¡No te pierdas nada!
Únete a la comunidad de wijobs y recibe por email las mejores ofertas de empleo
Nunca compartiremos tu email con nadie y no te vamos a enviar spam
Suscríbete AhoraTransporte y Logística
1.186Comercial y Ventas
1.016Informática e IT
931Adminstración y Secretariado
834Ingeniería y Mecánica
522Ver más categorías
Comercio y Venta al Detalle
476Educación y Formación
433Desarrollo de Software
349Industria Manufacturera
329Derecho y Legal
325Instalación y Mantenimiento
261Marketing y Negocio
261Arte, Moda y Diseño
141Sanidad y Salud
139Diseño y Usabilidad
137Artes y Oficios
132Publicidad y Comunicación
117Alimentación
106Recursos Humanos
92Construcción
81Contabilidad y Finanzas
77Atención al cliente
71Hostelería
65Cuidados y Servicios Personales
49Inmobiliaria
46Banca
41Turismo y Entretenimiento
27Producto
26Farmacéutica
24Seguridad
24Social y Voluntariado
20Energía y Minería
17Deporte y Entrenamiento
8Seguros
5Telecomunicaciones
5Editorial y Medios
1Agricultura
0Ciencia e Investigación
0Apache Mesos
Wikipediajoin.com
Hospitalet de Llobregat, L', ES
ASSOCIACIÓ DE FAMILIARS DE MALALTS D'ALZHEIMER DE L'HOSPITALET DE LLOBREGAT: Integrador social/Educador Social/ Terapeuta ocupacional/T. Social
join.com · Hospitalet de Llobregat, L', ES
Mesos
ASSOCIACIÓ DE FAMILIARS DE MALALTS D'ALZHEIMER DE L'HOSPITALET DE LLOBREGAT busca un/a Integrador social/Educador Social/ Terapeuta ocupacional/T. Social
Després de més de 20 anys d’haver iniciat la nostra activitat com a Associació de Familiars de malalts d’Alzheimer de l’Hospitalet seguim treballant sent fidels a l'objectiu principal amb què es va crear: donar suport als familiars de malalts amb Alzheimer i altres demències.
Tareas
Busquem una persona per els nostres tallers d'estimulació cognitiva. Incorporació inmediata.
Desenvoluparà les funcions que es detallen a continuació, així com aquelles que li siguin sol·licitades i que tinguin relació amb les mateixes i/o amb la seva titulació i competència professional.
Participarà en el pla general d'activitats del centre. Realitzarà intervencions pròpies de l'estimulació cognitiva, com són l'entrenament, manteniment i desenvolupament de les activitats de la vida diària bàsiques i instrumentals, el treball, l'educació, l'oci i la participació social. Manteniment de les capacitats cognitives.
Funcions principals:
- Intervenció directa: Desenvolupar taller de estimulació cognitiva i acompanyament social a persones grans amb demències.
Es requereix titulació en integrador/a social, terapeuta ocupacional, educador/a social o treballador/a social amb habilitats comunicatives, empatia, treball en equip, i estar sensibilitzat amb la malaltia.
Es valorarà experiència prèvia en llocs relacionats en activitats per a estimulació cognitiva i el tractament de deteriorament cognitiu.
Beneficios
Incorporació inmediata.
Jornada:
- Octubre- Juny: 13 hores a la setmana.
- Juliol i Setembre: 11 hores a la setmana.
- Dilluns 9:30 a 13:30h.
- Dimecres i Divendres 9:30 a 14h.
Salari de 7.000€ a 8.000€ bruts anuals.
Plataforma Educativa
Girona, ES
PERSONAL TÈCNIC LICITACIONS I SUBVENCIONS - AMPOSTA
Plataforma Educativa · Girona, ES
Mesos
PERSONAL TÈCNIC LICITACIONS I SUBVENCIONS
Per l’equip d’Administració i Recerca d’Amposta, de Fundació el 7
"Posició exclusiva per a persones menors 30 anys beneficiàries del Sistema Nacional de Garantia Juvenil i inscrites com a demandants d'ocupació (DONO)"
🎯 La teva missió
Hauràs de vetllar per la generació i aprofitament de les oportunitats de finançament que sorgeixen en l’àmbit d’actuació de les entitats fomentant la complementarietat, i col·laborant amb altres departaments i persones de l’organització amb la finalitat de nodrir de fons econòmics possibilitant així l’execució i sostenibilitat dels projectes, programes i serveis de les entitats.
