No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araTransport i Logística
31Administració i Secretariat
26Comerç i Venda al Detall
18Comercial i Vendes
17Instal·lació i Manteniment
17Veure més categories
Enginyeria i Mecànica
14Educació i Formació
9Indústria Manufacturera
9Arts i Oficis
7Informàtica i IT
6Alimentació
4Comptabilitat i Finances
3Sanitat i Salut
3Social i Voluntariat
3Art, Moda i Disseny
2Màrqueting i Negoci
2Turisme i Entreteniment
2Cures i Serveis Personals
1Desenvolupament de Programari
1Disseny i Usabilitat
1Dret i Legal
1Energia i Mineria
1Farmacèutica
1Hostaleria
1Publicitat i Comunicació
1Recursos Humans
1Agricultura
0Assegurances
0Atenció al client
0Banca
0Ciència i Investigació
0Construcció
0Editorial i Mitjans
0Esport i Entrenament
0Immobiliària
0Producte
0Seguretat
0Telecomunicacions
0Top Zones
Girona
70NA
Cornellà del Terri, ES
Atenció al client -Comercial (Sector Digital)
NA · Cornellà del Terri, ES
SEO
Tens experiència en atenció al client? Et consideres una persona amb grans habilitats comunicatives? Si és així, aquesta oferta pot ser per a tu!
Des d'Adecco, estem col·laborant amb una important empresa ubicada a Banyoles, especialitzada en la creació de webs, botigues en línia, SEO, programes de facturació electrònica i altres serveis digitals.
Degut al seu fort creixement, estem cercant perfils d'Atenció al Client - Comercial per oferir servei als clients que s'interessen pels seus productes i serveis, a través de telèfon, WhatsApp i formularis web.
Funcions principals:
-Atendre trucades, missatges de WhatsApp i correus electrònics per resoldre dubtes sobre els productes i serveis digitals de l'empresa.
-Recopilar i gestionar la informació dels clients per ajudar-los a completar el procés de sol·licitud de subvencions estatals (kit digital).
-Coordinació amb lequip comercial per a la finalització de la venda, un cop el client ha estat qualificat.
En Adecco creemos en la igualdad de oportunidades y apostamos por el Talento Sin Etiquetas
Requisitos
Requisits del perfil:
-Experiència en atenció al client i gestió de consultes.
-Coneixements bàsics del món digital (webs, màrqueting, ecommerce...).
-Habilitats comunicatives excel·lents i capacitat per generar confiança al client.
-Persona organitzada, resolutiva i capaç de gestionar múltiples tasques amb eficiència.
¿Qué ofrecemos?
Oferim:
-Contractació estable directament a través d'empresa
-Horari Intensiu amb entrada flexible.
-Servei de Càtering per dinar, a càrrec de l'empresa
-Entorn de treball dinàmic i col·laboratiu
NA
Olot, ES
Administratiu/va Atenció al Client (Costumer Service) - Logística
NA · Olot, ES
Office
Tens experiència treballant en un departament d'atenció al client? Tens coneixements o experiència en logística? Coneixement d'idiomes? Aquesta vacant t'interessarà!
Des d'Adecco estem cercant un perfil d'Atenció al Client (Customer Service) per a una important empresa del sector logístic ubicada a les rodalies d'Olot.
La persona seleccionada serà responsable de gestionar i supervisar el flux diari dels nostres transports, atenent incidències i mantenint una comunicació fluida amb clients, proveïdors i conductors, garantint sempre l'eficiència i la satisfacció del client.
Funcions principals:
-Control i resolució d'incidències relacionades amb el transport (retards, errors, etc.)
-Gestió amb clients, proveïdors i conductors per coordinar tots els enviaments.
-Gestió del calendari i horari de càrregues i descàrregues, reprogramant segons necessitats.
-Tasques administratives relacionades amb el lloc de treball.
En Adecco creemos en la igualdad de oportunidades y apostamos por el Talento Sin Etiquetas
Requisitos
Requisits:
-Indispensable bon nivell de francès (B2). Valorable coneixements d'altres idiomes com anglès, alemany i/o italià.
-Molt valorable experiència prèvia en logística o llocs de treball similars.
-Domini dofimàtica (Microsoft Office i correu electrònic).
-Habilitats comunicatives i capacitat per gestionar incidències sota pressió.
¿Qué ofrecemos?
Beneficis:
-Contracte estable directament a través de l'empresa.
-Jornada laboral de dilluns a divendres amb horari de 9h a 18h.