No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araInformàtica i IT
841Comercial i Vendes
830Administració i Secretariat
610Transport i Logística
506Educació i Formació
413Veure més categories
Desenvolupament de Programari
366Comerç i Venda al Detall
338Enginyeria i Mecànica
332Dret i Legal
265Màrqueting i Negoci
256Disseny i Usabilitat
241Instal·lació i Manteniment
216Construcció
144Publicitat i Comunicació
144Indústria Manufacturera
134Sanitat i Salut
106Comptabilitat i Finances
103Recursos Humans
82Hostaleria
69Atenció al client
64Art, Moda i Disseny
58Turisme i Entreteniment
49Producte
47Arts i Oficis
41Cures i Serveis Personals
35Immobiliària
35Alimentació
21Energia i Mineria
17Farmacèutica
16Seguretat
15Banca
13Social i Voluntariat
9Assegurances
2Agricultura
1Ciència i Investigació
1Esport i Entrenament
1Telecomunicacions
1Editorial i Mitjans
0Comercial
Xexterior · Madrid, ES
CRM Operaciones de venta
Descripción de la empresa
Exterior es la primera empresa a nivel nacional especializada en todo lo referente al exterior de los edificios. Con más de 50 años de experiencia prestando servicios integrales a sus clientes, desde limpieza de fachadas, mantenimiento de maquinaría, conservación y asesoría.
Durante los últimos 10 años hemos enfocado nuestros esfuerzos en el desarrollo de plataformas digitales. Recientemente, hemos actualizado todas nuestras operaciones para ser una empresa 100% digital.
Nuestra misión es poder resolver todos los problemas que puede tener el mantenimiento del exterior de un edificio de forma integral.
Descripción del puesto
Como Comercial en Xexterior, serás responsable de gestionar las relaciones con clientes actuales y potenciales, detectar nuevas oportunidades de negocio y cerrar acuerdos comerciales. También participarás en la creación de propuestas a medida y colaborarás con otros equipos para garantizar una comunicación efectiva con los clientes.
Requisitos
- Experiencia en habilidades de negociación, ventas y manejo de relaciones con clientes de al menos 2 años.
- Conocimiento en la elaboración de propuestas comerciales y estrategias de desarrollo de negocio.
- Capacidad para trabajar en equipo, y buenas aptitudes de organización y comunicación.
- Se valorará positivamente disponer de experiencia en el sector, manejo de herramientas CRM y experiencia previa en licitaciones.
Condiciones
- Oportunidad de formar parte de una empresa líder en el sector de la gestión integral del exterior de edificios.
- Ambiente de trabajo dinámico y colaborativo.
- Oficina recién reformada en Leganés (Madrid)
- Horario de 8h a 16h. (Viernes 8h - 15h)
- Incorporación inmediata.
- Salario en base a experiencia del candidato/a (fijo + variable).
Salesperson
NovaMarblanc Solar
Málaga, ES
Salesperson
Marblanc Solar · Málaga, ES
Ventas Resolución de problemas Negociación Gestión de relaciones empresariales Presentaciones de ventas Gestión CRM Proceso de ventas Presentaciones Objetivos de ventas
We Are Hiring! Join the Marblanc Solar Sales Team in Marbella!
Are you self-motivated, possess great drive, and value adaptability? Do you have a passion for sales? Marblanc Solar is looking for a dedicated and enthusiastic full-time, on-site Salesperson to join our team in Marbella!
Marblanc Solar specializes in reducing energy bills for clients in Marbella and is recognised as the No. 1 Solar Supplier on the Costa del Sol.
We help our customers save on energy costs while promoting renewable energy usage.
Role Description
As a Salesperson, you will be on the front line of the sustainable energy transition in the Costa del Sol. Your responsibilities will include:
- Identifying and engaging potential residential and commercial clients.
- Building strong client relationships and conducting compelling sales presentations.
- Providing exceptional customer service throughout the sales process and beyond.
- Collaborating with the installation team to ensure a seamless and positive customer experience.
Skills
I am looking for individuals who embody the core traits mentioned in the image: Drive, being Self-motivated, and Adaptability.
Key Qualifications:
- Strong sales and negotiation skills with proven experience in client relationship management.
- Effective communication and presentation skills.
- Ability to work as a team and independently to meet sales targets.
- Problem-solving skills and a proactive attitude.
