No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araTransport i Logística
1.245Informàtica i IT
1.160Comercial i Vendes
1.085Administració i Secretariat
884Comerç i Venda al Detall
673Veure més categories
Desenvolupament de Programari
516Indústria Manufacturera
494Enginyeria i Mecànica
425Educació i Formació
357Dret i Legal
313Instal·lació i Manteniment
308Màrqueting i Negoci
304Publicitat i Comunicació
233Sanitat i Salut
167Comptabilitat i Finances
160Disseny i Usabilitat
155Construcció
127Art, Moda i Disseny
111Recursos Humans
105Hostaleria
104Arts i Oficis
96Alimentació
94Immobiliària
89Turisme i Entreteniment
73Atenció al client
71Cures i Serveis Personals
59Producte
41Banca
36Seguretat
34Farmacèutica
23Social i Voluntariat
17Energia i Mineria
16Assegurances
6Esport i Entrenament
5Telecomunicacions
4Agricultura
2Editorial i Mitjans
2Ciència i Investigació
0i+Med
Vitoria-Gasteiz, ES
Técnico/a en comunicación corporativa y Gestión de redes sociales
i+Med · Vitoria-Gasteiz, ES
Networking Indicadores clave de desempeño Gestión de redes Telecomunicaciones Voz sobre IP (VoIP) Conmutadores Protocolo de Internet (IP) Resolución de incidencias Telefonía Cableado InDesign
Como técnico/a en comunicación corporativa y gestión de redes sociales te encargarás de diseñar, ejecutar y gestionar la estrategia de comunicación corporativa interna y externa, generando visibilidad, credibilidad y engagement en diferentes entornos, alineando los mensajes con nuestros valores y objetivos.
Responsabilidades
- Definir, desarrollar y ejecutar estrategias de comunicación para aumentar el reconocimiento corporativo y la visibilidad de marca empresa.
- Gestión y planificación de redes sociales: Diseño y, optimización y programación de contenido para diversas plataformas (Facebook, LinkedIn, YouTube, entre otras), optimizando su impacto en la audiencia.
- Gestión de comunidad online: Interacción directa con los seguidores, respuesta a comentarios y mensajes, reforzando la presencia de la marca y su conexión con el público. Gestión de situaciones negativas, actuando de forma rápida y profesional para mitigar el impacto
- Análisis y mejora de resultados: Seguimiento y evaluación de las métricas clave (KPIs), elaboración de informes y ajuste de las estrategias digitales para maximizar la efectividad.
- Creación de contenido visual y gráfico: Diseño de materiales gráficos llamativos para publicaciones, campañas publicitarias y presentaciones, alineados con la identidad de la marca.
- Producción de contenido audiovisual: Grabación y edición de videos dinámicos, tanto para contenidos promocionales como educativos, asegurando alta calidad en cada pieza.
- Desarrollo de campañas digitales: Creación e implementación de estrategias innovadoras para mejorar la interacción con la audiencia y optimizar la conversión de usuarios.
- Producción y gestión de contenido de alta calidad adaptado a los diferentes formatos y plataformas (web, redes sociales, eventos, newsletters).
- Mantenimiento actualizado el contenido de las diferentes páginas web, Webs de empresas del grupo y canales internos de la compañía. Garantizar la actualización y visibilidad de la empresa a través de los perfiles corporativos de la Dirección General.
- Control y seguimiento del presupuesto asignado. Elaborar documentos, informes y análisis para reporting y presentaciones.
Requisitos
- Grado o Ciclo Formativo de Grado Superior de Marketing y Publicidad, o similares.
- 2 años de experiencia en marketing digital, community management y/o producción audiovisual
- Experiencia con gestión de redes sociales (Meta Facebook, Linkedin, Twitter, Página web, Blog).
- Inglés medio-alto. Euskera (valorable).
- Conocimientos en grabación y edición de videos.
- Herramientas de diseño: Adobe, InDesign, o similares.
Marketing and social networks
28 de marçQ PREMIUM GROUP IBIZA SL
Santa Eulària des Riu, ES
Marketing and social networks
Q PREMIUM GROUP IBIZA SL · Santa Eulària des Riu, ES
Are you passionate about marketing and social media? We are looking for a dynamic, creative individual to join our team as a Marketing & Social Media Manager.
Tareas
- Develop creative marketing strategies.
- Manage social media accounts.
