¡No te pierdas nada!
Únete a la comunidad de wijobs y recibe por email las mejores ofertas de empleo
Nunca compartiremos tu email con nadie y no te vamos a enviar spam
Suscríbete AhoraAdminstración y Secretariado
169Informática e IT
167Transporte y Logística
164Comercial y Ventas
127Derecho y Legal
76Ver más categorías
Educación y Formación
76Ingeniería y Mecánica
66Desarrollo de Software
62Industria Manufacturera
60Comercio y Venta al Detalle
59Marketing y Negocio
51Diseño y Usabilidad
39Instalación y Mantenimiento
32Publicidad y Comunicación
28Arte, Moda y Diseño
27Atención al cliente
24Sanidad y Salud
24Recursos Humanos
17Alimentación
15Contabilidad y Finanzas
14Hostelería
13Artes y Oficios
10Inmobiliaria
9Producto
8Construcción
7Farmacéutica
7Cuidados y Servicios Personales
6Seguridad
6Turismo y Entretenimiento
5Banca
3Energía y Minería
3Social y Voluntariado
2Deporte y Entrenamiento
1Editorial y Medios
1Seguros
1Telecomunicaciones
1Agricultura
0Ciencia e Investigación
0Top Zonas
Barcelona
762Técnico/a contable
15 ene.LUV Studio
Técnico/a contable
LUV Studio · Barcelona, ES
Teletrabajo Office
LUV es un estudio de arquitectura y diseño de alta gama líder a nivel global que opera toda la cadena de valor para proyectos que se centran en la excelencia.
Impulsados por el propósito "el lujo de vivir", diseñamos para mejorar el estilo de vida de las personas y nos comprometemos a mejorar los resultados de la empresa.
¿Qué estamos buscando?
Buscamos un contable proactivo y detallista, con habilidad para gestionar la contabilidad, elaborar informes analíticos y garantizar el cumplimiento fiscal. Necesitamos a alguien autónomo, con enfoque analítico y capacidad para trabajar bajo presión, que se comunique eficazmente y apoye en la toma de decisiones financieras clave.
¿Qué necesitas para ser parte de nuestro equipo?
Formación:
- Grado en ADE, Finanzas y Contabilidad o similares.
- Nivel alto de inglés hablado y escrito.
- Haber trabajado con ERPs de contabilidad
- Conocimientos del paquete Microsoft Office.
Experiencia:
- Mínimo 3 / 4 años de experiencia.
- Elaboración de la contabilidad de la compañía y registro de libros.
- Preparación de impuestos.
- Gestión de facturación, pagos y cobros.
- Gestión administrativa.
- Reportes analíticos a Dirección Financiera
Competencias esenciales:
- Honestidad y autonomía.
- Disposición y facilidad para trabajar en equipo.
- Personalidad proactiva.
- Mente analítica.
- Atención a los detalles.
- Voluntad de trabajar bajo presión 'positiva'.
- Habilidades sociales.
- Responsabilidad y compromiso ético.
- Se valorará conocimiento en NetSuite.
- Se valora conocimiento en programas de planificación y seguimiento de proyectos.
- Modalidad híbrida: trabajo presencial y 3 días de teletrabajo al mes a tu elección.
- Seguro médico privado, acceso a UrbanSport o formación cubierta al 100%.
- Contrato indefinido.
Junior Accountant
15 ene.BDO Abogados
Junior Accountant
BDO Abogados · Barcelona, ES
Teletrabajo
Nuestro equipo de Contabilidad está en búsqueda de perfil con 1-2 años de experiencia que, en dependencia del Gerente asignado, se encargará de gestionar una cartera de clientes compartida con el mismo/a realizando las funciones siguientes:
- Tesorería, cash flow...
- Llevanza de la contabilidad de una cartera de clientes tanto Nacional como Internacional.
- Cumplimentación de declaraciones fiscales como IS, IVA, IPRF...
- Preparación y presentación de impuestos trimestrales y anuales.
- Preparación y presentación de Cuentas Anuales y Libros Oficiales de contabilidad.
Requisitos:
- Graduado en Contabilidad, ADE o Doble grado en Derecho y ADE..
- Experiencia en puesto similar.
- Nivel alto de inglés
¿Y nosotros qué ofrecemos?
- Modelo híbrido de teletrabajo.
- Paquete de Social Benefits.
- 24 días laborables de vacaciones al año.
