No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araEnginyeria i Mecànica
3Administració i Secretariat
2Instal·lació i Manteniment
2Sanitat i Salut
2Transport i Logística
2Veure més categories
Comercial i Vendes
1Construcció
1Educació i Formació
1Indústria Manufacturera
1Producte
1Social i Voluntariat
1Agricultura
0Alimentació
0Art, Moda i Disseny
0Arts i Oficis
0Assegurances
0Atenció al client
0Banca
0Ciència i Investigació
0Comerç i Venda al Detall
0Comptabilitat i Finances
0Cures i Serveis Personals
0Desenvolupament de Programari
0Disseny i Usabilitat
0Dret i Legal
0Editorial i Mitjans
0Energia i Mineria
0Esport i Entrenament
0Farmacèutica
0Hostaleria
0Immobiliària
0Informàtica i IT
0Màrqueting i Negoci
0Publicitat i Comunicació
0Recursos Humans
0Seguretat
0Telecomunicacions
0Turisme i Entreteniment
0Monitor/a
NovaVadelleure
Granollers, ES
Monitor/a
Vadelleure · Granollers, ES
Busquem persones responsables, amb vocació educativa i capacitat per treballar amb infants durant el temps de migdia. Les seves funcions principals inclouran l'acompanyament i supervisió durant els àpats, el foment de bons hàbits alimentaris, la gestió d'activitats de lleure i la resolució de conflictes. Es valorarà experiència prèvia en entorns escolars o d'educació en el lleure, així com habilitats de treball en equip i empatia amb els infants.
NA
Granollers, ES
Mozo/a con carretilla y Auxiliar administrativo/a
NA · Granollers, ES
¡En Adecco queremos conocerte!
Estamos en búsqueda de un/a mozo/a de almacén que también pueda hacer tareas administrativas en una empresa ubicada en Granollers.
En Adecco creemos en la igualdad de oportunidades y apostamos por el Talento Sin Etiquetas
Requisitos
La persona seleccionada deberá contar con capacidad de trabajo, iniciativa y responsable.
Preferiblemente con experiencia en tareas administrativas y con coche propio para desplazarse.
Será requisito indispensable contar con carnet de carretilla y plataforma elevadora, con una titulación mínima de ESO o ciclo formativo y un catalán y castellano escrito y hablado fluido.
¿Qué ofrecemos?
Tus tareas consistirán en gestionar la entrada y salida de mercadería, preparar pedidos y realizar el control de stock. También realizarás la atención telefónica a clientes y proveedores/as, preparación de ofertas y muestrarios.
Gozaras de un horario partido de lunes a jueves de 09:00h a 14:00h y de 15:30 a 18:30h, y los viernes turno intensivo de 09:00 a 14:00h. Disfrutaras de los fines de semana libres y de un salario de 19.000€ brutos/anuales.
Hospital General de Granollers
Granollers, ES
Tècnic/a de suport de projectes de Recerca i Innovació
Hospital General de Granollers · Granollers, ES
L'Hospital General de Granollers és l'hospital universitari i de referència per al Vallès Oriental. Forma part del sistema sanitari integral d'utilització pública de Catalunya, amb una plantilla de 2200 professionals i que es troba en un moment clau de creixement i consolidació amb ampliació de la UCI a 30 llits de crítics, 14 quiròfans, ampliació del servei d’Urgències, radioteràpia i augment de llits d’hospitalització.
Lloc de treball:
La persona s’incorporarà al Servei de Recerca i Innovació i reportarà a la Cap de Recerca i Innovació. La missió del lloc de treball és donar suport a la coordinació, gestió i justificació dels projectes d’innovació i europeus.
Funcions principals:
- Contribuir al desenvolupament i implementació dels casos d'ús del projecte europeu Caring Nature.
- Donar recolzament a l’equip en la gestió i seguiment dels diferents projectes d’R+D+i, segons les necessitats.
- Donar suport als investigadors en la redacció de projectes i la identificació de fons de finançament d’aquests
- Organització i planificació
- Capacitat analítica
- Treball en equip.
