No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araTransport i Logística
203Informàtica i IT
163Comercial i Vendes
152Administració i Secretariat
149Desenvolupament de Programari
99Veure més categories
Indústria Manufacturera
76Comerç i Venda al Detall
74Dret i Legal
71Màrqueting i Negoci
71Enginyeria i Mecànica
57Educació i Formació
54Publicitat i Comunicació
52Instal·lació i Manteniment
34Disseny i Usabilitat
32Sanitat i Salut
31Art, Moda i Disseny
23Alimentació
19Atenció al client
17Producte
17Recursos Humans
14Construcció
12Comptabilitat i Finances
10Immobiliària
10Arts i Oficis
9Hostaleria
9Turisme i Entreteniment
9Social i Voluntariat
5Farmacèutica
4Seguretat
4Cures i Serveis Personals
3Energia i Mineria
3Banca
2Agricultura
0Assegurances
0Ciència i Investigació
0Editorial i Mitjans
0Esport i Entrenament
0Telecomunicacions
0Top Zones
Barcelona
824TS Consulting Corporation
Barcelona, ES
Technical Support Advisor
TS Consulting Corporation · Barcelona, ES
Office
Job Offer: IT Support Technician Native German Speaker
Location: Barcelona
Salary: 22,000/year + up to 2,400 bonus
️ Relocation: 500 for flight + accommodation assistance
Responsibilities:
- Provide 1st level IT support via phone, email, and chat.
- Troubleshoot hardware/software issues.
- Work with ITSM systems (preferably ServiceNow).
- Experience in IT support (1st/2nd level).
- Knowledge of Windows 10, Office 365, MS Teams.
- Advanced English (C1).
Instituto Hospital del Mar de Investigaciones Médicas (IMIM)
Barcelona, ES
Tècnic/a de Recerca (CFGS o equivalent, és imprescindible tenir algun tipus de formació en gestió de dades.).
Instituto Hospital del Mar de Investigaciones Médicas (IMIM) · Barcelona, ES
Ref.
FIMIM2996-SÁNCHEZ
Institució
FUNDACIÓ IMIM
Investigador/s Responsable/s Del Projecte
Patricia Sánchez Velázquez
Títol Del Projecte
TRANsección PAncreatica asIstida por Radiofrecuencia vs Endograpadora (ESTUDIO TRANSPAIRE). Ensayo clínico en fase III (PI20/00008)
Grup / Servei
Grup de recerca en teràpies d'ablació en cirurgia oncològica
Descripció
La persona seleccionada s'incorporarà al Grup de recerca en teràpies d'ablació en cirurgia oncològica (Programa de recerca en càncer).
Tasques Que Realitzarà
Processament i anàlisi de dades del projecte, gestió de base de dades, elaboració d'informes, etc
Formació
CFGS o equivalent, és imprescindible tenir algun tipus de formació en gestió de dades.
Experiència
És imprescindible tenir experiència prèvia en les tasques indicades a l'oferta.
Coneixements
Es requereix nivell fluïd d’anglès i coneixements informàtics a nivell d’usuari d’Office i internet.
Informació Addicional
Es busca una persona amb capacitat per treballar en equip. És imprescindible haver treballat en un centre hospitalari com a data managerAquesta subvenció podrà ser cofinançada per la Unió Europea a través del Fons Europeu de Desenvolupament Regional, 'Una manera de fer Europa'.
Contracte
Eventual 12p.
Tècnic/A Operatiu/Va
21 de marçIn Out Barcelona Tours
Granada, La, ES
Tècnic/A Operatiu/Va
In Out Barcelona Tours · Granada, La, ES
TÈCNIC/A OPERATIU/VA DE CASA CONVALESCÈNCIA (TORN DE TARDA)Casa Convalescència- UAB, edifici gestionat per la Fundació Universitat Autònoma de Barcelona, ofereix serveis diversos a la comunitat universitària i gestiona els seus espais per acollir activitats de diferents tipologies: cursos i activitats acadèmiques, reunions, congressos, actes socials i altres.
Amb tal fi es busca una persona amb coneixements tècnics d'operativa que s'incorpori a l'equip d'administració.
La persona seleccionada realitzarà funcions de gestió de tota l'operativa diària de les activitats programades, les tasques administratives corresponents i l'assistència a la clientela i les persones usuàries.
Funcions principals:Accions d'àmbit operatiu:
- Atendre al públic genèric, persones usuàries i la clientela de lloguer variable d'espais en sales de reunió, aules i espais polivalents.
