No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araSanitat i Salut
5Art, Moda i Disseny
4Educació i Formació
3Transport i Logística
3Administració i Secretariat
2Veure més categories
Comerç i Venda al Detall
2Instal·lació i Manteniment
2Desenvolupament de Programari
1Dret i Legal
1Energia i Mineria
1Informàtica i IT
1Agricultura
0Alimentació
0Arts i Oficis
0Assegurances
0Atenció al client
0Banca
0Ciència i Investigació
0Comercial i Vendes
0Comptabilitat i Finances
0Construcció
0Cures i Serveis Personals
0Disseny i Usabilitat
0Editorial i Mitjans
0Enginyeria i Mecànica
0Esport i Entrenament
0Farmacèutica
0Hostaleria
0Immobiliària
0Indústria Manufacturera
0Màrqueting i Negoci
0Producte
0Publicitat i Comunicació
0Recursos Humans
0Seguretat
0Social i Voluntariat
0Telecomunicacions
0Turisme i Entreteniment
0Hospital Sant Joan de Déu Barcelona
Esplugues de Llobregat, ES
Tècnic/a superior per l'Oficina de Projectes Ref. 3-2025
Hospital Sant Joan de Déu Barcelona · Esplugues de Llobregat, ES
Excel Mesos Office Outlook PowerPoint Word
EL PROJECTE A DESENVOLUPAR:
Col·laboraràs en el desenvolupament de les tasques pròpies de la Direcció de Planificació i Suport a la Gestió (DPSG) donant cobertura principalment a l’Oficina de Projectes de l’Hospital Sant Joan de Déu.
L’Oficina de Projectes és l’àmbit de suport per al desenvolupament de projectes estratègics de l’hospital, assistencials i no assistencials. Aquesta oficina està comandada per l’Adjunta a la direcció de Planificació i Suport a la Gestió, de qui dependrà jeràrquicament aquesta plaça que es convoca.
LES RESPONSABILITATS:
- Participar en el disseny de les accions encaminades a assolir la missió de la DPSG.
- Desenvolupar els projectes assignats des de l’Oficina de Projectes seguint la metodologia pròpia, assolint-ne la màxima qualitat i adaptant-se als temps estimats d’execució.
- Ser el referent dels equips dels diferents projectes que es desenvolupen a l’Hospital, donant el suport necessari: conceptualització dels projectes, desenvolupament del Pla Funcional, valorar la sostenibilitat econòmica, entre d’altres.
- Realitzar anàlisis econòmics i presentacions pel Comitè Directiu dels projectes de l’HSJD.
- Donar suport a la comissió d’avaluació i aprovació de pràctiques assistencials i tècniques innovadores de l’hospital.
- Realitzar i fer el seguiment de la gestió d’autoritzacions administratives de l’HSJD.
- Vetllar per l’eficient gestió dels recursos materials en l’Hospital.
- Col·laborar amb altres Direccions en el desenvolupament de temes transversals.
- 100% de jornada, de dilluns a divendres, en règim de jornada partida.
- Contracte indefinit.
EL PERFIL QUE BUSQUEM:
- Estar en possessió de títol universitari relacionat, o bé, amb gestió d’administració pública i/o empresa privada o bé amb ciències de la salut (Llicenciatura/Grau).
- En cas de provenir d’una àrea relacionada amb la salut, es valorarà positivament la possessió de títol de formació superior (Màster o similar) en gestió.
- Experiència contrastada de mínim 6 mesos en lloc similar o en desenvolupament de projectes/consultoria relacionats amb sanitat.
- Ser una persona compromesa amb el desenvolupament dels projectes i tasques, enfocada a solucionar problemes, amb una actitud resolutiva vers els inconvenients.
- Tenir sòlides habilitats de treball en equip, amb flexibilitat i capacitat per rebre feedback constructiu.
- Tenir sòlides competències d’organització, metodologia, comunicació amb persones sènior, així com elaboració de presentacions.
- Ser capaç d’analitzar problemes i cercar-ne solucions basades en dades.
- Tenir creativitat, capacitat de visió sistèmica, competència analítica, pro activitat i ganes d’aprendre i de relacionar-se amb els professionals de l’entorn sanitari.