- Habilitats comunicatives.
- Proactivitat i iniciativa.
- Contracte indefinit a dedicació completa.
- Retribució competitiva d’acord amb els paràmetres del centre.
- Integració a un hospital en procés de creixement.
- Formació continuada.
- Incorporació a una organització orientada a les persones i que promou l’excel·lència professional.
Requeriments:
- Titulació de grau universitari o llicenciatura preferentment en carreres tecnològiques, ciències de la vida o científico-tècniques
- Anglès avançat (domini escrit i parlat).
- Domini de les eines TIC i ofimàtica.
- Disposar d’experiència desenvolupant funcions similars.
- Coneixement del sector sanitari.
Coordinador de mejora continua
17 de febr.AMCOR FLEXIBLES BARCELONA
Granollers, ES
Coordinador de mejora continua
AMCOR FLEXIBLES BARCELONA · Granollers, ES
Indicadores clave de desempeño Resolución de problemas Análisis de causa raíz Lean Manufacturing Procesos Lean Seis Sigma Kaizen 5S Cinturón Verde Seis Sigma Mapa del flujo de valor
🚀 🚀 Estamos buscando un ingeniero industrial que quiera incorporarse en nuestra compañía y que pueda realizar prácticas extracurriculares (preferiblemente) con nosotros dentro del departamento de mejora continua hashtag
#hiring Si conoces a alguien interesado, anímale a conectar conmigo.🚀🚀
Requisitos:
➡️ Preferiblemente experiencia en mejora continua
➡️ Tener conocimientos en metologías Lean y de mejora continua, Six Signam, Kaizen, Green Belt o equivalente
➡️ Inglés y español fuido
Tu misión será:
⭐ Coordinar y supervisar los KPI de mejora continua
⭐ Identificar proyectos y oportunidades de reducción de costes para mejorar el rendimiento de la planta.
⭐ Diseñar, planificar y supervisar el plan de acciones integradas.
⭐ Apoyar la coordinación e impulso de todos los esfuerzos y proyectos de transformación en la planta.
⭐ Diagnosticar y establecer objetivos de mejora ambiciosos.
⭐ Introducir y aplicar las herramientas y metodologías adecuadas y las mejores prácticas.
⭐ Comunicar los progresos y celebrar los éxitos.
⭐ Impartir formación sobre las principales palancas de mejora.
⭐ Proporcionar una plataforma para implicar a los compañeros en una cultura de mejora continua.
Aptitudes:
❗ Capacidad para implicar a un equipo interfuncional
❗ Habilidades de gestión al cambio
❗ Orientación al cliente
❗ Capacidad para organizar y planificar el uso del tiempo y de las personas con eficacia y eficiencia
❗ Capacidad para simplificar la complejidad
❗ Colaborador, cercano y estratégico
❗ Capacidad de liderazgo, resolución de problemas y análisis
Si crees que puedes encajar en la posición, hazme llegar tu CV actualizado y ánimate a formar parte de este reto🙋♀️
Te estamos esperando❗
Suplència - Infermer/a gestora de casos del pacient crònic complex pediàtric (PCCP) i Infermera PASCE
17 de febr.Hospital General de Granollers
Granollers, ES
Suplència - Infermer/a gestora de casos del pacient crònic complex pediàtric (PCCP) i Infermera PASCE
Hospital General de Granollers · Granollers, ES
L'Hospital General de Granollers és l'hospital universitari de referència del Vallès Oriental, integrat al sistema sanitari integral d'utilització pública de Catalunya, amb una plantilla de 2200 professionals i que es troba en un moment clau de creixement i consolidació.
Lloc de treball:
La persona s’incorporarà com a suplent a l’àrea assistencial ambulatòria i reportarà al Cap de l’Àrea Maternoinfantil, vetllant per una gestió i prestació de cures de salut dels pacients de la unitat de Pacient Crònic Complex Pediàtric (PCCP) i dels infants escolaritzats als centres d'educació especial (CEE) de la comarca del Vallés Oriental, garantint la seguretat del pacient i proporcionant una òptima experiència del pacient, així com també formació i suport de la comunitat educativa de cada centre.
