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WikipediaAyesa
Madrid, ES
Técnico/a Administrativo de Quejas de Usuario
Ayesa · Madrid, ES
Office SharePoint Excel Power BI Outlook Word
¡En @Ayesa crecemos juntos! 🚀 ✨
Cada profesional de nuestra empresa es importante para nosotros, nos ayudan a crecer de manera diversa y gracias a ellos somos más de 12.000 personas trabajando con el mismo objetivo en más de 40 países.
Si eres una persona entusiasta, te apasiona la tecnología y buscas un nuevo reto profesional ¡Este es tu sitio!
Buscamos ampliar nuestro equipo de profesionales con experiencia como Técnicos/as Administrativos en departamento de Atención al Usuario, con experiencia de al menos 2 años en atención y quejas de usuarios en proyectos de larga duración para incorporarse a proyecto de larga duración del sector administraciones públicas en Madrid y presencial 100%.
¿Qué vas a realizar?
- Recepción y registro correcto de las quejas y sugerencias que se reciben de los clientes y usuarios, así como de las quejas y sugerencias de los ciudadanos que provienen de la Oficina de Atención al Ciudadano
- Comunicar al usuario la recepción de la misma, siguiendo para ello los procedimientos y comunicados definidos al efecto.
- Tramitar y asignar la queja o sugerencia a las áreas competentes de su resolución (correcciones) según el objeto de la misma y tipología de servicio.
- Realizar el seguimiento del proceso de resolución por parte de las Unidades Organizativas (UO) funcionales o técnicas competentes para su resolución.
- Impulsar las acciones necesarias para que la queja se solucione en el plazo establecido y se cierren correctamente.
- Solicitar al usuario o ciudadano cualquier información complementaria requerida por las unidades organizativas responsables de la solución
¿Qué requisitos has de cumplir?
* Titulación de Técnico en gestión administrativa o equivalente.
* Experiencia mínima de 1 año en este tipo de servicios.
* Conocimientos de herramientas ofimáticas, especialmente Outlook, Excel y Word.
* Conocimientos de Office 365: Power BI, Sharepoint, Teams, Forms...
* Formación en materia de normativa de protección y privacidad de datos (*)
Franja horaria del servicio 7:30 a 18:30, se establecerán turnos en los equipos de trabajo para cubrir dicho servicio. De lunes a viernes.
Te ofrecemos un camino lleno de aventuras:
- ¡Llega hasta donde tú quieras! Crece con nuestros programas de desarrollo! Te ayudaremos a marcar tu itinerario de futuro anualmente participando en proyectos vanguardistas con los mejores profesionales del sector.
- Porque lo importante sois tú y los tuyos : contamos con políticas que facilitan la conciliación entre la vida profesional y personal: Flexibilidad horaria, Smart Job y jornada intensiva en verano.
- Tú decides cómo usar tu dinero: disfruta de nuestra retribución flexible, contamos con: Seguro médico, Ticket Restaurant, Guardería y Transporte.
- Plan Bienestar descuentos en viajes, tecnología, formación, deporte, belleza y ¡muchos más!
- Diviértete participando en los diferentes concursos y actividades que organizamos: ¿te gusta el deporte, escribir, la fotografía? Todo tiene cabida.
- ¡Actualízate! apostamos por un aprendizaje continuo, contamos con formación especializada, certificaciones e idiomas
- ¡Deja tu huella! Impacta con nuestros proyectos de voluntariado social.
¡Únete a la multinacional española tecnológica referente en el mundo!
Atendiendo a la Ley Orgánica 3/2007, de 22 de marzo, Ayesa se ha marcado como objetivo promover la defensa y aplicación efectiva del principio de igualdad entre hombres y mujeres, evitando cualquier tipo de discriminación laboral por razón de sexo, garantizando así las mismas oportunidades de ingreso.
Grupo NS
Analista Programador Sharepoint C#
Grupo NS · Madrid, ES
Teletrabajo C# SharePoint
Desde Grupo NS estamos seleccioando un Analista Programador Sharepoint con al menos 3 años de experiencia.