Male & Female Applicants
Ready to start a rewarding career eliminating energy bills and promoting sustainability?
Submit your CV to apply today! ⬇️
Kaplan Languages Group
Barcelona, ES
CRM Marketing Intern - Internship
Kaplan Languages Group · Barcelona, ES
. CSS HTML Salesforce Office
Company Description
Love languages, travel, and discovering new cultures?
Keep reading. You might just find your next adventure!
Kaplan Language Group (KLG) is made up of three businesses: Kaplan International Languages, Alpadia Language Schools and ESL Education. All are recognized leaders in the educational travel sector, committed to offering high-quality, immersive language learning to students from over 100 countries.
KLG is part of Kaplan Inc., which was founded in 1938 by Stanley Kaplan, a teacher and pioneer, who provided tutoring services to help students from poorer backgrounds get to university. Today, Kaplan delivers a range of programs and services, helping students from many walks of life and countries to achieve their career goals through education. The parent company of Kaplan is Graham Holdings.
In 2019, our English language business joined forces with ESL Education, a well-established language travel agency, and Alpadia Language Schools, a group of schools offering French and German language programs to adults and junior learners, and summer English programs for teenagers. With our combined expertise and experience in the sector, it is our mission to provide the very best experience to the customers who choose to travel and learn with us.
Job Description
Step into the world of CRM marketing.
We’re looking for a CRM Marketing Intern to join our Marketing team in Barcelona.
This internship is your chance to gain hands-on experience, learn from experienced professionals, and build your skills in creating and executing CRM campaigns that reach customers across global markets.
What You’ll Do
- Prepare and format CRM communications, including emails, newsletters, journeys, and notifications
- Test and review content before delivering it
- Collaborate with the marketing team to implement templates, automated workflows, and campaign assets
- Ensure all communications align with Kaplan Languages Group’s brand voice and visual identity
- Conduct quality assurance checks on all campaigns — verifying links, formatting, personalization, and compliance with data protection regulations
- Support campaign analysis and reporting, including open rates, click-through rates, and conversions
Skills & Knowledge You’d Bring
- Bachelor’s or Master’s degree in Marketing, Business Administration, or a related field.
- Strong written and verbal communication skills in English (fluency required)
- Knowledge of HTML and CSS for email formatting is a plus
- Excellent attention to detail and focus on quality
- Familiarity with CRM or email marketing platforms (e.g., Salesforce, HubSpot, Braze, Mailchimp) is an advantage
- Strong organisational skills and ability to collaborate effectively in an international team
- Passionate about marketing, CRM, and customer engagement
- Detail-oriented and quality-focused, with an eye for technical precision
- Collaborative and eager to work with content, design, and technical teams
- Results-driven, motivated by engagement, retention, and conversion KPIs
- Positive, adaptable, and ready to learn in a fast-paced, dynamic environment
What We Offer You
- Exciting, varied tasks with the chance to develop your skills and learn from experienced professionals in an international company.
- Coaching and mentorship throughout your internship, with opportunities to collaborate on real projects.
- Join a talented, international team full of energy and expertise.
- Unlimited tea & coffee to fuel your day, plus free breakfast on Mondays and fresh fruit on Thursdays.
- Internship Agreement.
- Start date: ASAP
You will be based in our fantastic Eixample office in Barcelona, surrounded by a wide selection of restaurants and shops. Our diverse team, along with our dynamic and youthful work environment, makes working at Kaplan a truly empowering experience.
If you meet the requirements and are interested in this position, please submit your application in English (résumé), along with a cover letter. .
Diversity and inclusion are important to us, and we’re constantly working to improve these aspects. At KLG and all our brands, we don’t just accept our differences, we fully support and celebrate them.
We’re committed to equal opportunity employment regardless of race, color, ancestry, religion, sex, national origin, sexual orientation, age, citizenship, marital status, disability, gender, or gender identity or expression. We strive to be an equal-opportunity workplace.
Sopra Steria
València, ES
Analista Funcional Java
Sopra Steria · València, ES
Java TSQL Oracle Jira Agile
Descripción de la empresa
Porque trabajar en Sopra Steria, también es sentir Sopra Steria.
Somos un reconocido líder europeo en consultoría, servicios digitales y desarrollo de software, con cerca de 56.000 empleados en casi 30 países y más de 4.000 en España.