Funcions principals:
- Garantir una atenció integral individualitzada i de qualitat que doni resposta a les necessitats de l'infant amb patologia crònica complexa i a la seva família, garantint la continuïtat assistencial dins i fora de l'hospital i de l'escola.
- Esdevenir com a professional de referència per als pacients, famílies, equip interdisciplinari i comunitat educativa proporcionant cures expertes, suport i assessorament en els diferents nivells assistencials dins i fora de l'hospital i de l'escola.
- Potenciar la prevenció i promoció de la salut i impulsar l'educació sanitària i la capacitació dels infants i les famílies amb patologia complexa i de la comunitat educativa de les escoles d'educació especial de la comarca.
- Fer seguiment dels indicadors clau dins de l’àrea per avaluar l'activitat de la cura infermera.
- Participar i fomentar els projectes assistencials, de recerca, formació i gestió que vinguin impulsats des de la Direcció.
- Promoure i afavorir la investigació a la pràctica diària, desenvolupant i mantenint línies actives de recerca.
- Orientació a l’usuari.
- Capacitat de treball en entorns multidisciplinaris.
- Lideratge clínic
- Adaptació als canvis.
- Habilitats de comunicació
- Incorporació al projecte de manera temporal per cobrir una baixa llarga.
- Formació continuada i possibilitat de desenvolupar-se en l’àmbit de l’especialitat.
- Formaràs part d'un equip de professionals amb vocació per la salut de les persones.
- Treballaràs en un equip multidisciplinari i amb una visió centrada en la persona emmarcats en projectes que implementen l’Experiència del Pacient com a valor afegit a la institució.
Requeriments:
- Grau o diplomatura en infermeria.
- Especialitat d'Infermeria Especialista en Pediatria
- Màster en Infermeria Escolar
- Expertesa consolidada en l’abordatge de pacients amb patologies cròniques complexes.
- Experiència prèvia com a infermeria escolar en centre d'educació especial
- Habilitats de gestió i planificació
ENGINYER-A DE PROJECTES
14 de febr.meHRs
Granollers, ES
ENGINYER-A DE PROJECTES
meHRs · Granollers, ES
Office Power BI Mesos
¡Estem buscant un/a Enginyer/a de Projectes per a un futur ple d'energia renovable!
T'agrada treballar en projectes d'impacte, dissenyar solucions innovadores i contribuir a un futur més sostenible? Busquem un nou membre per al nostre equip de Generació, on podràs aportar el teu coneixement i experiència en el disseny, construcció, operació i manteniment de parcs d'energia renovable. Així, contribuiràs a garantir l'eficiència, la rendibilitat i el compliment dels estàndards tècnics i normatius.
Com aportaràs valor?
Les teves funcions seran essencials per garantir l’èxit dels nostres projectes:
- Dissenyar i planificar la viabilitat dels projectes de l’àrea de Generació.
- Coordinar, fer seguiment i reportar sobre la construcció dels parcs d’energia renovable.
- Analitzar KPIs d’explotació i O&M de les centrals.
- Revisar plànols i documentació tècnica per garantir la qualitat i el compliment dels estàndards.
- Empatia i capacitat d’escolta, per comunicar-te amb equip, clients i proveïdors de manera efectiva.
- Iniciativa i proactivitat, amb un enfocament professional i compromès.
- Transparència i confiança en el treball en equip.
- Capacitat d'aprendre ràpidament i de resoldre situacions imprevistes amb agilitat.
- Consciència social i mediambiental: Ens importa un futur més net i responsable.
La nostra cultura organitzativa està basada en un lideratge que promou els valors de persona, organització, negoci i entorn. Volem que el teu potencial creixi en un ambient de confiança i col·laboració constant.
Requisits:
Què busquem de tu?
Requisits:
- Grau en Enginyeria de l'Energia o similar.
- Mínim 2 anys d'experiència en el sector elèctric, energia o instal·lacions.
- Coneixement alt de l’entorn Office 365.
