No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araTransport i Logística
209Informàtica i IT
133Administració i Secretariat
109Desenvolupament de Programari
97Comercial i Vendes
70Veure més categories
Enginyeria i Mecànica
44Comerç i Venda al Detall
36Dret i Legal
35Màrqueting i Negoci
31Indústria Manufacturera
28Instal·lació i Manteniment
28Comptabilitat i Finances
21Educació i Formació
21Disseny i Usabilitat
13Publicitat i Comunicació
11Recursos Humans
9Art, Moda i Disseny
8Banca
8Construcció
8Atenció al client
7Arts i Oficis
6Farmacèutica
5Sanitat i Salut
4Producte
3Immobiliària
2Seguretat
2Turisme i Entreteniment
2Cures i Serveis Personals
1Hostaleria
1Telecomunicacions
1Agricultura
0Alimentació
0Assegurances
0Ciència i Investigació
0Editorial i Mitjans
0Energia i Mineria
0Esport i Entrenament
0Social i Voluntariat
0Top Zones
Madrid
357NA
Auditor/a Llamadas. Teletrabajo 90%. Sustitución
NA · Canencia, ES
Teletreball Excel PowerPoint Word
Si tienes experiencia como Auditor/a interno, te gustaría trabajar en jornada intensiva y quieres formar parte de un interesante proyecto ¡Sigue leyendo!
En esta posición vas a tener la oportunidad de trabajar como Auditor/a interno para un banco francés, que está activo en más de 70 países que prestan servicios bancarios y financieros a través de productos en las áreas de banca minorista y servicios, y banca corporativa e institucional.
Tu misión será responsabilizarte a través de las escuchas la calidad de las llamadas para venta y retención de diferentes tipos de seguros, para asegurar el cumplimiento de los controles internos de la organización.
¿Qué harás en tu día a día?
· Auditorías de Calidad de llamadas para venta y retención de diferentes tipos de seguros:
· Realización de escuchas de grabaciones de venta y retención.
· Evaluación objetiva según los estándares de calidad definidos para cada programa.
· Elaboración de informes, análisis de calidad, reporting y elaboración ad-hoc de conclusiones, planes de acción, aspectos de mejora.
· Participar en los procesos formativos de los agentes aportando la experiencia, know-how y buenas prácticas que puedan impulsar la consecución de los objetivos de los agentes y mejora en la calidad de las llamadas.
Adecco Outsourcing es una empresa comprometida con la igualdad perteneciente a The Adecco Group y especializada en la externalización de servicios cuyo valor añadido son los Recursos Humanos.
Requisitos
-Formacion Media.
-Conocimientos informáticos a nivel medio: Herramientas ofimáticas (Excel, Word, PowerPoint) y gestión de base de datos.
-Se requiere experiencia de 1 año en puestos de auditorías de Calidad/Monitorización en llamadas de venta y retención.
-Valorable experiencia en sector de seguros y/o call
¿Qué ofrecemos?
- Tu horario de trabajo será de lunes a viernes, de 08:00 a 16:30 horas, con una pausa para el descanso de 30 minutos.
-Teletrabajo 90%. (dos días al mes presencial en oficina)
-Contratación por una sustitución por excedencia hasta diciembre, con posibilidades reales de continuidad.
- Salario 40 horas 16.000€ (mes 1.333€ en 12 pagas)
Si quieres seguir desarrollándote en una importante multinacional y te apetece formar parte de un equipo global en continuo crecimiento, aportando tu valor y experiencia ¿A qué esperas? ¡Inscríbete ahora
Internal audit
4 d’abr.Michael Page
Madrid, ES
Internal audit
Michael Page · Madrid, ES
Office
- Empresa líder de logística en España
- Experiencia en auditoría de procesos
¿Dónde vas a trabajar?
This company becomes the best partner for manufacturers and points of sale. We distribute convenience products, electronic recharges, tobacco, pharmaceutical products, books, publications and lotteries, among others, to approximately 200,000 points of sale in Spain, France, Italy and Portugal.
Descripción
Misión: To independently review the effectiveness of the Internal Control System of Logista, proposing, in the case, modifications or improvements to the Senior Management and to the Internal Audit Corporate Director in all business and corporate units in the Company.
Functions: You will be part of the internal audit team executing, among others, operational and financial audits, working in a dynamic and international environment in which you will have the opportunity to grow professionally, assuming responsibility from the beginning.
Your main responsibility will be to ensure the compliance of the objectives defined in the Internal Audit Plan, through the execution of the assigned projects; specifically:
- Manage audits assignments end-to-end, developing the work program, setting the adequate scope based on risks.
- Conduct the necessary fieldwork using data analytics, obtaining evidences and properly documenting the work performed and results obtained.
- Identify weaknesses and opportunities for improvement Logista´s internal control and compliance system, providing recommendation.
- Elaborating audit reports, discussed and agreed with auditees.
- To perform a periodic follow-up of the assigned recommendations, collaborating proactively in their implementation.
Additionally:
- Cooperate and support the Department in its projects, transformation and digitalisation.
- Upon Management request, conduct consultancy projects, and ad-hoc reviews, participation in business projects or internal procedures review supporting business lines and corporate areas, etc.
- Any required support to the Internal Audit Department such as planning, risk management, etc….
¿A quién buscamos (H/M/D)?
Required:
- At least 8 years of experience as internal auditor in an international company.
- Experience in Data Analytics techniques and tools.
- Strong attention to detail with an analytical mind and outstanding problem-solving skills.
- Excellent verbal, written, and interpersonal communication skills.
- Degree in Business and Administration/Economics/ Engineering.
- Advanced user of MS Office.
- English B2
Desirable:
- Experience in an external Audit Firm will be valued.
- SCIIF/SOX, (Finance and accounting Background)
- ESG/ sustainability assurance, SCIINF
- User of SAP
- Certified Internal Auditor (CIA), CRMA.
- COSO framework concepts
- Knowledge of internal audit tools
- Fraud prevention
Risks assessments process: coordination and execution experience.
¿Cuáles son tus beneficios?
- Teleworking five days a month
- Workplace: Leganés (Madrid)
- Social Benefits
- Salary: 45.000 - 55.000€ B/A + variable
- Availability for national and international travel according to project
- Free Parking
- Career Development