Entre les teves tasques principals destaquen les següents:
✅ Gestió de convocatòries de subvencions, licitacions públiques i ajuts privats en totes les seves fases: sol·licituds, reformulacions, requeriments i justificacions.
✅Realització de tràmits davant l’Administració: gestió de pròrrogues de contractes públics, manteniment i actualització de dades en els registres on figura l’entitat.
✅Vetllar per una òptima gestió administrativa del departament de Recerca, per la generació i aprofitament de les oportunitats de finançament que sorgeixen.
✅Fer el seguiment del pressupost justificatiu de l’expedient, durant la fase d’execució.
✅Coordinació amb la direcció d’àrea i persones tècniques corresponents.
✅Participació a les reunions de coordinació amb l’equip de recerca i l'equip operatiu dels expedients dels serveis productius.
✅Mantenir el programa de gestió interna correctament actualitzat, així com l’arxiu en paper.
🎓 Requisits
- Formació: Cicle Formatiu de Grau Superior (valorable branca d’Administració i Finances).
- Tenir més de 16 i menys de 30 anys.
- Ser beneficiàri/a del Sistema Nacional de Garantia Juvenil.
- Estar inscrit/a com a demandants d'ocupació no ocupades (DONO) al Servei Públic d'Ocupació de Catalunya i amb capacitat per formalitzar un contracte de treball formatiu per a l’obtenció de la pràctica professional en el moment de la seva signatura
- 1 contracte formatiu al 100% de la jornada de 12 mesos
- Incorporació: Immediata (màxim mitjans de gener)
- Horari: De dilluns a divendres de 8h a 15h + 1 tarda a la setmana de 15:30h a 18h
- Conveni laboral: Tècnic Lila 22162.22€/bruts anuals.
PIMEC
Barcelona, ES
COMERCIAL (SECTOR PAQUETERÍA- TRANSPORTE DE MERCANCÍAS)
PIMEC · Barcelona, ES
Office Mesos
Desde PIMEC, en colaboración con el SOC, ponemos en marcha una nueva edición del programa 30 Plus, a través del cual iniciamos este proceso de selección. A través de este programa accederás a una contratación laboral de 6 meses o indefinido y obtendrás formación subvencionada (sin coste para ti) relacionada con el puesto de trabajo. Además, también tendrás acceso a acompañamiento para lo que necesites durante los primeros 6 o 9 meses.
Descripció
Des de PIMEC, i en col·laboració amb el SOC, posem en marxa el programa 30 PLUS, a través del qual iniciem un procés de selecció per tal d’incorporar a una empresa ubicada a SANT ANDREU DE LA BARCA un/a COMERCIAL. L’empresa es dedica al sector del transport de mercaderies.
A través d’aquest programa accediràs a una contractació laboral d’entre 6 mesos i indefinida i obtindràs formació relacionada amb el lloc de feina. La formació es realitzarà a Pimec i el curs tindrà un total de 40 hores.
Funcions
- Ampliar la cartera de clients a la zona geogràfica assignada
- Assolir els objectius de vendes i marges acordats al pla anual de vendes.
- Identificar oportunitats de venda
- Potenciar la introducció dels serveis de l'empresa.
- Gestió i reporti de la totalitat de les seves accions comercials i la seva situació.
- Experiència mínima de 3 anys a l'àmbit comercial, al sector transport.
- Formació: CFGS o equivalent (comercial i/o màrqueting)
- Carnet de conduir: B
- Disponibilitat per desplaçar-se a la zona assignada
- Domini d'eines informàtiques: Microsoft Office
- Acostumat/da reportar
- Experiència en CRM
- Disponibilitat per fer una formació durant la contractació, fora de l’horari laboral.
- Contracte indefinit.
- Jornada completa 40h/setmanals.
- Horari jornada laboral: De dilluns a divendres de 9:00 a 14:00 i de 15:00 a 18:00.
- Salari brut anual: 26755,55€
- Distribució salarial: 15 pagues prorratejades.
Suara Cooperativa
Barcelona, ES
Tècnics/ques de màrqueting i comunicació per projectes Gent Gran a Suara
Suara Cooperativa · Barcelona, ES
Mesos SEM SEO
Suara som una empresa cooperativa d’iniciativa social i sense ànim de lucre, amb 40 anys d’experiència en l’atenció a les persones, amb 5.000 professionals.
Desenvolupem la nostra activitat en els àmbits de serveis socials, atenció a la dependència, infància i famílies, benestar i salut, gent gran, educació i formació, i ocupació i treball, entre d’altres.
