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Madrid
1.576Recodme
Madrid, ES
Operations Manager - Contact Center
Recodme · Madrid, ES
En ReCodme aceleramos el desarrollo tecnológico de nuestros clientes y colaboradores a través de soluciones especializadas, aportando valor en su continuidad y crecimiento.
Creemos en la cercanía con nuestras personas y en el valor añadido que aportan a nuestro equipo y proyectos. ¡Un ReCoder es un aficionado de la tecnología, es la clave de nuestro éxito, la clave de nuestra Fuerza!
Actualmente estamos buscando un Operations Manger - Contact Center, para incorporarse con nosotros al proyecto de uno de nuestros clientes.
¿Cuáles son los requisitos?
- Título universitario en Administración de Empresas o similar.
- Experiencia en call centers (preferiblemente sector asegurador)
- Capacidad analítica y liderazgo operativo
- Familiaridad con acuerdos de servicio contractuales/transaccionales.
- Habilidades demostradas de comunicación y organización.
- Orientación al cliente.
- Líder de equipo, dinámico y proactivo.
Funciones:
- Optimización de procesos
- Gestión de KPIs, absentismo y presupuesto
- Coordinación con áreas clave (calidad, datos, formación...)
- Enfoque en eficiencia y atención al cliente.
¿Qué ofrecemos?
- Modalidad de trabajo híbrida (50-50)
- Horquilla salarial flexible en función de la experiencia.
- Retribución flexible (Ticket restaurante, seguro médico...)
- Acceso a formación/certificaciones a través de Recodme
¿Estás listo para esta fuerza? Presenta tu candidatura!
Revenue Operations Manager
3 jul.Stott and May
Madrid, ES
Revenue Operations Manager
Stott and May · Madrid, ES
SaaS Fintech Power BI Salesforce Tableau
We’re looking for a Strategic Revenue Operations Manager to join a fast-paced, high-growth fintech startup. This role is critical to aligning and optimizing the systems, processes, and data across Sales, Marketing, and Customer Success teams.
You’ll be the operational backbone of the commercial function, driving efficiency, clarity, and consistency across the revenue funnel. If you thrive in startup environments, have a strong grasp of analytics and GTM tooling, and enjoy solving complex operational challenges, this role is for you.
Responsibilities
- Build and continuously improve end-to-end revenue processes (lead-to-close, onboarding, retention)
- Own and optimize CRM systems (e.g., HubSpot, Salesforce) and automation workflows
- Develop and maintain dashboards, KPIs, and revenue reports to support decision-making
- Collaborate with Sales, Marketing, and CS to improve forecasting, pipeline health, and conversion rates
- Ensure data integrity and hygiene across all GTM platforms
- Drive operational alignment and transparency between revenue teams
- Identify bottlenecks in the revenue lifecycle and implement scalable solutions
- Partner with leadership to drive go-to-market strategy and execution
Requirements
- Experience in Revenue Operations, Sales Ops, or similar
- Prior experience in a B2B SaaS or fintech environment
- Strong command of CRM systems (HubSpot, Salesforce, or similar)
- Advanced skills in Excel/Google Sheets, with experience using BI/reporting tools (Looker, Tableau, Power BI)
- Analytical mindset with an ability to turn data into actionable insights
- Strong project management and cross-functional collaboration skills
- Comfortable in fast-moving startup environments with ambiguity