtica i IT
0Instal·lació i Manteniment
0Producte
0Publicitat i Comunicació
0Recursos Humans
0Social i Voluntariat
0Telecomunicacions
0Turisme i Entreteniment
0AUXILIAR ADMINISTRATIU/VA
16 de gen.PIMEC
Granollers, ES
AUXILIAR ADMINISTRATIU/VA
PIMEC · Granollers, ES
Desde PIMEC, en colaboración con el SOC, ponemos en marcha una nueva edición del programa 30 Plus, a través del cual iniciamos este proceso de selección. A través de este programa accederás a una contratación laboral de 6 meses o indefinido y obtendrás formación subvencionada (sin coste para ti) relacionada con el puesto de trabajo. Además, también tendrás acceso a acompañamiento para lo que necesites durante los primeros 6 o 9 meses.
Descripció
Des de PIMEC, i en col·laboració amb el SOC, posem en marxa el programa 30 PLUS, a través del qual iniciem un procés de selecció per tal d’incorporar a una empresa ubicada a GRANOLLERS un/a AUX. ADMINISTRATIU/VA. L’empresa es dedica a l'elaboració de productes càrnics.
A través d’aquest programa accediràs a una contractació laboral indefinida i obtindràs formació relacionada amb el lloc de feina. La formació es realitzarà a Pimec i el curs tindrà un total de 40 hores.
Funcions
Gestió Administrativa: facturació clients, arxiu i albarans.
Atenció al client i atenció telefònica.
Requisits
- Formació acadèmica: CFGS o equivalent.
- Idiomes:
- català:nivell intermig.
- castellà: nivell intermig.
- anglès: nivell mig.
- Coneixements informàtics: nivell mig.
- Disponibilitat per fer una formació durant la contractació, fora de l’horari laboral.
- Contracte Indefinit.
- Jornada completa.
- Horari: de dilluns a dijous de 8h a 14h i de 16h a 18.30h, divendres de 8h a 14h (flexibilitat horària).
- Salari brut anual: 19.294,38€
- Distribució salarial: 12 pagues.