Nos enfocamos en las personas, en su formación y desarrollo profesional, lo que nos impulsa a crecer y mejorar constantemente.
Tenemos pasión por lo digital y al igual que tú, buscamos la mejor de las aventuras. Queremos que tu día a día se convierta en la mejor de tus inspiraciones. Que aprendas, aportes, te diviertas, crezcas y que, sobre todo, disfrutes al máximo.
Si quieres formar parte de un equipo "Great Place to Work", ¡Sigue leyendo!
Descripción del empleo
Queremos incorporar en nuestro equipo un/a Analista Funcional con experiencia en Java para colaborar en proyectos del sector público. Serás el enlace entre negocio y tecnología, analizando requerimientos funcionales, definiendo soluciones y asegurando la correcta implementación de las evoluciones y nuevos desarrollos dentro del programa de modernización de sistemas corporativos. Entre las funciones del día a día se encuentran...
- Análisis funcional y toma de requisitos.
- Diseños técnicos.
- Elaboración de documentación.
- Gestión de un equipo de personas.
- Cumplimiento de la metodología de desarrollo del proyecto.
Requisitos
¿Qué necesitamos?
- Experiencia profesional en proyectos con Java: análisis, definición o evolución de aplicaciones.
- Conocimiento de bases de datos: Oracle, SQL.
- Capacidad de trabajo en equipo.
Valoramos positivamente si aportas...
- Conocimientos y/o experiencia en gestión de expedientes, tramitador corporativo y administraciones públicas
- Manejo de herramientas de gestión de requisitos y documentación (Jira, Confluence, etc.).
- Conocimientos de metodologías ágiles (Scrum/Kanban).
Información adicional
¿Qué tenemos para ti?
- Contrato indefinido y jornada completa
- Modelo híbrido flexible
- 23 días de vacaciones
- Formación continua: competencias técnicas, transversales y de idiomas. Contamos con acceso a certificaciones, formaciones de los principales Partners Tecnológicos, plataformas online y ¡mucho más!
- Seguro de vida y de accidentes
- Posibilidad de acogerte a nuestra retribución flexible (seguro médico, cheques guarderías, transporte, comida y formación)
- Acceso a Privilege Club, donde encontrarás descuentos interesantes en las principales marcas
- Onboarding personalizado y detallado. Te acompañamos en todo momento para que te sientas #soprano desde el primer momento.
- Oficina con espacios reservados al ocio. ¡Trabajo y diversión unido!
- Compañerismo y buen ambiente, el poder de la unión lo tenemos presente.
Y lo más importante...Tienes la posibilidad de desarrollar tu carrera profesional con nosotros: Crearemos juntos un plan de carrera personalizado. Te formarás, marcaremos objetivos y llevaremos a cabo un seguimiento para asegurarnos de que lo conseguimos juntos. Escuchamos tus prioridades y luchamos por ellas.
¡Aquí tu voz importa! ¡Únete a nosotros y sé parte de algo más!
The world is how we shape it
Adquirimos el compromiso de respetar la diversidad, creando un ambiente de trabajo inclusivo y aplicando políticas que favorezcan la inclusión y promuevan el respeto social y cultural en cuestiones de género, edad, funcional, orientación sexual y religión con igualdad de oportunidades.
Adquirimos el compromiso de respetar la diversidad, creando un ambiente de trabajo inclusivo y aplicando políticas que favorezcan la inclusión y promuevan el respeto social y cultural en cuestiones de género, edad, funcional, orientación sexual y religión con igualdad de oportunidades.
Analista Programador IA BI
20 de nov.Incoming Domain
Analista Programador IA BI
Incoming Domain · Madrid, ES
Teletreball React API Java Python CSS TSQL HTML Azure NoSQL Maven Linux Docker Cloud Coumputing Kubernetes Git REST Oracle Jira OpenShift AWS PowerShell Sass Bash DevOps jUnit MVC Spring Eclipse Couchbase
TELETRABAJO para Desarrolladores con mas de tres años de experiencia.
* DEVOPS CYBERSECURITY :
1.-BACKEND DEVELOPMENT : Especialista CiverSeguridad en el Area de Criptografia Cuántica
2.-PROYECT GOVERNANCE - TECHNICAL MANAGER
-CiverSeguridad en el Area de Criptografia cuántica
-Responsable Servicio de QTO
-Experto en Métricas y mejora contínua
3.-BACKEND DEVELOPMENT : Especialista CiberSeguridad
-Seguimiento y recopilación de datos para la gestión y medición del Servicio.
