No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araInformàtica i IT
345Desenvolupament de Programari
217Comercial i Vendes
177Administració i Secretariat
167Màrqueting i Negoci
101Veure més categories
Transport i Logística
94Dret i Legal
88Educació i Formació
85Comerç i Venda al Detall
71Disseny i Usabilitat
44Enginyeria i Mecànica
40Publicitat i Comunicació
39Comptabilitat i Finances
27Sanitat i Salut
25Recursos Humans
22Instal·lació i Manteniment
17Art, Moda i Disseny
15Producte
15Hostaleria
11Indústria Manufacturera
11Atenció al client
10Construcció
10Banca
8Immobiliària
8Turisme i Entreteniment
8Energia i Mineria
3Seguretat
3Alimentació
2Arts i Oficis
2Cures i Serveis Personals
2Farmacèutica
2Agricultura
1Assegurances
1Esport i Entrenament
1Social i Voluntariat
1Telecomunicacions
1Ciència i Investigació
0Editorial i Mitjans
0Director de proyecto
NovaWeHunt España
Madrid, ES
Director de proyecto
WeHunt España · Madrid, ES
Excel
Firma de inversión internacional en Real Estate y Deuda, respaldada por un fondo institucional, busca un Project Director para liderar el desarrollo y seguimiento de proyectos inmobiliarios en España.
Responsabilidades:
- Liderar el seguimiento y ejecución de proyectos de desarrollo inmobiliario residencial.
- Gestionar y coordinar a los distintos stakeholders externos (constructoras, contratistas, consultoras).
- Asegurar el control de costes, plazos y calidad en cada fase del proyecto.
- Colaborar con el equipo de inversión en la evaluación y estructuración de proyectos.
- Analizar y gestionar modelos financieros, proyecciones y reporting.
Requisitos (H/M/D):
- +10 años de experiencia en Project Management y Dirección de Obras, especialmente en residencial.
- Capacidad para gestionar equipos y negociar con actores clave en el sector.
- Sólido conocimiento en Excel, proyecciones financieras y control de presupuestos.
- Nivel alto de inglés (interacción con equipo internacional en Londres).
- Valorable experiencia en gestión de carteras inmobiliarias.
Tu siguiente paso:
Si estás interesado en esta oferta, haz click en "aplicar ahora" para enviar una copia actualizada de tu CV.
Si esta oferta no se adapta a tu perfil pero estás buscando un nuevo puesto de trabajo, por favor contáctanos y lo comentamos. Te garantizamos la confidencialidad.
Operations and Projects Director
7 d’abr.Gedeth Network
Operations and Projects Director
Gedeth Network · Madrid, ES
Teletreball
PURPOSE OF ROLE:
Operations and Projects Director – International Trade Consulting Firm (Madrid)
For over eleven years, our firm, based in Madrid, has been at the forefront of delivering international business development projects and facilitating foreign direct investment (FDI) flows for both public and private sector clients. As we continue to grow and reach new heights, we are ready to take our firm to the next level. Our focus is on providing strategic solutions to help organizations expand globally and achieve long-term success. As Operations and Projects Director (OPD), you will be a key player in managing projects that support our clients’ international expansion and FDI efforts. If you are ready to join a company with a strong track record of success and contribute to its exciting future, we’d love to hear from you!
Tasks and Responsibilities
In this exciting phase of our growth, you will play a crucial role in overseeing projects that foster business development and FDI flows. You’ll work closely with both public and private sector clients, ensuring their needs are met and that every project aligns with our high standards.
- Coordinate and manage project timelines to ensure all key deliverables are achieved on time
- Apply effective conflict management to resolve project-related issues
- Ensure compliance with the unique needs of public and private sector clients, particularly in relation to FDI projects
- Conduct risk assessments and propose mitigation strategies to minimize risks
- Manage project budgets and ensure financial resources are used effectively
- Develop detailed project specifications, focusing on both business development and FDI goals
- Maintain clear communication with international clients, ensuring their satisfaction at every stage
- Build and strengthen relationships with both public and private sector clients, fostering long-term partnerships
We are seeking an experienced and proactive individual who can thrive in our rapidly growing, international environment. The ideal candidate will have a passion for managing complex projects and a deep understanding of FDI and business development.
