A MagmaCultura estem compromesos amb la cultura. Som un referent en el desenvolupament i gestió de projectes culturals, educatius i turístics. La nostra passió es promoure el valor de la cultura i fer-la accessible a les persones. El nostre motor...
A MagmaCultura estem compromesos amb la cultura. Som un referent en el desenvolupament i gestió de projectes culturals, educatius i turístics. La nostra passió es promoure el valor de la cultura i fer-la accessible a les persones. El nostre motor principal és la professionalitat, el talent i el compromís del nostre equip expert en gestió cultural.

Un dels principals valors de MagmaCultura consisteix en la creació d'un lloc de treball en el qual totes les persones es sentin respectades, representades i incloses en un entorn segur en el qual puguin desenvolupar i impulsar la seva carrera professional amb èxit.

Per això mateix, com a institució compromesa amb la cultura i la diversitat, vetllem per la promoció d'un ambient de treball en el qual destaqui la igualtat de gènere i el respecte per motius de raça, ètnia, orientació sexual o diversitat funcional.

Tenim Un Repte Per a Aquelles Persones Que

  • Gaudeixin treballant amb energia, compromís i dedicació.
  • Promoguin un bon ambient de treball.
  • Orientades al servei i al client.

Vols sumar-te al nostre equip? T’apassionen els arxius i les bases de dades? Et convidem que continuïs llegint aquesta oferta!

Seleccionem un/a Tècnic/a d’Arxius per a reconegut i prestigiós arxiu d'àmbit judicial ubicat a Girona. La teva funció principal serà garantir l’ordre i el manteniment de l’arxiu a través de diferents tasques de suport administratiu i documental.

Quines seran les teves funcions principals?

  • Fer la revisió de les transferències documentals.
  • Classificar, ordenar i registrar els documents segons criteris establerts.
  • Introduir les dades a l'inventari, així com actualitzar la base de dades.
  • Efectuar el suport a la gestió del servei de préstec, consultes i devolucions.

Què T'oferim

  • Formació i aprenentatge continuat: creixeràs en un entorn que et convidarà a prendre petites decisions diàriament i on equivocar-se també forma part del procés.
  • Contracte: indefinit.
  • Jornada laboral i horaris: 35 h/setmanals: de dilluns a divendres de 08:00 h a 15:00 h.
  • Incorporació: setembre 2024.
  • Lloc del centre de treball: Girona.

Requisitos mínimos

  • Ser una persona orientada al servei, amb capacitat de resolució d'incidències, treball en equip i apassionada per la cultura.
  • Formació: Grau en Documentació o Llicenciatura en Biblioteconomia i Documentació, i/o equivalents.
  • Imprescindible tenir formació específica, com Màster en Arxivística i Gestió de Documents, Postgrau en Gestió de Documents Electrònics i/o similars.
  • Idiomes: català i castellà nadiu/bilingüe. Es valoraran coneixements d'altres idiomes, com l'anglès.
  • Molt valorable experiència en tasques d’arxiu i/o biblioteca.

¡No te pierdas nada!

Únete a la comunidad de wijobs y recibe por email las mejores ofertas de empleo


Nunca compartiremos tu email con nadie y no te vamos a enviar spam

Suscríbete Ahora

Últimas ofertas de empleo de Técnico/a en Girona

Eurofirms Foundation | Eurofirms Group

Eurofirms Foundation formamos parte de Eurofirms Group, primera empresa nacional de Recursos Humanos, donde las personas...

Wintalent Executive Search

Girona, ES

Funciones: Métodos y tiempos de los procesos industriales. Liderar equipos de trabajo multidisciplinares. Identificar...

NA

Agullana, ES

Estàs buscant una nova oportunitat laboral amb projecció? Tens experiència prèvia com a tècnic/a de manteniment en...

NA

Campdevànol, ES

¿Tienes experiencia realizando mantenimiento industrial especialmente a nivel eléctrico ? ¿Te consideras una persona...

NA

Camprodon, ES

¿Tienes experiencia realizando mantenimiento industrial a nivel eléctrico y mecánico/a? ¿Te consideras una persona...

NA

Maçanet de la Selva, ES

¿Tens estudis o formació prèvia en el sector logístic com a técnic? ¿Tagradaria desenvolupar-te en una empresa estable de...