No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araInformàtica i IT
171Transport i Logística
167Comercial i Vendes
160Administració i Secretariat
140Desenvolupament de Programari
99Veure més categories
Màrqueting i Negoci
88Dret i Legal
85Comerç i Venda al Detall
73Indústria Manufacturera
64Educació i Formació
62Publicitat i Comunicació
55Enginyeria i Mecànica
53Disseny i Usabilitat
47Instal·lació i Manteniment
31Sanitat i Salut
28Art, Moda i Disseny
25Comptabilitat i Finances
21Alimentació
18Atenció al client
18Producte
18Recursos Humans
16Construcció
13Immobiliària
13Turisme i Entreteniment
13Hostaleria
12Arts i Oficis
8Farmacèutica
7Social i Voluntariat
5Cures i Serveis Personals
3Seguretat
3Banca
2Telecomunicacions
2Energia i Mineria
1Esport i Entrenament
1Agricultura
0Assegurances
0Ciència i Investigació
0Editorial i Mitjans
0Top Zones
Barcelona
904Randstad España
Barcelona, ES
Export Manager – Germany (Skincare & Nutraceuticals)
Randstad España · Barcelona, ES
Office
A fast-growing international company in the dermocosmetics and supplements industry is looking for an Export Manager to lead operations in Germany, acting as a key link between HQ and the local market. With two recent acquisitions in Central Europe, the goal is to professionalize the business, drive structure and support commercial growth directly from the head office.
What you will do:
- Lead the commercial and strategic development of the German subsidiary, in close coordination with HQ.
- Take full responsibility for the P&L, budgets, sales strategy, and team performance.
- Ensure alignment on marketing, supply chain, product launches, and local market needs.
- Bring structure to operations, processes, and team collaboration.
- Maintain regular presence in Germany (monthly visits), especially during the first two years.
- Oversee the Polish subsidiary when needed.
- Manage a portfolio of international distributors (approx. 70% of role).
What we’re looking for:
- Degree in Business, International Trade, or similar.
- Proven experience managing subsidiaries or international markets.
- Fluent German is a must, along with strong command of English and/or Spanish.
- Experience in FMCG, cosmetics, pharma or healthcare is highly valued.
- Analytical mindset with strategic vision and operational discipline.
- Strong interpersonal skills, with cultural sensitivity and leadership capabilities.
What’s offered:
- Key role in international expansion of a high-potential business.
- Project ownership and autonomy to shape a growing market.
- Hybrid flexibility: 1 official home office day per week + adaptable schedule.
- Travel to Germany approx. 30% of the time.
#WeAreRSC
Randstad promotes equal employment opportunities through diverse and inclusive teams. That is why, in our processes, we ensure the inclusion of all individuals, regardless of their personal circumstances, gender, sexual orientation, ethnicity, culture, age, religion, or disability.
#NetZeroCommitment
Randstad is committed to reducing its environmental impact to create a better environment for everyone. Our commitment to the Science Based Targets (SBTi) initiative, whose objectives are science-based, drives Randstad's ambition to achieve Net Zero by 2050.
EXPORT MANAGER
6 d’abr.PIMEC
Sabadell, ES
EXPORT MANAGER
PIMEC · Sabadell, ES
Office
Descripción
RESPONSABLE EXPORTACIÓN – Sector Suministros industriales
Desde PIMEC, estamos en búsqueda de un responsable de Exportación para una empresa consolidada en el sector de suministros industriales. Si tienes experiencia en comercio internacional y te apasiona la expansión de mercados, ¡queremos conocerte!
¿Cuáles serán tus responsabilidades?
- Gestionar y expandir la cartera de clientes en mercados internacionales a través del canal de distribución.
- Desarrollar nuevas oportunidades de negocio internacional.
- Prospectar y mantener visitas comerciales a distribuidores, ofrecer asesoramiento técnico y negociar acuerdos.
- Coordinar la operativa de exportación con el apoyo del equipo de Back Office.
- Experiencia en exportación dentro del sector de suministros industriales y maquinaria, liderando proyectos internacionales.
- Capacidad de negociación, orientación al cliente y habilidades para establecer relaciones comerciales.
- Nivel avanzado de inglés y valorable francés
- Conocimientos de Ms. Office y ERP’s.
- Carnet de conducir y vehículo propio para desplazarte al puesto de trabajo.
- Incorporación en una empresa sólida y en crecimiento.
- Contrato indefinido y jornada completa.
- Salario: 45.000 € brutos anuales + variablesegún objetivos.
- Cobertura de gastos de desplazamiento internacional.
- Herramientas de trabajo: móvil, tablet y portátil.