No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araTransport i Logística
760Comercial i Vendes
475Administració i Secretariat
378Informàtica i IT
368Enginyeria i Mecànica
284Veure més categories
Indústria Manufacturera
282Comerç i Venda al Detall
234Desenvolupament de Programari
213Instal·lació i Manteniment
191Educació i Formació
151Dret i Legal
128Màrqueting i Negoci
91Disseny i Usabilitat
70Alimentació
61Sanitat i Salut
50Art, Moda i Disseny
47Publicitat i Comunicació
45Comptabilitat i Finances
42Hostaleria
41Recursos Humans
39Arts i Oficis
36Banca
31Construcció
27Cures i Serveis Personals
19Farmacèutica
19Atenció al client
18Immobiliària
14Producte
13Energia i Mineria
10Seguretat
10Turisme i Entreteniment
8Social i Voluntariat
4Telecomunicacions
3Esport i Entrenament
2Assegurances
1Ciència i Investigació
1Agricultura
0Editorial i Mitjans
0Intress
Tarragona, ES
Suplència Administratiu/va Centre Residencial Infants i adolescents
Intress · Tarragona, ES
Intress cerca un/a Administratiu/va per cobrir una suplència al servei del Centre d'Acollida Infantil Llar Llevant i Garbí, ubicat a Tarragona.
La persona seleccionada haurà de realitzar la gestió administrativa del servei segons les normes i procediments establerts, garantint el funcionament organitzat del mateix i de les persones que treballen ell.
Quines tasques faràs?
- Atenció telefònica, mail i presencial del centre.
- Introducció de documentació a la base de dades.
- Enviament i arxiu de documentació.
- Gestió econòmica de gastos del centre.
- Tramitació de l'ordre de contractació al departament de personal, per generar altes i baixes del personal.
- Suport administratiu del servei i suport general (enviament de documentació, control i gestió del material, anotació de les diferents incidències que es realitzin)
- Arxiu de documentació.
- Mantenir al dia la base de dades i documentació referida als usuaris/es del centre per a poder portar un registre diari de l'activitat, així com per a elaborar documents sol·licitats
- Altres funcions de suport vinculades a gestió d'incidències de manteniment, informàtica, subministraments, etc.
- Data d'incorporació: gener 2025
- Tipus de contracte: interinatge
- Jornada: 38h setmanals
- Horari:
- Dilluns de 08.00-16.00h i de dimarts a divendres de 08.00-15.30h
- Retribució: 1.607,51€ bruts/mensuals (x14 pagues 22.505,14€ brut/anual).
- Formaràs part d'una entitat involucrada en l'àmbit social, on creiem en la integració de les persones que es troben en situació de vulnerabilitat.
Formació acadèmica requerida:
- FP Grau mitjà en gestió administrativa o equivalent.
- Almenys 2 anys treballat com a administratiu-a en serveis similars.
- Bon domini d'aplicacions informàtiques i bases de dades.
- Coneixement d'informàtica, de tècniques d'arxiu i d'atenció telefònica
- Nivell C de català.
- Bona capacitat ressolutiva.
- Nivell alt d'autonomía.
- Experiència en l'àmbit social
- S'ha de disposar del Certificat Negatiu de Delictes de Naturalessa Sexual.