- Si el día de tu cumpleaños es laborable, te lo damos como día libre 🎂
- Jornada reducida durante el mes de agosto.
- Buen ambiente de trabajo.
- Remuneración atractiva.
- Formación interna y/o externa continua en nuevas materias.
- Plataforma Go fluent para el aprendizaje de idiomas.
- Plan de carrera y posibilidad de crecimiento en una de las principales firmas de servicios profesionales.
Auxiliar Contable Estable
10 ene.NA
Vilafranca del Penedès, ES
Auxiliar Contable Estable
NA · Vilafranca del Penedès, ES
¿Buscas estabilizarte a nivel laboral? ¿Tienes experiencia en funciones administrativas y contables? ¿Te gustaría trabajar en una empresa especializada en materias primas para la alimentación y el uso industrial?
Si es así, ¡sigue leyendo!
Desde Adecco Vilafranca buscamos un/a Auxiliar Contable para una empresa del sector alimentario situada muy cerca de Vilafranca del Penedès.
Trabajarás en horario de 9h a 18h de lunes a viernes.
Funciones:
-Entrada de facturas, comprobantes de pago, movimientos bancarios, etc.
-Soporte puntual en otras áreas del departamento administrativo a nivel de facturación o de atención al cliente.
En Adecco creemos en la igualdad de oportunidades y apostamos por el Talento Sin Etiquetas.
Requisitos
¿Qué requisitos debes cumplir?
- Disponer de CFGS Administración o Grado en ADE.
- Experiencia en puesto similar.
- Imprescindible castellano y catalán.
¿Qué ofrecemos?
¡Olvídate de buscar empleo!: Ofrecemos contratación inicial a través de Adecco y posterior incorporación por empresa.
Administrative Accountant
8 ene.Barcelona Supercomputing Center
Barcelona, ES
Administrative Accountant
Barcelona Supercomputing Center · Barcelona, ES
Office Excel LESS
Job Reference
800_24_MNG_F_AA
Position
Administrative Accountant
Closing Date
Friday, 31 January, 2025
Reference: 800_24_MNG_F_AA
Job title: Administrative Accountant
About BSC
The Barcelona Supercomputing Center - Centro Nacional de Supercomputación (BSC-CNS) is the leading supercomputing center in Spain. It houses MareNostrum, one of the most powerful supercomputers in Europe, was a founding and hosting member of the former European HPC infrastructure PRACE (Partnership for Advanced Computing in Europe), and is now hosting entity for EuroHPC JU, the Joint Undertaking that leads large-scale investments and HPC provision in Europe. The mission of BSC is to research, develop and manage information technologies in order to facilitate scientific progress. BSC combines HPC service provision and R&D into both computer and computational science (life, earth and engineering sciences) under one roof, and currently has over 1000 staff from 60 countries.
Look At The BSC Experience
BSC-CNS YouTube Channel
Let's stay connected with BSC Folks!
We are particularly interested for this role in the strengths and lived experiences of women and underrepresented groups to help us avoid perpetuating biases and oversights in science and IT research. In instances of equal merit, the incorporation of the under-represented sex will be favoured.
We promote Equity, Diversity and Inclusion, fostering an environment where each and every one of us is appreciated for who we are, regardless of our differences.
If you consider that you do not meet all the requirements, we encourage you to continue applying for the job offer. We value diversity of experiences and skills, and you could bring unique perspectives to our team.
Context And Mission
The BSC is seeking a dedicated Administrative Accountant to join our dynamic Accounting Team. As part of our team, you will provide exceptional service and administrative support to ensure the smooth management of travel-related financial transactions.
Key Duties
- Bank liquidations: Manage bank liquidations and reimbursements for staff travels in compliance with regulatory requirements.
- Ensure accuracy and completeness of documentation related to travel expenses.
- Process account payable invoices and manage documents using SAP or other relevant systems.
- Assist in financial and tax audits as needed.
- Provide general administrative support to the Accounting team, including scanning processes and internal control of general expenses.
- Education
- Certificate of Higher or Medium Education (CFGM or CFGS/FPI or FPII) within the field of Business Administration or related field.
- Essential Knowledge and Professional Experience
- Experience in accounting and/or financial administration roles.
- Solid skills in Microsoft Office applications, especially Excel.
- High level of Spanish and English, both oral and written.
- Additional Knowledge and Professional Experience
- Knowledge of SAP or similar management systems
- Familiarity with accounting and tax systems.
