A COMEXI som una empresa familiar dedicada a la fabricació de maquinària per a la indústria de l'envàs flexible. Fundada al 1954, actualment tenim presència a tot el món i un equip de més de 450 empleats/des. La nostra missió és liderar la conversió de la indústria de l'embalatge i aplicar millores tecnològiques a les nostres màquines per a minimitzar l'impacte mediambiental dels productes. La nostra filosofia de treball aposta per l'autonomia, la responsabilitat i la flexibilitat horària.
QUINS SERAN ELS TEUS REPTES?
- Identificar els KA existents en el mercat
- Coneixement i actualització de l’organigrama de l’empresa client i del seu organigrama de decisió (mapa de relacions del compte)
- Viatjar a nivell global
- Implantar el procés de venda aprovat per Comexi Group
- Organitzar reunions periòdiques a tots els nivells amb el KA (propietat, direcció, compres del KA, R+D, marketing) per incrementar el coneixement mutu i crear expectatives
- Desenvolupar relacions de llarg termini amb els contactes corporatius
- Preparació de presentacions, propostes, plans específics pel desenvolupament del compte.
- Promoure activitats entre els KA i els “Brand Owners” per facilitar i propiciar el networking la generació de projectes i el benchmarking amb la resta del sector
- Actualitzar el KA anualment amb les novetats de CMX.
- Coneixement i seguiment del plà d’inversions del client així com del seu compte d’explotació en la mesura del possible.
- Col·laborar amb la Direcció Comercial en l'elaboració del pla comercial
- Controlar el seguiment del pla operatiu comercial definit per part dels representants i resta de l’equip comercial
- Coordinar amb el representant per a la realització de l'activitat comercial diaria; trucades, visites… segons el que estableix el pla operatiu comercial
- Assistència a fires i congressos del sector que s'estableixin al pla comercial
- Intervenir en aquelles incidencies comercials a les que els representants necessitin el suport
- Participació i contacte amb les associacions del sector
- Donar coaching als representants i resta de l’equip comercial per a conseguir incrementar el nivell de l'equip
- Seguiment dels cobraments dels KA
- Coordinar amb el departament d'enginyeria les demostracions a clients
- Preparar i assistir a la reunió operativa setmanal liderada per la direcció comercial
- Preparar i assistir a la reunió operativa mensual liderada per la direcció comercial
- Preparar i assistir a la reunió operativa semestral liderada per la unitat de negoci
- Preparar el Pla d’Actuació per aconseguir els objectius de venda fixats per a cada producte i el seu pressupost
- Disposar de Grau en Enginyeria Industrial o Tècnica (especialitat Mecànica o Elèctrica). o experiència com a Àrea Manager amb especialització en Comerç exterior.
- Disposar de capacitat analítica i de resolució de problemes, treball en equip, comunicació i empatia. Organització, planificació i sistemàtica de treball.
- Habilitats de comunicació verbal i escrita tant en anglès com en espanyol. Es valoraran altres idiomes.
- Seria ideal que disposessis d'experiència prèvia de 10-15 anys en la indústria de l’envàs flexible, en un Departament d’Exportació o Comercial de bens d’equip d’àmbit internacional.
- Posició estable amb horari flexible d'entrada i sortida, amb teletreball implantat per política d'empresa.
- 22 dies de vacances per conveni + dies addicionals!
- Un gran espai de treball amb oficines noves i menjador a preu subvencionat
- Pàrquing d'empresa gratuït i ampli catàleg de descomptes
- Possibilitat de contractar sessions de fisioteràpia subvencionades
- Paquet de retribució flexible amb possibilitat de contractar tiquet de llar d'infants, assegurança mèdica i tiquet restaurant
- Uneix-te a un entorn actiu i professional, on el bon ambient i el treball en equip són essencials.
Veure més
No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te ara