No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araDesenvolupament de Programari
24Informàtica i IT
21Comercial i Vendes
17Administració i Secretariat
11Educació i Formació
11Veure més categories
Comerç i Venda al Detall
9Màrqueting i Negoci
7Transport i Logística
7Disseny i Usabilitat
6Dret i Legal
4Enginyeria i Mecànica
4Indústria Manufacturera
4Instal·lació i Manteniment
4Comptabilitat i Finances
3Construcció
3Arts i Oficis
2Immobiliària
2Publicitat i Comunicació
2Sanitat i Salut
2Atenció al client
1Cures i Serveis Personals
1Energia i Mineria
1Recursos Humans
1Telecomunicacions
1Turisme i Entreteniment
1Agricultura
0Alimentació
0Art, Moda i Disseny
0Assegurances
0Banca
0Ciència i Investigació
0Editorial i Mitjans
0Esport i Entrenament
0Farmacèutica
0Hostaleria
0Producte
0Seguretat
0Social i Voluntariat
0Top Zones
Málaga
149iCad Digital
Málaga, ES
Auxiliar administrativo
iCad Digital · Málaga, ES
Empresa dedicada al diseño y fabricación de estructuras dentales
Tareas
Buscamos auxiliar administrativo para nuestra empresa de fabricación y diseño de estructuras dentales en ICAD DIGITAL
Requisitos
- Al menos 1 año de experiencia en el sector dental
- Conocimientos del programa VEVI DENTAL
- Media jornada de tarde
Auxiliar Administrativo - Back Office
3 de marçOlin
Málaga, ES
Auxiliar Administrativo - Back Office
Olin · Málaga, ES
Office
Somos una empresa de telecomunicaciones que nace con la ambición de consolidar, profesionalizar y hacer crecer a un grupo de operadores locales que ponen foco en la cercanía, la calidad del servicio y la sencillez de sus productos.
Queremos ser un referente en dar acceso a conexiones de alta velocidad tanto en el mercado mayorista como minorista y actualmente estamos en pleno crecimiento y expansión en Andalucía.
Buscamos ampliar nuestro equipo con la incorporación de un/a profesional que brinde soporte integral al canal de ventas, asegurando una gestión eficiente de los procesos comerciales, la comunicación con otros departamentos, distribuidores y comerciales externos, así como la correcta administración de la documentación y bases de datos.
Si eres una persona con buenas habilidades comunicativas, atención al detalle y alta capacidad resolutiva y estás deseando crecer profesionalmente en uno de los grupos de telecomunicaciones locales más potentes, eres la persona que buscamos, ¡Únete a nuestro equipo!
Responsabilidades Principales
- Gestión de procesos comerciales.
- Soporte al canal de ventas.
- Atención y gestión de correos electrónicos.
- Elaboración de reportes y mantenimiento de bases de datos.
- Gestión documental y archivo.
- Experiencia previa de al menos 1 año en posiciones de administración comercial.
- Excelentes habilidades comunicativas.
- Nivel alto de inglés.
- Conocimientos en el paquete Office.
- Valorable experiencia en posiciones comerciales dentro del sector de telecomunicaciones.
- Se valorará poseer certificado de discapacidad.
- Contrato indefinido a Jornada completa.
- Salario fijo + Variable.
- Incorporación a una empresa en pleno crecimiento.
Auxiliar Administrativo
3 de marçAGILS Accessibilitat
Málaga, ES
Auxiliar Administrativo
AGILS Accessibilitat · Málaga, ES
Excel Outlook Word
Ubicació: Teletreball, amb disponibilitat per a reunions puntuals presencials a BarcelonaTipus de Contracte: Inicial de 25h setmanals, ampliable a jornada completa.Remuneració: 12.618,15€ bruts anuals, segons conveni, amb possibles augments d'acord amb experiència i perfil.Experiència: Es requereix experiència mínima de 2 anys en treballs d'administració d'empresa.Descripció del Lloc:Empresa en creixement dedicada a la Consultoria i serveis relacionats en l'accessibilitat precisa d'una administrativa amb experiència, organitzada i proactiva per unir-se al nostre equip.
Les tasques a realitzar son:
- Gestió Administrativa i Documental· Atenció al Client i Proveïdors· Facturació i Comptabilitat Bàsica· Coordinació Interna i suport en l'operativa diària de l'empresa.Requisits:
- Residir a Barcelona o voltants· Incorporació immediata· Disposar d'un entorn adient per poder teletreballar· Disponibilitat per fer reunions puntuals presencials a Barcelona· Experiència prèvia en administració
- Coneixements en facturació i comptabilitat bàsica· Domini funcional de les aplicacions clau d'Office 365 (Word, Excel, Outlook, Teams, etc. )
- Experiència en plataformes de gestió de facturació (Per exemple, Factusol, Contasimple, etc. )
- Capacitat d'organització i gestió de tasques múltiples· Habilitats de comunicació i tracte amb clients/proveïdors· Nivell C de CatalàEs valorarà: Coneixements en l'àmbit de la diversitat funcional i d'accessibilitat Coneixements en tramitació de subvencions i ajuts públics Coneixements en tramitació de concursos públics Coneixements en gestió de PRLSi compleixes amb els requisits i t'interessa l'oportunitat, envia'ns el teu CV a ****** amb l'assumpte: Candidatura Administrativa Barcelona.