¡No te pierdas nada!
Únete a la comunidad de wijobs y recibe por email las mejores ofertas de empleo
Nunca compartiremos tu email con nadie y no te vamos a enviar spam
Suscríbete AhoraTransporte y Logística
1.206Comercial y Ventas
1.106Informática e IT
1.087Adminstración y Secretariado
876Comercio y Venta al Detalle
596Ver más categorías
Desarrollo de Software
543Industria Manufacturera
464Ingeniería y Mecánica
432Educación y Formación
326Marketing y Negocio
298Instalación y Mantenimiento
288Derecho y Legal
279Contabilidad y Finanzas
157Recursos Humanos
154Sanidad y Salud
154Diseño y Usabilidad
144Construcción
120Publicidad y Comunicación
112Arte, Moda y Diseño
110Hostelería
100Inmobiliaria
89Artes y Oficios
87Alimentación
85Turismo y Entretenimiento
66Atención al cliente
62Cuidados y Servicios Personales
43Producto
42Banca
34Seguridad
25Farmacéutica
21Social y Voluntariado
16Energía y Minería
15Deporte y Entrenamiento
5Seguros
5Agricultura
2Telecomunicaciones
2Editorial y Medios
1Ciencia e Investigación
0Microsoft Office
WikipediaContable Fiscal
NuevaGrupo Talents
Barcelona, ES
Contable Fiscal
Grupo Talents · Barcelona, ES
Excel Office
Grupo Talents, pertenece a Grupo Linking Talents consultoría internacional de selección de personal especializada por sectores, con más de 15 años de experiencia y 14 divisiones expertas en su sector.
Actualmente estamos en búsqueda de un/a Contable Fiscal, para incorporarse a despacho familiar con más de 25 años de experiencia.
¿Por qué unirse a esta empresa?
- Tendrás la posibilidad de trabajar con clientes por toda Europa e incluso America Latina, formándote y asesorando a nivel internacional.
- Podrás formar parte de un equipo consolidado, estable, que te permitirá aprender y crecer profesionalmente, con la posibilidad de hacer carrera profesional en el despacho.
- Uno de sus puntos fuertes es la posibilidad de obtener una gran conciliación entre tu vida personal y profesional.
Salario: 30/36K (se valoran perfiles junior como senior ajustando banda salarial)
Funciones
- Gestión de una cartera de clientes.
- Conciliación bancaria.
- Gestión de cobros y pagos.
- Registro y contabilización de documentos y facturas.
- Cierres contables.
- Elaboración y presentación de impuestos.
- Apoyo en tareas administrativas.
- Formación profesional en ADE, contabilidad o finanzas.
- Mínimo 2 años de experiencia en despachos.
- Valorable experiencia con A3
- Experiencia en Office y Excel.
- Se valoran muy positivamente idioma italiano e inglés.
- Capacidad de organización y planificación.
- Jornada completa de lunes a jueves 09:00 a 18:30hs y viernes intensivo de 09:00 a 14:00hs.
- Flexibilidad de jornada.
- Contrato indefinido.
- Posibilidad de progresión profesional.
Accountant AR/AP (f/m/d)
NuevaAxpo Group
Madrid, ES
Accountant AR/AP (f/m/d)
Axpo Group · Madrid, ES
Excel Office
Workload: 100%
Join Axpo Services EMEA in Madrid and play a vital role in ensuring efficient, accurate, and professional management of accounts receivables and payables for Axpo Power AG, Axpo Grid AG, and Axpo Hydro AG. Compliance with ICS controls and regulations is key to your success in this position.
What you will do:
- Manage vendor invoices: posting in MM and FI modules.
- Execute payment runs with precision and timeliness.
- Monitor and clear the GR/IR account.
- Act as deputy for accounts receivable tasks, including invoicing and debtor master data maintenance.
- Implement an efficient dunning process for AR as a backup.
- Contribute to additional accounting tasks based on internal task lists.
- Bachelor's degree in accounting or business administration.
- Advanced knowledge in finance or accounting (further education is a plus).
- Practical experience in accounting, with SAP user knowledge.
- Proficient in Excel; other IT skills (e.g., MS Office, Hyperion HFM/Tagetik) are an advantage.
- Strong communication skills and problem-solving abilities.
- Resilient, assertive, and excellent at self-management.
- Fluent in English and German.