- Collaborate on innovative campaigns.
- Analyze metrics for optimization.
- Order printing materials.
- Curate promotional designs with freelancers
Requisitos
- Good level of English and Spanish.
- Creativity & attention to detail.
- Proficiency in social media & digital marketing.
- Excellent communication & organization skills.
Beneficios
Half-day during the season, with potential for year-round involvement.
Técnico de soporte de TI
27 de marçMedicaltel
Murcia, ES
Técnico de soporte de TI
Medicaltel · Murcia, ES
windows Networking Administración de sistemas Equipos informáticos Soporte técnico Windows Server Resolución de incidencias Servicio de soporte técnico Ordenadores de sobremesa Servicio de asistencia técnica Office
En Medicaltel, buscamos un técnico/a soporte de IT para unirse a nuestro equipo de soporte. La persona seleccionada desempeñará un papel clave en ambos departamentos, asegurando el correcto funcionamiento además de una experiencia laboral positiva para todos/as los/las empleados/as.
¿Qué ofrecemos?
- Proyecto estable y contratación indefinida desde el primer día
- Jornada completa y flexible
- Modalidad Presencial
- Onboarding
- Posibilidad de proyección interna
¿Qué tendremos en cuenta?
- Experiencia previa como Helpdesk, Sysadmin o similiar
- Dominio del paquete office
- Actitud para la integración y coordinación
- Experiencia usando Anydesk o sistema PACS/RIS para el radiodiagnóstico
- Trabajo en equipo
Nuestro compromiso
En Medicaltel, creemos firmemente en la igualdad de oportunidades y la no discriminación. Promovemos procesos de selección basados en el mérito y la diversidad, donde todas las personas sean valoradas por su talento y aportaciones.
Full Stack Network Engineer
25 de marçAxiom Software Solutions
London, ES
Full Stack Network Engineer
Axiom Software Solutions · London, ES
Python Ansible Office Terraform
Job Role: Full Stack Network Engineer
Duration: 6+ Months Contract – Inside IR35
Location: London, UK
Working Mode: Onsite
Job Description:
We are seeking a highly skilled Full Stack Network Engineer to join our IT team. This role demands a deep understanding of both front-end and back-end networking technologies, encompassing the design, implementation, and maintenance of comprehensive network infrastructures. The ideal candidate will be adept at solving complex networking challenges, ensuring optimal performance, security, and scalability of our network systems.
Key Responsibilities
• Design, implement, and manage network infrastructure including routers, switches, firewalls, and load balancers across various platforms.
• Familiar with circuit ordering and DWDM deployments.
• Familiar with Nexus 7k / Cisco 6500 environments and (possibly Arista but not essential).
• Ability to document and map in detail all connectivity on site to be used to identify business areas / stakeholders and used as a basis to produce a runbook for migration tasks.
• Develop and maintain automation scripts to streamline network operations and ensure consistency across environments.
• Collaborate with cross-functional teams to understand application requirements and translate them into network solutions.
• Ensure network security by implementing industry-best practices and conducting regular vulnerability assessments.
• Troubleshoot and resolve network-related issues in a timely and efficient manner.
• Stay abreast of the latest networking technologies and trends and recommend upgrades and improvements to keep our network infrastructure at the cutting edge.
• Provide technical leadership and mentorship to junior network engineers.
• Document network designs, configurations, and operating procedures.
Skills and Qualifications:
• Bachelor’s degree in computer science, Information Technology, or a related field.
• Proven experience as a Full Stack Network Engineer or similar role, with a strong portfolio of successful network infrastructure projects.
• Expertise in network architecture and engineering, including TCP/IP, DNS, VPN, LAN/WAN, and QoS.
• Proficient in network automation tools and scripting languages such as Python, Ansible, or Terraform.
• Strong knowledge of network security protocols and best practices.
• Excellent problem-solving skills and the ability to work under pressure.
• Outstanding communication and teamwork skills.
• Excellent Microsoft Office and Visio skills.
• Relevant certifications (e.g., CCNA, CCNP, JNCIA, JNCIS) are highly advantageous.