Cerquem persones amb energia, creativitat i iniciativa per desenvolupar projectes dirigits a la gent gran de Suara, amb especial focus en màrqueting i comunicació.
Funcions del rol:
- Elaboració dels plans de màrqueting de productes i serveis. Estudis de preu de producte.. Estudis de competència Estudis d'oportunitats nous mercats.
- Participació en el disseny de l'estratègia. Execució de les accions del pla de MK. Assessorament en comunicació i MK a clients. Elaboració i execució de plans de comunicació.
- Redacció, edició, revisió i publicació de continguts per a comunicació interna i externa. Donar suport en l’estratègia de relacions institucionals. Coordinació i execució de la comunicació d’esdeveniments externs, relacions públiques i institucionals.
- Gestió de xarxes socials. Seguiment d’impactes de comunicació en mitjans. Definició imatge corporativa i materials derivats.
- Gestió de crisis de comunicació. Mk digital: SEM, SEO, analítica, pàgines web, xarxes socials, etc.
- Seguiment de les accions dels plans de mk, anàlisi de resultats, avaluació i propostes de millora
- Titulació: Grau màrqueting i comunicació.
- Imprescindible coneixement del pla de màrqueting
- Valorable experiència en màrqueting i comunicació.
- Proactivitat, orientació a resultats i habilitats comunicatives.
- Jornada: 40 h/set.
- Ofertes: Vacants.
- Horari: Matins i tardes de dilluns a divendres.
- Salari: 24.756 € bruts/anual valoració 6 mesos 27.637 € bruts/anual.
- Data incorporació: Febrer 2025.
- Modalitat de treball: Híbrida.
- Programa BENESTARUM💆♀️🧘♂️: destinat a l'acompanyament emocional i físic de les persones treballadores (psicologia, fisioteràpia, nutrició, etc.)
- Pla de Retribució Flexible🎓🍽👩⚕️
- Suara Club de Benefits: descomptes corporatius 🛍
- Formació contínua 📚
- Plans de Carrera i promoció interna 🚀
- Ambient de treball col·laboratiu👩🏼🤝🧑🏻
- Teletreball i flexibilitat horària 🏡
- Cultura innovadora, propera, participativa i socialment responsable. 🤸♀️🤝🌏
Recursos Educatius per la Infancia en Risc (REIR)
Barcelona, ES
Auxiliar Administratiu/va - Entitat tercer sector
Recursos Educatius per la Infancia en Risc (REIR) · Barcelona, ES
Office Mesos
Busquem persones joves, compromeses i amb ganes de formar-se i créixer professionalment en una organització del tercer sector situada a Barcelona. Disposen de dues vacants d'Auxiliar Administratiu/va: una per a l'Àrea de Desenvolupament Global i l'altra per al Departament d’Administració. Aquesta posició inclou una formació obligatòria en Office 365 de 60 hores, que es realitzarà durant els primers dos mesos a les oficines d’aquesta organitació, seguida d’un acompanyament continuat per garantir l'èxit en el rol.
Funcions principals:
- Revisar documents i informes per assegurar la precisió i qualitat abans del seu arxiu.
- Pujar factures al sistema administratiu amb rigor i precisó.
- Organitzar i estructurar carpetes digitals per facilitar-ne l’accés.
- Donar suport a l'equip en diverses tasques administratives.
- Atendre joves o entitats, proporcionant suport i resolent dubtes per telèfon o correu electrònic.
- Mantenir registres actualitzats en diferents bases de dades.
- Participar en reunions de seguiment i redactar actes.
- Donar suport logístic en viatges i activitats del programa.
- Donar suport en comunicació i creació de materials digitals (xarxes socials, informes visuals, etc.).
- Atenció al detall.
- Capacitat organitzativa.
- Proactivitat.
- Treball en equip.
- Valorable coneixement d’eines digitals.
- Jornada completa: Horari flexible de dilluns a dijous (8:30 a 17 h o 9 a 17:30 h) i divendres (9 a 15 h).
- Salari: 19.353 € bruts anuals.
- Formació continuada en el Paquet Office i acompanyament professional constant.
Requisitos:
Requisits:
- Edat: entre 17 i 25 anys.
- Persona tutelada o extutelada per la Generalitat o atesa actualment pels serveis socials (es requerirà certificat vigent).
- Estar inscrita com a demandant d’ocupació (DONO).
- No haver participat anteriorment en el programa "Treball i Formació. Persones joves tutelades i en situació d’alta vulnerabilitat".