- Nivell nadiu de català i castellà, tant escrit com parlat.
- Nivell B2 d'anglès.
- Tens màster en energia renovable.
- Tens experiència en el sector fotovoltaic i/o energies renovables.
- Tens experiència en anàlisis de dades i reporting.
- Coneixes AutoCAD, PVSYST, PowerBI.
Treballaràs en modalitat híbrida (presencial i remot) per fomentar la confiança i responsabilitat. Els primers 6 mesos seran presencials per conèixer l'equip i els projectes, després podràs treballar fins a 3 dies en remot sempre que el projecte ho permeti.
Les oficines centrals estan a Granollers, però la posició requereix disponibilitat per viatjar i desplaçar-se a les obres. A més, els divendres tenim jornada intensiva!
Què oferim?
- Horari flexible per aconseguir l’equilibri entre la feina i la vida personal.
- Un ambient de treball dinàmic, innovador i amb un equip apassionat per la sostenibilitat.
Product Manager (Cosmetics)
14 de febr.Randstad España
Granollers, ES
Product Manager (Cosmetics)
Randstad España · Granollers, ES
The Product Marketing Manager will be responsible for the strategic management and development of marketing initiatives for the product portfolio across subsidiaries and international markets. The role requires in-depth market analysis, the formulation of strategic approaches, and collaboration with various departments to ensure successful product launches and sustained brand growth.
Key Responsibilities:
- Conduct market analysis and identify key trends within the cosmetics industry.
- Propose new product ideas and potential synergies to enhance the product portfolio.
- Develop group dynamics initiatives to improve market knowledge.
- Perform competitive price analysis and stay updated with market pricing trends.
- Define the product portfolio’s value proposition and reason to believe (RTB).
- Monitor and analyze pricing strategies and profit margins.
- Prioritize and track regulatory status and compliance for the product range.
- Propose new product development briefs to the R&D department based on market opportunities.
- Engage with Key Opinion Leaders (KOLs) and incorporate them into the brand’s communication strategy.
- Oversee the management and execution of product launches and related projects.
- Align the global brand strategy with local markets and product portfolios.
- Develop product copy and oversee the design of both primary and secondary packaging.
Qualifications:
- Proven experience in marketing management, particularly in the cosmetics industry or similar sectors.
- Strong analytical skills with the ability to translate market data into actionable insights.
- Excellent project management skills, with the ability to manage multiple initiatives simultaneously.
- Ability to collaborate cross-functionally with teams in R&D, business development, sales, and communications.
- Solid understanding of digital marketing and content strategy.
- Strong communication and presentation skills.
- Fluency in English (additional languages are a plus).
This role offers an exciting opportunity to be part of a dynamic, growth-oriented environment within the global cosmetics industry, driving innovative marketing strategies and product success.
#WeAreRSC
Randstad promotes equal employment opportunities through diverse and inclusive teams. Therefore, in our processes, we ensure the inclusion of all individuals, regardless of personal condition, gender, sexual orientation, ethnicity, culture, age, religion, or disability.
#NetZeroCommitment
Randstad encourages the reduction of its environmental impact to make its surroundings a better place for everyone. Our commitment to the Science Based Targets initiative (SBTi), with science-based objectives, supports Randstad’s ambition to become Net Zero by 2050.
Tècnic/a de Punt de Trobada Familiar
11 de febr.Doble Via Cooperativa
Granollers, ES
Tècnic/a de Punt de Trobada Familiar
Doble Via Cooperativa · Granollers, ES
A Doble Via t'estem buscant! Si ets una persona amb iniciativa, dinàmica, entusiasta, amant del treball en equip i sents passió per atendre a les persones envia'ns el teu curriculum. Volem que formis part d’un gran equip! Amb 25 anys d'història, oferim serveis integrals de gestió d’equipaments i programes d’acció social i cultural, d’educació, d’animació sociocultural i dinamització comunitària, així com assessoria i acompanyament en el disseny i planificació d’iniciatives en aquests àmbits d’actuació, en totes les etapes de la vida, des de la infantesa fins la vellesa. Tindràs l'oportunitat de treballar, formar-te i créixer a nivell professional en un entorn dinàmic. Som una cooperativa que aposta per les persones i estem compromesos amb la igualtat d'oportunitats i la igualtat de genère.