At Axpo Services EMEA, you’ll join a collaborative and professional team dedicated to maintaining high standards in accounting and finance. Working closely with the Site Manager in Madrid and a dotted-line connection to the Head of Subledger Power at Axpo Services AG, you’ll have the opportunity to grow within an international and dynamic environment.
CAE
Barcelona, ES
Ground School Instructor Vienna Training Centre - Full time, Permanent position
CAE · Barcelona, ES
Office
About This Role
Our Business Aviation Training Division is expanding its global network to Central Europe with a new training centre in Vienna, Austria.
The centre will deploy the first Bombardier Global 7500 full-flight simulator (FFS) in Europe, making pilot training on this popular aircraft type more accessible and convenient for operators in the region.
We are looking for Full Time, Permanent Instructors (GSI’s) to be based on the Global 7500, Global 6000 Vision and Phenom. The new 8,000-square-metre, state of the art facility will have space for expansion with a capacity for up to nine FFSs and will be purpose-built to deliver the most advanced pilot training experience in Central Europe. We will initially operate six state-of the-art FFSs in Vienna with additional simulators to be announced.
Come grow with us, while we make Business Pilot Training more accessible in Central Europe!
Role Expectations
We are in search for Ground Instructors that are ready to take their existing experience as an aviation professional and transform their skills and knowledge into a world-class subject matter expert. In the GSI role, you will have the opportunity to lead clients through their training with the benefit of working close to home!
GSI's will work alongside our client partners, providing expert Ground School instruction (classroom-based instruction), and you will be responsible for the upkeep of accurate and concise trainee records. You will also get to work with top of the range equipment and the very latest aircraft technologies.
Ideal Professional Profile
- Ground School Instructors
- High-performance aircraft and instructional experience
- Skilled in mentoring and developing industry colleagues
- Responsible for delivering instruction during ground training phase of initial and recurrent courses using VSIM.
- Delivering instruction on IPT during initial groundschool.
- Previous instructional experience, ideal not required - CFI
- Must read, speak, and converse in English at a high level
- A keen eye for detail in training delivery – you must be willing to maintain accurate and timely records in accordance with CAE policy and requirements
- Basic computer proficiency – Microsoft Office and other internet-based programs
- Flexibility to commit to a full-time work pattern
- Must live in commutable distance to the Training Centre in Schwechat
- The right to live and work in Austria is desirable
- Prepared to spend a period of time outside of Austria to undertake initial type ratings
You'll be someone who thrives on mentoring and developing industry colleagues from diverse backgrounds and be passionate about delivering a high standard of training. You'll also have a strong customer focus with the ability to create a welcoming and productive training environment for our business clients.
Location
The role will be based out of our Training Centre in Vienna so you will need to be able to commit to a full time, permanent position on site.
**Please note that a training bond would apply to this position. The level of bond is determined by previous experience and ratings and further details will be shared at interview stage**
Read our FY23_Global_Annual_Activity_and_Sustainability_Report_-_EN.pdf
Follow us on Twitter: @CAE_Inc
Facebook: www.facebook.com/cae.inc
LinkedIn: www.linkedin.com/company/cae
Instagram: www.instagram.com/CAE_inc
YouTube: www.youtube.com/@CAEvideogallery
Hashtags: #CAE ; #CAErecruiting ; #workingatCAE
Position Type
Regular
CAE thanks all applicants for their interest. However, only those whose background and experience match the requirements of the role will be contacted.
Equal Opportunity Employer
CAE is an equal-opportunity employer committed to diversity, equity, and inclusion. As "One CAE," we take affirmative action to ensure equal opportunity for all applicants regardless of race, nationality, colour, religion, sex, gender identity and expression, sexual orientation, disability, neurodiversity, Veteran status, age, or other legally protected characteristics.
If you don't see yourself fully reflected in every job requirement listed in the job posting, we still encourage you to reach out and apply. At CAE, everyone is welcome to contribute to our success. If reasonable accommodation is needed to participate in the job application or interview process, please get in touch with us at [email protected].
110008
TYLin | Europe + LATAM
Barcelona, ES
Project Manager/Técnico/a de Obra
TYLin | Europe + LATAM · Barcelona, ES
Office
TYLin es una empresa de consultoría de infraestructuras de servicios integrales reconocida en todo el mundo y comprometida con el suministro de diseños innovadores, rentables y construibles para el mercado mundial de infraestructuras. Con más de 3.000 empleados en América, Asia-Pacífico y Europa, la empresa presta apoyo en proyectos de diversa envergadura y complejidad. Juntos, mejoramos los diseños convencionales con sistemas más inteligentes y resistentes. Mejoramos la movilidad de las personas. Administramos recursos valiosos encontrando soluciones más sostenibles.