NETWORK ENGINEER
22 de marçSEUR
Madrid, ES
NETWORK ENGINEER
SEUR · Madrid, ES
¿Te apasiona el mundo de las redes y quieres desarrollarte en el sector del transporte y la logística?🚐 Si tienes experiencia desempeñando funciones similares y estás buscando una oportunidad profesional donde crecer y desarrollarte ¡Queremos conocerte! ✨
Nuestros 80 años de historia nos han permitido ser pioneros en el transporte urgente en España, y el trabajo de nuestros 10.000 profesionales liderar el sector con tres grandes ejes de negocio: internacional, comercio electrónico y negocio B2B. 📦 Damos servicio a empresas de todos los tamaños y sectores, y como parte de Geopost, una de las mayores redes internacionales de transporte urgente, realizamos entregas en todo el mundo.🌏
Nuestro ADN: Alineados, Honestos, Orgullosos, Responsables, Ágiles y Comprometidos
Misión:
Garantizar el rendimiento, el correcto funcionamiento y la evolución de los sistemas de telecomunicaciones (WAN, LAN, WIFI y Telefonía) en la Compañía. Supervisando, manteniendo y renovando la infraestructura de servidores, comunicaciones y telefonía y coordinando el trabajo de los proveedores de telecomunicaciones y telefonía, a través de su equipo de colaboradores/as.
Principales funciones:
- Ejecutar planes de acción para atender demandas de implantación, coordinándose con las áreas internas y los proveedores para garantizar el cumplimiento de normas y procedimientos del área de Tecnología.
- Definir procedimientos operativos de acuerdo con la normativa de Tecnología
- Diseñar e implementar redes WAN y LAN mediante el manejo de distintos dispositivos (switches, routers, bridges)
- Evaluar las tecnologías de red disponibles en el mercado y proporcionar sugerencias o recomendaciones adecuándose a los estándares corporativos
- Atender y recoger necesidades de proveedores externos durante las visitas de mantenimiento.
- Elaborar documentación técnica y funcional relativa a la red y los proyectos implementados
- Dar soporte de segundo nivel a incidencias y situaciones especiales.
¿Qué ofrecemos?
- Entrada y salida flexible ⌚
- Retribución Fija + Variable y FlexiRetribución
- Clases de inglés 🎓
- Integración en un equipo de profesionales motivados, en un ambiente de trabajo dinámico
- Desarrollo profesional
¿Cómo es el candidato que buscamos?
- De 3 a 5 años de experiencia en un puesto similar
- Licenciados en Ingeniería de Telecomunicaciones, Grado Superior en Sistemas de Telecomunicaciones e Informáticos o similares.
- Conocimientos Específicos en gestión de proyectos y proveedores y habilidades en resolución de conflictos. Administración de electrónica de red (routers, switches, APs, etc.). ️Administración o conocimiento amplio de DHCP, DNS y Firewalls. Herramientas de monitorización. Amplio conocimiento en TCP-IP: switching, routing, seguridad perimetral. Conocimiento en Redes LAN/WAN y tecnologías ARUBA.
- Nivel avanzado Microsoft y entorno Google Drive.
- Nivel de inglés: >B2-C1 se hará prueba de nivel
*Si estás en posesión de certificado de discapacidad igual o superior al 33% no dudes en inscribirte a nuestras ofertas de empleo*
Network Architect Azure
21 de marçAxiom Software Solutions
London, ES
Network Architect Azure
Axiom Software Solutions · London, ES
Python Azure Cloud Coumputing AWS PowerShell Bash Terraform
Job role: Network Architect Azure
Location: London
Type: Permanent
Client: Mphasis
**Tech stack and languages**
Tech Stack: CloudFlare, Checkpoint, Palo Alto, F5 Load Balancers, MPLS, SD-WAN
Languages: PowerShell, Python, Bash
**Relevant Technologies & Tools**
Networking & Security: CloudFlare, Cisco (CCNP level), Checkpoint (CCSA), Palo Alto Networks, F5 Load Balancers
Cloud Platforms: Microsoft Azure (Azure Networking, AZ-700 certification level)
Networking Protocols & Architecture: MPLS, SD-WAN, VPNs, Zero Trust Network Access
Tools: Wireshark, Microsoft Visio, Terraform
**Must have qualifications**
Microsoft Azure (AZ-700 level), MPLS, SD-WAN, VPNs, Zero Trust Architecture, Cisco (CCNP), Checkpoint (CCSA)
**Nice to have qualifications**
Terraform, Visio, Wireshark, COBIT, additional cloud certification (e.g., AWS Certified Network Specialty)
Network Architect (Azure)
Channel Business Manager - Spain
20 de marçPalo Alto Networks
Channel Business Manager - Spain
Palo Alto Networks · Madrid, ES
Teletreball Office
Our Mission
At Palo Alto Networks® everything starts and ends with our mission:
Being the cybersecurity partner of choice, protecting our digital way of life.