- Fluent in both Spanish and English, with strong verbal and written communication skills
- Proven ability to manage an international network of clients and stakeholders
- IT-oriented, with proficiency in digital tools and project management
- Strong conflict management skills, with the ability to resolve project disputes quickly and efficiently
- Expertise in ensuring compliance with both public and private sector needs, particularly in FDI projects
- Ability to conduct comprehensive risk analysis and identify potential challenges
- Good financial management skills, ensuring projects are completed within budget
- A customer-focused approach, with a dedication to building long-lasting client relationships
At our firm, we offer a dynamic and supportive work environment. As a Project Management Officer, you will have the chance to work on exciting international initiatives as we take our company to the next level.
- Competitive salary with performance-based bonuses
- Opportunities for international travel and exposure to global markets
- Ongoing professional development programs to further enhance your skills
- A collaborative and inclusive work environment where innovation is encouraged
- Flexible working hours and remote work options to support work-life balance
Regional Learning Director
6 d’abr.International Schools Partnership - Iberia
Madrid, ES
Regional Learning Director
International Schools Partnership - Iberia · Madrid, ES
Office
Description
As a Learning Director, you are uniquely placed to support and collaborate with a wide spectrum of colleagues within and across schools, the Regional Team, and the Central ISP Learning and Innovation Team. You are critical to the implementation and success of all elements included in the ISP Learning and Innovation Strategy and are accountable for delivering the key goals of Embedding Quality, Improve Offering and Build Talent. The RLD’s success and ability to impact on the learning of thousands of students is built upon the positive relationships and partnerships that are developed and nurtured. For this role in the iSP Iberia Region, the successful candidate, will need to travel across all the schools and also to attend conferences in the Madrid Head Office.
ISP Principles
- Prioritise student learning and academic outcomes by putting students first.
- Treat everyone with care and respect by embodying the ISP principles.
- Operate effectively, ensuring learning improvement that supports growth.
- Embrace continuous learning and improvement for yourself and others.
Report directly to the RMD, with a dotted line working closely with the DCLO (Divisional Chief Learning Officer) to deliver the L&I Strategy and KPIs.
Overarching Responsibilities
- Demonstrate and model that our students come first, always.
- Promote and facilitate the use of ISP’s Learning.First. Framework to Embed Quality in all schools.
- Collaborate with the DCLO to implement the L&I Strategy and achieve KPIs.
- Ensure Senior Leaders understand and communicate ISP’s offerings and expectations, enabling full use of the framework to impact student and adult learning. Continuously initiate and facilitate professional dialogue that focuses school leaders on improving student learning.
- Consistently use and reinforce ISP’s Shared Ideas and learning language for
- consistency among leaders and regional colleagues.
- Demonstrate A Focus on Learners and Learning by actively looking for and identifying examples of excellent practice and Amazing Learning in the region.
- Partner with Marketing, Admissions, and Retention to showcase excellent practice and Amazing Learning.
- Manage the schools in the region strategically and efficiently to maximize impact and progress.
- Embody the ISP Principles, building trust and enhancing the Atmosphere within the various teams that you work with.
- Facilitate collaborations and communities of practice to enhance leadership, teaching, and learning.
- Coach and mentor Senior Leaders, both in-person and remotely, to strengthen their leadership of learning.
- Support and collaborate with your fellow RLDs across the ISP Group to develop consistency and quality in how the role supports schools.
- Facilitate collaborations across schools that drive improvements in learning.
- Openly reflect on your successes and your failures with the team in a way that encourages others to do the same, thereby supporting our collective ongoing development and getting better.
- Advocate & promote ISP's School Learning Review and other external parties, to enhance and maximize the benefits of these initiatives and innovations.
- Work with the RMD and Regional team to balance financial and enrolment targets with educational priorities.
