Mesos

Tens experiència en atenció al client i nivell bilingüe castellà - català ? Vols continuar desenvolupant-se en un entorn dinàmic? Si t'encanta ajudar els altres i oferir solucions personalitzades, t'invitem a unir-te al nostre equip! Formaràs part...

Tens experiència en atenció al client i nivell bilingüe castellà - català? Vols continuar desenvolupant-se en un entorn dinàmic? Si t'encanta ajudar els altres i oferir solucions personalitzades, t'invitem a unir-te al nostre equip!


Formaràs part d'un dels principals operadors del mercat de Contact Center, una oportunitat que no pots deixar escapar! T'encarregaràs de l'emissió i recepció de trucades del sector bancari i assegurances.


No et preocupis per la teva adaptació al lloc! Rebràs una formació a les instal·lacions de la companyia, on els millors professionals et capacitaran perquè la teva aventura sigui tot un èxit!


Formaràs part d'un equip innovador i molt proper, on es cuida cada detall i on sempre estaràs acompanyat/ada d'un/a supervisor/a perquè puguis preguntar-li tots els teus dubtes i perquè el teu dia a dia sigui la teva millor experiència!


Estàs preparat/ada per unir-te al nostre equip? Fes clic ara i sigues part d'aquest projecte immediatament!


T'esperem!


En Adecco creemos en la igualdad de oportunidades y apostamos por el Talento Sin Etiquetas

Requisitos
- Imprescindible nivell bilingüe d'espanyol - català.
- Imprescindible educació secundària (batxillerat o equivalent).
- Imprescindible experiència prèvia en call center en serveis d'atenció al client i/o comercials d'almenys 6 mesos. (Molt valorable que sigui en el sector financer).
- Imprescindible bones habilitats comunicatives, tant oral com escrita.
- Imprescindible maneig d'eines digitals i canals d'atenció (telèfon, correu electrònic, xat, xarxes socials, aplicacions).
- Imprescindible maneig informàtic de nivell mitjà, així com velocitat i precisió en la mecanografia.
- Imprescindible eficàcia comercial, capacitat de persuasió i orientació a resultats.
- Valorable coneixements bàsics de productes financers, com targetes de crèdit, assegurances i finançament.

Funcions:

- Resolució de consultes i petició de gestions formulades pels clients a través del canal telefònic, correu electrònic, xat, xarxes socials i aplicació (activació i bloqueig de targetes, canvi de dades personals, consulta de moviments de targeta, formes de pagament, amortitzacions, consultes relacionades amb l'accés a l'APP del client, consultes relacionades amb l'assegurança contractada vinculada al finançament).
- Venda creuada de productes financers associats al producte de crèdit que té el client (assegurança associada a la targeta de crèdit, disposicions d'efectiu, ampliació de límit, fraccionament de compres).
- Retenció de productes financers (retenció d'assegurança, baixa de targeta).
- Suport als comerços que gestionen vendes amb finançament d'aquesta entitat financera.

¿Qué ofrecemos?
- Pertànyer a un equip de treball sòlid i estable.
- Contracte laboral de 6 mesos amb possibilitat de pròrroga.
- Jornada de 25 - 35 hores setmanals (el servei és operatiu de 9 h a 23 h de dilluns a diumenge).
- Contractació des del primer dia de formació.
- Treball presencial en el nostre centre de Barcelona.

No et perdis res!

Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació


Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa

Subscriu-te ara

Darreres ofertes d'ocupació de Teleoperador/a a Barcelona

W Barcelona

Barcelona, ES

¿Tienes pasión por el servicio al cliente? ¿Buscas un puesto con posibilidades de carrera dentro de la compañía hotelera...

NA

Montclar, ES

¿Tienes experiencia cómo Comercial? ¿Deseas desarrollar tus conocimientos y experiencia como comercial para una empresa...