- Dominar eines d’anàlisi (Excel) i Office.
- Dominar l’expressió escrita.
- Conèixer el sector Salut.
- Conèixer de forma fluida la llengua anglesa.
- Conèixer i respectar els valors institucionals.
- Formació avançada (especialitat, màster oficial, ...)
- Màster o postgrau relacionat amb la gestió sanitària.
- Nivell avançat del M365: Excel, Word, PowerPoint i Outlook (entre d’altres).
- Català Nivell C o equivalent.
- Coneixement de l’àmbit de provisió sanitària, especialment de l’àmbit hospitalari.
- Experiència en treballs de recerca en gestió de la salut.
Per a poder inscriure’t a aquesta oferta de treball i adjuntar el teu Currículum Vitae clica al botó “Inscriu-te” que veus en aquesta mateixa pantalla.
Barcelona, 16 de gener 2025
Técnico/a Mantenimiento Producción (TARDES)
14 de gen.NA
Esplugues de Llobregat, ES
Técnico/a Mantenimiento Producción (TARDES)
NA · Esplugues de Llobregat, ES
¿Quieres un proyecto estable, en una industria puntera como el/la farmacéutico/a? ¿Te gustaría poder trabajar con máquinas automatizadas de serialización, envasado y packaging (Marchesini)? Si quieres desarrollarte en una importante empresa que comercializa y exporta a nivel internacional, ¡ésta es tu oferta! Tus responsabilidades serán:
-Cambios de formato
-Ajustes de maquinaria
-Mantenimiento preventivo y correctivo de la maquinaria industrial y las líneas de producción
-Resolución de averías electromecánicos/as, puesta a punto de la maquinaria.
-Puesta a punto de la codificación, carga de software en los PLC (no programación)
-Control de sensores y dosificadores
En Adecco creemos en la igualdad de oportunidades y apostamos por el Talento Sin Etiquetas
Requisitos
-Formación CFGS/CFGM en Mantenimiento, Electrónico/a y Electricidad o similar
-Experiencia de al menos 3 años en mantenimiento de maquinaria automatización, envasadoras, serializadoras, packaging del sector farma o cosmético (Marchesini)
-Perfil proactivo y con ganas de aprender
¿Qué ofrecemos?
Tu contrato será estable directamente por empresa, tendrás un contrato indefinido en horario fijo de tardes (14-22h) de L a V. Tu salario será de 35K al año.
Técnico/a de Mantenimiento
20 de des.NA
Esplugues de Llobregat, ES
Técnico/a de Mantenimiento
NA · Esplugues de Llobregat, ES
Office
¿Tienes experiencia en el área de mantenimiento de edificios?¿Estás planteándote un cambio? ¡Sigue leyendo porqué esto te va a interesar!
Importante empresa en pleno crecimiento ubicada en Esplugues dedicada al diseño y fabricación de embalaje de cartón para las marcas más prestigiosas de perfumería, cosmética, alimentación y moda está en búsqueda de un/a Responsable de Mantenimiento.
Las tareas fundamentalmente se centrarán en el mantenimiento de las instalaciones generales y edificio donde se desarrolla actividad industrial de artes gráficas.
-Instalaciones eléctricas
-Trabajos de pintura del edificio
-Mantenimientos climatizadores, (limpieza baterías, sustitución de filtros).
-Mantenimiento iluminación de las naves
-Reparaciones de cerrajería mediante soldadura con electrodo.
-Mantenimiento nivel usuario de las instalaciones auxiliares (evaporador, compresores, secadores, equipo de osmosis inversa)
-Toma de datos y gestión de los registros.
Requisitos
-Que aportes formación FPI/CFGM o FPII/CFGS de rama técnico/a
-Experiencia mínima de 3-5 años
-Conocimiento de Electricidad, fontanería, mantenimiento climatización, soldadura, informática paquete Office nivel usuario.
¿Qué ofrecemos?
Realizarás jornada completa de 40h/semanales en turnos rotativos de mañana, tarde (de L a V de 6 a 14h o de 14h a 22h, rotativos). Puntualmente disponibilidad alguna noche.
Salario entre 23k-25k
Ofrecemos contratos temporales que se van renovando y posteriormente incorporación directa por empresa.