- Promote ISPs LIP as a critical foundation for consistently driving all learning improvement in every school.
- Challenge schools to get better at evaluating evidence to support judgements against all of the 47 indicators.
- Support and direct schools in making progress against the 9 criteria and thereby moving from Beginning to Developing to Mastering.
- Ensure all schools have accurate and robust self-evaluations and improvement plans against the 9 criteria.
- Participate and lead in ISP Learning Review teams both in-region and out-of-region, facilitating pre and post-review calls and contact with the Review team, and ensuring that key targets and actions identified are delivered within appropriate timelines.
- Hold Heads and Leadership teams accountable for annual Learning Improvement Planning that focuses explicitly on student learning and getting better against the 9 Criteria.
- Coach and mentor Senior Leaders to create clear targets and action plans. Utilize the Learning Hub to develop staff and improve learning for each school.
- Strategically monitor and support the schools’ progress during the year
- Collect and evaluate the schools’ learning targets at a regional level and identify areas for development across the region.
- Ensure that all Senior Leaders know and understand all the elements and practices
- related to ISP’s Leading the Learning.
- Develop leaders' ability to use real-time evidence to improve student learning and teaching practices.
- Moderate Senior Leaders' practices to ensure consistency in learning experiences for teachers through Learning Design, Inquiries, and Visits.
- Ensure consistency and security in the data relating to the quality and quantity of learning being collected locally and regionally.
- Ensure that Heads and Senior Leaders know the ISP Learning KPIs; they know why each one is valuable, how they are collected and reported, and when the school is expected to communicate them to you.
- Evaluate and triangulate various types and sources of Evidence of Learning,
- Promote high-quality analysis of learning data (e.g., exam results, surveys, visit data) and ensure leaders have access to necessary systems.
- Review and analyze large quantities of learning evidence and data at a regional level, using them to identify opportunities for collaboration and sharing of good practice across different schools.
- Communicate benchmarking information back to schools and support connections with similar ISP schools.
- Hold Senior Leaders to account in effectively using relevant Evidence of Learning to inform their Learning Improvement Planning and associated actions and investments.
- Ensure that all Regional Pillar Leaders know and understand all the elements and practices related to the Learning Pillars that they are responsible for.
- Develop Pillar Leader’s ability to use the Pillar Roadmap to support the school in their self-evaluation of how the embedding of the Learning Pillar they are responsible for is impacting students’ learning.
- Moderate Pillar Leaders’ practices to ensure consistency and best practice is shared across the region.
- Hold Pillar Leaders to account in meeting any KPIs linked to the Learning Pillar that they are responsible for.
- Support the development and delivery of the leadership programmes to strengthen
- Leadership for Learning.
- Maintain an up-to-date knowledge of all participants in your region and actively contribute to their development where possible and appropriate.
- Work closely with the Group Head of Teacher Professional Learning and Development and support Senior Leaders with the ongoing development of teaching practice through the ISP Teacher Role Profile and associated Teacher Self-Evaluation.
- Promote the ISP Learning Hub in your region and have a competent knowledge of the learning environment and the courses and resources provided.
- Provide support to leaders to review usage and completion rates for courses, to better onboard new staff, and develop existing staff to improve learning.
- Share feedback to the ISP Digital Learning Team that enables the ongoing improvement and development of the Digital Learning Offer.
- Identify potential future Heads and those needing support.
- Develop a talent pool and succession plan for Senior Leaders, using professional learning opportunities at all levels.
- Collaborate with the ISP Investments and Partnerships Team by leading learning due diligence for new and onboarding schools.
- Act as an ambassador for ISP and model the Shared Ideas and A Focus on Learners and Learning that makes ISP unique as a school's group and potential partner.
- Communicate and build relationships with potential new Heads, school owners, and Senior Leaders that lay the foundations for a positive and efficient onboarding.
- Make informed judgements, either in school or from a distance, about the likely current performance of the school, which you report formally in the Learning and Education Review.