- Preparar i supervisar els espais segons programació d'activitats.
- Posta en marxa i suport en el maneig de material audiovisual propi.
- Supervisar tots els serveis d'empreses proveïdores per esdeveniments, Inclosos muntatges i desmuntatges.
- Controlar els estàndards de qualitat durant tot el procés d'utilització dels espais i serveis.Accions d'àmbit comercial:
- Reservar espais per activitats docents, reunions i esdeveniments (UAB, Corporació FUAB, altres)
- Gestionar de manera integral totes les sol·licituds de lloguer d'espais rebudes (via presencial, telefònica, e-mail) directament a la seu i les transferides des de la coordinació de l'àmbit comercial operatiu.
- Atendre visites i assistir a reunions amb la clientela de lloguer variable d'espais i persones usuàries.
- Assessorar, cotitzar i fer el seguiment de totes les peticions rebudes.
- Fer ofertes de serveis a la clientela i interlocució amb les empreses proveïdores.
- Produir i gestionar documentació: Pressupostos, comandes de serveis addicionals, contractes de lloguer d'espais, facturació.
- Enviament i recepció de qüestionaris de qualitat.
- Fer el seguiment de cobraments de lloguer d'espais.
- Organització administrativa de l'oficina.Requisits:Formació:
- Titulació de Grau en Turisme o similar.Altres coneixements:
- Català i castellà: nadiu o equivalent al nivell C1 del MECR· Anglès: nivell B2 del MECR· Coneixements d'ofimàtica i experiència en utilització d'aplicacions de gestió· Coneixements en organització d'esdevenimentsExperiència prèvia:
- Experiència mínima de 2 anys en el desenvolupament de tasques similarsCompetències personals:
- Persona responsable, resolutiva, sistemàtica, adaptable, cordial i empàtica.
- Habilitats per treballar en equip.
- Orientació a l'usuari.
- Capacitat de comunicació en entorns multiculturals.Dedicació i contraprestacions:
- Contracte laboral indefinit
- Dedicació a temps complet (38 hores setmanals)
- Horari: de dilluns a divendres de 13:30 a 21:06 hores· Lloc de treball: Barcelona. Edifici Casa Convalescència· Retribució : 25.782,60 € bruts anualsSol·licituds:Les candidatures es poden enviar fins el dia 23 de març de 2025, adjuntant una carta de presentació i motivació i un Currículum Vitae en format PDF a l'adreça ******, especificant la referencia: Tècnic/a Operatiu/va CC
NA
Sant Sadurní d'Osormort, ES
Técnico/a Superior en Prevención de Riesgos Laborales - Sector Industrial
NA · Sant Sadurní d'Osormort, ES
¿Tienes la titulación del Máster en PRL de las tres especialidades?¿ Cuentas con experiencia en supervisión de campo en el sector industrial?
Si es así, ¡queremos conocerte!
Preventium, pertenece al Grupo Adecco, y pone en valor la energía y el talento de las personas, especializándonos en la selección de perfiles sanitarios/as y de prevención de riesgos.
Actualmente buscamos a TPRL interesado en seguir desarrollándose en dentro del sector industrial, en una empresa ubicada en Sant Vicenç de Castellet (Barcelona),
Tus funciones serán las siguientes:
-Supervisión en campo para garantizar el cumplimiento de las normativas PRL.
-Observaciones preventivas de seguridad.
-Auditorías PRL y controles de Coordinación de Actividades Empresariales (CAE).
-Impartir formación y charlas de seguridad.
-Diseño e implementación de talleres de cultura preventiva.
-Investigación de incidentes y accidentes de trabajo.
-Gestión de documentación y soporte en visitas e inspecciones.
Se trata de una vacante temporal con horario de:
Lunes a jueves: 08:00-13:00 y 14:00-17:36
Viernes: 08:00-14:00
Este puesto incluye una remuneración competitiva acorde a tu experiencia y responsabilidades, además de la oportunidad de trabajar en un entorno dinámico, con un alto compromiso con la seguridad laboral y excelente ambiente de trabajo.
Si estás interesado/a, no dudes en apuntarte.
Requisitos
¿ Qué necesitamos de ti?
-Contar con el Máster en Prevención de Riesgos Laborales con las tres especialidades.
-Experiencia DE 2 años en supervisión de campo en el sector industrial.
-Disponibilidad de incorporación inmediata
¿Qué ofrecemos?
Adecco Outsourcing, es una empresa comprometida con la igualdad, perteneciente a The Adecco Group y especializada en la externalización de servicios cuyo valor añadido son los Recursos Humanos.
