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Sevilla
163Graduate Area Manager (Sevilla)
28 ene.Amazon
Dos Hermanas, ES
Graduate Area Manager (Sevilla)
Amazon · Dos Hermanas, ES
Excel Office Outlook Word
Description
When you join Amazon as an Area/Shift Manager, you’ll gain experience leading a large and diverse team to make sure your area of the business keeps pace with demand. In this hands-on role, you’ll learn about the complexity of operations at a global business and what it takes to make everything run seamlessly. While you implement your team’s approach to drive productivity, you’ll also work closely with your colleagues to address challenges, which means no two days will be the same.
Key job responsibilities
- Promote a culture of safety and wellbeing
- Analyse and implement corrective actions to make sure quality and productivity are at consistently high levels, and business objectives are met across all shifts
- Support and lead a team and handle administrative work alongside building and supporting a strong team culture
- Analyse performance and suggest process improvements to optimise work and improve customer service
- Collaborate with other managers to standardise shift processes
You’ll work shifts and be based at one of our operational sites. Your main focus will be to maintain safety standards within your team and across your site. You’ll also monitor and maintain process efficiency. Your days will always include prioritising routine team management and daily operational tasks, alongside other tasks like individual escalations, process improvement work and wide-scale operational contingency planning.
Being a key part of the operations team involves working with colleagues in other teams and external partners to make sure we stay on track to meet our customer demands and targets. This will involve analysing data and performance metrics with leaders in your business area, as well as discussing the operational pros and cons of technical improvements with engineers.
Basic Qualifications
- Bachelor’s degree (or working towards a bachelor’s degree)
- Advanced proficiency in written and verbal English and Spanish
- Relevant experience in performing data analysis
Preferred qualifications are not required to apply for a position at Amazon. If you have all the basic qualifications above, we’d love to hear from you.
- Experience of communicating with a wide range of stakeholders, including your peers and leadership
- Experience in a logistical working environment
- Experience working with the MS Office suite (Word, Excel, Outlook) in a professional environment
Our inclusive culture empowers Amazonians to deliver the best results for our customers. If you have a disability and need a workplace accommodation or adjustment during the application and hiring process, including support for the interview or onboarding process, please visit https://amazon.jobs/content/en/how-we-hire/accommodations for more information. If the country/region you’re applying in isn’t listed, please contact your Recruiting Partner.
Company - Amazon Spain Fulfillment, S.L.U.
Job ID: A2882887
Area Manager - Andalucía (h/m/d)
24 ene.KiK España
Sevilla, ES
Area Manager - Andalucía (h/m/d)
KiK España · Sevilla, ES
KiK España forma parte del grupo KiK Textilien und Non-Food con sede en Alemania. Una compañía líder en el sector con presencia en 14 países y más de 4000 tiendas en toda Europa.
Si te gusta trabajar en equipo y quieres formar parte de una empresa en continua expansión, donde el bienestar del colaborador es el pilar de la estrategia de RRHH, ¡Te estamos buscando!
Forma parte de nuestro equipo y ayúdanos en nuestra expansión por el norte de España, como Area Manager.
Lo que ofrecemos:
- Puesto de trabajo estable en una empresa internacional.
- Posibilidad de crecimiento dentro de la empresa.
- Remuneración atractiva y coche de empresa.
- 3 días adicionales de vacaciones.
- Buen ambiente de trabajo.
- Descuento para colaboradores.
Lo que valoramos:
- Alta orientación a resultados y clara vocación comercial.
- Excelentes habilidades de liderazgo y de relaciones interpersonales.
- Alta disponibilidad de movilidad geográfica.
- Espíritu pionero.
- Capacidad para gestionar el estrés y definir las prioridades.
- Titulación de educación superior.
- Experiencia profesional consolidada en el sector minorista, como responsable de ventas o coordinador de equipos en tienda (idealmente en una empresa de descuentos).
- Conocimientos de inglés.
- Conocimientos de alemán (valorable).
Tus tareas diarias:
- Gestión de un área de ventas.
- Responsabilidad de las tiendas y de la formación y desarrollo del personal.
- Planificación y gestión del equipo, colaborando estrechamente con los Responsables de tienda.
- Adaptar el funcionamiento de cada punto de venta según la política comercial marcada por la empresa.
- Responsable del inventario y de los resultados.
- Otras tareas inherentes a la función.