- Reevaluate new schools against the 9 criteria within the first 90 days, reporting on learning quality, impacting factors, and leadership capacity to implement ISP’s Learning Strategy.
- Create an air of excitement and anticipation in the school, establishing early connections with key Senior Leaders that will ensure the school’s rapid adaptation and adoption of ISP’s Learning.First. Framework.
- Conduct regular performance reviews to assess individual and team achievements, providing constructive feedback and setting clear objectives to positively impact learning teams across the region.
- Develop and implement strategies for team performance improvement, aligning goals with ISP Road Maps, achieving KPIs and fostering a culture of continuous improvement.
- Coach and mentor team members to enhance their skills and capabilities, supporting career development through personalized development plans.
- Foster a collaborative and inclusive team environment, promoting effective communication, trust, and accountability among team members.
- Identify training needs and opportunities for skill development within the team, leveraging resources to support professional growth and knowledge enhancement.
- Monitor team dynamics and morale, addressing challenges promptly and promoting a positive work culture that values diversity and innovation whilst being strategic with change to teams to meet the needs of our changing school and regional context.
ISP is committed to safeguarding and promoting the welfare of children and young people and expects all staff and volunteers to share this commitment. All post holders are subject to appropriate vetting procedures and satisfactory Criminal Background Checks or equivalent covering the previous 10 years’ employment history.
ISP Commitment to Diversity, Inclusion and Belonging
ISP is committed to strengthening our inclusive culture by identifying, hiring, developing, and retaining high-performing teammates regardless of gender, ethnicity, sexual orientation and gender expression, age, disability status, neurodivergence, socio-economic background or other demographic characteristics. Candidates who share our vision and principles and are interested in contributing to the success of ISP through this role are strongly encouraged to apply.
Kensington School
Madrid, ES
Director of Lower School (EYFS to Year 5)
Kensington School · Madrid, ES
Inspired Education is the leading global group of premium schools, with a portfolio of 118 premium private schools spanning 6 continents which utilise proven educational practices from every corner of the globe, ensuring over 90,000 students receive a world-class learning experience from Kindergarten to Year 13.
In 27 countries, Inspired schools are individually developed and anchored in the vibrant cultures of their respective locations. They collectively form an international family of schools that nurtures each student's academic and personal development in a progressive, dynamic, and innovative learning environment.
By joining our award-winning team of over 13,000 employees, you can work in state-of-the-art facilities alongside industry-renowned educators and leaders in some of the world's most desirable locations. We invest heavily in our team members who enjoy industry-leading professional development, exceptional career opportunities, and mobility across our group.
ROLE SUMMARY:
Kensington School in Madrid, is looking to appoint a "Director of Lower School". The Director of Lower School is responsible for the management, organization, and development of the Lower School, which includes 24 classes for children aged 12 months to Year 5. The school serves around 438 students and is committed to delivering a high-quality English education in a cosmopolitan setting. The successful candidate will lead a team of Assistant Directors and teachers, focusing on delivering the UK curriculum, ensuring child protection and safeguarding, and maintaining a strong connection with parents and staff.
KEY RESPONSIBILITIES:
Leadership & Strategy:
- Manage daily operations of the Lower School.
- Lead curriculum development and coordination with the Primary Leadership Team.
- Ensure safeguarding, policy compliance, and staff coverage.
- Oversee curriculum development and monitor teaching quality.
- Address students' educational and emotional needs.
- Coordinate with Heads of English, Science, and Maths.
- Manage behavior and disciplinary procedures.
- Support staff with student behavior and implement support structures.
- Represent the Lower School at marketing events.
- Communicate with parents and contribute to newsletters and social media.
- Assist with recruitment and staff induction.
- Lead staff development and manage resources.
- Good honours degree from a British University
- PGCE or equivalent teaching qualification
- Recent teaching experience in a UK or international school
- Leadership experience and ability to manage staff
- Fluency in English (Spanish is beneficial)
Inspired Education Group is committed to safeguarding and promoting the welfare of children and young people and expects all staff, volunteers and other third parties to share this commitment. Safer recruitment practices and pre-employment background checks will be undertaken before any appointment is confirmed.