COMERCIAL (SECTOR TRANSPORTE)
17 ene.PIMEC
Barcelona, ES
COMERCIAL (SECTOR TRANSPORTE)
PIMEC · Barcelona, ES
Office Mesos
Desde PIMEC, en colaboración con el SOC, ponemos en marcha una nueva edición del programa 30 Plus, a través del cual iniciamos este proceso de selección. A través de este programa accederás a una contratación laboral de 6 meses o indefinido y obtendrás formación subvencionada (sin coste para ti) relacionada con el puesto de trabajo. Además, también tendrás acceso a acompañamiento para lo que necesites durante los primeros 6 o 9 meses.
Descripció
Des de PIMEC, i en col·laboració amb el SOC, posem en marxa el programa 30 PLUS, a través del qual iniciem un procés de selecció per tal d’incorporar a una empresa ubicada a SANT ANDREU DE LA BARCA un/a COMERCIAL. L’empresa es dedica al sector del transport de mercaderies.
A través d’aquest programa accediràs a una contractació laboral d’entre 6 mesos i indefinida i obtindràs formació relacionada amb el lloc de feina. La formació es realitzarà a Pimec i el curs tindrà un total de 40 hores.
Funcions
- Ampliar la cartera de clients a la zona geogràfica assignada
- Assolir els objectius de vendes i marges acordats al pla anual de vendes.
- Identificar oportunitats de venda
- Potenciar la introducció dels serveis de l'empresa.
- Gestió i reporti de la totalitat de les seves accions comercials i la seva situació.
- Experiència mínima de 3 anys a l'àmbit comercial, al sector transport.
- Formació: CFGS o equivalent (comercial i/o màrqueting)
- Carnet de conduir: B
- Disponibilitat per desplaçar-se a la zona assignada
- Domini d'eines informàtiques: Microsoft Office
- Acostumat/da reportar
- Experiència en CRM
- Disponibilitat per fer una formació durant la contractació, fora de l’horari laboral.
- Contracte indefinit.
- Jornada completa 40h/setmanals.
- Horari jornada laboral: De dilluns a divendres de 9:00 a 14:00 i de 15:00 a 18:00.
- Salari brut anual: 26755,55€
- Distribució salarial: 15 pagues prorratejades.
RECEPCIONISTA
17 ene.PIMEC
Barcelona, ES
RECEPCIONISTA
PIMEC · Barcelona, ES
Mesos
Desde PIMEC, en colaboración con el SOC, ponemos en marcha una nueva edición del programa 30 Plus, a través del cual iniciamos este proceso de selección. A través de este programa accederás a una contratación laboral de 6 meses o indefinido y obtendrás formación subvencionada (sin coste para ti) relacionada con el puesto de trabajo. Además, también tendrás acceso a acompañamiento para lo que necesites durante los primeros 6 o 9 meses.
Descripció
Des de PIMEC, i en col·laboració amb el SOC, posem en marxa el programa 30 PLUS, a través del qual iniciem un procés de selecció per tal d’incorporar a una empresa ubicada a BARCELONA un/a RECEPCIONISTA. L’empresa es dedica al sector dels serveis.
A través d’aquest programa accediràs a una contractació laboral d’entre 6 mesos i indefinida i obtindràs formació relacionada amb el lloc de feina. La formació es realitzarà a Pimec i el curs tindrà un total de 40 hores.
Funcions
Rebre i dirigir visitants, clients i proveïdors.
Gestionar trucades telefòniques entrants i sortints.
Manejar la correspondència i el correu electrònic.
Requisits
Disponibilitat per fer una formació durant la contractació, fora de l’horari laboral.
S'ofereix
- Contracte indefinit.
- Jornada completa 40h/setmanals.
- Horari: Dilluns, dimarts, dimecres i dijous de 8:00 a 13:00 i de 15:00 a 18:00. Divendres de 7:30 a 15:30. Salari brut anual: 16544,5€ Distribució salarial: 12 pagues.
Cocineros/as
16 ene.La Mafia se sienta a la mesa
Eliana, l', ES
Cocineros/as
La Mafia se sienta a la mesa · Eliana, l', ES
Estamos buscando personas ilusionadas y motivadas para unirse a nuestro equipo del Restaurante la Mafia se Sienta a la Mesa de la Eliana.
Somos un Restaurante de cocina Italo/Mediterránea que trabajamos con materia prima DO Italia para elaborar los mejores platos para nuestra selecta clientela.