Se trata de un proyecto de larga duración con modalidad de trabajo 100% remoto
Skills
-Sharepoint
-C#
-html
-css
-Javascript
-asp.Net
Experiencia de al menos tres años como analista programador Sharepoint
British Council
Madrid, ES
Strategy Team PA / Clerk to Governors
British Council · Madrid, ES
Office SharePoint Excel PowerPoint Word
We support peace and prosperity by building connections, understanding and trust between people in the UK and countries worldwide.
We work directly with individuals to help them gain the skills, confidence and connections to transform their lives and shape a better world in partnership with the UK. We support them to build networks and explore creative ideas, to learn English, to get a high-quality education and to gain internationally recognised qualifications.
Working with people in over 200 countries and territories, we are on the ground in more than 100 countries. In 2021–22 we reached 650 million people.
The British Council School Madrid is currently seeking to appoint an outstanding professional as Personal Assistant to the School Strategy Team and Clerk to Governors (BC School local Administration Payband H), based in Madrid and starting September 2024.
This post is being advertised internally as well as externally.
Key Dates
Closing date for Applications: 26th of May 2024, 23:59 Madrid time
Shortlisting and interviews: Week of the 27th of May
Please be advised the selection process may include presentations, in-tray and other selection exercises.
Role Puropose
The Personal Assistant to the Strategy Team works with the Strategy Team (Head of School, the two deputies and the Strategic Business Director) and delivers comprehensive administrative and organizational support in order to ensure and facilitate the smooth running of the organisation and of the Board. The post holder is expected to have top organisational and administrative skills that will enable him or her to encompass a wide range of variable tasks in a fast-paced and changing environment, excellent communication skills in Spanish and English, flexibility, adaptabilily, and a high level of discretion and tact. Responsibilities may include, but are not limited to, communications, administration in general terms and Board related, secretarial duties, procurement, staff recruitment, events, data management and reporting, support/line management of customer service staff, small/medium project management and other specialist and/or administrative tasks. This role is pivotal in contributing directly to the smooth operation of the community through excellent administration and communication.
Role Context
The School is uniquely well positioned to meet the British Council core purpose: ¨We build connections, understanding and trust between people in the UK and other countries through arts and culture, education and the English language¨.
The British Council works with over 100 countries across the world in the fields of arts and culture, English language, education and civil society. Each year we reach over 20 million people face-to face and more than 500 million people online, via broadcasts and publications. Founded in 1934, we are a UK charity governed by Royal Charter and a UK public body.
The British Council is committed to safeguarding children, young people and adults who we work with. We believe that all children and adults everywhere in the world deserve to live in safe environments and have the right to be protected from all forms of abuse, maltreatment and exploitation as set out in article 19, UNCRC (United Nations Convention on the Rights of the Child) 1989.Appointment to positions where there is direct involvement with vulnerable groups will be dependent on thorough checks being completed; these will include qualification checks, reference checks, identity & criminal record checks in line with legal requirements and with the British Council’s Safeguarding policies for Adults and Children. You can find our Global Safeguarding Policy statement HERE.
British Schools Overseas Inspection – 2015, 2018, 2021 – Highest rating in all areas
The British Council School was established in Madrid in 1940, at a time when Europe was facing the challenge of the rise of fascism. The school has always offered a bilingual and bicultural education, underpinned by its objective to develop future citizens with the core values of loyalty, flexibility, resilience, caring and challenge . The school facilitates cultural relations engagement with key target audiences through a high-quality, bilingual and bi-cultural curriculum to a school community of 1,800 children from 2 to 18 years of age. The school is part of the British Council , the United Kingdom's international organisation for cultural relations and educational opportunities worldwide. It is an integral part of their work in Spain and one of their flagship instruments of cultural relations.
The British Council School is a thriving, co-educational day school with superb facilities set on a large, well linked, modern campus. It is one of the most prestigious Schools in Spain, rated as outstanding in every category in its most recent BSO inspections. It achieves excellent results, both in Spanish and UK examination systems, and prepares its graduates to attend universities in Spain, the UK and around the world. Many of their more than 10,000 Alumni students - of both Spanish and other nationalities - have achieved significant professional recognition. The bond between the school and its students lasts a lifetime, thanks to the strong ties that it fosters during school life.