Servei destinat a atendre i prevenir la problemàtica que sorgeix en els processos de conflictivitat familiar i , en concret, en el compliment del règim de visites dels infants amb els seus progenitors/es i /o familiars.
FUNCIONS:
- Facilitar la visita del nen, nena, adolescent amb el progenitor/a o progenitors/es no custodis i/o família extensa.
- Oferir un espai neutral i segur per a totes les persones implicades per a l’exercici dels drets de relació i de comunicació amb els nens, nenes i adolescents.
- Tractar de minimitzar les repercussions negatives mentre duri la situació.
- Donar suport a l’Equip Tècnic durant les visites supervisades o tutelades, acompanyant a les famílies i enregistrant les observacions al final de la jornada.
- Tipus de sol·licitud: vacant de suport de cap de setmana
- Lloc: Servei Tècnic de Punt de Trobada de Granollers. C/Primer Marqués de les Franqueses, 123 Granollers
- Jornada (hores setmanals): 5 hores en cap de setmana (dissabte o diumenge
- Horari: flexible (matins/tardes) amb 1 cap de setmana lliure al mes. Segons la programació i planificació dels calendaris de les famílies ateses la jornada de suport és: matins ( 9.30h a 14.30h ) o tardes ( 16 a 21h )
- Sou: Segons conveni Acció Social
- Imprescindible estudis universitaris en l’àmbit de Psicologia, Educació Social o Treball Social
- Amb formació i experiència especialitzada en treball amb famílies i infants, així com capacitació específica en relació amb l'abordatge de la violència masclista.
- Preferiblement experiència en Punt de Trobada.
MEDIADOR/A EQUIPAMENT CULTURAL A GRANOLLERS
11 de febr.Doble Via Cooperativa
Granollers, ES
MEDIADOR/A EQUIPAMENT CULTURAL A GRANOLLERS
Doble Via Cooperativa · Granollers, ES
A Doble Via t'estem buscant! Si ets una persona amb iniciativa, dinàmica, entusiasta, amant del treball en equip i sents passió per atendre a les persones envia'ns el teu curriculum. Volem que formis part d’un gran equip! Amb 25 anys d'història, oferim serveis integrals de gestió d’equipaments i programes d’acció social i cultural, d’educació, d’animació sociocultural i dinamització comunitària, així com assessoria i acompanyament en el disseny i planificació d’iniciatives en aquests àmbits d’actuació, en totes les etapes de la vida, des de la infantesa fins la vellesa. Tindràs l'oportunitat de treballar, formar-te i créixer a nivell professional en un entorn dinàmic. Som una cooperativa que aposta per les persones i estem compromesos amb la igualtat d'oportunitats i la igualtat de genère.
FUNCIONS
- Portar a terme les visites guiades a les exposicions.
- Acompanyar i atendre les inquietuds i necessitats de les persones visitants.
- Donar suport en l’organització de les exposicions i activitats programades.
- Gestionar la base de dades i el registre d’ús.
- Vetllar pel correcte desenvolupament de les visites i el manteniment de l’espai.
- Coordinació amb el personal tècnic de referència.
- Data incorporació: Març 2025
- Lloc: Granollers
- Jornada: 8 hores setmanals
- Horari: caps de setmana (dissabtes tarda i diumenges matí)
- Sou: Segons conveni del lleure, categoria Mediador/a cultural
- Estudiant o titulat en l’àmbit de les ciències socials i/o humanitats (pedagogia, educació social, magisteri...)
- Experiència com a docent, guia i/o educador en visites guiades i activitats culturals.
- Habilitats comunicatives, pedagògiques i capacitat de tracte amb la gent.
- Resident a Granollers o proximitats.
- Català i castellà parlat i escrit nivell alt
- Anglès coneixement oral i escrit