¡No te pierdas nada!
Únete a la comunidad de wijobs y recibe por email las mejores ofertas de empleo
Nunca compartiremos tu email con nadie y no te vamos a enviar spam
Suscríbete AhoraTransporte y Logística
1.274Comercial y Ventas
982Adminstración y Secretariado
856Informática e IT
789Educación y Formación
514Ver más categorías
Industria Manufacturera
464Comercio y Venta al Detalle
444Ingeniería y Mecánica
429Instalación y Mantenimiento
359Derecho y Legal
316Desarrollo de Software
295Marketing y Negocio
241Arte, Moda y Diseño
234Hostelería
156Diseño y Usabilidad
136Sanidad y Salud
125Artes y Oficios
108Alimentación
102Construcción
97Recursos Humanos
93Publicidad y Comunicación
90Atención al cliente
86Contabilidad y Finanzas
84Cuidados y Servicios Personales
44Farmacéutica
42Producto
33Seguridad
29Inmobiliaria
27Banca
26Turismo y Entretenimiento
23Energía y Minería
22Social y Voluntariado
10Telecomunicaciones
9Deporte y Entrenamiento
5Seguros
4Agricultura
0Ciencia e Investigación
0Editorial y Medios
0Apache Mesos
WikipediaSuara Cooperativa
Bajo Ebro, ES
Neteja dels espais propis del servei Barnahus Tortosa
Suara Cooperativa · Bajo Ebro, ES
Mesos
A Suara creiem que una gestió empresarial ètica, sostenible i transparent és la manera de generar impactes positius en el nostre entorn i pel benefici comú.
Suara som una empresa cooperativa d’iniciativa social i sense ànim de lucre, amb 40 anys d’experiència en l’atenció a les persones, amb 5.000 professionals.
Desenvolupem la nostra activitat en els àmbits de serveis socials, atenció a la dependència, infància i famílies, benestar i salut, gent gran, educació i formació, i ocupació i treball, entre d’altres.
Funcions Del Rol
- Mantenir els espais del servei en condicions d'ordre i higiene
- EGB / ESO
- Valorable experiència en el sector de neteja
- Capacitat de treball en equip, d'organització i habilitats comunicatives
- Jornada: 12hores /setm
- Horari: a concretar
- Salari: 5.300 € bruts anuals
- Durada: 7 mesos
- Programa BENESTARUM ♀️ ♂️: destinat a l'acompanyament emocional i físic de les persones treballadores (psicologia, fisioteràpia, nutrició, etc.)
- Pla de Retribució Flexible ⚕️
- Suara Club de Benefits: descomptes corporatius
- Formació contínua
- Plans de Carrera i promoció interna
- Ambient de treball col·laboratiu
- Cultura innovadora, propera, participativa i socialment responsable. ♀️
Plataforma Educativa
Deltebre, ES
PERSONAL DE SERVEI Cuina i Neteja [Terres de l'Ebre]
Plataforma Educativa · Deltebre, ES
Mesos Office
PERSONAL DE SERVEI
Cerquem personal de servei per a tasques de cuina i neteja als centre residencial Fundació Resilis a Roquetes
Funcions a desenvolupar:
- Vetllar per les necessitats i organització a nivell domèstic del servei a nivell d’alimentació, higiene i neteja del servei.
- Realitzar les comandes i la recepció i emmagatzemament de les mercaderies.
- Preparar i elaborar el menjar.
- Guardar mostres de menjar, degudament etiquetades, i fer els corresponents registres sanitaris.
- Tenir cura dels estris de la cuina i neteja.
- Omplir acuradament les graelles de dades de temperatura, clor, neteja...
- Realitzar les funcions de neteja de terra, vidres, mobiliari, maquinària de les estances del centre.
- Seguir el pla de neteja proposat i detallat per l’entitat i utilitzar els productes assenyalats.
- Tenir cura de la roba de les persones usuàries, fent rentadores, assecadores, entre d’altres tasques pròpies del lloc de treball.
- Imprescindible Carnet de manipulació d’aliments.
- Imprescindible domini d’eines informàtiques a nivell d’usuari (paquet office).
- Es valorarà haver realitzat cursos de cuina: intoleràncies, al·lèrgies...
- Es valorarà un mínim de sis mesos d’experiència com a cuiner/a i com a netejador/a.
- Es valorarà disposar de carnet de conduir i vehicle propi.
- En compliment de l'article 13.5 de la Llei Orgànica 1/1996, de Protecció Jurídica del Menor, es requereix el Certificat d'Antecedents Penals vigent, emès pel Registre Central, abans de la contractació.