En TYLin buscamos un/a Project Manager para unirse a nuestro equipo de Barcelona.
¿Qué harás?
- Te integrarás a un equipo de Project Management que gestiona un proyecto de grandes dimensiones en Barcelona.
- Formarás parte del equipo de control de obra y tendrás bajo tu responsabilidad el control de un sector de la obra, bajo la supervisión del Project Manager y el Construction Manager.
- Coordinarás los diferentes agentes implicados (DO, DEO, Constructora).
- Coordinarás la resolución de incidencias de diseño y construcción.
- Supervisarás e impulsarás el cumplimento de plazos de ejecución, etc.
Requisitos:
- Titulación: Arquitecto Técnico / Arquitecto / Ingeniero Industrial.
- Experiencia: al menos 10 años en gestión de obras, como DEO, Project Manager o Jefe de Obra.
- Conocimientos: precios de construcción, realización de presupuestos y estimaciones de coste, etc.
- Herramientas: MS Office, TCQ o Presto, MS Project
- Idiomas: Catalán, Castellano, Inglés mínimo B2.
- Valorable: experiencia en obras de grandes presupuestos, así como la experiencia en proyectos con un fuerte componente de interiorismo y la formación específica en Project Management. También se valorarán conocimientos básicos de Autocad y/o Revit.
En TYLin disfrutarás de:
- Programa de Mentoring: plan de acogida y seguimiento de tu desarrollo profesional, con evaluaciones y planes de desarrollo individuales.
- 23 días hábiles de vacaciones. ¡Desconectar, para volver a conectar!
- Retribución flexible: seguro de salud, ticket restaurante, tarjeta de transporte y guardería pass.
CVL Ingenieros
Técnico de estudios de obra civil
CVL Ingenieros · València, ES
Teletrabajo Office
Desde CVL Ingenieros estamos en la búsqueda de un/a Ingeniero de Obras Públicas o similar. Si dispones de al menos 2 AÑOS de experiencia en la realización de documentaciones técnicas para licitaciones de OBRA PÚBLICA, estamos buscando un/a Técnico/a de Estudios y Licitaciones para incorporación inmediata a nuestro departamento de oficina técnica
Requisitos: ✍️
✔️Experiencia mínima de 2 AÑOS realizando documentaciones para licitaciones de obra para la Administración Pública, o bien en empresa constructora o ingeniería/consultoría.
✔️Graduado o Licenciado en Ingeniería.
✔️Imprescindible tener un alto dominio de Presto, CAD, MS Project, Microsoft Office.
✔️Capacidad de análisis de proyectos.
✔️Persona proactiva, motivada y acostumbrada a trabajar por objetivos y fechas de entrega.
Responsabilidades: 🧑💻
✔️Elaboración de documentación técnica en tiempo estipulado.
✔️ Redacción de documentos técnicos según pliegos de condiciones.
✔️Gestión de comunicaciones con clientes y equipo.
✔️ Maquetación de documentos.
Ofrecemos:
✅Salario atractivo en función de la experiencia demostrable y valía de los candidatos.
✅Tipo de puesto: Tiempo completo con horario flexible.
✅Modalidad de trabajo: Híbrido (presencial en oficina con 2 días de teletrabajo a la semana).
✅Vacaciones: 23 días laborales por convenio.
✅Ubicación: Valencia.
- ¿Quieres formar parte de un equipo innovador y dinámico? ¡Envía tu CV a [email protected] y únete a nosotros hoy! ✍️
Schneider Electric
Barcelona, ES
Innovation & Learning Trainee STP25
Schneider Electric · Barcelona, ES
Agile Office Excel PowerPoint
Do you want to live the experience of a Multinational with the dynamism of a Startup?
If you are looking for an internship that will test your skills and boost your career, our Schneider Trainee Program is for you.
Be part of an inclusive environment in which you can co-create solutions to key challenges in the industry learning from our experts.
Take your creativity and innovation to another level while enjoying a paid internship with flexible hours and interactive workshops.