Visit our careers site for more information; https://jobs.inspirededu.com
Director financiero
5 d’abr.Boscalt Hospitality Advisors
Madrid, ES
Director financiero
Boscalt Hospitality Advisors · Madrid, ES
Fusiones y adquisiciones Auditoría Capital de inversión Diligencia debida Elaboración de informes financieros Impuestos Principios de contabilidad generalmente aceptados (PCGA) Control interno Gestión de caja
Chief Financial Officer (CFO) – Boscalt Global Investment Fund
Ubicación: Madrid
Modalidad: Presencial
Tipo de puesto: Tiempo completo
En Boscalt Global Investment Fund, fondo de inversión especializado en activos hoteleros de alta gama en las principales ciudades europeas, estamos en búsqueda de un/a Chief Financial Officer (CFO) para liderar la estrategia financiera del fondo en su próxima fase de crecimiento.
Responsabilidades clave:
• Diseñar e implementar la estrategia financiera del fondo, garantizando un crecimiento sostenible y una gestión eficiente del capital.
• Supervisar las actividades de contabilidad, reporting financiero, control de gestión y compliance.
• Coordinar la relación con inversores, auditores externos, bancos y otros stakeholders financieros.
• Apoyar en el análisis y ejecución de adquisiciones hoteleras, estructuración de vehículos de inversión y procesos de due diligence.
• Asegurar el cumplimiento normativo en todas las jurisdicciones en las que opera el fondo.
• Colaborar estrechamente con los socios fundadores en la toma de decisiones estratégicas.
Perfil buscado:
• Experiencia sólida como CFO o en un rol financiero senior dentro del sector hotelero, real estate o private equity.
• Formación en Finanzas, Economía o similar; MBA o certificaciones adicionales (CFA, CPA) son un plus.
• Capacidad para operar en entornos internacionales y multiculturales.
• Dominio del inglés; se valoran otros idiomas europeos.
• Mentalidad analítica, enfoque estratégico y excelentes habilidades de comunicación.
Qué ofrecemos:
• Formar parte de un equipo fundador dinámico con un enfoque innovador en inversión hotelera.
• Oportunidad de impacto directo en el desarrollo de un fondo en crecimiento con activos de alta calidad.
• Ambiente internacional y colaborativo.
• Paquete de compensación competitivo vinculado a resultados.
Si estás interesado/a o conoces a alguien que pueda encajar, no dudes en ponerte en contacto con nosotros.
Fundacion Balia por la Infancia
Director/A Desarrollo De Personas Y Servicios Generales Fundación Balia
Fundacion Balia por la Infancia · Madrid, ES
Teletreball
En Balia Estamos Buscando a Una Persona Que, En Dependencia Directa De Dirección General, Asuma Las Siguientes Funciones y Responsabilidades
Planificación, coordinación y supervisión de las funciones del área.
Supervisión de todos los procesos que intervienen en el ciclo de vida de la persona empleada (selección de personal, contratación/acogida/ control del período de prueba, formación, comunicación interna, evaluación del desempeño, gestión de ausencias y vacaciones, PRL y vigilancia de la salud, satisfacción y desvinculación).
Elaboración y seguimiento de las políticas y procesos del área, seguimiento de los KPIs y detección e implementación de acciones de mejora.
Elaboración en implementación de Código de Conducta, Plan de Igualdad, Plan LGTBIQ+ y Cultura Balia.
Supervisión de los Programas de Voluntariado y Prácticas.
Supervisión de todas las tareas relacionadas con la gestión de los centros de trabajo, limpieza y servicios generales.
REQUISITOS
Formación superior (Psicología, ADE, Relaciones Laborales o similar)
Formación específica en Gestión de RRHH y Dirección y Gestión de Equipos.
Formación y experiencia en relaciones y legislación laborales.