Suara Cooperativa
Alto Ampurdán, ES
Integrador/a social per centre d'emergència a Cabanes (Girona)
Suara Cooperativa · Alto Ampurdán, ES
Mesos
A Suara creiem que una gestió empresarial ètica, sostenible i transparent és la manera de generar impactes positius en el nostre entorn i pel benefici comú.
Suara som una empresa cooperativa d’iniciativa social i sense ànim de lucre, amb 40 anys d’experiència en l’atenció a les persones, amb 5.000 professionals.
Desenvolupem la nostra activitat en els àmbits de serveis socials, atenció a la dependència, infància i famílies, benestar i salut, gent gran, educació i formació, i ocupació i treball, entre d’altres.
Funcions Del Rol
- Afavorir les condicions que garanteixin l'acollida de l'infant/adolescent en un ambient d'afecte, comprensió i seguretat emocional i material.
- Cobrir les necessitats bàsiques de l'infant/adolescent i atendre especialment les desateses en la seva desprotecció.
- Observar de manera àmplia l'infant/adolescent en els aspectes emocionals, relacionals, de conducta, d'hàbits, etc. per tal de conèixe'l i comprendre'l i elaborar posteriorment el seu Pla de treball individual.
- Col·laborar activament en el desenvolupament de les activitats formatives i de tallers prelaborals.
- Crear en el centre un ambient el màxim de normalitzador fent present aspectes de la cultura, de l'actualitat social i dels costums usuals de la vida familiar.
- Grau Superior integració Social finalitzat.
- Valorable experiència en atenció a joves.
- Disposar de carnet de conduir.
- Proactivitat, habilitats comunicatives i de treball en equip.
- Jornada: 38h/setm
- Horari: setmana curta: dimecres + dijous 22:00h a 8:30h setmana llarga: dimecres + dijous 22:00h a 8:30h / divendres + dissabte 22:00h a 10:00h un dimarts quinzenal nit 22:00h a 8:30h
- Salari: 22.505,14€ b/a
- Durada: vacant 6 mesos amb continuitat
- Programa BENESTARUM ♀️ ♂️: destinat a l'acompanyament emocional i físic de les persones treballadores (psicologia, fisioteràpia, nutrició, etc.)
- Pla de Retribució Flexible ⚕️
- Suara Club de Benefits: descomptes corporatius
- Formació contínua
- Plans de Carrera i promoció interna
- Ambient de treball col·laboratiu
- Cultura innovadora, propera, participativa i socialment responsable. ♀️
Suara Cooperativa
Barcelona, ES
Treballador/a familiar de caps de setmana a Barcelona (codi Z1-7-5)
Suara Cooperativa · Barcelona, ES
Mesos
A Suara creiem que una gestió empresarial ètica, sostenible i transparent és la manera de generar impactes positius en el nostre entorn i pel benefici comú.
Suara som una empresa cooperativa d’iniciativa social i sense ànim de lucre, amb 40 anys d’experiència en l’atenció a les persones, amb 5.000 professionals.
Desenvolupem la nostra activitat en els àmbits de serveis socials, atenció a la dependència, infància i famílies, benestar i salut, gent gran, educació i formació, i ocupació i treball, entre d’altres.
Vine a treballar al Servei d'Atenció a Domicili de Barcelona!!!!
Funcions Del Rol
- Higienes.
- Mobilitzacions.
- Preparació d'àpats.
- Preparació de medicació.
- Acompanyament en les habilitats de la vida diària.
- Acompanyaments mèdics.
- CFGM d'atenció sociosanitària en persones en situació de dependència
- Acredita't i titulació homologada
- Valorable experiència de sis mesos en el tercer sector social
- Capacitat de treball en equip, d'organització i habilitats comunicatives
- Jornada: 18 hores setmanals
- Cobertura de vacances
- Servei: SAD Barcelona
- Horari: caps de setmana i festiu de 8:00h a 14:00h i de 16:00h a 21:00h
- Salari: 8.615€ bruts anuals, segons conveni d'atenció domiciliària
- Data incorporació: 03 de juny 2024
- Programa BENESTARUM ♀️ ♂️: destinat a l'acompanyament emocional i físic de les persones treballadores (psicologia, fisioteràpia, nutrició, etc.)
