No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araEducació i Formació
5Administració i Secretariat
4Comptabilitat i Finances
2Sanitat i Salut
2Desenvolupament de Programari
1Veure més categories
Dret i Legal
1Enginyeria i Mecànica
1Indústria Manufacturera
1Informàtica i IT
1Instal·lació i Manteniment
1Transport i Logística
1Turisme i Entreteniment
1Agricultura
0Alimentació
0Art, Moda i Disseny
0Arts i Oficis
0Assegurances
0Atenció al client
0Banca
0Ciència i Investigació
0Comerç i Venda al Detall
0Comercial i Vendes
0Construcció
0Cures i Serveis Personals
0Disseny i Usabilitat
0Editorial i Mitjans
0Energia i Mineria
0Esport i Entrenament
0Farmacèutica
0Hostaleria
0Immobiliària
0Màrqueting i Negoci
0Producte
0Publicitat i Comunicació
0Recursos Humans
0Seguretat
0Social i Voluntariat
0Telecomunicacions
0Biobanco Hospital Sant Joan de Déu Barcelona
Un/a Tècnic/a de comunicació científica-Àrea de Participació del Pacient en Recerca
Biobanco Hospital Sant Joan de Déu Barcelona · Esplugues de Llobregat, ES
Teletreball Drupal SEO CMS
Requeriments
- Academic background in communication and/or scientific fields.
- Excellent writing skills and ability to create engaging, accurate, and relevant content.
- Ability to adapt tone and style according to the target audience and communication channels.
- Strong analytical and synthesis skills.
- Initiative, autonomy, and proactivity.
- Creativity and innovation in developing new formats.
- Strong organizational skills to manage multiple projects simultaneously.
- Teamwork skills and ability to collaborate with different departments within the institution.
- Basic knowledge of SEO and email marketing campaigns; experience with Mailchimp.
- Experience using Canva for design tasks.
- Proficiency in social media management platforms such as Notion and Metricool.
- Experience with content management systems (CMS): Drupal.
- High level of English proficiency.
- Full-time position within a young, dynamic team in a high-level scientific environment (37,5 H/week)
- Flexible working hours and the possibility of remote work
- Flexible compensation program (including meal vouchers, health insurance, transport, and more)
- Corporate benefits platform offering significant discounts on travel, culture, technology, gastronomy, sports, and many other areas
- Individual development plans with access to specific training opportunities to support professional career growth
Hospital Sant Joan de Déu Barcelona
Esplugues de Llobregat, ES
Tècnic/a per l'Oficina de Projectes Ref. 3-2025
Hospital Sant Joan de Déu Barcelona · Esplugues de Llobregat, ES
Excel Mesos Office Outlook PowerPoint Word
EL PROJECTE A DESENVOLUPAR:
Col·laboraràs en el desenvolupament de les tasques pròpies de la Direcció de Planificació i Suport a la Gestió (DPSG) donant cobertura principalment a l’Oficina de Projectes de l’Hospital Sant Joan de Déu.
L’Oficina de Projectes és l’àmbit de suport per al desenvolupament de projectes estratègics de l’hospital, assistencials i no assistencials. Aquesta oficina està comandada per l’Adjunta a la direcció de Planificació i Suport a la Gestió, de qui dependrà jeràrquicament aquesta plaça que es convoca.
LES RESPONSABILITATS:
- Participar en el disseny de les accions encaminades a assolir la missió de la DPSG.
- Desenvolupar els projectes assignats des de l’Oficina de Projectes seguint la metodologia pròpia, assolint-ne la màxima qualitat i adaptant-se als temps estimats d’execució.
- Ser el referent dels equips dels diferents projectes que es desenvolupen a l’Hospital, donant el suport necessari: conceptualització dels projectes, desenvolupament del Pla Funcional, valorar la sostenibilitat econòmica, entre d’altres.
- Realitzar anàlisis econòmics i presentacions pel Comitè Directiu dels projectes de l’HSJD.
- Donar suport a la comissió d’avaluació i aprovació de pràctiques assistencials i tècniques innovadores de l’hospital.
- Realitzar i fer el seguiment de la gestió d’autoritzacions administratives de l’HSJD.
- Vetllar per l’eficient gestió dels recursos materials en l’Hospital.
- Col·laborar amb altres Direccions en el desenvolupament de temes transversals.
- 100% de jornada, de dilluns a divendres, en règim de jornada partida.
- Contracte indefinit.
EL PERFIL QUE BUSQUEM:
- Estar en possessió de títol universitari relacionat, o bé, amb gestió d’administració pública i/o empresa privada o bé amb ciències de la salut (Llicenciatura/Grau).
- En cas de provenir d’una àrea relacionada amb la salut, es valorarà positivament la possessió de títol de formació superior (Màster o similar) en gestió.
- Experiència contrastada d'entre 6 mesos a 3 anys en lloc similar o en desenvolupament de projectes/consultoria relacionats amb sanitat.
- Ser una persona compromesa amb el desenvolupament dels projectes i tasques, enfocada a solucionar problemes, amb una actitud resolutiva vers els inconvenients.
- Tenir sòlides habilitats de treball en equip, amb flexibilitat i capacitat per rebre feedback constructiu.
- Tenir sòlides competències d’organització, metodologia, comunicació amb persones sènior, així com elaboració de presentacions.