The British Council and the school support a national network of state bilingual schools. School staff lead on training, offer shadowing opportunities and participate in a range of system wide and school specific improvement and development activities.
Our teaching staff teach in our modern, purpose built facilities and are supported by a Business Services team who provide our teaching staff with cutting edge ICT equipment and resources as well as outstanding facilities with a caring and effective administrative support. Our bespoke, dynamic CPDL programme ensures staff can offer our pupils an excellent overall experience while at the same time staying up to date with UK and other global practices.
Our intent statement: The British Council School curriculum challenges all pupils to reach their potential. We believe all pupils have the right to an ambitious, rigorous and exciting learning journey and all our pupils experience a deep and broad education inspired by the best of both worlds approach of our bilingual School. Our curriculum provides pupils with the skills, competencies and knowledge to become creative and critical thinkers who are resilient and caring so that they can be successful and valued members of our School community and beyond.
British Council policies, standards and regulations apply to all aspects of this job.
Main Accountabilities
This role profile includes generic responsibilities that are common to all School Administrator roles. The balance between areas of work and post specific responsibilities will be assigned and reviewed with the role profile as part of the performance management process while the individual continues in the same position and in the same section of the school. Areas of responsibility may change according to school operational requirements and the need for these key staff to be familiar with all sections of the school and in the interest of their own professional development.
Areas of responsibility and associated duties may include, but are not limited to:
Relationship and Stakeholder Management/ Customer Support
- Management of day to day administrative duties, such as managing the calendars, scheduling and managing appointments, coordinating meetings, preparing agendas and presentations, collating documentation, and supporting timely communications with the relevant stakeholders
- Supporting and proactively developing communication strategies for other stakeholder groups such as:
- Current and prospective staff members o Current and prospective families (eg school news and events, visits, open days)
- Pupils and Alumni (eg events, school news, network development)
- Share information about the school and school activities
- Support dual language English/Spanish communication, including translations
- Development and optimisation of processes and working practices for the stakeholder groups above
- Planning and administration of internal and external events (e.g. Open Days, parents´ evenings, ceremonies and fairs, performances)
- Communications management, serving as main point of contact for communication between the Strategy Team, staff, students, families and external parties by handling enquiries, responding to emails on behalf of and managing phone calls.
- Board management at local, national and international level.
- The clerk will be responsible for advising the governing body on constitutional matters, duties and powers and will work within the scheme of delegation for the school. He/she will secure the continuity of governing body business and observe confidential requirements.He/she will produce and upkeep Governance Plans and update the Governance Charter.
- Meetings: the clerk to the governing body will work effectively with the chair and headteacher to schedule meetings, create agendas and papers, produce meeting notes that record actions and decisions, advise on procedurals matters
- Board Strategy Days: the clerk will work with the Chair and the school to plan the strategy days
- Membership: the clerk will support board members, keep terms of reference and updated schemes of delegation, induct new members and ensure suitable checks have been conducted.
- Advise and information: the clerk will advise on procedural issues, seek advice, support and guidance as required, manage the school policy tracker,
- Professional Development: the clerk will keep up-to-date with current educational developments and legislation affecting school governance.
- Purchasing equipment or services, contract administration, budget reporting, liaison with suppliers to ensure correct service provision
- Planning and coordination of small/ medium projects and new recurrent initiatives
- Information Management, maintaining accurate and confidential records, databases, and files related to school operations, student information, and administrative matters. This includes organizing and archiving documents, ensuring compliance with data protection regulations, and facilitating access to information as needed.
- Generate reports, prepare statistics and handle data
- Manage paper and digital records and maintain clear and effective paper filing records and digital systems, updating in accordance to approved retention schedules
- Manage business-specific tools (e.g. MyHR, Concur, etc) and other software packages which will improve the efficacy and delivery Managing Self and Others (as per school values)
- Support and/or management of customer service staff
- Teamwork within the section administration team and across sections of the school
- Building and maintaining positive relationships with internal stakeholders such as school staff, faculty, and students, as well as external partners including parents, community members, and educational organizations, fostering a welcoming and supportive environment for all members of the school community.
