Excel

Estàs buscant una posició on puguis desenvolupar-te en l'àmbit de Recursos Humans? Si vols aprendre tant a l'àrea de Relacions Laborals com a Talent i Cultura, aquesta és l'oportunitat ideal per a tu! En aquest rol, podràs combinar tasques...
Estàs buscant una posició on puguis desenvolupar-te en l'àmbit de Recursos Humans? Si vols aprendre tant a l'àrea de Relacions Laborals com a Talent i Cultura, aquesta és l'oportunitat ideal per a tu! En aquest rol, podràs combinar tasques administratives amb suport operatiu, coordinant processos que impacten directament en el desenvolupament i benestar de l'equip.

En aquesta posició, la persona tindrà un rol clau en el suport diari de les tasques administratives del departament de persones. Des de la verificació i digitalització de documentació fins a la coordinació de formacions i esdeveniments. Donaràs suport a les àrees de Relacions Laborals i Talent i Cultura, ajudant en la gestió de documentació i contractació, processos d’acollida, desenvolupament i selecció.

Per tant, podràs: Continuar ampliant la teva experiència en:

  • Verificació de documentació de contractació inicial..
  • Gestió de registres i actualització diària de moviments.
  • Atenció al correu de Servei a la persona empleada, atenent i responent a sol·licituds d’enviament de documentació i/o recuperació de claus d’accés o incidències similars.
  • Gestió de trucades telefòniques a persones treballadores per programar cites.
  • Coordinació de formacions (reserva de sales, llistes d’assistència, entrega i recollida de documentació de FUNDAE)
  • Donar suport en la criba i citació de persones per a processos de selecció.
  • Realitzar dinàmiques de perfils de neteja d'allotjaments, ajudants de cuina, ajudants de sala, ajudants de jardineria i dependents/es.
  • Suport en la realització de material corporatiu.
  • Altres tasques administratives del departament (escaneig d’expedients, actualització de documents de Descripció dels llocs de treball, etc)


I seguir desenvolupant les teves habilitats en:

  • Organització i gestió de processos administratius en el departament de Recursos Humans.
  • Coordinació d'esdeveniments i activitats formatives.
  • Comunicació i treball en equip, amb un enfocament transversal a diferents àrees de l'organització.


Requisits:

Per tal de gaudir d’aquesta posició caldrà que compleixis amb aquests requisits:

Valorable experiència prèvia en tasques administratives en departaments de Recursos Humans.

Coneixements en l'ús de plataformes digitals per a la gestió d'informació i documentación.

Bon nivel Excel (fórmules, taules dinámiques etc)

Capacitat d'organització, orientación al detall i motivació per tasques administratives.

Què oferim?

Tipus de contracte: Indefinit a 40 hores setmanals.

Horari: Flexible, entre les 8:00 i les 18:00 hores, a conveniència de la persona.

Salari: 20.982,93 € bruts anuals en 14 pagues.

Oportunitats de formació i aprenentatge.

¡No te pierdas nada!

Únete a la comunidad de wijobs y recibe por email las mejores ofertas de empleo


Nunca compartiremos tu email con nadie y no te vamos a enviar spam

Suscríbete Ahora

Últimas ofertas de empleo de Auxiliar Administrativo/a en Tarragona

OFTALVIST

Tarragona, ES

Oftalvist somos un grupo oftalmológico líder en oftalmología integral dedicado a la prevención, diagnóstico y tratamiento...

Pimec

Reus, ES

Descripción Empresa especializada en la venta de material de oficina, informática, mobiliario e imprenta, ubicada en...