Auxiliar Administratiu Qui som Wayalia és una empresa d'assistència domiciliària per a gent gran i dependent. El nostre objectiu és ajudar els grans a envellir a casa de manera segura i saludable. Actualment comptem amb més de 30 sucursals repartides...

Auxiliar Administratiu

Qui som


Wayalia és una empresa d'assistència domiciliària per a gent gran i dependent. El nostre objectiu és ajudar els grans a envellir a casa de manera segura i saludable. Actualment comptem amb més de 30 sucursals repartides per tot el territori Espanyol.


Què busquem


Estem buscant incorporar un Auxiliar Administratiu amb coneixements en gestió laboral per a la nostra sucursal de Lleida. Requerim que la persona tingui formació relacionada amb Administració i Finances, a més d'experiència acreditada en l’àmbit de Recursos Humans.


Aquesta persona serà responsable de realitzar funcions administratives, de selecció de personal d’ajuda a domicili, així com de gestió de nòmines, contractació i tràmits laborals. Així mateix, atendrà les demandes dels nostres clients i assegurarà una gestió correcta dels serveis oferts.


Busquem algú que sigui apassionat per la seva feina, compromès amb millorar la qualitat de vida de la gent gran, i amb habilitats interpersonals excel·lents. Valorem una actitud proactiva, la capacitat organitzativa i una clara orientació a resultats.


A més de les aptituds tècniques, considerem essencial la capacitat de treball, la responsabilitat amb les funcions assignades i el compromís amb el projecte. Volem una persona resolutiva, que demostri iniciativa, amb àmplies habilitats comunicatives i organitzatives, i capaç de realitzar tasques administratives i laborals amb precisió.



Requisits mínims


Titulació mínima grau mitjà i Administració

Catalana nivell nadiu

Experiència en Gestió de Personal i Recursos Humans




Què faràs


Valoració assistencial.

Facturació

Gestió de tràmits administratius

Reclutament i selecció de personal.

Gestió de nòmines i contractes.

Tramitació d'altes i baixes a la Seguretat Social.

Coordinació i seguiment de serveis.

Atenció al client (usuaris i candidats).

Gestió de tràmits laborals i administratius.


Què oferim


mitja jornada de matí.

Horari de 10.00 – 13.00 de dilluns a divendres.

Salari segons conveni.

Possibilitat d´ampliar jornada.

¡No te pierdas nada!

Únete a la comunidad de wijobs y recibe por email las mejores ofertas de empleo


Nunca compartiremos tu email con nadie y no te vamos a enviar spam

Suscríbete Ahora

Últimas ofertas de empleo de Auxiliar Administrativo/a en Lleida