This role profile should be seen as enabling rather than restrictive, and may be subject to review.
Language Requirements
Shortlisting and/ or Interview
Essential:
Proficient in Spanish and English (spoken and written level C2 in CEFR or equivalent). The British Council systems and global processes operate in English. Written and verbal proficiency in English is required. Relevant language certifications/experience to be indicated in Application Form and CV. Language Tests may be required. If no certifications are available, employee may be hired conditional to the achievement of the Essential level certification within a 12 month period.
Desireable:
CEFR B+ or equivalent in Chinese
Additional Job Requirements
Proof of Identity requirements/right to work in country: Candidates are expected to have researched whether they have the right to live and work in Spain.
Background Checks: Initial and continuing employment with the British Council is subject to the relevant background checks. The job undertaken defines the nature of check(s) and assessment applied.
Person Specification
Education
Shortlisting
Essential:
A good Bachelor’s Degree, or CFGS/FP2/Equivalent in a relevant discipline or specialty.
Role-specific Knowledge And Experience
Shortlisting and/ or Interview
Essential:
- Proven recent experience of dealing with internal and external stakeholders
- Experience creating presentations
- Experience working with confidential records/knowledge of GDPR
- Experience managing events
- Customer facing experience in a sales context
- Knowledge of the UK and Spanish education frameworks
- Extensive knowledge and experience of School processes and tools relating to providers
Role-specific Skills
Shortlisting and/ or Interview- You may be requested to compete a task or do a presentation
Essential:
- Presentation skills
- Experience of working with Microsoft Office tools (particularly Word, Excel and Powerpoint)
British Council Core Skills/ Competencies
Shortlisting and/ or Interview
Essential:
- Managing People Level 2 – Supervises a small team. Supervises a small team of people doing similar jobs to deliver short term tasks to agreed quality and time standards.
- Planning and Organising Level 2- Plans ahead. Able to organise own work over weeks and months, or to plan ahead for others, taking account of priorities and the impact on other people.
- Communicating and Influencing Level 2- Relates communications to circumstances. Displays good listening, writing and speaking skills, setting out logical arguments clearly and adapting language and form of communication to meet the needs of different people/audiences.
- Using Technology Level 2- Operates as an Advanced User. Able to work as an advanced practitioner in the use of office software and/or British Council standard and social media platforms, and train or coach others in their use
- Managing Risks Level 1- Follows good practices. Demonstrates understanding of risk management policies and procedures and record of following them.
British council values and behaviours are applicable across our organisation, in all roles and at all levels. They are important because they say what we stand for at the British Council and help us to deliver our strategy. We use them to guide our decision making, as well as guiding how we treat one another and the people we work with. These will be assessed in the selection process.
Our Values Are:
Open and Committed; Expert and Inclusive; Optimistic and Bold.
The behaviours for each values pair can be found on our Intranet SharePoint site for internal staff, and at our main portal for external applicants.
A connected and trusted UK in a more connected and trusted world.
Equality , Diversity, and Inclusion (EDI) Statement
The British Council is committed to policies and practices of equality, diversity and inclusion across everything we do. We support all staff to make sure their behaviour is consistent with this commitment. We want to address under representation and encourage applicants from under-represented groups, in particular, but not exclusively, on grounds of ethnicity and disability. All disabled applicants who meet the essential criteria are guaranteed an interview and we have Disability Confident Employer Status. We welcome discussions about specific requirements or adjustments to enable participation and engagement in our work and activities.
The British Council is committed to safeguarding children, young people and adults who we work with.
We believe that all children and adults everywhere in the world deserve to live in safe environments and have the right to be protected from all forms of abuse, maltreatment and exploitation as set out in article 19, UNCRC (United Nations Convention on the Rights of the Child) 1989.
Appointment to positions where there is direct involvement with vulnerable groups will be dependent on thorough checks being completed; these will include qualification checks, reference checks, identity & criminal record checks in line with legal requirements and with the British Council’s Safeguarding policies for Adults and Children.