- Experience in travel management tasks.
- Competences
- Service-oriented with excellent communication skills.
- Ability to prioritize tasks and work effectively in a fast-paced environment.
- Good attention to detail and organizational skills.
- Flexibility and adaptability to changing priorities.
- The position will be located at BSC within the Management Department
- We offer a full-time contract (37.5h/week), a good working environment, a highly stimulating environment with state-of-the-art infrastructure, flexible working hours, extensive training plan, restaurant tickets, private health insurance, support to the relocation procedures
- Duration: Open-ended contract due to technical and scientific activities linked to the project and budget duration
- Holidays: 23 paid vacation days plus 24th and 31st of December per our collective agreement
- Salary: we offer a competitive salary commensurate with the qualifications and experience of the candidate and according to the cost of living in Barcelona
- Starting date: asap
All applications must be made through BSC website and contain:
- A full CV in English including contact details
- A Cover Letter with a statement of interest in English, including two contacts for further references - Applications without this document will not be considered
The panel will make a final decision and all candidates who had contacts with them will receive a feedback with details on the acceptance or rejection of their profile.
At BSC we are seeking continuous improvement in our recruitment processes, for any suggestions or feedback/complaints about our Recruitment Processes, please contact [email protected].
For more information follow this link
Deadline
The vacancy will remain open until a suitable candidate has been hired. Applications will be regularly reviewed and potential candidates will be contacted.
OTM-R principles for selection processes
BSC-CNS is committed to the principles of the Code of Conduct for the Recruitment of Researchers of the European Commission and the Open, Transparent and Merit-based Recruitment principles (OTM-R). This is applied for any potential candidate in all our processes, for example by creating gender-balanced recruitment panels and recognizing career breaks etc.
BSC-CNS is an equal opportunity employer committed to diversity and inclusion. We are pleased to consider all qualified applicants for employment without regard to race, color, religion, sex, sexual orientation, gender identity, national origin, age, disability or any other basis protected by applicable state or local law.
For more information follow this link
Application Form
You are applying for the following job offer
Name and Surname *
Gender ** *
Female
Male
Other
Email *
Nationality** *
Where did you first see this job offer (Please indicate the name of the website, social media, referral etc.)? *
please choose one of this and if needed describe the option : - BSC Website - Euraxess - Spotify - HiPeac - LinkedIn - Networking/Referral: include who and how - Events (Forum, career fairs): include who and how - Through University: include the university name - Specialized website (Metjobs, BIB, other): include which one - Other social Networks: (Twitter, Facebook, Instagram, Youtube): include which one - Other (Glassdoor, ResearchGate, job search website and other cases): include which one
Indicate what BSC department/s you want to apply.
Computer Sciences
CASE
Life Sciences
Earth Sciences
Indicate what research group/s you want to apply.
Upload CV (select the file, then click the Upload button) *
Please, upload your CV document using the following name structure: Name_Surname_CV
Files must be less than 3 MB.
Allowed file types: txt rtf pdf doc docx.
Cover Letter (optional) (if so, select the file and then click the Upload button)
Please, upload your CV document using the following name structure: Name_Surname_CoverLetter
Files must be less than 3 MB.
Allowed file types: txt rtf pdf doc docx zip.
Other Documents (optional) (if so, select the file and then click the Upload button)
Please, upload your CV document using the following name structure: Name_Surname_OtherDocument
Files must be less than 10 MB.
Allowed file types: txt rtf pdf doc docx rar tar zip.
- Consider that the information provided in relation to gender and nationality will be used solely for statistical purposes.
I accept the data policy *
Other: *
I confirm that the information given in this form is true, complete and accurate.
Leave this field blank
Grup Carles
Igualada, ES
Assessor/a fiscal i comptable
Grup Carles · Igualada, ES
ERP
A Grup Carles, empresa de serveis professionals de la Catalunya central, estem ampliant el nostre equip!
Som un equip de persones que oferim un servei transversal i especialitzat que dona resposta a totes les necessitats dels nostres clients en matèria fiscal i comptable.
El nostre equip treballa per tal de trobar la millor solució adaptada a les necessitats dels clients, amb eficàcia, rigor i flexibilitat. El compromís, la professionalitat i la nostra passió per la feina ens manté a l’avantguarda de les noves tecnologies, els serveis i les necessitats dels nostres clients.
