En aquesta posició, la persona tindrà un rol clau en el suport diari de les tasques administratives del departament de persones. Des de la verificació i digitalització de documentació fins a la coordinació de formacions i esdeveniments. Donaràs suport a les àrees de Relacions Laborals i Talent i Cultura, ajudant en la gestió de documentació i contractació, processos d’acollida, desenvolupament i selecció.
Per tant, podràs: Continuar ampliant la teva experiència en:
- Verificació de documentació de contractació inicial..
- Gestió de registres i actualització diària de moviments.
- Atenció al correu de Servei a la persona empleada, atenent i responent a sol·licituds d’enviament de documentació i/o recuperació de claus d’accés o incidències similars.
- Gestió de trucades telefòniques a persones treballadores per programar cites.
- Coordinació de formacions (reserva de sales, llistes d’assistència, entrega i recollida de documentació de FUNDAE)
- Donar suport en la criba i citació de persones per a processos de selecció.
- Realitzar dinàmiques de perfils de neteja d'allotjaments, ajudants de cuina, ajudants de sala, ajudants de jardineria i dependents/es.
- Suport en la realització de material corporatiu.
- Altres tasques administratives del departament (escaneig d’expedients, actualització de documents de Descripció dels llocs de treball, etc)
- Organització i gestió de processos administratius en el departament de Recursos Humans.
- Coordinació d'esdeveniments i activitats formatives.
- Comunicació i treball en equip, amb un enfocament transversal a diferents àrees de l'organització.
Per tal de gaudir d’aquesta posició caldrà que compleixis amb aquests requisits:
Valorable experiència prèvia en tasques administratives en departaments de Recursos Humans.
Coneixements en l'ús de plataformes digitals per a la gestió d'informació i documentación.
Bon nivel Excel (fórmules, taules dinámiques etc)
Capacitat d'organització, orientación al detall i motivació per tasques administratives.
Què oferim?
Tipus de contracte: Indefinit a 40 hores setmanals.
Horari: Flexible, entre les 8:00 i les 18:00 hores, a conveniència de la persona.
Salari: 20.982,93 € bruts anuals en 14 pagues.
Oportunitats de formació i aprenentatge.
Ver más
¡No te pierdas nada!
Únete a la comunidad de wijobs y recibe por email las mejores ofertas de empleo
Nunca compartiremos tu email con nadie y no te vamos a enviar spam
Suscríbete AhoraÚltimas ofertas de empleo de Auxiliar Administrativo/a en Tarragona
Auxiliar Administrativo
NuevaOFTALVIST
Tarragona, ES
Pimec
Reus, ES