* DATA BI : BI Analyst
-Recopilación y Análisis de requisitos del negocio
-Diseño de soluciones en bases de datos relacionales (Oracle, Databrichs, StarRocks)
-Desarrollo de procesos ETL para la carga de datos, desde (Pentho, Kettle, PL/SQL)
-Modelado de datos en herramientas BI: definición de dimensiones, hechos, jerarquias
-Diseño y Desarrollo de KPIs, informes y dashboards interactivos
-Experiencia avanzada en SQL y PL/SQL.
* DATA / DATABASE:
- Altos conocimientos en Bases de Datos no relacionales.
- Concretamente en CouchBase, y que haya realizado modelados en el banco con Power Designer .
- Haber trabajado con Control-M y DataX.
* DATA SCIENTIST :
-SE REQUIEREN EXPERTOS EN CUALQUIERA DE LAS VERTICALES IA
-SE Valora tener experiencia en VERTEX AI.
-Extraer y analizar datos de las bases de datos de la empresa para impulsar la optimización y la mejora del
desarrollo de productos de la Segunda Ola Digital.
-Evaluar la eficacia precisión de las nuevas fuentes de datos y aplicar técnicas de recopilación de datos.
-A partir de los datos disponibles y haciendo uso de algoritmos o de componentes de RAIP desarrollar
modelos personalizados para resolver las iniciativas de IA existentes.
-Utilice el modelado predictivo para aumentar y optimizar las experiencias de los Clientes, la generación de
ingresos, la segmentación de anuncios y otros resultados empresariales.
-Diseñar marcos de pruebas A/B y determinar siempre una métrica para evaluar los modelos.
-Desarrollar procesos y herramientas para analizar el rendimiento del modelo y la precisión de los datos.
-Habilidades fuertes de resolución de problemas con énfasis en el desarrollo del producto.
-Experiencia en el uso del lenguaje Python.
* CLOUD ENGINEER / AMAZON WEB SERVICES :
-Desarrollo y soporte de Arquitectura Gen AI para cliente bancario.
-Experiencia previa en soporte IT, DevOps o administración de sistemas en entornos cloud.
-Conocimiento en AWS (IAM, EC2, S3, Lambda, CloudWatch, etc.)
-Familiaridad con Azure y GCP (no excluyente)
-Manejo de Bases de Datos SQL y NoSQL
-Experiencia con herramientas de monitoreo y logging en la nube
-Capacidad de ejecutar y depurar scripts en Python, Bash ó PowerShell
-Familiaridad con API REST y herramientas de integración SaSS.
* MIGRACION : COBOL, CICS, DB2 , JCL / MICROFOCUS ENTERPRISE DEVELOPER / SERVER
. . . . . . . . . . . . . : Conocimientos de ECLIPSE , LINUX ( bash scripting) , PYTHON
* CORE BANKING: CONOCIMIENTOS GENERALES DE BANCA
. . . . . 1.- ANALISTAS DE REQUERIMIENTOS , FUNCIONAL Y PRUEBAS DE USUARIO
. . . . . 2.- ANALISTAS CORE BANKING REGULATORIO ( MERCADOS FINANCIEROS Y MEDIOS DE PAGO )
. . . . . . . ( Business Analyst con Conocimientos amplios en CIRBE )
* HOST. . : ANALISTAS PROGRAMADORES MANTENIMIENTO : COBOL CICS DB2 JCL AS400
DWH / ETL . . : INFORMATICA, PL-SQL
FrontEnd. . . . : HTML5, HTML, CSS3,APPVERSE, QWT, JAVA SCRIPT , REACT
BackEnd. . . . : Indispensable APIs, Spring MVC, API, Maven, GIT, JIRA,
. . . . . . . . . . . . : Docker, Kubernetes, Openshift, JUnit, Nexus, SonarQ,
. . . . . . . . . . . . : Spring Data, Swagger, Agile
Técnico/a Junior de CRM e Informático
20 de nov.Tajo Formación y Seguridad Vial
Talavera de la Reina, ES
Técnico/a Junior de CRM e Informático
Tajo Formación y Seguridad Vial · Talavera de la Reina, ES
Inglés Formación Capacidad de análisis Comunicación CRM Soporte técnico Operaciones de venta Liderazgo de equipos Resolución de incidencias 5S API HTML Office Salesforce
En TAJO FORMACIÓN queremos reforzar nuestro equipo incorporando a un/a Técnico/a Junior especializado/a en la implantación de CRM (HubSpot, Salesforce) y en la automatización de procesos, para impulsar nuestra transformación digital.