¡Estaremos encantados/as de conocerte!
Banco Sabadell
Barcelona, ES
Técnico/Técnica de Proyectos de Estrategia de Financiación, Seguros y Medios de Pago
Banco Sabadell · Barcelona, ES
Excel
Somos Banco Sabadell
Banco Sabadell es una de las principales entidades bancarias en España con más de 13.000 personas caracterizadas por nuestra implicación, espíritu de colaboración y dinamismo. Banco Sabadell ofrece sus servicios a más de 11 millones de clientes contando con una posición privilegiada en el segmento de empresas.
Nuestra razón de ser es ayudar a personas y empresas a hacer realidad sus proyectos, anticipándonos y ocupándonos de que tomen las mejores decisiones económicas, a través de nuestros valores: el compromiso, no conformismo, profesionalidad, eficacia, empatía y franqueza.
Y además, lo hacemos mediante una gestión responsable y comprometida con el medio ambiente.
¡Únete a nosotros!
¿Qué estamos buscando?
Actualmente estamos buscando a nuestro/a futuro/a Técnico/ Técnica de Proyectos de Estrategia de Financiación, Seguros y Medios de Pago para nuestra sede de Sant Cugat del Vallès.
Hablemos del proyecto...
Tus responsabilidades serán las siguientes:
- Colaborarás en el mantenimiento actualizado de una paleta de soluciones de cuentas, seguros y medios de pago para los clientes de banca privada, así como la estrategia de precios que cubra las necesidades de los clientes en base a su perfil.
- Ayudarás en el seguimiento y control del resultado de las distintas líneas de producto de su ámbito de los clientes de banca privada, creando o coordinando los informes necesarios para cumplir con los objetivos fijados del negocio de activo de banca privada.
- Impulsarás el crecimiento de los productos de cuentas, seguros y medios de pago de los clientes de banca privada de acuerdo a los presupuestos y objetivos establecidos.
- Realizarás el seguimiento de la competencia por la parte de productos de cuentas, seguros y medios de pago específicos para clientes de banca privada para disponer de una oferta competitiva para los clientes de banca privada.
¿Qué valoramos de tu candidatura?
- Licenciatura en área económica – empresarial y MBA o postgrado en finanzas - mercados financieros.
- 3 años de experiencia en unidades de negocio del sector finanzas o seguros.
- Conocimiento alto de herramientas Microsoft, Power point y Excel.
- Deseable nivel medio de inglés.
Banco Sabadell está comprometido en promover ambientes de trabajo en los que se trate con respeto y dignidad a las personas, procurando el desarrollo profesional de la plantilla y garantizando la igualdad de oportunidades en su selección, formación y promoción ofreciendo un entorno de trabajo libre de cualquier discriminación por motivo de género, edad, orientación sexual, religión, etnia o cualquier otra circunstancia personal o social.
Banco Sabadell forma parte de la red de empresas con el distintivo de “Igualdad en la Empresa” otorgado por el Ministerio de Igualdad.
Tècnic/a de Recerca (Grau en Estadística.).
21 de marçInstituto Hospital del Mar de Investigaciones Médicas (IMIM)
Barcelona, ES
Tècnic/a de Recerca (Grau en Estadística.).
Instituto Hospital del Mar de Investigaciones Médicas (IMIM) · Barcelona, ES
R
Ref.
FIMIM2992-SALA
Institució
FUNDACIÓ IMIM
Investigador/s Responsable/s Del Projecte
Maria Sala Serra
Títol Del Projecte
RICORS de Red de Investigación en Cronicidad, Atención Primaria y Promoción de la Salud (RICAPPS) (RD21/0016/0020)
Grup / Servei
Grup de recerca en epidemiologia i avaluació
Descripció
La persona seleccionada s'incorporarà al Grup de recerca en epidemiologia i avaluació (Programa de recerca en epidemiologia i salut pública).
Tasques Que Realitzarà
Anàlisi de dades i presentació de resultats, orientats a la publicació d’articles científics. Creació, depuració i reestructuració de bases de dades. Validació de les dades recollides.
Formació
Grau en Estadística.
Experiència
- Es valorarà experiència en anàlisis de dades, preferentment dades sanitàries:
- Es valorarà participació en projectes de recerca en l’àmbit de les ciències de la salut, en especial en el disseny i anàlisi d’estudis de cohorts i de casos i controls i en el desenvolupament de projectes analítics: preparació i validació de dades, anàlisi estadístic, presentació de resultats.
- Programes estadístics i d’anàlisi de dades: R, SPSS, Stata i/o altres programes.