If you have any problems with your application please email [email protected]
Please note: Applications to this role can only be considered when made through the Apply section of our careers website. Our ‘ASK HR’ email is only to be used in case of a technical issue encountered when applying through the careers website. Emails with supporting statements and CV/Resumes sent to this email address will not be reviewed and will be deleted.
Minor Hotels
Madrid, ES
Graphic Designer & Internal Comms and Social Media Specialist - Minor Hotels Eu&Am - Madrid
Minor Hotels · Madrid, ES
SharePoint Office
MAIN TASKS:
• Graphic design of Internal Communication campaigns and creative pieces: creation and adaptation of graphic materials, content proposals and review of final creativities. Photographic retouching.
• Videos: creation of audiovisual material in video format. Recording skills, edition, adaptation…
• Manage and coordinate a content calendar (at Global and BU level) for all our internal communication channels: MyAPP, Intranet, desktop, mails, newsletters, offline material, internal TV Channels. Publication and contents coordination with other Business Units, as well as provide them with occasional design support.
• Feeding the repository of Internal Communication and Employer Branding materials in SharePoint for BUs.
• Content identification and edition (via contents management programmes) to our different platforms: MyAPP, Intranet, desktop, mails, newsletters, offline material, internal TV Channels.
• Upload content periodically to our internal communication channels.
• Copywriting: text creation and adaptation of texts for Internal Comms and Employer Branding contents.
SOCIAL MEDIA SPECIFIC TASKS:
• Identification of contents, elaboration of texts and, occasionally, publication of those contents both in our Careers profile at Instagram and LinkedIn.
• Monitoring of Social Media campaigns and calendar, metrics follow up.
REQUIREMENTS
- (Preferably) Bachelor's degree. Valuable postgraduate studies. Fields: marketing, communication, internal communication, audiovisual, journalism, advertising.
- Training cycle in Graphic Design, Graphic Arts and (preferably) Corporate Communication and/or Social Media.
OFFERED:
The position will be located at the Central Office in Madrid, Spain (Santa Engracia 120).
The schedule is full time (9.00 - 18.30 from Monday to Thursday and 9.00 - 15.00 on Friday).
Técnico/a microinformático
16 may.NA
Derio, ES
Técnico/a microinformático
NA · Derio, ES
SharePoint Outlook
¿Tienes experiencia como técnico/a microinformático y te encuentras en búsqueda de un trabajo estable? Continúa leyendo que esta oferta te puede interesar.
Uno de nuestros clientes relacionado con el sector TIC, ubicado en Derio, necesita incorporar personal para sumar a su equipo de trabajo.
Tus principales tareas serán las siguientes:
-Solución de problemas de Hardware y Software
-Soporte, instalación y maquetación de equipos de Windows en instalación de Software
-Office 365: solución de problemas, configuración de correo Outlook, Teams, OneDrive, SharePoint, InTune, MFA, etc.
-Configuración de impresoras
-Wifi
-Clientes VPN (configurar y solucionar problemas)
-Móviles Android/Iphone, Tablets (solución de problemas e instalación)
-Contacto con otros departamentos para seguimiento y resolución de incidencias
-Gestión de incidencias con sistema de tickets
En Adecco creemos en la igualdad de oportunidades y apostamos por el Talento Sin Etiquetas
Requisitos
-Estudios en Informática y/o relacionados
-Experiencia previa en el puesto, preferente en entornos industriales
-Nivel medio en inglés.
¿Qué ofrecemos?
-Contrato directo por empresa con 6 meses de periodo de prueba
-Jornada de 40 horas semanales de lunes a viernes
-Salario a convenir según experiencia
Senior Project Manager - ERP
13 may.NexttiC
Barcelona, ES
Senior Project Manager - ERP
NexttiC · Barcelona, ES
Scrum QA SharePoint ERP
Desde NexttiC estamos colaborando con una empresa referente en el sector Fashion Retail que destaca por su capacidad tecnológica. Trabajamos en incorporar de forma estable un@ perfil de Senior Project Manager que lidere la implementación, integración y arranque de proyectos estratégicos de Backoffice y ERPs.