🧩 Tu misión
Ayudar a digitalizar y optimizar nuestros procesos internos (captación, matriculación, comunicación y gestión), implantando un CRM (HubSpot, SalesForce o similar), creando automatizaciones e integraciones que mejoren la operación diaria.
🔧 Responsabilidades
- Configurar y adaptar HubSpot , Salesforce a nuestros flujos de trabajo.
- Crear automatizaciones e integraciones con Zapier, WhatsApp Business y formularios web.
- Estandarizar procesos y documentar SOPs básicos.
- Implantar y gestionar herramientas como Asana.
- Dar soporte al equipo en el uso de las nuevas soluciones.
🎯 Requisitos
- 6–18 meses de experiencia con CRM (HubSpot, Salesforce o similar).
- Conocimientos básicos de Zapier/automatización.
- Capacidad para mapear procesos y convertirlos en flujos digitales.
- Manejo de Google Workspace / Office 365.
- Actitud proactiva y orientada a resultados.
🌟 Se valorará
- Experiencia con WhatsApp Business API.
- Background en formación/autoescuelas/servicios.
- Conocimientos básicos de HTML.
🤝 Qué ofrecemos
- Contrato indefinido y proyecto estable.
- Participación en un proyecto clave de transformación digital.
- Crecimiento profesional en un sector en expansión.
- Trabajo presencial en Talavera de la Reina.
Customer Success
20 de nov.Revelyst
Prat de Llobregat, El, ES
Customer Success
Revelyst · Prat de Llobregat, El, ES
. REST Oracle ERP Excel Salesforce
The objective of this position is to maximize the profitability of our assigned Multibrand dealers/distributors across EMEA , to make the business relationship with them easier and to develop a professional bond with those dealers that will allow us to create a partnership in the long term.
You will play a key role in the relationship with a dealers/distributors portfolio, implementing and improving the ADVENTURE SPORTS GROUP EUROPE service model. For this you will have the information tools, the media, the support and the direction necessary to meet the dealers expectations.
To do this, you will verify and confirm the order book of your assigned dealers/distributors at the level of product availability and discounts, you will ensure efficient on time in full delivery of our products and will report on the appropriate performance indicators.
To be successful in this role it is essential to have a clear vocation of customer service, proactivity to relate all aspects that affect a dealer beyond an order, change ways of working, show enthusiasm for learning and empathy to create and cultivate social relationships. You will also have the support of the company that will put the necessary resources in training and coaching, as well as your managers and the rest of the team with the development of action plans and regular meetings.
This position reports to the Customer Success Manager and allows you the flexibility of a hybrid work model.
As the Customer Success, you will have an opportunity to:
- Manage a portfolio of Multibrand dealers/distributors across EMEA
- Management of the Orderbook for the assigned dealers/distributors Portfolio.
- Ensure customer satisfaction through high quality service.
- Manage operational relationships with dealers/distributors and Sales Teams.
- Data analysis and statistics.
- Perform the order entry process into the ERP system.
- Tracking and follow up of orders, liaising with the warehouse and other departments.
- Deal with any operational issue (refusals, returns, warranties, etc.).
- Be able to take accurate and concise information.
- Prepare and maintain customer order database.
- Deal with dealers/distributors and sales queries quickly and effectively.
- Proformas process management
You have:
- Fluent English.
- Customer Service experience in fast-moving consumer goods industry or Retail/Fashion/Sports.
- SAP, Oracle, Salesforce and Excel knowledge.
- Used to work with specific platforms/Vendors Centrals.
- Used to work with and EDI environment.
- Digital and data orientation: Data consolidation, analysis and processing.
- Sales techniques and logistics management.
- Proactivity in suggestions, rigor and adaptability.
- Cross functional working teams.
You might have:
Any other European language is a plus.
📩 Sounds like you?
Apply now or drop us a message at [email protected] – we’d like to meet you!
