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Málaga
176Consultor en recursos humanos
29 mar.EXpanders
Málaga, ES
Consultor en recursos humanos
EXpanders · Málaga, ES
Políticas de recursos humanos Recursos humanos (RR. HH.) Gestión del talento Planificación estratégica de recursos humanos nóminas relaciones laborales Gestión del rendimiento Relaciones con los empleados Desarrollo organizacional Participación de los trabajadores en la empresa
¡Buscamos Consultor RRHH para unirse a EXpanders! 🚀
Los EXpanders hemos venido para cambiar la gestión de personas, sabemos que no es fácil pero con nuestra metodología y enfoque en la Experiencia de Empleado (EX), gestionamos con éxito cualquier proyecto de RRHH que nuestros clientes nos plantean.
Nuestro éxito radica en nuestra capacidad para crear entornos laborales positivos y productivos y para ello tenemos un ingrediente secreto…la Experiencia de Empleado
Los EXpanders somos un equipo de personas enamoradas de las personas y del emprendimiento. Y sabemos que cuidando los procesos de RRHH y trabajando la Experiencia de Empleado llevamos a nuestros clientes al siguiente nivel.
Hemos trabajado con todo tipo de organizaciones, desde grandes multinacionales con miles de empleados hasta startups formadas solo por sus fundadores.
Cada organización tiene su momento y sabemos gestionar y acompañar al cliente en cada uno de esos momentos adaptándonos a sus necesidades.
Nuestros valores:
– Creemos en la Experiencia de Empleado (EX)
– La Innovación
– El compromiso con el cliente y la generación de resultados
– La excelencia y la empatía
Si todo esto te suena bien, sigue leyendo para saber lo que buscamos y lo que ofrecemos al siguiente EXpander...
¿Qué buscamos?
- Lo primero que necesitamos de ti, es que te enamores del proyecto y tengas una motivación brutal para solucionar los problemas de nuestros clientes.
- Que te apasionen las personas y tengas experiencia en la gestión operativa de RRHH, es decir, el dia a dia de un departamento de RRHH (tiempo de trabajo, onboarding/offboarding, formación & desarrollo, C&B, vacaciones, etc).
- Que con esa experiencia generalista te conviertas en la persona de referencia en la empresa cliente para cualquier cuestión que surja en términos de RRHH, ofreciendo soluciones y poniéndolas en marcha.
- Que tengas 5-7 años de experiencia en consultoría de RRHH o departamento interno de RRHH.
- Te manejas bien en inglés (B2-C1).
- Estés dado de alta y al corriente de tus obligaciones legales como Autónomo.
¿Cómo eres?
- Eres un persona decidida, con carácter y amante del trabajo bien hecho.
- Eres un gran comunicador, con capacidad para adaptar tu comunicación a los distintos niveles dentro del organigrama.
- Destacas por tu capacidad de organización y gestión.
- Tienes un plan para tu carrera, quieres seguir creciendo y aprendiendo con cada proyecto.
- ¡¡Eres una personal “normal”!!
¿Qué ofrecemos?
- Incorporarte como freelance a un proyecto innovador y de gran impacto en el ámbito de Recursos Humanos.
- Aprendizaje constante y acelerado mediante la participación en distintos proyectos.
- Plan de desarrollo profesional.
- Trabajo híbrido o presencial.
- Retribución competitiva en función de tu experiencia
Human Resources Generalist
23 mar.REMS
Málaga, ES
Human Resources Generalist
REMS · Málaga, ES
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REMS is number 1 on Airbnb Málaga in terms of revenue and number 1 in Spain quality wise.We provide great holiday experience to our guests and high end services to our clients; Real Estate, Architecture, reform and Interior Design, as well as rental management and Housekeeping service in the most valuable locations of the Costa del Sol.Excellence and organization are our mottoes, our young and ambitious international team is ready to face any challenges, grow and establish itself as a leader in the industry.Job Title: HR & Admin OfficerThe HR & Admin Officer is responsible for managing various aspects of human resources and administrative functions within the organization.
They play a crucial role in supporting HR activities, ensuring compliance with labor laws and regulations, and maintaining efficient office operations.ResponsibilitiesHR Records and Documentation:Maintain and update employee records, including personal information, contracts, and performance evaluations.Handle confidential HR documents and ensure compliance with data protection regulations.Employee Relations:Address employee queries and concerns, and provide support in resolving workplace issues.Assist in the development and implementation of HR policies and procedures.Benefits Administration:Administer employee benefits programs, including health insurance, retirement plans, and leave management.Assist employees with benefit-related inquiries.Payroll and Compensation:Support payroll processing and ensure accuracy in salary disbursements.Maintain salary and compensation data and assist with compensation-related tasks.Administrative Duties:Oversee general administrative tasks, including office supplies management, facility maintenance, and vendor relationships.Assist in the organization of meetings and events.Answer phone calls and classify potential clients.Take care of any insurance/external provider relation.Compliance and Legal Requirements:Ensure compliance with labor laws, regulations, and company policies.Keep abreast of changes in labor laws and update HR practices accordingly.Skills and QualificationsFluent oral and written English and Spanish; another language is a plus.Minimum of Bachelor's degree in Human Resources, Business Administration, or a related field.Strong organizational and multitasking abilities.Excellent communication and interpersonal skills, empathy, and ability to build rapport are essential.Attention to detail and commitment to confidentiality.Proficiency in Microsoft Office Suite (Word, Excel, PowerPoint) as well as HRIS (Human Resources Information Systems) or other HR software is a plus.Familiarity with labor laws, employment regulations, and HR best practices to ensure compliance and help avoid legal issues.Prior experience in an HR/Administrative role is a plus.Conditions and BenefitsLocation: Malaga historic center.Schedule: 5 days per week, 8 hours per day and 1 hour break.Possibility of part time scheduling starting from 25H/ Week.Contract: Permanent employment contract with 3 months trial period.Days off: 2 days per week + unlimited days off if approved by the Direct Manager.Salary: Between 20.500 EUR and 25.500 EUR annually.Great career potential growth in the HR/Administrative Department.To go any further, please send your CV at: ****** us on Facebook, Instagram & Linkedin @rems.group
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