¡No te pierdas nada!
Únete a la comunidad de wijobs y recibe por email las mejores ofertas de empleo
Nunca compartiremos tu email con nadie y no te vamos a enviar spam
Suscríbete AhoraTransporte y Logística
1.210Comercial y Ventas
999Informática e IT
975Adminstración y Secretariado
894Ingeniería y Mecánica
555Ver más categorías
Comercio y Venta al Detalle
480Educación y Formación
408Desarrollo de Software
405Industria Manufacturera
350Derecho y Legal
333Marketing y Negocio
293Instalación y Mantenimiento
282Arte, Moda y Diseño
187Sanidad y Salud
169Diseño y Usabilidad
152Artes y Oficios
120Publicidad y Comunicación
109Construcción
107Recursos Humanos
100Alimentación
94Contabilidad y Finanzas
80Inmobiliaria
76Atención al cliente
55Cuidados y Servicios Personales
49Turismo y Entretenimiento
45Hostelería
44Banca
34Producto
31Farmacéutica
28Seguridad
27Energía y Minería
15Social y Voluntariado
14Telecomunicaciones
11Seguros
8Deporte y Entrenamiento
6Ciencia e Investigación
1Editorial y Medios
1Agricultura
0Coordinador de Administración
25 ene.Seven Success
Barcelona, ES
Coordinador de Administración
Seven Success · Barcelona, ES
Inglés Español Capacidad de análisis Recursos humanos (RR. HH.) Coaching Liderazgo de equipos Gestión del tiempo Redacción de subvenciones Sistemas de Información Geográfica Captación de fondos
Nuestro Cliente
Grupo internacional del sector de la construcción con sede en Barcelona.
Posición
Buscamos un Responsable de Administración para la holding del grupo. Será responsable de la administración general de grupo ( facturación management fees , alquileres , tesorería ..) además de estar en relación con las administrativas de cada país. Esta es una excelente oportunidad para unirse a nuestro equipo en Barcelona y aportar un impacto significativo en un entorno internacional dinámico.
Funciones
- Planificación de tesorería: Gestionar y planificar los flujos de caja a corto y largo plazo.
- Facturación y pagos: Coordinación de facturación y gestión de pagos a proveedores.
- Cumplimiento fiscal: Coordinar y garantizar el cumplimiento de las obligaciones fiscales nacionales e internacionales en coordinación con los países.
- Auditorías: Coordinar auditorías financieras y fiscales.
- Gestión administrativa del grupo: Coordinación de nóminas, altas y bajas laborales, escritos administrativos y organización de viajes corporativos.
- Expansión internacional: Apertura administrativa de nuevas filiales haciendo seguimiento de la documentación con los abogados.
Perfil
Formación:
- Grado en Administración, Finanzas, Contabilidad o similar.
Experiencia:
- Mínimo 10 años en posiciones financieras y administrativas.
- Experiencia previa en empresas globales o holdings.
- Historial de liderazgo de equipos transversales.
Competencias y Habilidades:
- Amplios conocimientos en contabilidad y finanzas.
- Habilidad para trabajar en equipo y fomentar un entorno colaborativo.
- Alta orientación a resultados con capacidad probada para alcanzar objetivos.
- Planificación y organización efectiva, con atención al detalle y capacidad de priorizar tareas.
- Disponibilidad para viajar a nivel internacional.
Junior Customer Success Manager
16 ene.Isotrol
Sevilla, ES
Junior Customer Success Manager
Isotrol · Sevilla, ES
SaaS
Isotrol is a worldwide market leader in Energy Market Trading Software Solutions and Renewable Power Plant Control Solutions. We help companies in the renewable energy sector transform efficient renewable power plant control solutions ideas into software solutions realities. We have been powering the largest energy companies for over three decades, managing more than 100+ GWTs across the globe. And what is most exciting about it is that this is only the beginning.
At Isotrol, we are immersed in a transformation process where we are creating SaaS solutions with cutting edge technology to adapt not only to the largest clients, but to be able to adapt to all companies in the sector. What we do is deeply connected to create a more sustainable world, and our team members are the most valuable asset and where our success as a company starts. We’re a team of over 350 people across 5 countries (Spain, USA, Mexico, Brazil and Chile) delivering expert knowledge, passion and commitment to support our clients in the achievement of a more sustainable world.
The role:
We are looking for a Jr. Customer Success Manager for SCADA Customers.
Your key responsibilities:
- Building long term relationship and success stories with our customer
- Identification of customers goals and expectations and alignment with Bluence products and services
- Guiding customers through the usage of products and services reducing time to value
- Evaluation and deep understanding of customer satisfaction for the accounts managed in the different phase of lifecycle
- Identify risks in the accounts, involving the necessary teams (sales, operations, product, etc) to promote action plans and mitigation actions
- Generate upselling opportunities, leading the extension process boosting the adoption of Bluence products/offering
- Act as the customer voice in the company, sharing the feedback received with the different areas (sales, product, etc)
- Follow up of deadlines for licenses an services scope, preparing and managing renewal process with anticipation following the stablish procedure
- Guide a group of Jr Customer Succes Managers to coordinate with other areas, follow and implement methodologies of Bluence CSM Bluebook and support on strategic decisions
Your skills and experience:
- Business knowledge (energy trading, energy management and energy generation)
- Product and market knowledge (scadas, cc, trading, ppc, ems)
- Fluent user of crm tools
- Proficiency in english
- Italian is a nice to have
- Active listening and customer oriented
- Effective communication and assertiveness
- Emotional intelligence and empathy
- Leadership and proactivity
- Negotiation skills
- Business oriented
Here at Isotrol, we are committed to building a culturally diverse workforce and therefore strongly encourage applications from underrepresented groups. We are committed to equality of opportunity and welcome applications from all individuals, regardless of their background.
If you have any reasonable adjustment needs arising from a disability or medical condition to fully participate in the recruitment process, please discuss this with the recruiter who contacts you.