Mesos

Desde PIMEC, en colaboración con el SOC, ponemos en marcha una nueva edición del programa 30 Plus, a través del cual iniciamos este proceso de selección. A través de este programa accederás a una contratación laboral de 6 meses o indefinido y...
Desde PIMEC, en colaboración con el SOC, ponemos en marcha una nueva edición del programa 30 Plus, a través del cual iniciamos este proceso de selección. A través de este programa accederás a una contratación laboral de 6 meses o indefinido y obtendrás formación subvencionada (sin coste para ti) relacionada con el puesto de trabajo. Además, también tendrás acceso a acompañamiento para lo que necesites durante los primeros 6 o 9 meses.

Descripció

Des de PIMEC, i en col·laboració amb el SOC, posem en marxa el programa 30 PLUS, a través del qual iniciem un procés de selecció per tal d’incorporar a una empresa ubicada a Lleida un/a AUXILIAR ADMINISTRATIU/IVA. L’empresa es una assessoría laboral.

A través d’aquest programa accediràs a una contractació laboral indefinida i obtindràs formació relacionada amb el lloc de feina.

Funcions

  • Elaboració i gestió de contractes laborals, modificacions i pròrrogues, assegurant el seu correcte registre davant els organismes oficials.
  • Confecció de nòmines i liquidacions salarials, aplicant la normativa laboral vigent i convenis col·lectius corresponents.
  • Gestió de les assegurances socials (Sistema RED, SILTRA) i presentació dels fitxers a la Tresoreria General de la Seguretat Social.
  • Tramitació d’altes, baixes i variacions de treballadors a la Seguretat Social.
  • Gestió de comunicacions amb l’administració pública, incloent la presentació d’informes i documentació requerida per organismes oficials.
  • Assessorament bàsic a clients en matèria laboral, responent consultes sobre contractació, normativa vigent i obligacions empresarials.
  • Elaboració de certificats d’empresa, càlculs d’indemnitzacions i gestió de processos d’ERTO o baixes mèdiques.
  • Control i seguiment de venciments de contractes i comunicacions amb els clients.

Requisits

  • Formació superior
  • 12 mesos d'experiència prèvia en una posició similar.
  • Tenir disponibilitat per fer una formació durant la contractació, fora de l’horari laboral.

S'ofereix

  • Contracte Indefinit.
  • Jornada 40 hores setmanals.
  • Horari: Dilluns a divendres de 9 a 14h i de 16 a 19h.
  • Salari 1373,28€

“Aquest projecte està subvencionat pel Servei Públic d’Ocupació de Catalunya i pel Servicio Público de Empleo Estatal -Ministerio de Trabajo y Economía Social en el marc del Programa SOC-30 Plus regulat per Ordre TSF/132/2018, de 30 de juliol, modificada per l’Ordre EMT/128/2021, de 14 de juny.”

¡No te pierdas nada!

Únete a la comunidad de wijobs y recibe por email las mejores ofertas de empleo


Nunca compartiremos tu email con nadie y no te vamos a enviar spam

Suscríbete Ahora

Últimas ofertas de empleo de Auxiliar Administrativo/a en Lleida

The Creative VA

Lleida, ES

Sou a Inici Persona Ofertes de feina. Agència de col·locació Ofertes de feina gestionades per l’IMO Jump to content...

The Creative VA

Lleida, ES

Sou a Inici Persona Ofertes de feina. Agència de col·locació Ofertes de feina gestionades per l’IMO Jump to content...

Aigua Llum de Ponent

Lleida, ES

Se busca administrativa/o o auxiliar administrativa/o Tareas a realizar: Control de albaranes de compras y ventas en el...