Our vision is a world where each day is safer and more secure than the one before. We are a company built on the foundation of challenging and disrupting the way things are done, and we’re looking for innovators who are as committed to shaping the future of cybersecurity as we are.
Who We Are
We take our mission of protecting the digital way of life seriously. We are relentless in protecting our customers and we believe that the unique ideas of every member of our team contributes to our collective success. Our values were crowdsourced by employees and are brought to life through each of us everyday - from disruptive innovation and collaboration, to execution. From showing up for each other with integrity to creating an environment where we all feel included.
As a member of our team, you will be shaping the future of cybersecurity. We work fast, value ongoing learning, and we respect each employee as a unique individual. Knowing we all have different needs, our development and personal wellbeing programs are designed to give you choice in how you are supported. This includes our FLEXBenefits wellbeing spending account with over 1,000 eligible items selected by employees, our mental and financial health resources, and our personalized learning opportunities - just to name a few!
At Palo Alto Networks, we believe in the power of collaboration and value in-person interactions. This is why our employees generally work full time from our office with flexibility offered where needed. This setup fosters casual conversations, problem-solving, and trusted relationships. Our goal is to create an environment where we all win with precision.
Job Description
Your Career
You will center your role on relationship management to achieve measurable results in increased revenue, market share, and depth within each partner sales team. Your success in this role will span the creation and execution of unique business plans with each potential. You’ll be measured primarily on the joint business executed with each partner. You’ll be working within all levels of large partner organizations and possess a commitment that focuses on developing partnerships based on the long term, “outcome where everybody wins” strategy.
Your Impact
- Develop and execute business plans driving all aspects of the partner relationship to maximize growth opportunities and ensuring the partner is well-positioned to deliver successful customer implementations and recommendations
- Work well in a team environment to ensure partner and customer satisfaction
- Design a compelling value proposition that inspires partners to promote our solutions
- Create services based on our emerging and established technologies increasing revenue growth
- Provide clear and consistent communication across the region with your dedicated partners to build strong partnerships throughout your assignment
- Lead regular business performance and relationship reviews with senior management and various stakeholders
- Build and maintain the activity of performance reports and activity dashboards
Your Experience
- Experience in Global Systems Integrator Business Management, Channel Management, or Business Development roles within the enterprise software ecosystem and/or network security industry
- Understanding of channel operating models (GSI and VARS)
- Knowledge of sales, marketing, and solution development
- Demonstrate strong initiative and ability to think creatively with excellent presentation, written, and overall communication skills
- Consistent track record of leading complex sales situations through negotiation and conflict resolution
The Team
The channel organization at Palo Alto Networks is a strategic pillar for our continued growth within cybersecurity, and a critical component to accomplishing our mission. Channel development is an extension of the territory sales team, with the ultimate goal to train and enable our channel partners to become empowered in the use and sales of our products.
Our Commitment
We’re problem solvers that take risks and challenge cybersecurity’s status quo. It’s simple: we can’t accomplish our mission without diverse teams innovating, together.
We are committed to providing reasonable accommodations for all qualified individuals with a disability. If you require assistance or accommodation due to a disability or special need, please contact us at [email protected].
Palo Alto Networks is an equal opportunity employer. We celebrate diversity in our workplace, and all qualified applicants will receive consideration for employment without regard to age, ancestry, color, family or medical care leave, gender identity or expression, genetic information, marital status, medical condition, national origin, physical or mental disability, political affiliation, protected veteran status, race, religion, sex (including pregnancy), sexual orientation, or other legally protected characteristics.
All your information will be kept confidential according to EEO guidelines.
Técnico informático
18 de marçSOCIEDAD MUNICIPAL AGUAS DE BURGOS SA
Burgos, ES
Técnico informático
SOCIEDAD MUNICIPAL AGUAS DE BURGOS SA · Burgos, ES
Networking Tecnología de la información Equipos informáticos Sistemas operativos Soporte técnico Resolución de incidencias Instalación de software Reparación de equipos informáticos Resolución de problemas de hardware informático Interconexión en red
La Sociedad Municipal Aguas de Burgos, S.A. está tramitando un proceso de selección mediante concurso oposición para la provisión de los puestos de trabajo de 1 PLAZA de TÉCNICO INFORMÁTICO
IMPRESCINDIBLE PRESENTAR LA SOLICITUD EN EL REGISTRO DE AGUAS DE BURGOS O POR REGISTRO ELECTRÓNICO.