Que Esperamos De Ti
Nos ayudes a preparar y cocinar todos nuestros platos con la mas alta calidad.
Mantener el sistema de APPCC, con altos estándares de higiene y limpieza.
Que trabajes de forma eficiente en un buen ambiente.
Capacidad para trabajar en equipo.
Si tienes ganas de aprender y desarrollarte, te esperamos.
Buscamos personas a diferentes jornadas, de 20/32/40 horas semanales. Déjanos saber tu disponibilidad.
Apúntate
Hospital Sant Joan de Déu Barcelona
Esplugues de Llobregat, ES
Tècnic/a superior per l'Oficina de Projectes Ref. 3-2025
Hospital Sant Joan de Déu Barcelona · Esplugues de Llobregat, ES
Excel Mesos Office Outlook PowerPoint Word
EL PROJECTE A DESENVOLUPAR:
Col·laboraràs en el desenvolupament de les tasques pròpies de la Direcció de Planificació i Suport a la Gestió (DPSG) donant cobertura principalment a l’Oficina de Projectes de l’Hospital Sant Joan de Déu.
L’Oficina de Projectes és l’àmbit de suport per al desenvolupament de projectes estratègics de l’hospital, assistencials i no assistencials. Aquesta oficina està comandada per l’Adjunta a la direcció de Planificació i Suport a la Gestió, de qui dependrà jeràrquicament aquesta plaça que es convoca.
LES RESPONSABILITATS:
- Participar en el disseny de les accions encaminades a assolir la missió de la DPSG.
- Desenvolupar els projectes assignats des de l’Oficina de Projectes seguint la metodologia pròpia, assolint-ne la màxima qualitat i adaptant-se als temps estimats d’execució.
- Ser el referent dels equips dels diferents projectes que es desenvolupen a l’Hospital, donant el suport necessari: conceptualització dels projectes, desenvolupament del Pla Funcional, valorar la sostenibilitat econòmica, entre d’altres.
- Realitzar anàlisis econòmics i presentacions pel Comitè Directiu dels projectes de l’HSJD.
- Donar suport a la comissió d’avaluació i aprovació de pràctiques assistencials i tècniques innovadores de l’hospital.
- Realitzar i fer el seguiment de la gestió d’autoritzacions administratives de l’HSJD.
- Vetllar per l’eficient gestió dels recursos materials en l’Hospital.
- Col·laborar amb altres Direccions en el desenvolupament de temes transversals.
- 100% de jornada, de dilluns a divendres, en règim de jornada partida.
- Contracte indefinit.
EL PERFIL QUE BUSQUEM:
- Estar en possessió de títol universitari relacionat, o bé, amb gestió d’administració pública i/o empresa privada o bé amb ciències de la salut (Llicenciatura/Grau).
- En cas de provenir d’una àrea relacionada amb la salut, es valorarà positivament la possessió de títol de formació superior (Màster o similar) en gestió.
- Experiència contrastada de mínim 6 mesos en lloc similar o en desenvolupament de projectes/consultoria relacionats amb sanitat.
- Ser una persona compromesa amb el desenvolupament dels projectes i tasques, enfocada a solucionar problemes, amb una actitud resolutiva vers els inconvenients.
- Tenir sòlides habilitats de treball en equip, amb flexibilitat i capacitat per rebre feedback constructiu.
- Tenir sòlides competències d’organització, metodologia, comunicació amb persones sènior, així com elaboració de presentacions.
- Ser capaç d’analitzar problemes i cercar-ne solucions basades en dades.
- Tenir creativitat, capacitat de visió sistèmica, competència analítica, pro activitat i ganes d’aprendre i de relacionar-se amb els professionals de l’entorn sanitari.
- Dominar eines d’anàlisi (Excel) i Office.
- Dominar l’expressió escrita.
- Conèixer el sector Salut.
- Conèixer de forma fluida la llengua anglesa.
- Conèixer i respectar els valors institucionals.
- Formació avançada (especialitat, màster oficial, ...)
- Màster o postgrau relacionat amb la gestió sanitària.
- Nivell avançat del M365: Excel, Word, PowerPoint i Outlook (entre d’altres).
- Català Nivell C o equivalent.
- Coneixement de l’àmbit de provisió sanitària, especialment de l’àmbit hospitalari.
- Experiència en treballs de recerca en gestió de la salut.
Per a poder inscriure’t a aquesta oferta de treball i adjuntar el teu Currículum Vitae clica al botó “Inscriu-te” que veus en aquesta mateixa pantalla.
Barcelona, 16 de gener 2025