- Ser capaç d’analitzar problemes i cercar-ne solucions basades en dades.
- Tenir creativitat, capacitat de visió sistèmica, competència analítica, pro activitat i ganes d’aprendre i de relacionar-se amb els professionals de l’entorn sanitari.
- Dominar eines d’anàlisi (Excel) i Office.
- Dominar l’expressió escrita.
- Conèixer el sector Salut.
- Conèixer de forma fluida la llengua anglesa.
- Conèixer i respectar els valors institucionals.
- Formació avançada (especialitat, màster oficial, ...)
- Màster o postgrau relacionat amb la gestió sanitària.
- Nivell avançat del M365: Excel, Word, PowerPoint i Outlook (entre d’altres).
- Català Nivell C o equivalent.
- Coneixement de l’àmbit de provisió sanitària, especialment de l’àmbit hospitalari.
- Experiència en treballs de recerca en gestió de la salut.
Per a poder inscriure’t a aquesta oferta de treball i adjuntar el teu Currículum Vitae clica al botó “Inscriu-te” que veus en aquesta mateixa pantalla.
Barcelona, 11/04/2025
Hospital Sant Joan de Déu Barcelona
Esplugues de Llobregat, ES
Tècnic/a de projectes Direcció de Persones i Valors. Ref. 109-2025
Hospital Sant Joan de Déu Barcelona · Esplugues de Llobregat, ES
Agile Office Excel PowerPoint Word
EL PROJECTE A DESENVOLUPAR:
Et responsabilitzaràs de la gestió i execució de projectes dins la Direcció de Persones i Valors (DPV), orientats a la millora dels processos interns, l’eficiència organitzativa i l’experiència de la persona treballadora.
Participaràs en iniciatives d’innovació, digitalització, i gestió basada en dades.
Reportaràs a la Direcció de la DPV, treballant de manera transversal amb diferents equips i àrees funcionals, assumint tasques de coordinació, seguiment i suport tècnic als projectes en curs.
LES RESPONSABILITATS:
- Liderar nous projectes, i donar recolzament als projectes en curs, assegurant la realització de les tasques assignades i la qualitat dels entregables.
- Estudiar processos, buscant fórmules per a millorar l’eficàcia i eficiència (simplificació, automatització, etc.).
- Gestionar els processos assignats.
- Coordinar l’elaboració dels procediments corresponents, verificar la seva correcta aplicació, i actualitzar-los periòdicament.
- Coordinar la realització i evolució del quadre de comandament de la DPV i del People Còrtex.
- Impulsar la incorporació de noves tecnologies en la DPV.
- Elaborar presentacions per la Direcció de la DPV.
- Representar la Direcció de la DPV en determinades comissions i reunions de projectes.
- Elaborar actes de les reunions i fer el seguiment de les accions acordades.
- Suport a la Direcció de la DPV proporcionant dades per a la presa de decisions i facilitant tasques organitzatives: organització de reunions i altres que pugui delegar la Direcció.
- Jornada completa (100%).
- Horari de dilluns a dijous de 8:00h a 16:26h (amb una hora per dinar), divendres de 07:30h a 15:00h.
- Contracte indefinit.
REQUISITS DEL PERFIL QUE BUSQUEM:
- Formació universitària en Enginyeria, Administració i Direcció d’Empreses (ADE), Psicologia o titulacions afins.
- Experiència demostrable en gestió de projectes, especialment en l’àmbit de la gestió de persones.
- Coneixements i experiència en la millora de processos, amb enfocament en la simplificació, l’eficiència i l’aplicació de noves tecnologies i eines digitals.
- Domini avançat de l’entorn Microsoft Office (Excel, PowerPoint, Word) i familiaritat amb eines d’intel·ligència artificial aplicades a l’àmbit professional.
- Formació en metodologies de gestió de projectes (PMI, Agile, Lean...) i capacitat d’anàlisi de dades.
- Màster en Recursos Humans/Organitzacions.
- Nivell alt de català i d’anglès.
Per a poder inscriure’t a aquesta oferta de treball i adjuntar el teu Currículum Vitae clica al botó “Inscriu-te” que veus en aquesta mateixa pantalla.
Esplugues de Llobregat, 11/04/2025
Técnico/a de ofimática
1 d’abr.NA
Esplugues de Llobregat, ES
Técnico/a de ofimática
NA · Esplugues de Llobregat, ES
¿Tienes experiencia cómo Mecánico/a? ¿Deseas desarrollar tus conocimientos y experiencia en una gran multinacional dedicada a la distribución y comercialización de equipos ofimáticas con grandes clientes?
Funciones:
?
-Reparación de impresoras y fotocopiadoras en domicilio del cliente con movilidad (mayoritariamente) dentro de Barcelona..
-Reporte y registros de las reparaciones.
En Adecco creemos en la igualdad de oportunidades y apostamos por el Talento Sin Etiquetas
Requisitos
Se requiere:
-Carnet de conducir tipo B.
-Disponibilidad completa para desplazarse dentro de Barcelona y alrededores.
-Conocimientos de mecánicos/as y de reparaciones de herramientas de ofimática.
¿Qué ofrecemos?
Se ofrece:
-Horario: de Lunes a Viernes de 8:00 a 14:00
-Contrato temporal de 3 meses a través de Adecco.
-Salario de 12,60 euros brutos anuales.