No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araTransport i Logística
1.213Informàtica i IT
1.068Comercial i Vendes
1.019Administració i Secretariat
727Comerç i Venda al Detall
584Veure més categories
Desenvolupament de Programari
548Educació i Formació
547Enginyeria i Mecànica
426Indústria Manufacturera
412Dret i Legal
362Màrqueting i Negoci
312Instal·lació i Manteniment
234Sanitat i Salut
197Art, Moda i Disseny
160Construcció
149Disseny i Usabilitat
139Recursos Humans
103Publicitat i Comunicació
92Arts i Oficis
91Comptabilitat i Finances
88Hostaleria
86Turisme i Entreteniment
81Producte
76Alimentació
73Immobiliària
66Atenció al client
65Cures i Serveis Personals
44Banca
38Seguretat
32Farmacèutica
23Energia i Mineria
15Social i Voluntariat
14Assegurances
7Esport i Entrenament
5Telecomunicacions
5Editorial i Mitjans
2Ciència i Investigació
1Agricultura
0Recepcionista de hotel
25 d’abr.Zleep Hotels
Madrid, ES
Recepcionista de hotel
Zleep Hotels · Madrid, ES
Servicio de atención al cliente Facturacion Hostelería Atención telefónica Habilidades sociales Gestión de reservas Multitarea Funciones de recepcionista Recepción Etiqueta
Company Description
Zleep Hotels is a hotel brand focused on delivering exceptional service, quality, and design to meet our guests’ expectations. Rooted in Danish culture, our Scandinavian profile emphasizes well-designed accommodations that balance social living and privacy. We pride ourselves on our commitment to environmental responsibility and caring for our customers, colleagues, and business partners. We offer quality stays at great rates and are dedicated to upholding our values.
Role Description
This is a full-time, on-site role located in the Greater Madrid Metropolitan Area for a Hotel Receptionist at Zleep Hotels. The Hotel Receptionist will be responsible for greeting and assisting guests, handling phone inquiries, and maintaining efficient front desk operations. The receptionist will also ensure high-quality customer service and uphold the hotel’s standards of hospitality.
Qualifications
- Strong Interpersonal Skills and Communication abilities
- Experience with Receptionist Duties
- Proficiency in Phone Etiquette and customer service
- Excellent organizational and multitasking skills
- Ability to work effectively in a dynamic, team-oriented environment
- Fluency in Spanish and English, additional languages are a plus
- Previous experience in hospitality or customer service roles preferred
- High school diploma or equivalent