Muy buen manejo de herramientas informáticas (office365, MailChimp, CRM, Canva, plataformas de gestión de RRHH…)
Experiencia en relaciones con Comités de Empresa
Experiencia en gestión del conflicto
Liderazgo, iniciativa, flexibilidad, compromiso con la organización, trabajo en equipo y tenacidad
Compartir los valores de respeto, transparencia, responsabilidad, mentalidad de cambio y colaboración
¿QUÉ OFRECEMOS?
Contrato: Indefinido
Jornada: Completa
Horario: Flexibilidad de entrada entre las 8 y las 9 y flexibilidad de salida entra las 17 y las 18.
Jornada intensiva en verano.
Modelo híbrido de trabajo (2 o 3 días de teletrabajo)
Salario: 42.000€brutos/anuales
Y lo más importante… tener la oportunidad de cambiar la vida de niñas, niños y adolescentes
¿CÓMO APLICAR?
Mándanos tu CV y carta de motivaciones a: ****** antes del 17 de mayo de 2024
Balia aboga por la igualdad de oportunidades entre mujeres y hombres, así como en la diversidad como fuente de coherencia, creatividad e innovación.
Contar con diferentes tipos de talento y de experiencias nos hace ser mejores y más preparadas para responder a las demandas de la sociedad.
Asimismo, garantizará los derechos fundamentales de los niños, niñas y adolescentes a su integridad física, psicológica y moral frente a cualquier forma de violencia.
#J-18808-Ljbffr
Director de cuentas Portugal
4 d’abr.Winchannel
Madrid, ES
Director de cuentas Portugal
Winchannel · Madrid, ES
Gestión de cuentas Marketing integrado Negociación Publicidad CRM Presentaciones Relación con el cliente Aptitudes para hacer presentaciones Gestión de personas Resolución creativa de problemas
¿Te apasiona el marketing y la gestión comercial? ¡Esta es tu oportunidad!
Si eres un apasionado del marketing y de la administración de empresas, y buscas un ambiente competitivo donde poder crecer profesionalmente y desarrollarte, te estamos esperando.
Estamos buscando sumar a nuestro equipo un/a Marketing Manager para Portugal, reportando directamente al CEO de Winchannel; con experiencia en el sector retail y en agencias de marketing. El candidato ideal debe contar con habilidades en gestión de equipos y manejo de presupuestos y P&L, así como familiaridad con términos financieros y legales.
¿Cuáles serán tus funciones?
- Planificación estratégica: Definir y ejecutar la estrategia de promoción de productos y servicios en el país de destino, alineada con los valores, misión y visión de la empresa.
- Gestión de operaciones: Supervisar todas las operaciones comerciales, incluyendo el reclutamiento, organización y supervisión del personal, así como la gestión de proyectos y recursos.
- Representación de la empresa: Actuar como representante de la compañía en reuniones y actos de colaboración con otras entidades.
- Análisis y toma de decisiones: Analizar datos y situaciones complejas para tomar decisiones estratégicas
- Gestión financiera: Manejar presupuestos y P&L, y estar familiarizado con términos financieros como MB, MC y EBITDA.
- Liderazgo y desarrollo de equipos: Liderar y motivar al equipo, asegurando que todos trabajen hacia los mismos objetivos.
- Adaptabilidad y flexibilidad: Adaptarse a cambios en el mercado y en la empresa, y gestionar situaciones imprevistas.
- Reporte: Reportará directamente a la dirección de la compañía en España.
Requisitos:
- Nivel de portugués nativo. Nivel alto de castellano e inglés.
- Conocimiento del mercado portugués, especialmente en el sector retail.
- Experiencia previa en agencias de marketing o merchandising en Portugal.
- Habilidades en gestión de equipos y conocimientos de RRHH.
- Experiencia en manejo de presupuestos y P&L.
- Preferible residencia en España pero con disponibilidad de viajar y posible traslado a Lisboa en un plazo de 6-12 meses.
Ofrecemos:
- Contrato indefinido
- Salario según valía
- Incorporación inmediata
- Oportunidad de liderar y desarrollar el mercado portugués.
