Oracle Office Outlook

Our Client is dedicated to addressing the world’s most complex filtration challenges. Through innovative solutions and groundbreaking technology, they are leading the way in advancing filtration for a cleaner and healthier world. If you want to be...
Our Client is dedicated to addressing the world’s most complex filtration challenges. Through innovative solutions and groundbreaking technology, they are leading the way in advancing filtration for a cleaner and healthier world. If you want to be part of this team and make significant contributions both within the organization and in the communities they serve, apply now.

Tasks

  • Process and monitor customer purchasing orders, ensuring smooth transactions.
  • Provide effective service and support to assigned customers.
  • Communicate delivery commitments and address any order discrepancies.
  • Manage new customer and supplier requests, as well as handle invoicing and material returns.
  • Respond to customer inquiries promptly and maintain strong relationships.
  • Facilitate communication between customers and internal departments.


Requirements

  • Studies in administration or a related field, or equivalent experience.
  • Previous experience in administration, customer service, or logistics.
  • Proficient in MS Office packages and Outlook. Knowledge of Oracle R12, incoterms, payment terms, and CRM is a plus.
  • Strong communication and administration skills, fast learner, and a team player.
  • Flexible, multitasker, and adaptable to changes.
  • Proactive attitude, with the ability to make decisions when necessary.


Benefits

  • Temporary contract
  • Flexible schedule
  • Hybrid working policy
  • Health and life insurance
  • Daily shuttle from Pl España (BCN) to office (Terrassa)
  • Multicultural environment with growth opportunities
  • Step 1: Interview with our Recruiter to get to know you better
  • Step 2: Video call with client's HR
  • Step 3: Interview with the supervisor and HR Manager in their office

¡No te pierdas nada!

Únete a la comunidad de wijobs y recibe por email las mejores ofertas de empleo


Nunca compartiremos tu email con nadie y no te vamos a enviar spam

Suscríbete Ahora

Últimas ofertas de empleo de Atención al Cliente en Barcelona

Sanromá Solé

Mataró, ES

Desde Sanromá Solé, despacho boutique de selección de personal, nos encontramos en búsqueda de un Customer Service con...

El-mi solar

Barcelona, ES

Empresa busca una figura de empleado/a en la consultoría. La Persona Seleccionada Será Responsable De desarrollar nuevas...

Teladoc Health

¿Te gustaría trabajar en atención al cliente en el sector sanitario? No dejes pasar tu oportunidad e inscríbete. ¡Estamos...

El-mi solar

Barcelona, ES

Empresa activa busca una figura para ser incluido/a en la plantilla como empleado/ a en atención al cliente. Tareas a...

NA

Abrera, ES

¿Te apasiona el mundo de la atención al cliente? ¿Tienes experiencia? Si es así, es tu oportunidad.Desde Adecco estamos...

LETI Pharma

Barcelona, ES

LETI Pharma somos una compañía biofarmacéutica, independiente y de capital familiar. Especializados en alergia e...

Empresas IMAN

Barcelona, ES

Estem cercant una persona per a realitzar tasques d’agent d’atenció al client. Les tasques encomanades seran las...

NA

Molins de Rei, ES

Si lo que buscas es un trabajo de fin de semana, que te permita conciliar con otras funciones, esta posición es ideal, ya...

Sesé Brasil

Palafolls, ES

Forwarding Customer Service hace 1 mes 2 Años de Experiencia Descripción Somos Sesé, un gestor integral de la cadena de...

NA

Sant Joan Despí, ES

Empresa industrial de alimentación localizada en Sant Joan Despí. ¿Te consideras una persona dinámica y resolutiva? ¿Te...