Join our #SEGreatPeople
https://youtu.be/VbldHPFltQQ
Curious what the Learning Solutions Department at Schneider Electric is all about?
At Schneider Electric, we believe LEARNING NEVER STOPS 🚀and we go beyond traditional learning; we’re about sparking joy for learning and curiosity in every employee!
Our mission? To whip up innovative and engaging learning strategies that don’t just fill gaps—they make our employees want to leap into action.
We believe in turning the development process into an adventure, making every learning experience not only informative but also fun. This is where skills meet creativity, knowledge meets play, and everyone gets to be the driver of their own learning journey. Join us as we continue to transform how learning happens in the workplace, keeping it as lively and relevant as the ever-changing market!
Here’s what your journey will involve:
- Embracing Diversity: Learn how to thrive in a diverse and multicultural environment, where every voice matters.
- Agile Methodology: Master the art of agile practices. You’ll have the freedom to propose and implement your own ideas to refine our processes and enhance efficiency.
- Data-Driven Decisions: Use real-world data to shape our learning strategies. Your analysis will directly influence improvements, making our educational programs more impactful and successful. Using interactive dashboards and Excel for decision will be the strongest and most objective arguments you could use.
- Harnessing Technology for Learning: Discover how to creatively use tools like GPT for AI-driven content creation, Microsoft Teams, Klaxoon, and Menti.com for interactive presentations. You’ll learn to design both virtual and face-to-face learning experiences that are not only educational but also highly engaging and interactive.
- Making a Company-Wide Impact: As part of our team, your work will contribute to solutions that benefit all employees, significantly impacting our company’s overall development and success.
- Balancing Global and Local Needs: Get hands-on experience implementing both global and local training programs (specific to the Iberian Zone), tailored to meet the specific needs of our teams around the world.
If the description below matches you, we want YOU in our team!
- Innovative Thinker: We want someone who isn’t afraid to challenge the status quo. If you have a knack for proposing fresh ideas, experimenting boldly, and learning from mistakes, you'll fit right in.
- Curious Investigator: Your natural curiosity drives you to dig deep. You should be adept at researching and understanding new concepts quickly.
- Data Enthusiast: A strong inclination to work with data is crucial. You should enjoy analysing figures, spotting trends, and drawing insights to take informed decisions.
- Technological Savvy: Proficiency in Microsoft Office Suite is essential, especially Excel and PowerPoint. Experience with Power Automate, AI technologies, and other digital tools will be a significant advantage.
- Language Skills: advanced Spanish and fluency in English (upper-intermediate or an advanced level) is necessary to effectively communicate and collaborate with our international teams. Portuguese is a plus, but not a must.
- Lifelong Learner: We value continuous learning and people who consistently seeks to upgrade their skills and knowledge.
What can we offer?
- Absolute freedom to test, make mistakes, improve, and learn in a safe environment.
- A strong and open HR Team you will work with and exchange knowledge.
- An experience specially designed for your learning and development in a multinational environment.
- Paid internships (depending on the schedule you establish, min. 20 hours and max. 30 hours per week, € 700-900 / month)
- Monthly sessions to enhance your development and employability (Trainee's Academy)
- Track your evolution and learning
- Time flexibility to combine it with your studies
- One day of free disposal per month (cumulative)
- Duration of, at least 6 months with the possibility of extension or contracting
- Location: office in Barcelona, Bac de Roda
*We seek out and reward people for putting the customer first, being disruptive to the status quo, embracing different perspectives, continuously learning, and acting like owners. We want our employees to reflect the diversity of the communities in which we operate. We welcome people as they are, creating an inclusive culture where all forms of diversity are seen as a real value for the company. We’re looking for people with a passion for success — on the job and beyond.
Looking to make an IMPACT with your career?
When you are thinking about joining a new team, culture matters. At Schneider Electric, our values and behaviors are the foundation for creating a great culture to support business success. We believe that our IMPACT values - Inclusion, Mastery, Purpose, Action, Curiosity, Teamwork - starts with us.
IMPACT is also your invitation to join Schneider Electric where you can contribute to turning sustainability ambition into actions, no matter what role you play. It is a call to connect your career with the ambition of achieving a more resilient, efficient, and sustainable world.
We are looking for IMPACT Makers; exceptional people who turn sustainability ambitions into actions at the intersection of automation, electrification, and digitization. We celebrate IMPACT Makers and believe everyone has the potential to be one.