La persona que se incorpore al proyecto liderará varios proyectos:
- Implementación de un nuevo ERP tanto a nivel de la empresa matriz como filiales
- Implementación de un HCM
- Gestión y mantenimiento de Board - consolidación financiera
- Analizar requerimientos de los clientes (usuarios del producto), definir buenas historias de usuario.
- Analizar nuevas e innovadoras features que puedan ser incluidas en el producto y promover su implementación involucrando a los stakeholders.
- Conocer la situación del entorno/ámbito al que va a ir dirigido el producto una vez acabado, servir de guía para el equipo y ayudarle a desarrollar un producto mucho más competitivo.
- Analizar y evaluar los requerimientos departamentales y procesos de negocio.
- Crear, mantener y priorizar el Product Backlog: Lista priorizada y ordenada de requisitos del cliente de un proyecto: contenido, disponibilidad y peticiones, según el valor, riesgos, dependencias y necesidades de negocio.
- Participación en la reunión diaria del equipo para hacer el seguimiento de los avances que se van realizando diariamente.
- Revisar y validar funcionalmente que lo que ha desarrollado el equipo cumpla con las especificaciones pedidas por el analista.
- Debe conocer el negocio, así como los procesos de la compañía, tener capacidad de decidir, saber cómo funciona el desarrollo del software y, sobre todo, ser un buen comunicador.
- Promover y organizar workshops con usuarios donde mostrar evoluciones técnicas y funcionales del producto, así como formar a los Key Users del producto.
- Liderar la definición y planificación de pruebas a realizar con el apoyo del equipo de QA.
- Responsable de elaborar y seguir planes de trabajo orientados a la digitalización de procesos de negocio.
- Promover la alineación de los procesos de la organización dentro del entorno Dynamics. Favoreciendo las best practices en la compañía.
- Liderar la implementación del sistema en las áreas de facturación, compras y aprovisionamiento, servicios a terceros, capex y provisiones.
- Liderar los Rollout de Dynamics en las filiales.
- Formación Superior en Informática o experiencia equiparable
- Experiencia contrastada como Project Manager en proyectos de implantación de ERP, preferiblemente Business Central
- Conocimientos del paquete Office365 (Sharepoint, PowerApps, etc..).
- Experiencia con relevante con sistemas ERP
- Experiencia en la administración del ciclo de vida del producto (Product Lifecycle Managment)
- Experiencia en gestión de proyectos mediante metodologías agiles como Scrum.
- Habilidades interpersonales que permitan trabajar con los interesados del producto
Soft Skills:
- Atención al cliente.
- Liderazgo y trabajo en equipo .
- Empatía; saber inspirar, motivar y soportar al equipo para conseguir que las cosas se hagan
- Resolución de problemas.
- Perseverante.
- Comunicación.
- Sociabilidad.
- Resistencia al estrés.
- Motivación.
- Ganas de crecer en una organización joven y dinámica.
- Contratación: Contrato indefinido con cliente final.
- Modelo: Híbrido flexible. El estándar es 3 días presenciales en la oficina de Barcelona (zona centro)
- Horario: flexible.
- Ubicación: Barcelona
- Rango salarial 55.000/60.000 + variable (negociable, siempre se puede hablar)
Director/a de Proyectos - PMO
13 may.Getronics
Director/a de Proyectos - PMO
Getronics · Sevilla, ES
Teletrabajo Agile SharePoint Power BI
En Getronics seguimos creciendo y nos gustaría incorporar en nuestro equipo a un/a Director/a de proyectos – PMO en modalidad híbrida de trabajo (80% teletrabajo) para que nos ayude a gestionar un proyecto en horario de oficina y teniendo flexibilidad horaria de entrada y salida además de jornada intensiva los viernes y meses de verano.
La persona que se incorpore formará parte de nuestra oficina técnica de proyectos y nos ayudará a coordinar y gestionar tanto al equipo humano que forma parte de este proyecto como el proyecto en sí. Tendrá que poner en práctica el conjunto de disciplinas y buenas prácticas relacionadas con la gestión de proyectos y productos. Tendrá asignado uno o más proyectos de desarrollo o de infraestructuras, de los que será responsable.