Si ets una persona apassionada per la fiscalitat, tens experiència en l’assessorament a empreses i t’agradaria responsabilitzar-te de l'assessorament fiscal i comptable d'una cartera de clients pròpia, volem conèixer-te!
Què faràs en el teu dia a dia?
- Formar part d'un equip especialitzat en l'assessorament comptable, financer i de fiscalitat.
- Assessorament comptable i fiscal d'una cartera de clients assignada, tant de petites i mitjanes empreses com autònoms, associacions i fundacions.
- Assessorament integral als clients.
- Revisió de la comptabilitat general.
- Elaboració i presentació dels comptes anuals i impostos de societats.
- Presentació dels llibres comptables i dipòsit dels comptes anuals, així com presentació i tràmits requerits per l'Agència Tributària.
- Càlcul de declaracions de renda (IRPF) i patrimoni.
- Sessions d'assessorament a casa del client.
- Preparació d'expedients.
- Altres tasques administratives.
- Formar part d’un grup empresarial consolidat i amb una llarga trajectòria.
- Desenvolupar-te en una empresa compromesa en la diversitat i la sostenibilitat. Ens esforcem per crear un entorn de treball inclusiu i fomentem l'aplicació de pràctiques sostenibles, eixos essencials pel creixement i l'èxit a llarg termini.
- Ser part d'un equip especialitzat en l'assessorament i consultoria en comptabilitat, finances i fiscalitat.
- Col·laborar amb diversitat d'empreses, amb característiques i sectors molt diversos.
- Posició molt polivalent i dinàmica, desenvolupant funcions molt diverses i en contacte constant amb companys/es de l'equip.
- Estabilitat laboral i altes possibilitats de desenvolupament i creixement professional i personal.
- Flexibilitat horària i possibilitat de teletreballar.
- Salari a convenir amb cada candidatura segons experiència professional.
Què busquem en tu?
- Persona altament orientada al client. Habituada al contacte directe i freqüent amb el client.
- Dilatada experiència professional en assessorament fiscal i comptable de petites, mitjanes i grans empreses.
- Formació universitària en administració i finances, empresarials, econòmiques o similars.
- Imprescindible expertesa en matèries fiscals i comptables, així com coneixements en l’àmbit mercantil i una visió global del management empresarial.
- Habituat/da a treballar amb ERP (Navision, SAP...).
- Proximitat geogràfica al lloc de treball (Igualada o rodalies).
Accountant
4 ene.Acquera
Barcelona, ES
Accountant
Acquera · Barcelona, ES
Office
As Acquera Yachting continues to grow, we are seeking a highly motivated and detail-oriented individual to join our team as an Accountant at our Barcelona office.
Role:
As an Accountant in a maritime agency, you will manage the all the accounting process, ensuring compliance with local regulations and company procedures. The ideal candidate must possess strong analytical, organizational, interpersonal and communication skills to work effectively in an international environment strictly connected with our corporate structure.
Responsibilities:
- Managing income and expenditure accounts
- Reconciling the company’s bank statements and bookkeeping ledger
- Generating the company’s financial reports using income and expenditure data
- Completing analysis of the employee expenditures, recording salaries and contributions
- Keeping a check on the company’s finances based on financial report, collaborating with Group CFO and Country Manager
- Keeping a close eye on external consultants to ensure the accurate preparation of the monthly VAT file before sending it off to the tax advisor
- Updating of the accounting archives
- Initiating and managing financial and accounting software used by the Group
Requirements:
- Solid experience in Spanish accounting practices
- Strong command of the English language (spoken and written)
- Commitment to confidentiality, with a flexible and proactive approach
- Ability to thrive under pressure and meet deadlines
- Ambitious, performance-driven mindset with a focus on continuous improvement
How to Apply:
Please submit your resume and cover letter, detailing your relevant experience and qualifications for the Accountant position. The contract and remuneration will be determined based on the profile.
Contable con SAP en Cervelló
23 dic.NA
Contable con SAP en Cervelló
NA · Cervelló, ES
Teletrabajo ERP Excel
¿tienes experiencia como contable? ¿ Tienes experiencia garantizando el correcto cumplimiento del circuito pedido albarán factura en el ERP SAP?
Entonces esta oferta, es para ti.
Importante empresa del sector químico busca incorporar un contable para su departamento financiero en sus instalaciones de Cervelló.
Funciones:
- Garantizar el correcto cumplimiento del circuito pedido albaran factura en el ERP SAP.
