No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araTransport i Logística
166Informàtica i IT
162Administració i Secretariat
154Comercial i Vendes
148Màrqueting i Negoci
97Veure més categories
Desenvolupament de Programari
93Educació i Formació
69Enginyeria i Mecànica
67Dret i Legal
65Comerç i Venda al Detall
48Indústria Manufacturera
47Instal·lació i Manteniment
37Disseny i Usabilitat
34Sanitat i Salut
33Art, Moda i Disseny
32Publicitat i Comunicació
23Arts i Oficis
21Immobiliària
18Recursos Humans
15Alimentació
13Comptabilitat i Finances
11Construcció
10Atenció al client
9Producte
9Banca
7Farmacèutica
7Turisme i Entreteniment
6Hostaleria
5Cures i Serveis Personals
4Energia i Mineria
4Social i Voluntariat
4Seguretat
2Esport i Entrenament
1Agricultura
0Assegurances
0Ciència i Investigació
0Editorial i Mitjans
0Telecomunicacions
0Top Zones
Barcelona
860OPERATIONS MANAGER
1 de febr.Randstad
Vic, ES
OPERATIONS MANAGER
Randstad · Vic, ES
Empresa global líder en la fabricación de soluciones de empaques rígidos para diversas industrias, comprometida con la innovación, la mejora continua y la excelencia operativa, precisa de Operations Manager
Funciones y responsabilidades:
Dependiendo del Director de operaciones sus responsabilidades serían:
Liderar el equipo a su cargo, dividido en 3 áreas principalmente, ingeniería estampación, ingeniería recubrimiento superficial y producción
Conseguir objetivos de H&S, calidad y producción
Mejora continua orientada a los objetivos y a clientes
Estandarización de procesos productivos y administrativos
Cohesionar las diferentes unidades organizativas de su área
Fomentar el desarrollo de talentos internos y promover la formación de su área
Colaborar con el resto de managers en la consecución de metas estratégicas
Planificación y asignación de tareas de sus unidades organizativas optimizando los recursos de su área de competencia
Liderar y promover potenciales iniciativas / innovaciones tecnológicas para mejorar la productividad de la planta
Requisitos:
Ingenieria industrial o similar
Black belt lean management
Inglés mínimo B2
Puesto similar en sector industrial mínimo 5 años, preferiblemente sector metal
Gestión de equipos
Procesos de cambio cultural empresas
Se ofrece
Contrato estable
Horario flexible de lunes a viernes
Salario competitivo según valía
Beneficios
Michael Page
Operations Manager (Barcelona) - Sector Retail
Michael Page · Barcelona, ES
Teletreball ERP Excel Office
- ¿Te gusta el área de logística?
- ¿Tienes buen nivel de inglés?
¿Dónde vas a trabajar?
The position is for a distribution company in the retail sector based in Barcelona.
Descripción
- Logistics Coordination: Supervise and manage logistics activities, including planning, scheduling, and execution of national and international freight transportation.
- Warehouse Management: Oversee warehouses and external logistics operators, ensuring efficient receipt, dispatch, classification, and storage of goods.
- Inventory and Stock Control: Optimize inventory processes and stock control within warehouses and throughout the transfer processes to company stores.
- Supply Chain Collaboration: Work closely with suppliers, carriers, and other partners to ensure seamless supply chain operations.
- Cost Optimization: Analyze logistics costs, identify improvement areas, and implement cost-effective and sustainable solutions.
- Order Portfolio Management: Supervise customer order portfolios, ensuring proper entry and processing while coordinating with the sales and warehouse teams to meet delivery schedules.
- Customer Data Management: Ensure accurate and up-to-date customer master data across internal systems, in collaboration with IT to maintain consistency on all platforms.
- Shipping and Customer Service: Implement strategies to optimize stock and inventory, ensuring timely shipments to customers and meeting service level expectations. Oversee packing and shipping processes to ensure safe and timely delivery.
- Team Leadership: Lead and motivate the logistics and operations team, fostering a positive and productive work environment to achieve company goals.
¿A quién buscamos (H/M/D)?
- Experience: Minimum of 5 years in logistics and warehouse management roles, with demonstrated experience in leading teams.
- Industry Knowledge: Desirable background in the fashion, sports, or retail sector.
- Technical Expertise: Solid knowledge of transportation and customs processes and international regulations.
- Software Proficiency: Advanced Excel skills for data analysis and reporting. Knowledge of Odoo (ERP) and EDI systems is a plus.
- Leadership Skills: Proven ability to lead and motivate teams, creating a collaborative and positive work environment.
- Communication: Excellent verbal and written communication skills, with an ability to effectively engage with different departments and stakeholders.
- Problem-Solving Orientation: Results-driven with strong problem-solving skills, able to make quick, effective decisions.
- Language Proficiency: Fluent in Spanish and English.
¿Cuáles son tus beneficios?
This is a stable position with growth potential, offering variable compensation based on performance objectives. The role provides the opportunity to have a significant business impact within a highly dynamic environment.
1 day home office per week