REQUISITOS
- Titulación: Grado, Licenciatura, Arquitectura, Ingeniería o equivalente.
- Atesorar como mínimo 4 años de experiencia en:
- Administración.
- Sharepoint.
- Migración de datos.
- Formación a usuarios.
- Soporte de incidencias.
- Diseño e implementación de RPA´s con Uipath.
- Reporting con Power BI.
¿QUÉ OFRECEMOS?
- Podrás crearte tu propio plan de formación, seleccionando tus propios contenidos entre una plataforma propia con más de 15.000 opciones a tu alcance, entre las que encontrarás contenidos acerca de las últimas tecnologías, metodologías ágiles, finanzas personales o salud mental, entre muchas otras opciones.
- Estabilidad, ya que formarás parte de una empresa con 130 años de historia y 4.000 empleados en 23 países, de los cuales, 1.800 están en España.
- Crecimiento profesional. Tendrás acceso a todas las vacantes de Getronics por si quieres dar un salto en tu carrera. Además, ponemos a tu disposición GetLead, un programa destinado a acompañar en el camino a nuestros futuros líderes.
- Formarás parte de un gran equipo con el que crecer día a día.
- Podrás acogerte a retribución flexible para que puedas beneficiarte de aquello que más se ajuste a tus necesidades: ticket restaurante, guardería, transporte, seguro privado…
- Disfrutarás de flexibilidad horaria para que puedas compatibilizar tu vida profesional y personal.
- Trabajo en modalidad híbrida.
Si consideras que la posición encaja con tu perfil y cumples con los requisitos indicados, ¡INSCRÍBETE AHORA! Estamos deseando conocerte.
Ayesa
Madrid, ES
Supervisores/as de servicio de soporte a usuarios
Ayesa · Madrid, ES
SharePoint Power BI
¡En @Ayesa crecemos juntos! 🚀 ✨
Cada profesional de nuestra empresa es importante para nosotros, nos ayudan a crecer de manera diversa y gracias a ellos somos más de 12.000 personas trabajando con el mismo objetivo en más de 40 países.
Si eres una persona entusiasta, te apasiona la tecnología y buscas un nuevo reto profesional ¡Este es tu sitio!
Buscamos ampliar nuestro equipo de profesionales con Supervisores y Supervisoras de equipos de atención a usuarios/as, con experiencia de al menos 2 años en atención y quejas de usuarios, para incorporarse a proyecto de larga duración del sector administraciones públicas en Madrid y presencial 100%.
¿Qué vas a realizar?
Supervisar el servicio.
Reportar a su responsable RS.
Gestión y mantenimiento de las herramientas del servicio.
¿Qué requisitos has de cumplir?
Experiencia mínima de 2 años como responsable en este tipo de servicios
Experiencia en la tramitación de quejas de atención y soporte
Experiencia en normativa ISO 9001
Experiencia en análisis de datos y generación de informes
Conocimientos de Microsoft 365: Power BI, Forms, Sharepoint, Teams, etc.
Franja horaria del servicio 7:30 a 18:30, se establecerán turnos en los equipos de trabajo para cubrir dicho servicio. De lunes a viernes.
Te ofrecemos un camino lleno de aventuras:
- ¡Llega hasta donde tú quieras!Crece con nuestros programas de desarrollo! Te ayudaremos a marcar tu itinerario de futuro anualmente participando en proyectos vanguardistas con los mejores profesionales del sector.
- Porque lo importante sois tú y los tuyos : contamos con políticas que facilitan la conciliación entre la vida profesional y personal: Flexibilidad horaria, Smart Job y jornada intensiva en verano.
- Tú decides cómo usar tu dinero: disfruta de nuestra retribución flexible, contamos con: Seguro médico, Ticket Restaurant, Guardería y Transporte.
- Plan Bienestar descuentos en viajes, tecnología, formación, deporte, belleza y ¡muchos más!
- Diviértete participando en los diferentes concursos y actividades que organizamos: ¿te gusta el deporte, escribir, la fotografía? Todo tiene cabida.