- Coneixement de l’anglès.
- L'import del cost de la contractació està subvencionat per l'Institut de Salut Carlos III.
Duració determinada vinculat a programes finançats amb fons europeus (PRTR) 12p
Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya (UVic-UCC)
Vic, ES
Tècnic Superior o Tècnica Superior a l'Oficina Tècnica de l'Escola de Postgrau
Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya (UVic-UCC) · Vic, ES
Excel Office Word
Informació General
Referència: 24FUBPASESC.POSTTSTCI14271
Naturalesa: Plaça nova
Títol: Tècnic Superior o Tècnica Superior a l'Oficina Tècnica de l'Escola de Postgrau
Tipus plaça: FUB
Any acadèmic: 2024 - 2025
Inici Convocatòria: 20-03-2025
Final Convocatòria: 24-03-2025
Àrea o Servei principal: Escola de Postgrau
Descripció del lloc de treball
Descripció
La UVic-UCC és una universitat de la Catalunya Central, amb un compromís especial per l'ensenyament de qualitat, la recerca innovadora i la internacionalització.
El candidat o la candidata que s’incorporarà a l’Escola de Postgrau del Campus Vic actuarà com a product manager dels programes propis de formació continuada que se li assignin i que estan vinculats als àmbits de coneixement de la Universitat de Vic (medicina, salut i benestar social, educació, empresa i comunicació, ciència i tecnologia).
Funcions i Tasques
- Sol·licitar i revisar la documentació dels programes propis de formació continuada (fitxes, calendaris, etc.) als docents.
- Obertura d’activitats a Sigma.
- Seguiment del procés de matrícula i de la creació de les aules virtuals si s’escau.
- Fer control econòmic i supervisar la docència fins al tancament d’actes i/o finalització de la formació. Seguiment de l’expedició de certificats.
- Revisar les formacions de la pàgina web. Coordinació amb Màrqueting per a la difusió de noves activitats.
- Control de qualitat: elaboració i seguiment d’enquestes.
- Elaboració de certificats docents.
- Elaboració de pressupostos, convenis, etc.
- Altres tasques necessàries per poder posar en funcionament les formacions amb èxit (suport tècnic, revisió de les aules virtuals, gestió de programes a mida, etc.).
Decret d’homologació dels títols del personal docent i investigador i el personal d’administració i serveis
Segons el Reial Decret 889/2022, cal que les persones que presentin la seva candidatura a convocatòries de personal docent i investigador (PDI) o personal d’administració i serveis (PAS) tinguin l’homologació dels títols expedits a l’estranger, ja què és aquesta homologació, la que habilita per a l’exercici d’una professió regulada a Espanya. El col·lectiu del personal investigador (PI sense docència) queda exempt d’aquesta obligació.
Títol
Cicle formatiu de Grau Superior
Acreditació del nivell de suficiència de llengua catalana (nivell C1) o estar en condicions d'obtenir-lo.
Acreditació del nivell B2 d'anglès o estar en condicions d'obtenir-lo.
Domini avançat del Paquet Office (Word, Excel, Acces, Power Point)
Capacitat d'organització i treball en equip
Altres Requisits
Es valorarà
- Experiència prèvia amb el sistema de gestió acadèmica Sigma.
- Coneixement tècnic de plataformes d’aprenentatge, preferiblement Moodle.
Assoliment
Orientació a l'assoliment
Planificació i organització
Gestió De L'equip
Treball en equip i cooperació
Gestió Personal
Flexibilitat i gestió del canvi
Influència
Orientació a l'usuari
S'ofereix
Incorporació dins el grup professional de PAS, Personal Tècnic d’Administració i Serveis en la categoria de Tècnic o Tècnica Superior
Tipus contractació indefinida
Jornada a temps complet
Salari brut anual: 31.417,80 €
Consulta aquí els avantatges de treballar a la UVic-UCC
Inscriure'm
102550100 records per page
Search
Títol Sollicitud Descripció Estat Sel·leccionar No data available in table
Showing 0 to 0 of 0 entries
- Previous
- Next
Tècnic/A Operatiu/Va
21 de marçIn Out Barcelona Tours
Barcelona, ES
Tècnic/A Operatiu/Va
In Out Barcelona Tours · Barcelona, ES
TÈCNIC/A OPERATIU/VA DE CASA CONVALESCÈNCIA (TORN DE TARDA) Casa Convalescència- UAB, edifici gestionat per la Fundació Universitat Autònoma de Barcelona, ofereix serveis diversos a la comunitat universitària i gestiona els seus espais per acollir activitats de diferents tipologies: cursos i activitats acadèmiques, reunions, congressos, actes socials i altres.