- Ambiente de trabajo dinámico y colaborativo.
Winchannel cuenta con el compromiso de establecer prácticas que integren la igualdad de trato y oportunidades entre mujeres y hombres, así como de impulsar y fomentar medidas para conseguir la igualdad real de oportunidades entre mujeres y hombres, sin discriminar directa o indirectamente por razón de género.
Director/a de operaciones
4 d’abr.Volpe Solutions
Madrid, ES
Director/a de operaciones
Volpe Solutions · Madrid, ES
En Volpe Solutions estamos trabajando con una importante empresa líder en fabricación y distribución de fragancias que buscan un/a Director/a de operaciones para liderar la gestión integral de la fábrica, almacén y logística, y transformación digital de los proyectos relacionados con fábrica.
Objetivo: El interés en esta área es la optimización de procesos y optimización de costo de producción para ello es fundamental para el éxito de este proyecto una buena interacción y comunicación con el personal de esta área. En definitiva, liderar adecuadamente esta área.
Responsabilidades:
OPTIMIZACIÓN DE LA PRODUCTIVIDAD: Esta área al igual que el resto de las áreas de la compañía es susceptible de profundas mejoras. Para poder optimizar la productividad es necesario establecer unos controles KPI´s tales como:
- Unidades producidas por día.
- Costo fabril de la unidad producida.
- Monitorización del costo de producción de cada artículo.
- Tiempo de paradas por línea.
- Porcentaje de desviación de la producción real frente a la capacidad de producción.
- Porcentaje de merma frente a la producción.
- Número de cambios de tipos de perfumes fabricados y el tiempo asociado.
- Cualquiera otra ratio que se vaya observando que nos ayude a ser más eficiente.
OPTIMIZACIÓN DE GASTOS GENERALES DE FÁBRICA
Algunos de estos gastos generales son:
- Contra incendio.
- Seguros (revisión y adecuación del contrato para ajuste a necesidad de la empresa).
- Mantenimiento (equipos de utilización en fábrica, etc.)
- Reparaciones de las líneas.
- Suministro de servicios luz y agua.
- Gestión de residuos.
- Gastos de seguridad.
TRANSFORMACIÓN DIGITAL DE PROCESOS REALACIONADOS DIRECTA O INDIRECTAMENTE CON FÁBRICA
- Estrategia y política en la creación de códigos de artículos de la venta y promocionales.
Intervención en la creación de programas para la planificación maestra, incluyendo el aprovisionamiento a los centros logísticos.
Requisitos:
- Formación académica deseable: Licenciatura en Ingeniería Industrial, Administración de Empresas, Logística o especializaciones en producción y manufactura.
- Mínimo 5-10 años en puestos de liderazgo en manufactura, producción o logística.
- Experiencia en la gestión de equipos multidisciplinarios.
- Conocimiento en metodologías de mejora continua como Lean Manufacturing, Six Sigma o Kaizen.
Condiciones:
- Horario flexible, jornada intensiva los viernes y los meses de verano.
- Salario a negociar según experiencia.
- Otros beneficios de empresa.
Indra
Madrid, ES
Director/a de Desarrollo de Negocio en Sector Defensa
Indra · Madrid, ES
🔎 Buscamos talento para impulsar el futuro de la defensa terrestre
Si buscas un reto a la altura de tu trayectoria, este es el momento de sumarte a los proyectos más avanzados de #defensaterrestre en España.
En Indra, estamos digitalizando el campo de batalla con soluciones de vanguardia como el Sistema de Misión Maestre, integrado en los VCR 8x8 Dragón y los Vehículos de Apoyo Cadenas (VAC).
Proyectos innovadores con los que estamos:
🚀 Desarrollando tecnología de combate de última generación para mejorar la conciencia situacional y la toma de decisiones en tiempo real.
🔗 Garantizando la interoperabilidad OTAN, ya que aseguramos que nuestros sistemas evolucionen con las necesidades operativas del futuro.
