No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araAdministració i Secretariat
183Comercial i Vendes
173Informàtica i IT
163Transport i Logística
163Desenvolupament de Programari
86Veure més categories
Màrqueting i Negoci
78Comerç i Venda al Detall
77Educació i Formació
59Indústria Manufacturera
53Dret i Legal
52Enginyeria i Mecànica
50Disseny i Usabilitat
34Publicitat i Comunicació
32Instal·lació i Manteniment
31Art, Moda i Disseny
28Recursos Humans
22Sanitat i Salut
19Alimentació
16Atenció al client
16Arts i Oficis
15Producte
13Comptabilitat i Finances
12Farmacèutica
11Turisme i Entreteniment
10Construcció
9Cures i Serveis Personals
9Hostaleria
7Banca
5Immobiliària
5Social i Voluntariat
3Seguretat
2Energia i Mineria
1Esport i Entrenament
1Telecomunicacions
1Agricultura
0Assegurances
0Ciència i Investigació
0Editorial i Mitjans
0Top Zones
Barcelona
824LegalConsult Abogados
Barcelona, ES
Legal Administrative Assistant
LegalConsult Abogados · Barcelona, ES
Office ERP Excel
Busquem Auxiliar Administrativa Legal A LegalConsult Advocats som especialistes en dret civil i mercantil.
Ens caracteritzem per posar els nostres clients al centre i oferir solucions a mida per garantir la millor resposta jurídica en cada cas.
Sempre treballem amb un equip jurídic expert que acompanya els nostres clients en tot moment.
Qui busquem?Busquem un/a Auxiliar Administratiu/va Legal per al nostre despatx a Sabadell.
Si ets una persona organitzada, proactiva i amb un excel·lent tracte al client, t'estem buscant!
Responsabilitats: Tasques administratives generals:Atenció telefònica i gestió de correu electrònic.Recepció i atenció als clients.Organització d'agenda i cites per als advocats.Classificació i arxiu de documents físics i digitals.Redacció i enviament de correus, informes i altres documents.
Tasques específiques en l'àmbit legal:Preparació de documents jurídics (escrits, contractes, notificacions...).Tramitació de gestions administratives davant d'organismes públics (registres, hisenda, jutjats...).Control i seguiment de terminis judicials i administratius.Gestió d'expedients de clients i manteniment de bases de dades.Recopilació de documentació necessària per als casos legals.
Tasques de comptabilitat bàsica:Emissió i control de factures.Gestió de cobraments i pagaments.Control de despeses i pressupostos.
Requisits del perfilExperiència prèvia en administració (valorable en sector legal).Domini d'Outlook, Microsoft Office (especialment Excel) i eines de gestió informàtica (CRM i ERP).Excel·lent capacitat de comunicació en català i castellà (parlat i escrit).Habilitats comercials i orientació al client.Capacitat de gestió documental i atenció al detall.Formació en Administració i Finances, Gestió Administrativa o similar.
T'interessa?
Inscriu-te!
També pots enviar el teu CV a ******#OfertaLaboral #AuxiliarAdministrativa #FeinaSabadell #Legal