Michael Page
Finance Manager Spain and Portugal - Healthcare Company
Michael Page · Madrid, ES
Teletreball Oracle Excel Power BI Office
- Important multinational Healthcare company located in Alcobendas (Madrid).
- Very high English level is a must. US-GAAP and/or IFRS is a must.
¿Dónde vas a trabajar?
Important multinational Healthcare company is looking for a Finance Manager for Spain and Portugal, based in Alcobendas (Madrid). The ideal candidate will have at least 3-5 years of experience as a Finance Manager/Finance Director, or similar role, within a multinational company. Experience in a Sales company, Healthcare, FMCG, or similar, will be very desirable. Some experience in a manufacturing environment, will be a plus. Previous experience at a Big 4 firm is a plus. Strong accounting and reporting background. Knowledge of US-GAAP and/or IFRS is essential. SOX experience is a plus. Team management experience is a must. Experience providing operational support to HR will be a plus. Proficiency in both English and Spanish is required. Work place type: Hybrid.
Descripción
Reporting to the Finance Director - South Europe and to the Iberia Country Manager, the selected candidate will be responsible for the following responsibilities:
- The Finance Manager for Spain and Portugal is responsible for leading all financial activities for the Iberia region, ensuring compliance with US-GAAP and local statutory requirements. This role oversees accounting, treasury, and reporting processes, while driving continuous improvement and supporting strategic initiatives.
- The Finance Manager partners closely with the Managing Director and Corporate/EMEA Finance teams, providing financial leadership, supervision and coordination for legal, facility, and selected operational projects/activities for both countries in collaboration with relevant departments (Legal, HR, General Services, Facility, Purchases, Special projects etc.).
- The position requires strong business acumen, leadership skills, and the ability to manage complex processes under tight deadlines. Additionally, the Finance Manager leads and develops the finance team, and ensures robust internal controls and compliance with SOX requirements. Must be able to interact with stakeholders at all levels, demonstrate strong problem-solving and communication skills, and consistently operate at the highest level of integrity and ethical standards.
- Lead monthly, quarterly, and year-end close processes for Spain and Portugal under US-GAAP and local GAAP.
- Guarantee timely filing of statutory reports and tax returns, maintaining full compliance with local tax and statutory requirements. Oversee payroll processes and ensure accurate monthly account reconciliations.
- Ensures that all monthly account reconciliations are performed accurately, completely, and on time. Manages all accounting operations including - AR, AP, General Accounting, Fixed Assets, Cash, and Intercompany Accounting. KPI monitoring on finance performance processes-
- Responsible for the implementation of robust internal controls, monitoring compliance and for the maintenance of adequate documentation. Ensures SOX compliance. Manage the relationship with external/internal auditor
- Manage the business treasury function. Supervise the capital expenditure process. Monitor the working capital and cash flow.
- Assist with the annual budgeting, quarterly forecasting and longer-term strategic planning processes
- Drive process and procedural improvements to optimize departmental workflows, including implementing global/EMEA projects as required by Corporate.
- Lead and develop the finance team (6 people) to deliver high-performance, best-in-class service to the company. Ensure team members are motivated, capable, and have clear development and career paths.
- Partner with the Finance Director and Corporate/ EMEA Financial Management, as well as the local Managing Director and managers across all functional areas.
- Provide operational support in both countries to HR, commercial teams, tenders, logistics, facilities, customers operations, legal affairs, car fleet, quality and regulatory functions, and coordinate with Corporate Support Functions where local resources are not yet available.
¿A quién buscamos (H/M/D)?
- University Degree in Business or Finance.
- MBA or Master's in Finance will be a plus.
- The ideal candidate will have minimum 10-15 years working experience, with at least 3-5 years in a similar position (Finance Manager/ Finance Director, or similar), in a multinational company.
- Previous experience at a Big 4 will be a plus.
- Sector: Experience in a Sales company, Healthcare, FMCG, or similar, will be very desirable. Some experience in a manufacturing environment, will be a plus.
- Experience in an accounting and reporting practice environment.
- US-GAAP and/or IFRS knowledge is a must.
- SOX experience will be a plus.
- Experience providing operational support to HR will be a plus.
- Strong Business acumen, Organization and Analytical Skills.
- Ability to manage multiple projects and meet deadlines under pressure
- Ability to deliver accurate and detailed reports in a timely manner.