🧠 Integrando visión artificial 360º, IA y procesamiento de datos en tiempo real para una ventaja táctica inigualable.
⚙️ Contamos, además, con un laboratorio de simulación avanzada, donde probamos y optimizamos estas soluciones en escenarios reales.
Si quieres ser parte de esto, tienes la oportunidad de sumarte a nuestro equipo y de:
- Trabajar con las tecnologías más avanzadas y dejar tu huella en los proyectos más innovadores.
- Impulsar la innovación y transformar el futuro del sector de la defensa.
- Contribuir al desarrollo de un negocio puntero en el sector.
¿Qué requisitos nos gustaría que tuvieras como Director/a de Desarrollo de Negocio?:
- Experiencia mínima de 15 años en desarrollo de negocio en el sector público, con un fuerte enfoque en defensa.
- Red de contactos consolidada con altos cargos en organismos de defensa español, OTAN, contratistas principales y proveedores tecnológicos clave.
- Experiencia en la gestión de licitaciones públicas, consorcios y contratos marco con administraciones públicas y organismos internacionales.
- Visión estratégica, habilidades de negociación de alto nivel y capacidad de influencia en entornos complejos.
- Titulación superior
- Nivel alto de inglés (C1 / C2)
- Disponibilidad para viajar y participar en proyectos nacionales e internacionales
No obstante, no te preocupes si no cumples el 100% de lo que buscamos. ¡Anímate, conoce nuestra propuesta y danos la oportunidad de conocerte! 🚀
¿Cuáles serán tus funciones?
Como Director/a de Desarrollo de Negocio con foco en Sistemas Terrestres, tu responsabilidad será la identificación y captación de oportunidades en el sector defensa, con un enfoque en contratos con clientes de fuerzas armadas, organismos gubernamentales y agencias de seguridad, destacando:
- Estrategia comercial: Definición e implementación de estrategias de venta y expansión en el sector público, en alineación con los objetivos de la compañía.
- Creación y mantenimiento de relaciones de alto nivel con clientes estratégicos, incluyendo organismos gubernamentales, Fuerzas Armadas, OTAN y contratistas principales.
- Gestión de licitaciones y alianzas: Liderazgo en la presentación de propuestas para concursos públicos, así como la identificación de socios tecnológicos y estratégicos para consorcios.
- Innovación y diferenciación: Análisis de tendencias y tecnologías emergentes en defensa, con el objetivo de desarrollar ofertas de valor diferenciadas.
- Gestión de equipos: Coordinación con equipos técnicos para asegurar la viabilidad y ejecución de las soluciones propuestas.
¿Qué te podemos ofrecer?
- Incorporarte a una compañía con más de 40.000 profesionales y con acceso a proyectos retadores para clientes líderes en sus sectores de actividad.
- Una carrera profesional adaptada a ti.
- Programas que promueven el desarrollo profesional de las mujeres y la adecuada integración de las personas con discapacidad.
- Retribución competitiva y acceso a planes de retribución flexible.
- Formación continuada en Open University, además de acceso abierto para nuestros profesionales a la plataforma Udemy for Business, con más de 3.000 cursos especializados
- Conciliación entre la vida personal y profesional, con opción de flexibilidad horaria.
- Acceso a plataforma MyClub donde te podrás beneficiar de numerosos descuentos y promociones exclusivos para nuestros profesionales.
¡INDRA es empresa Top Employer 2025! Incorpórate a una empresa certificada como una de las mejores empresas empleadoras de España, gracias a nuestra gestión integral de RRHH y a las condiciones para nuestros profesionales.
Nuestro compromiso es promover ambientes de trabajo en los que se trate con respeto y dignidad a las personas, procurando el desarrollo profesional de la plantilla y garantizando la igualdad de oportunidades en su selección, formación y promoción ofreciendo un entorno de trabajo libre de cualquier discriminación por motivo de género, edad, discapacidad, orientación sexual, identidad o expresión de género, religión, etnia, estado civil o cualquier otra circunstancia personal o social.