Become an IMPACT Maker with Schneider Electric - apply today!
€36 billion global revenue
+13% organic growth
150 000+ employees in 100+ countries
#1 on the Global 100 World’s most sustainable corporations
You must submit an online application to be considered for any position with us. This position will be posted until filled.
Schneider Electric aspires to be the most inclusive and caring company in the world, by providing equitable opportunities to everyone, everywhere, and ensuring all employees feel uniquely valued and safe to contribute their best. We mirror the diversity of the communities in which we operate, and ‘inclusion’ is one of our core values. We believe our differences make us stronger as a company and as individuals and we are committed to championing inclusivity in everything we do.
At Schneider Electric, we uphold the highest standards of ethics and compliance, and we believe that trust is a foundational value. Our Trust Charter is our Code of Conduct and demonstrates our commitment to ethics, safety, sustainability, quality and cybersecurity, underpinning every aspect of our business and our willingness to behave and respond respectfully and in good faith to all our stakeholders. You can find out more about our Trust Charter here
Schneider Electric is an Equal Opportunity Employer. It is our policy to provide equal employment and advancement opportunities in the areas of recruiting, hiring, training, transferring, and promoting all qualified individuals regardless of race, religion, color, gender, disability, national origin, ancestry, age, military status, sexual orientation, marital status, or any other legally protected characteristic or conduct.
Concentrix Limited Company
Barcelona, ES
Customer Service Representative (Romanian-speaking) - Hybrid FA02
Concentrix Limited Company · Barcelona, ES
Office
Apply Now
Job Title
Customer Service Representative (Romanian-speaking) - Hybrid FA02
Job Description
Experience the power of a game-changing career
Want to be part of an innovative and growing team? We’re a global technology and services leader that powers the brands of the future. We help well-known brands — the ones you use every day — improve their businesses with technology and integrated solutions, in over 70 countries.
If you’re looking to grow and be inspired, as a Customer Service Representative in Barcelona (Hybrid), you will be part of our team of game-changers who are powering the brands of the future in tech.
Career growth and personal development
This is a great opportunity to experience the power of what’s next and develop “friends for life” at the same time. We’ll give you all the training, cutting-edge technologies, and the continuing support you’ll need to succeed.
What You Will Do In This Role
As a Customer Service Representative in our team, you will:
- Handle calls through CRM agent portal
- Create quotations and orders via SAP system
- Expedite and communicate expected delivery times to customers
- Offer basic product advice to individual customer needs (at least catalogue knowledge)
- Provide first level technical assistance to help customers identify their requirements for products and services
We embrace our game-changers with open arms, people from diverse backgrounds, who are curious and willing to learn. Your natural talent to help others and go beyond WOW for our customers will fit right in with what we do and who we are.
Concentrix Is a Great Match If You
- Have a proficient or bilingual level of Romaian and advanced English.
- Are minimum a high school graduate
- Have an interest in the technical field and a willingness to stay in the project for at least 2 years is of great importance
- Are customer oriented, have excellent communication skills and have a commercial attitude and awareness
- Have a business mindset will help you engage better with your contacts
What’s In It For You
We challenge conventions to deliver outcomes unimagined by creating customer experiences that go beyond WOW. That’s why we significantly invest in our people, our infrastructure, and our capabilities to ensure long-term success for our teams, our customers, and YOU.
In this role, we offer benefits that help support your unique lifestyle:
- Full time 39 hours/week permanent contract: Monday to Thursday, from 07:30 to 16:30, Friday from 07:30 to to 15:30
- Salary: 18 400 euros gross/year + up to 4,000 euros gross/year in bonus
- Great office location in Barcelona
- Full paid training about the company and the project you will be working on
- Career development program and specialized courses
At Concentrix, we invest in our game-changers because we know that when our people thrive, our clients and their customers thrive.
If all this feels like the perfect next step in your career journey, we want to hear from you. Apply today and discover why over 440k+ game-changers around the globe call Concentrix their “employer of choice.”
Concentrix is an equal opportunity employer
We're proudly united as one team, one company, globally. We're committed to equal employment opportunities for all candidates and a work environment free from discrimination and harassment. All our recruitment practices are based on business needs, job requirements, and professional qualifications, without regard to race, age, gender identity, sexual orientation, religion, ethnicity, family or parental status, national origin, disability, or any other classification protected by applicable national laws.