- Pla de Retribució Flexible ⚕️
- Suara Club de Benefits: descomptes corporatius
- Formació contínua
- Plans de Carrera i promoció interna
- Ambient de treball col·laboratiu ���
- Cultura innovadora, propera, participativa i socialment responsable. ♀️
NA
Técnico/a Nóminas con Meta 4. Temporal 1 mes
NA · Tres Cantos, ES
Teletrabajo
Desde Adecco Tres Cantos, iniciamos la búsqueda de un/a Técnico/a de Nóminas para cubrir una baja por enfermedad.
Las funciones a realizar serán la elaboración de nóminas a través del programa informático Meta 4.
En Adecco creemos en la igualdad de oportunidades y apostamos por el Talento Sin Etiquetas
Requisitos
-Estudios finalizados de Relaciones Laborales o similar.
-Experiencia de al menos 2 años en procesos de gestión de nómina.
-Imprescindible haber trabajado con Meta4.
-Disponibilidad para incorporación urgente.
¿Qué ofrecemos?
-Contrato de 1 mes aproximadamente.
-Centro de trabajo Tres Cantos
-Salario 15€ bruto hora de trabajo
-Horario: Jornada completa de lunes a jueves de 9 a 18:00h y los viernes de 8:00 a 15:00h
-Teletrabajo 2 días a la semana.
ACNUR Comité español
Barcelona, ES
TÈCNIC/A DE PROJECTES D'EDUCACIÓ PER A LA CIUTADANIA GLOBAL
ACNUR Comité español · Barcelona, ES
Office Excel Mesos PowerPoint Word
El Comitè Espanyol d'ACNUR és una associació no lucrativa que dona suport al treball de l'Alt Comissionat de les Nacions Unides per als Refugiats. Actualment compta amb més de mig milió de socis i donants, juntament amb un ampli espectre d'entitats col·laboradores com ara empreses, fundacions, administracions, universitats o altres centres educatius.
El Comitè Català de l'ACNUR es va crear amb l'objectiu de mobilitzar recursos i captar fons públics i privats al territori català i enviar ajuda als projectes d'ACNUR arreu del món.
A més, des del Comitè Català es duen a terme campanyes i projectes de sensibilització i educació per conscienciar la població sobre la realitat que viuen milions de refugiats al món, la majoria dels quals estan sota l’empara de l'Agència de Nacions Unides per als Refugiats (ACNUR).
ROL I RESPONSABILITATS
La missió del lloc de tècnic/a d'educació per a la ciutadania global (EpCG) és el desenvolupament, la coordinació, l'execució i la justificació dels projectes d'incidència i EpCG.
Alhora donarà suport a activitats d'incidència i EpCG dirigides a la implementació de l'Estratègia de l'àrea.
FUNCIONS PRINCIPALS:
- Planificació, coordinació i execució dels projectes d'incidència i educació per a la ciutadania global als diferents espais d'execució.
- Seguiment, gestió, justificació i avaluació tècnica i econòmica dels projectes.
- Identificació i formulació de nous projectes i propostes de finançament públic i/o privat.
- Relacions institucionals i comunicació amb els grups d'interès principals, incloent-hi donants i altres organitzacions de l'àmbit de la Incidència i EpCG.
- Elaboració de continguts formatius i metodologies d’avaluació dels mateixos.
- Impulsar i donar suport a accions que donin a conèixer els missatges i les activitats d'Incidència i EpCG a través d'activitats de comunicació, per exemple la redacció de notícies web, xarxes socials, etc.
- Col·laboració en la captació, formació i coordinació de voluntariat i persones en pràctiques.
- Coordinació amb l´equip d´Incidència i Educació per a la Ciutadania Global d´Espanya amb ACNUR.
- Coordinació amb la coordinadora del Comitè català de l'ACNUR.
Contracte indefinit a jornada completa amb 6 mesos període de prova
Flexibilitat d'hora d'entrada 8.00 -10.00, sortida 17.00 - 19.00 amb una hora de descans. Divendres de 9.00 a 14.00
Salari d'acord amb Conveni oficines i despatxos de Catalunya
Centre treball Barcelona
Model de treball híbrid: fins a 6 dies de teletreball al mes els dijous i els divendres
Jornada intensiva a l'estiu 3 mesos
Sistema d'avaluació relacionat amb un programa d'incentius
Formació contínua
30 dies de vacances
ALTRES BENEFICIS
Assegurança mèdica Mapfre a un preu especial per a la plantilla.
Conveni amb Gympass: accés il·limitat als millors gimnasos a un preu exclusiu.
Cityfisio: servei de fisioteràpia a domicili amb descomptes especials.