Retribución bruta anual 2024 (Salario Base + Otros Complementos) Superior a 35.000€
Tipo de contrato: indefinido
Plazo de presentación: hasta el 31 de marzo de 2025
Para participar en este proceso de selección, se debe presentar la solicitud de inscripción y la documentación requerida publicada en el B.O.P. de Burgos número 42, de 3 de marzo de 2025 según se especifica en la convocatoria y bases publicadas.
Puedes consultarlas en este enlace => https://aguasdeburgos.com/bop-vacante-tec-informatico/
Requisitos
- Ingeniería Informática.
- Ingeniería de Telecomunicaciones.
- Ingeniería Informática de Servicios y Aplicaciones.
- Tecnologías Digitales para la Empresa.
- Tecnologías para la Sociedad de la Información.
- Matemáticas e Informática.
- Ciencia de Datos e Inteligencia Artificial.
- Ingeniería de Computadores.
- Ingeniería del Software.
- Sistemas de Información.
- Ingeniería Electrónica de Comunicaciones.
- Ingeniería de Sistemas de Telecomunicación.
- Ingeniería de Tecnologías y Servicios de Telecomunicación.
- Ingeniería Telemática.
- Ingeniería y Sistemas de Datos.
- Cualquier otro que a juicio de la comisión de valoración sea equivalente para el puesto de trabajo ofertado.
- Responsabilidades: Las establecidas en el Anexo III de las Bases de la convocatoria
Channel Account Manager, Iberia
18 de marçCato Networks
Channel Account Manager, Iberia
Cato Networks · Madrid, ES
Teletreball Cloud Coumputing
Welcome to the future of cloud networking and security!
Cato Networks is the first company to converge enterprise networking and security into one centralized and global service that is delivered by cloud. It is led by networking and security pioneer Shlomo Kramer (Check Point, Imperva) and early investor (Palo Alto Networks, Exabeem, Trusteer and more). Cato’s unique technology inspired a brand-new product category, later named “SASE” by Gartner and a market expected to reach $25 billion by 2027.
This is your opportunity to get on the rocket ship and join a company that is building a cutting-edge enterprise network and secure cloud platform, and is on a fast track to becoming the worldwide market leader – don’t miss it!
The Channel Account Manager (CAM) is part of the Global Channel Sales team and is responsible for pipeline, new logo and revenue growth through highly qualified and successful partnerships in a designated geography. The CAM is expected to use consultative and strategic selling skills along with a strong understanding of the SD-WAN, Security, and SASE industry to consistently meet/exceed quota attainment as assigned by channel leadership. They are expected to develop highly productive Solution Provider, Value-Added Reseller (VAR), and Managed Service Provider (MSP) relationships so that partners become self-sufficient in marketing, selling, deploying and managing the Cato Solution.
As a Cato Networks Channel Account Manager, You Will
- Generate enthusiasm and passion for Cato Networks’ SASE Solutions throughout the Partner Ecosystem
- Identify, qualify, recruit, and train new Value-Added Resellers (VAR’s) and Managed Service Providers (MSPs) on the Cato Networks Solution.
- Proactively engage with current Reseller and MSP Partners to further increase market share and drive incremental revenue through up-selling, cross-selling and account penetration as well as promoting and launching new products.
- Focus and execute on leading indicators within their coverage area such pipeline creation, deal registration and funnel conversion rates.
- Create, maintain, and execute Partner-focused go-to-market plans, closely coordinated with regional sales resources.
- Develop territory plan, including documenting recruiting strategy
- Meet with Partners, participate in joint sales calls to customers and assist the Partner in closing opportunities
- Assist Partners in broadening their product expertise and sales opportunities, Drive exceptional Y/Y partner revenue growth
- Develop creative lead generation and sales incentive programs to increase sales
- Deliver sales and technical trainings for partners
- Facilitate communications and deal flow between partner and Cato sales reps
- Develop collateral, sales tools, lead-sharing campaigns and marketing programs.
- Design and project manage partner service creation initiatives