Amb tal fi es busca una persona amb coneixements tècnics d'operativa que s'incorpori a l'equip d'administració.
La persona seleccionada realitzarà funcions de gestió de tota l'operativa diària de les activitats programades, les tasques administratives corresponents i l'assistència a la clientela i les persones usuàries.
Funcions principals: Accions d'àmbit operatiu:
- Atendre al públic genèric, persones usuàries i la clientela de lloguer variable d'espais en sales de reunió, aules i espais polivalents.
- Preparar i supervisar els espais segons programació d'activitats.
- Posta en marxa i suport en el maneig de material audiovisual propi.
- Supervisar tots els serveis d'empreses proveïdores per esdeveniments, Inclosos muntatges i desmuntatges.
- Controlar els estàndards de qualitat durant tot el procés d'utilització dels espais i serveis.
- Reservar espais per activitats docents, reunions i esdeveniments (UAB, Corporació FUAB, altres)
- Gestionar de manera integral totes les sol·licituds de lloguer d'espais rebudes (via presencial, telefònica, e-mail) directament a la seu i les transferides des de la coordinació de l'àmbit comercial operatiu.
- Atendre visites i assistir a reunions amb la clientela de lloguer variable d'espais i persones usuàries.
- Assessorar, cotitzar i fer el seguiment de totes les peticions rebudes.
- Fer ofertes de serveis a la clientela i interlocució amb les empreses proveïdores.
- Produir i gestionar documentació: Pressupostos, comandes de serveis addicionals, contractes de lloguer d'espais, facturació.
- Enviament i recepció de qüestionaris de qualitat.
- Fer el seguiment de cobraments de lloguer d'espais.
- Organització administrativa de l'oficina.
- Titulació de Grau en Turisme o similar. Altres coneixements:
- Català i castellà: nadiu o equivalent al nivell C1 del MECR
- Anglès: nivell B2 del MECR
- Coneixements d'ofimàtica i experiència en utilització d'aplicacions de gestió
- Coneixements en organització d'esdeveniments
- Experiència mínima de 2 anys en el desenvolupament de tasques similars Competències personals:
- Persona responsable, resolutiva, sistemàtica, adaptable, cordial i empàtica.
- Habilitats per treballar en equip.
- Orientació a l'usuari.
- Capacitat de comunicació en entorns multiculturals.
- Contracte laboral indefinit
- Dedicació a temps complet (38 hores setmanals)
- Horari: de dilluns a divendres de 13:30 a 21:06 hores
- Lloc de treball: Barcelona.
- Retribució : 25.782,60 € bruts anuals
Técnico sistemas informáticos
21 de marçMichael Page
Barcelona, ES
Técnico sistemas informáticos
Michael Page · Barcelona, ES
API Java Node.js MySQL Linux Oracle TypeScript Tomcat Nginx ERP MariaDB
- Administrador de Sistemas con proyección a Responsable de Informática. 🚀
- Empresa estable y consolidada en el sector editorial
¿Dónde vas a trabajar?
Es una empresa con una larga trayectoria en la publicación de material educativo de alta calidad. Con un enfoque en la innovación tecnológica, la compañía busca optimizar sus procesos internos y mejorar la experiencia de sus clientes a través de la digitalización.
Descripción
Configuración, mantenimiento y supervisión de sistemas ERP y WMS.
Administración de servidores (Windows Server, Linux, Tomcat, Nginx, Apache, Oracle, MySQL, MariaDB).
Gestión de redes LAN, WAN y Wi-Fi.
Seguridad informática: backups, cortafuegos, redes VPN, monitorización y detección de amenazas.
Soporte técnico local y remoto a usuarios.
Gestión de telecomunicaciones y operadoras.
¿A quién buscamos (H/M/D)?
Titulación universitaria en Informática o afines.
Experiencia en administración de sistemas y bases de datos.
Conocimientos sólidos en programación (RESTful API, TypeScript, Node.js, Express, Nginx, Java, Tomcat).
Idiomas: Catalán y Castellano fluidos. Inglés básico.
Capacidad para asumir el rol de Responsable de Informática en el futuro.
¿Cuáles son tus beneficios?
Salario competitivo.
Oportunidad de crecimiento dentro de la empresa (Real, con proyección a Responsable informático).
Horario flexible y jornada reducida los viernes.
Entorno de trabajo estable y 100% presencial en Barcelona.