R1601199
Location:
ESP Barcelona - C/ de la Selva de Mar, 129
Language Requirements
English, Romanian (Required)
Time Type
Full time
If you are a California resident, by submitting your information, you acknowledge that you have read and have access to the Job Applicant Privacy Notice for California Residents
Apply Now
Concentrix Limited Company
Barcelona, ES
Customer Success Representative (Spanish -speaking) - On-site HO01
Concentrix Limited Company · Barcelona, ES
Cloud Coumputing SharePoint Office Outlook
Apply Now
Job Title
Customer Success Representative (Spanish -speaking) - On-site HO01
Job Description
Experimenta una carrera que redefine reglas del juego
¿Listo para dar el siguiente gran paso? Somos el líder mundial en tecnología y servicios que impulsa a las marcas del futuro. Ayudamos a marcas conocidas -las que utilizas día a día- a mejorar sus negocios con tecnología y soluciones integradas, en más de 70 países.
Si buscas crecer, como Customer Success Representative- en Barcelona (presencial), formarás parte de nuestro equipo innovador, quienes impulsan las marcas del futuro en tecnología, finanzas, viajes, moda, sanidad y mucho más.
Crecimiento profesional y desarrollo personal
Esta es una gran oportunidad para experimentar el poder del futuro y desarrollar «amigos para toda la vida» al mismo tiempo. Te daremos toda la formación, las tecnologías más avanzadas y el apoyo continuo que necesitará para triunfar.
Lo que harás en este puesto
En todo lo que hacemos, creemos en hacer lo correcto por y para las personas: nuestros clientes, sus clientes, nuestra gente, nuestra comunidad y nuestro planeta.
Como Customer Success Representative En Nuestro Equipo, Deberás
- Mantener un profundo conocimiento de los productos, precios, promociones y procedimientos.
- Garantizar que el servicio prestado a nuestros clientes cumple los objetivos de ventas contractuales y otros indicadores clave de rendimiento (KPI).
- Saludar a los clientes con cortesía, amabilidad y profesionalidad siguiendo los procedimientos acordados.
- Escuchar atentamente las necesidades y preocupaciones de los clientes; demostrar empatía al tiempo que se aprovechan al máximo las oportunidades para establecer una buena relación con el cliente.
- Aclarar las necesidades del cliente; sondear su comprensión, utilizar herramientas y recursos para ofrecer una solución adecuada al cliente.
- Participar en actividades diseñadas para mejorar la satisfacción del cliente y el rendimiento de las ventas.
- Responder a preguntas sobre facturación hablando sobre los componentes de las cuentas de los clientes.
Acogemos con los brazos abiertos a quienes cambian las reglas del juego, personas de orígenes diversos, curiosas y dispuestas a aprender. Tu talento natural para ayudar a los demás e ir un paso más allá del WOW para nuestros clientes encajará perfectamente con lo que hacemos y lo que somos.
Formaremos Un Buen Equipo Si Tú Tienes
- Nivel nativo de español y catalán e inglés avanzado (hablado y escrito).
- Tienen Diploma de Secundaria
- Experiencia mínima de 2 años en contabilidad
- Formación o experiencia en tecnologías/productos IT, especialmente en tecnologías Cloud o productos relacionados con Office, Outlook, Onedrive, Exchange, Sharepoint, Sharepoint, Lync Server, Microsoft Windows (preferido)
- Tener familiaridad avanzada con los sistemas técnicos del cliente
- Tener excelentes habilidades de comunicación verbal y escrita
- Seriedad y atención al detalle
Lo que ofrecemos
Desafiamos las convenciones para ofrecer resultados inimaginables creando experiencias de cliente que superan el WOW. Por eso, invertimos significativamente en nuestro personal, infraestructura y capacidades para garantizar el éxito a largo plazo de nuestros equipos, nuestros clientes y de TI.
En este puesto, ofrecemos beneficios que te ayudaran a apoyar tu estilo de vida único:
- Contrato eventual de 39h con horario Lunes a Jueves 09:00 - 18:00, Viernes 09:00 - 17:00
- Oficina en una ubicación excelente en Barcelona
- Salario: 16.900 euros brutos + hasta 1.800 euros brutos en bonus al año
- Formación completa y remunerada, sobre la empresa y el proyecto en el que trabajarás
- Programa de desarrollo profesional y cursos especializados
En Concentrix, invertimos en quienes cambian las reglas del juego porque sabemos que cuando nuestra gente prospera, nuestros clientes y sus clientes prosperan.