- Confeccionar la contabilidad de las empresas del grupo con el apoyo del equipo contable.
-Garantizar que las operaciones contables se procesen diariamente de manera precisa y completa.
-Realización de asientos contables (GL, AP, AR, FA).
-Conciliaciones bancarias.
-Gestión medios de pago: remesas, transferencias.
-Cierres mensuales y anuales.
Requisitos
- Titulación en ADE o similar
- Experiencia en puesto similar de al menos 4 años
- Experiencia con SAP - obligatoria
- Nivel alto de EXCEL
- Nivel medio de inglés
Beneficios
-Incorporación inmediata
-Contrato de sustitución por maternidad
-Salario: 15,79
-Horario Flexible de entrada y Salida:
Meses de Enero a Marzo y de Octubre a Diciembre (jornada de 8:15h diaria más 30 min para comer)
-Entrada: 07:15 - 09:30h
-Salida: 16:00 - 18: 15h
Meses de abril a septiembre (jornada de 8 horas diarias más 30 min para comer)
-Entrada: 07:30-09:30
-Salida: 16:00-18:00
Horario los viernes durante todo el año
-Entrada: 07:00-09:00
-Salida: 14:00-16:00
-Posibilidad de teletrabajo, 6 días al mes, con un máximo de dos días de teletrabajo a la semana.
Si estas interesado/a no dudes en inscribirte
En Adecco creemos en la igualdad de oportunidades y apostamos por el Talento Sin Etiquetas
TÉCNICO/A CONTABLE
12 dic.NA
TÉCNICO/A CONTABLE
NA · Avià, ES
Teletrabajo Office
Tienes experiencia como técnico/a contable? ¿Tienes nivel C catalán? ¡Esta es tú oferta! Adecco selecciona para importante empresa un/a técnico/a administrativo/a contable. La empresa está ubicada en el centro de Barcelona (zona Eixample Esquerra).Funciones principales:
-Confección de procesos contables y administrativos/as.
-Verificación y contabilización de facturas recibidas.
-Verificación y contabilización de movimientos bancarios.
-Registro de otras transacciones financieras diarias.
-Conciliaciones bancarias.
-Control y conciliación de informes de gastos/visas.
-Preparación de remesas de pagos y cobros.
-Gestión y reclamación de cobros.
-Archivo de la documentación contable y financiera.
-Apoyo en auditorías.
-Apoyo en preparación y presentación de impuestos mensuales y anuales.
-Apoyo en prevención de Riesgos Laborales.
-Confección del ciclo contable de empresas de pequeña dimensión pertenecientes al grupo.
Requisitos
-Imprescindible experiencia como técnico/a administrativo/a contable mínimo 4 años.
-Muy valorable nivel de inglés FCE
-Imprescindible catalán.
-Imprescindible conocimiento del plan general contable.
-Persona versátil y adaptable a diferentes tipos de trabajo de carácter administrativo/a.
-Buen nivel de Office y como usuario/a de informática.
-Valorable conocimiento del programa Navision.
¿Qué ofrecemos?
-Contrato directo con empresa final.
-Salario: 26.000€ brutos anuales.
-Horario: Lunes a jueves de 8:00h a 13:30h i 14:15h/17:00h y Viernes jornada intensiva de 08:00h a 15:00h (Jornada intensiva de 08:00h a 15:00h en los meses de julio-agosto)
-2 días de teletrabajo.
Contable Senior Estable
11 dic.NA
Viladecans, ES
Contable Senior Estable
NA · Viladecans, ES
Excel
¿Tienes experiencia como contable? ¿Te agradaría desarrollarte profesionalmente en una de las principales empresas de instalaciones y mantenimiento integral del país?
Nuestro cliente, una gran empresa dedicada a brindar soluciones de ingeniería, construcción, instalaciones y mantenimiento, ubicada en Viladecans se encuentra en búsqueda de un contable para incorporar a su equipo de finanzas.
¿Qué ofrecemos?
-Contrato inicial a través de Adecco de 3 meses, con posterior incorporación a empresa
-Horario de 8h a 13h y 15h a 18h
-Salario: 15,41 € b/h
¿Qué esperamos de ti?
-Experiencia en puestos similares
-Experiencia utilizando Excel
-Experiencia utilizando SAP
Si crees que esta oportunidad es para ti, no dudes en inscribirte, estaremos encantados en conocerte.