Des de Marlex estem col·laborant amb una empresa líder en el sector de la construcció en la zona de Tarragona que actualment té la necessitat d’incorporar a un/a Legal Assistent. Quina seria la teva missió a l’empresa? En dependència del Director...
Des de Marlex estem col·laborant amb una empresa líder en el sector de la construcció en la zona de Tarragona que actualment té la necessitat d’incorporar a un/a Legal Assistent.

Quina seria la teva missió a l’empresa?

En dependència del Director General, la persona seleccionada s’encarregarà de:

  • Relacions amb l’administració: reclamacions i altres
  • Col·laboració amb tècnics externs en la redacció de peritatges
  • Supervisió del compliment dels estàndards ISO, incloent la participació en auditories anuals
  • Desenvolupament i seguiment del compliment normatiu de l’empresa. Especial interès en medi ambient, corrupció i igualtat.
  • Desenvolupament i seguiment de la política de protecció de dades
  • Preparació de Juntes d’Accionistes de l’empresa matriu i associades. Convocatòria, actes i certificats. Comunicació amb els accionistes
  • Seguiment dels avals tècnics dipositats per l’empresa. Gestió de devolució.
  • Gestió de sinistres: recopilació d’informació i comunicacions amb companyies asseguradores.


Què s’ofereix ?

  • Treballar de la mà del Director General de l’empresa
  • Pertànyer a una empresa consolidada en creixement
  • Contractació estable amb possibilitats de carrera professional.
  • Jornada laboral completa de dilluns a dijous. Divendres jornada de 8:00 a 15:00
  • Treballar de la mà d’un equip professional i consolidat.
  • Ambient dinàmic i professional amb possibilitats de creixement.
  • Retribució d'acord amb l'experiència aportada.


Requisitos:

Ets el/la candidat/a ideal si...

  • Tens formació en Dret o experiència equivalent en àrees legals i administratives.
  • Tens coneixements bàsics de construcció
  • Disposes de coneixement avançat de la legislació en contractació pública.
  • Experiència prèvia en la redacció d'informes i documentació administrativa.
  • Capacitat per gestionar normatives ISO i experiència en auditories.
  • Català nivell alt.
  • Perfil polivalent, proactiu i amb gran capacitat d’adaptació i comunicació.
  • Alta capacitat organitzativa


Es valorarà:

  • Capacitat organitzativa.
  • Experiència en contractes públics o formació jurídica
  • Sector de la construcció: formació acadèmica o experiència laboral
  • Experiència en sistemes de gestió i compliments normatius
  • Habilitat per gestionar múltiples tasques i projectes alhora.
  • Capacitat per resoldre problemes de manera proactiva i eficaç.

No et perdis res!

Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació


Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa

Subscriu-te ara

Darreres ofertes d'ocupació de Assistent/a de Direcció a Tarragona