- Experience in team management is a must.
- Proficiency in English and Spanish is a requirement.
- High Portuguese level is a plus.
- Proficient in Excel / High level in MS Office.
- Experience working with Oracle, is a plus.
- Experience with reporting tools (Power BI or similar) will be an advantage.
Competences:
- Problem solving skills.
- People management.
- Strategic thinking.
- Judgement / Decision Making - Contributes positively to team decisions and actions.
- Excellent communication skills, leadership competencies.
- Interpersonal skills (power of persuasion, conviction and well-argued reasoning, proven to maintain & build up relationships and networks with relevant decision makers and stakeholders).
- Ability to work in the modern reality: high workload and informational pressure, manage to execute task with the limited resources and within limited time frames.
¿Cuáles son tus beneficios?
- Salary package: 70.000 - 80.000 euros fixed salary + bonus + company car + fringe benefits.
- Final offer will depend on the real experience demonstrated along the process.
- Opportunities for professional growth and development.
- Work place type: Hybrid (you can work from home 2 days a week).
- Job location: Alcobendas (Madrid).
- Job managed by: Guillermo Recoder.
Desarrollador .NET - Tech solutions
20 de nov.Michael Page
Desarrollador .NET - Tech solutions
Michael Page · Bilbao, ES
Teletreball API .Net Python TSQL Angular Git REST Oracle DevOps Agile Modbus RabbitMQ .Net Core SQL Server
- Proyecto estable como Desarrollador .NET
- Formarás parte de un ecosistema de Talento Tecnológico
¿Dónde vas a trabajar?
Page Consulting Tech Solutions, es el área de PageGroup especializada en la realización de proyectos IT en clientes, ofreciendo una amplia variedad de soluciones tecnológicas a medida con la flexibilidad y agilidad requerida. (https://www.michaelpage.es/seleccion-personal/technology-consulting)
Descripción
Participar en el análisis, diseño y desarrollo de aplicaciones internas, asegurando que cumplan con las necesidades de negocio y los procesos productivos de la compañía.
Mantener y evolucionar las soluciones existentes, garantizando su correcto funcionamiento y proponiendo mejoras continuas.
Colaborar con equipos industriales y de operaciones para comprender los flujos de trabajo de planta y traducirlos en soluciones tecnológicas eficientes.
Gestionar bases de datos y participar en procesos de migración entre plataformas, asegurando la calidad y consistencia de los datos.
Integrar aplicaciones con sistemas y equipos industriales utilizando distintos protocolos de comunicación.
Trabajar dentro de un entorno colaborativo usando metodologías ágiles, herramientas de control de versiones y prácticas DevOps.
Documentar los desarrollos y participar activamente en la resolución de incidencias y soporte técnico relacionado con las aplicaciones desarrolladas
¿A quién buscamos (H/M/D)?
Perfil requerido
- Experiencia como Analista Programador .NET
- Conocimiento sólido en bases de datos: SQL Server y Oracle
- Experiencia en entornos industriales o con procesos productivos (muy valorado)
- Conocimientos de protocolos de comunicación industrial (tipo Modbus, RabbitMQ, OPC UA)
- Familiaridad con entornos colaborativos tipo DevOps, Git y metodologías Agiles
- Inglés Intermedio /Avanzado
Tecnologías y Herramientas
Desarrollo:
- .NET Framework 4.8 / .NET Core
- Desarrollo backend (principalmente), con interfaces en Windows Forms
- Angular para desarrollo endpoints para HMI
Bases de datos:
- Oracle (parte aún en Oracle Forms)
- Migración progresiva a SQL Server, nueva aplicación a desarrollar en SQL Server
Otros lenguajes:
- Python (valorable)
Comunicación industrial:
- Protocolos: Modbus, RabbitMQ, MQTT, OPC UA, API REST
- Estándar de comunicaciones en proceso de migración a OPC
DevOps y colaboración:
- Entorno de trabajo con herramientas tipo DevOps/BITS y Git
- Gestión de tareas bajo metodología ágil
¿Cuáles son tus beneficios?
- Contrato indefinido con Page Tech Solutions
- Hibrido en Sestao, Bilbao.
- Formación continua para desarrollar tu talento
- Beneficios sociales y plan de retribución flexible
- Plan de carrera en un ecosistema de talento tecnológico