Si todo esto suena como el siguiente paso perfecto en tu carrera profesional, queremos saber de ti. Aplica hoy mismo y descubre por qué más de 440.000 game-changers alrededor del mundo consideran a Concentrix su «empleador preferido».
Ofrecemos igualdad de oportunidades de empleo
Nos comprometemos a ofrecer igualdad de oportunidades laborales a todos los candidatos, y un entorno de trabajo libre de discriminación y acoso. Todas nuestras prácticas de contratación se basan en las necesidades empresariales, los requisitos del puesto y las cualificaciones personales, sin tener en cuenta la identidad de género, la edad, la religión, el origen étnico, la situación familiar o parental o cualquier otra clasificación protegida por la legislación nacional aplicable.
R1599691
Location:
ESP Barcelona - C/ de la Selva de Mar, 129
Language Requirements
Catalan, English, Spanish (Required)
Time Type
Full time
If you are a California resident, by submitting your information, you acknowledge that you have read and have access to the Job Applicant Privacy Notice for California Residents
Apply Now
Deloitte
Junior Assurance Sector Público Barcelona
Deloitte · Barcelona, ES
Teletrabajo Office Excel Word
¿Te imaginas participando en la transformación de las principales organizaciones nacionales e internacionales?
En Deloitte estamos comprometidos con generar un impacto en la sociedad, en nuestros clientes y en ti.
¿Qué tipo de proyectos hacemos en Sector Público (SP)?
Trabajamos mayoritariamente con entidades del Sector Público, prestándoles apoyo en la gestión y verificación de proyectos que cuentan con financiación pública nacional, así como procedente de fondos de la Unión Europea.
Colaboramos con entidades públicas para la obtención de dichos fondos públicos, revisando y redactando también sus informes financieros. Además, damos soporte a Auditorías Internas y colaboramos en archivos, resportes técnicos y económicos.
¿Cuáles serían tus funciones?
- Revisión de informes financieros de proyectos co-financieados por los Fondos Europeos
- Preparar documentos asociados al control y progreso de las tareas
- Colaborar en archivos, reportes técnicos y económicos
- Participar en reuniones de seguimiento para asegurar la consecución de objetivos de forma eficiente.
- Graduados en ADE, Finanzas y Contabilidad, Economía o FP Superior de Administración y Finanzas
- Profesionales con más de 1 año de experiencia en gestión de equipos y desarrollo de proyectos vinculados con Sector Público.
- Capacidad para liderar equipos con el objetivo del desarrollo de proyectos de alto valor para nuestros clientes, altas capacidades de gestión de proyectos complejos, habilidad para alcanzar conclusiones de valor y realizar presentaciones de impacto a nuestros clientes.
- Necesario tener un alto nivel de inglés y valorable el conocimiento de otros idiomas.
- Dominio del paquete Office (Word, Excel, Power Point).
🤩 Proyectos de alto impacto donde tendrás un largo recorrido y aprendizaje
☯️ Un día a día híbrido-flexible: tendrás horario flexible y un buen equilibrio entre el teletrabajo y el trabajo en equipo en nuestras oficinas o las de nuestros clientes
⚽ Buen ambiente dentro y fuera de la oficina: disfrutarás de varios teambuildings al año, actividades culturales y deportivas… ¡y mucho más!
🧘♀️ Bienestar integral: cuídate con nuestro programa de salud física, mental y financiera… ¡y con equipo médico en las oficinas!
🤲 Impacto social: Podrás apuntarte a una gran cantidad de voluntariados de alcance nacional e internacional y a proyectos pro-bono con los que poner tu tiempo y talento al servicio de quienes más lo necesitan
🗣️ Cultura del feedback y aprendizaje continuo: crecerás en un entorno inclusivo donde la igualdad de oportunidades y tu plan personalizado de formación impulsarán tu desarrollo. ¿Ya te visualizas en la Deloitte University de París?
🤝 Beneficios exclusivos por ser parte de Deloitte: podrás disfrutar de un gran catálogo de beneficios y de un completo plan de retribución flexible
Si te gusta lo que lees, estos son tus próximos pasos:
- Aplica a la oferta haciendo clic en ‘Enviar candidatura ahora’ y completa tu perfil
- Si encajas en el puesto, nuestro equipo de talento te contactará para conocerte mejor