No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araAlimentació
3Comerç i Venda al Detall
3Administració i Secretariat
2Comercial i Vendes
1Agricultura
0Veure més categories
Art, Moda i Disseny
0Arts i Oficis
0Assegurances
0Atenció al client
0Banca
0Ciència i Investigació
0Comptabilitat i Finances
0Construcció
0Cures i Serveis Personals
0Desenvolupament de Programari
0Disseny i Usabilitat
0Dret i Legal
0Editorial i Mitjans
0Educació i Formació
0Energia i Mineria
0Enginyeria i Mecànica
0Esport i Entrenament
0Farmacèutica
0Hostaleria
0Immobiliària
0Indústria Manufacturera
0Informàtica i IT
0Instal·lació i Manteniment
0Màrqueting i Negoci
0Producte
0Publicitat i Comunicació
0Recursos Humans
0Sanitat i Salut
0Seguretat
0Social i Voluntariat
0Telecomunicacions
0Transport i Logística
0Turisme i Entreteniment
0PIMEC
Sant Feliu de Llobregat, ES
AUXILIAR ADMINISTRATIVO/A (Sant Boi del Llobregat)
PIMEC · Sant Feliu de Llobregat, ES
Mesos
Desde PIMEC, en colaboración con el SOC, ponemos en marcha una nueva edición del programa 30 Plus, a través del cual iniciamos este proceso de selección. A través de este programa accederás a una contratación laboral de 6 meses o indefinido y obtendrás formación subvencionada (sin coste para ti) relacionada con el puesto de trabajo. Además, también tendrás acceso a acompañamiento para lo que necesites durante los primeros 6 o 9 meses.
Descripció
Des de PIMEC, i en col·laboració amb el SOC, posem en marxa el programa 30 PLUS, a través del qual iniciem un procés de selecció per tal d’incorporar a una empresa ubicada a SANT BOI DEL LLOBREGAT un/a AUXILIAR ADMINISTRATIU/VA. L’empresa es dedica al sector del comerç del metall.
A través d’aquest programa accediràs a una contractació laboral indefinida i obtindràs formació relacionada amb el lloc de feina.
Funcions
- Tasques de recolzament en la venda i comercialització de productes, consistents en efectuar i concretar les vendes, així com el seu seguiment fins a l’entrega del gènere i la seva cooperació fins a la consecució final del cobrament del import de la venda.
- Tasques de càlcul, facturació, cobrament.
- Tasques d’expedició de comandes, transport, càrrega i descàrrega, revisió de mercaderies, distribució, i registre d’aquestes.
- CFGS d'Adminsitració
- mínim 12 mesos d'experiència previa similar
- Castellà nivell avançat
- Català i anglès nivell intermig
Horari: Dilluns a Divendres de 9.30h-14h i de 14:30h-18h
Salalri: 21.060,51€ bruts anuals (12 pagaments)
Contracte: indefinit a jornada completa
“Aquest projecte està subvencionat pel Servei Públic d’Ocupació de Catalunya i pel Servicio Público de Empleo Estatal -Ministerio de Trabajo y Economía Social en el marc del Programa SOC-30 Plus regulat per Ordre TSF/132/2018, de 30 de juliol, modificada per l’Ordre EMT/128/2021, de 14 de juny.”