Data límit per a la recepció de candidatures: 27 de maig inclòs.
NOTES ADDICIONALS
El Comitè d'ACNUR és una associació compromesa amb la igualtat d'oportunitats entre les persones. Treballem per mantenir un entorn de treball col·laboratiu, respectuós i segur. Apostem per l'equitat, la diversitat i l'absència de qualsevol tipus de discriminació o viol��ncia. Prenem les decisions de reclutament basades en les competències i l'experiència de les persones candidates i valorem el seu compromís amb els valors de l'organització.
Requisitos:
Almenys 2 anys d’experiència demostrable en la gestió del cicle complet de projectes preferentment projectes d’Educació per a la Ciutadania Global.
Valorable:
- Experiència en la prospecció de noves fonts de finançament
- Relacions institucionals amb actors educatius, en particular amb universitats
- Formació específica en marc lògic; gestió del cicle de projecte; teoria del canvi; metodologies d’aprenentatge i servei; cooperació i ajuda humanitària; enfocament de gènere.
Maneig de Bases de dades, CRM i del paquet Microsoft Office 365 (Excel, Word, PowerPoint, Teams etc.) a nivell mitjà – avançat.
Nivell de català – alt
Nivell d'anglès intermedi – avançat
COMPETÈNCIES RELACIONADES AMB EL LLOC DE TREBALL
Busquem una persona amb capacitat de comunicació i influència, amb una clara orientació a la consecució d'objectius i resultats, enèrgica i proactiva, capaç de treballar en equip, col·laborativa i disposada a involucrar-se en tot tipus de tasques segons les necessitats del treball.
Centros SBC
Barcelona, ES
Recepcionista Centre de Negocis SBC
Centros SBC · Barcelona, ES
Mesos
Necessitem una Recepcionista a jornada completa per un dels nostres Centres de Negocis SBC.
Dilluns a divendres de 9h 14h i de 16 a 19h. IMPRESCINDIBLE CATALÀ NADIU PARLAT I ESCRIT. Anglès intermig. Tracte exquisit i bona presència. Resident a Barcelona. Formació mín. Batxillerat o FP. Contracte laboral indefinit. Incorporació immediata.
La retribució indicada és neta x 12 mesos.
Interessades contesteu-me en català. Gràcies
NA
Sallent, ES
Administrativo/a contable sustitución 12 meses
NA · Sallent, ES
¿Tienes experiencia como administrativo/a dentro del área contable y te interesa una vacante temporal pero de larga duración (1 año)?
Sigue leyendo!
Buscamos administrativo/a contable para encargarse de de gestión de datos administrativos/as contables, dar soporte a la unidad de negocio en relación a administración y contabilidad, facturación y contabilización de compras, facturación de clientes, atención telefónica a clientes y proveedores/as, y demás tareas administrativas.
Jornada completa de L-J 08-17h y V 08-14h. En los meses de julio, agosto y primera semana de septiembre, horario intensivo de 7h a 15h.
Salario de 25.000 anuales.
Contrato de 12 meses por una baja de maternidad.
Requisitos
CFGS en área administrativo/a
Experiencia en posición similar y con programas contables como A3
¿Qué ofrecemos?
Contrato de 12 meses
Maquillador/a MADRID - 3 MESES
17 may.NA
Acebeda, La, ES
Maquillador/a MADRID - 3 MESES
NA · Acebeda, La, ES
¿Te apasiona el mundo del maquillaje? ¿Te gustaría trabajar con una de las marcas más punteras del sector?
Súmate al equipo Adecco como maquillador/a y consejero/a de belleza para diferentes superficies comerciales de Madrid.
Funciones:
- Asesorar sobre cosmética y maquillaje de una conocida marca.
- Incentivar la venta y afianzar imagen de marca.
- Aplicar maquillaje a clientes interesados/as.
¿Quieres saber más?
- Salario: 8,25€ brutos la hora
- Duración: del 30/05 al 31/08
-Horario: Martes a Sábado de 11:00 a 20:00
- Oportunidad de realizar más campañas.
Requisitos:
Formación en maquillaje y/o cosmética con experiencia en aplicación de tratamiento facial y maquillaje.
Disponibilidad durante todas las fechas señaladas.
"Adecco Outsourcing es una empresa comprometida con la igualdad perteneciente a The Adecco Group y especializada en la externalización de servicios cuyo valor añadido son los Recursos Humanos
En Adecco creemos en la igualdad de oportunidades y apostamos por el Talento Sin Etiquetas