- ¡Actualízate! apostamos por un aprendizaje continuo, contamos con formación especializada, certificaciones e idiomas
- ¡Deja tu huella! Impacta con nuestros proyectos de voluntariado social.
¡Únete a la multinacional española tecnológica referente en el mundo!
Atendiendo a la Ley Orgánica 3/2007, de 22 de marzo, Ayesa se ha marcado como objetivo promover la defensa y aplicación efectiva del principio de igualdad entre hombres y mujeres, evitando cualquier tipo de discriminación laboral por razón de sexo, garantizando así las mismas oportunidades de ingreso.
CRC Caja Rural Central
Zaragoza, ES
Analista de Datos y Estrategia de Negocio
CRC Caja Rural Central · Zaragoza, ES
TSQL Excel Office SharePoint Power BI
Caja Rural Aragón
Caja Rural de Aragón, primera entidad aragonesa de crédito cooperativo, está presente en más de 200 municipios de Aragón, La Rioja y Lleida, formando parte del Grupo Caja Rural, uno de los principales grupos bancarios de España.
Ponemos nuestra larga trayectoria en el ámbito de la banca cooperativa al servicio de nuestros clientes y socios, a quienes ofrecemos siempre un servicio cercano, sencillo y eficiente con una gama de productos y servicios financieros competitivos.
La responsabilidad social, orientada al territorio, se une a nuestro compromiso de contribuir al progreso y desarrollo de todas aquellas zonas donde tenemos implantación.
CONOCE CAJA RURAL DE ARAGÓN.
Descripción de la oferta
Desde Caja Rural de Aragón, buscamos una persona entusiasta y con una fuerte pasión por aportar nuevas oportunidades a través de los datos para el puesto de Analista de Datos y Estrategia de Negocio.
Si es tu momento para asumir desafíos que impacten directamente en el éxito de nuestro negocio, ¡esta oportunidad es para ti!.
Aprovecha la oportunidad de formar parte de Caja Rural de Aragón y desarrollarte en una entidad financiera diferente a cualquier otra; una Cooperativa de Crédito comprometida con el territorio que trabaja con el objetivo de ayudarte a conseguir tus sueños y lograr un futuro mejor.
Colabora con un equipo ilusionado, dinámico y creativo con el que desarrollarte en el ámbito de la Banca Cooperativa.
¿CÓMO SERÁ TU DÍA A DÍA?
Como Analista De Datos y Estrategia De Negocio, Tu Rol Será Crucial Para Descifrar Los Desafíos Del Mercado y Convertirlos En Oportunidades
- Data Analyst: trabajarás con datos internos y externos para detectar oportunidades de negocio. Identificación de tendencias y oportunidades para la formulación de estrategias comerciales.
- Visualización de Datos: convertirás los números en narrativas visuales sencillas y de las cuales se puedan tomar decisiones informadas.
- Modelado Predictivo: diseñarás modelos analíticos para prever el rendimiento de productos y servicios, identificar riesgos y oportunidades.
- Innovación Continua: en coordinación con el departamento de Sistemas de Información podrás incorporar nuevas fuentes de datos y tecnologías que mejoren la capacidad analítica y competitiva del departamento.
- Comprensión del Sector Financiero: unirás tu capacidad técnica para analizar datos con el conocimiento del entorno y las dinámicas del mercado para interpretar e identificar oportunidades y su impacto en la entidad.
- Integración en el equipo de Estrategia de Negocio.
- Retribución acorde al perfil y experiencia de cada candidatura.
- Plan de Desarrollo y Formación interna.
- Beneficios Sociales: Seguro de Salud DKV, acceso a retribución flexible (Cheques comida, guardería, desplazamiento), Plan de Pensiones, condiciones financieras y financiación especiales para empleados/as.
Buscamos un perfil con 3 años de experiencia trabajando e interpretando los datos y con enfoque al sector financiero y/o banca, y que le guste el trabajo en equipo, con capacidad analítica y que busque marcarse retos y superarlos.
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- Dominio avanzado de Microsoft Excel.
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- Habilidad para integrar y gestionar datos a través de la suite Office 365, incluyendo Excel, SharePoint y Teams.
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