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8Assegurances
6Telecomunicacions
4Editorial i Mitjans
1Agricultura
0Ciència i Investigació
0Buzz Marketing Networks
Barcelona, ES
Digital Account Manager
Buzz Marketing Networks · Barcelona, ES
Somos Buzz, una agencia creativa digital con más de 15 años de experiencia.
Buscamos un/aAccount Managercon experiencia engestión de cuentas, estrategia creativa y digital .¿A quién buscamos?Una persona curiosa, proactiva y orientada a resultados, que disfrute trabajando con equipos multidisciplinares y gestionando relaciones con clientes.
Alguien con visión estratégica, capacidad analítica y pasión por la creatividad y la innovación digital.Tus funciones: Gestionar, desarrollar campañas y asegurar la correcta ejecución de estrategias creativas y digitales.
Liderar la relación con los clientes, entendiendo sus necesidades, proponiendo soluciones creativas y asegurando el cumplimiento de los objetivos.
Coordinar equipos internos de creatividad, técnicos y de performance según las necesidades del brief.
Coordinar la producción de materiales y supervisar la ejecución de campañas digitales, asegurando la coherencia del mensaje, la calidad del contenido y el cumplimiento de timings y presupuestos.
Identificar oportunidades de crecimiento y optimización en las cuentas asignadas.
Analizar métricas y resultados para extraer aprendizajes.Lo que nos aportarás: Experiencia mínima de 4 años en gestión de cuentas en agencias de publicidad, comunicación o marketing digital.
Conocimiento en estrategias digitales, creatividad publicitaria y comunicación corporativa.
Capacidad para gestionar clientes y proyectos de manera estratégica y autónoma.
Sensibilidad e interés por la comunicación con propósito y los temas sociales.
Excelentes habilidades de comunicación y negociación.
Capacidad de análisis de datos y resultados para optimizar campañas y estrategias.
Habilidad para coordinar equipos y liderar proyectos con múltiples stakeholders.Lo que te aportaremos: Contrato indefinido a jornada completa.
Modelo híbrido: dos días en oficina y tres desde casa.
Horario de lunes a jueves de 9 a 14:00 y de 15 a 18:00.
Viernes de 9 a 14:30.
Jornada intensiva en julio y agosto.
Un entorno de trabajo dinámico, creativo y colaborativo.
Oportunidades de aprendizaje continuo y crecimiento profesional en el ámbito de la estrategia digital y creativa.
Trabajo con cuentas de diferentes sectores, desde marcas globales hasta ONGs con impacto social.La posición es para Barcelona.En nuestra agencia promovemos la igualdad de oportunidades y valoramos la diversidad.
Creemos que las mejores ideas surgen cuando trabajamos en un entorno inclusivo y respetuoso.
Por eso, fomentamos un espacio donde todos los perfiles son bienvenidos, independientemente de su raza, color, edad, género, orientación sexual, religión o cualquier otra condición personal.Si eres el perfil que buscamos, envíanos tu CV a ******
IT/Network Support Specialist
18 de febr.Tech Domain
Madrid, ES
IT/Network Support Specialist
Tech Domain · Madrid, ES
Networking Administración de sistemas Gestión de redes Administración de las tecnologías de la información Tecnología de la información Equipos informáticos Soporte técnico Gestión de servicios de TI Windows Server Resolución de incidencias Android iOS
We are looking for an ONSITE IT & Desktop Support Engineer/Technician to support Casual Freelancing type tasks in your area. Would you be interested in contractual tasks? you will be paid either on an hourly or daily/half-day basis. Tickets will be dispatched with respect to your area & you may support them as per your availability (weekdays, weekends).
Tasks will be L1 & L2 IT/Networking related like desktop support, Server/Rack part (Hard disk drives, etc.) hardware installation & replacement. Provide on-site assistance (console access Router/Switch/Firewall etc.) to remote support.
Base Skill Set:
Expertise in System Desktop Administration, Customer Service, Incident/Change/Release management, and Support for various third-party applications on Windows Platforms
Professionally trained & certified in IT Infrastructure Library & Windows Server Administration and also has a sharp focus on utilizing the programming techniques for various initiative activities
Basic understanding of DHCP, DNS, IP addressing, fixing wireless Lan, Ethernet desktop configuration issues, and subnetting.
Technical troubleshooting and hands-on experience with different OS such as iOS, Android, Windows, and Blackberry devices
Infomation Technology support Specialist
18 de febr.Tech Domain
Madrid, ES
Infomation Technology support Specialist
Tech Domain · Madrid, ES
windows Networking Tecnología de la información Equipos informáticos Soporte técnico Windows Server Resolución de incidencias Servicio de soporte técnico Directorio activo Reparación de equipos informáticos Android iOS
We are looking for an ONSITE IT & Network Support Engineer/Technician to support Casual Freelancing type tasks in your area. Would you be interested in contractual tasks? you will be paid either on an hourly or daily/half-day basis. Tickets will be dispatched with respect to your area & you may support them as per your availability (weekdays, weekends).
Tasks will be L1 & L2 IT/Networking related like desktop support, Server/Rack part (Hard disk drives, etc.) hardware installation & replacement. Provide on-site assistance (console access Router/Switch/Firewall etc.) to remote support.
Base Skill Set:
✅ Expertise in System Desktop Administration, Customer Service, Incident/Change/Release management, and Support for various third-party applications on Windows Platforms
✅ Professionally trained & certified in IT Infrastructure Library & Windows Server Administration and also has a sharp focus on utilizing the programming techniques for various initiative activities
✅ Basic understanding of DHCP, DNS, IP addressing, fixing wireless Lan, Ethernet desktop configuration issues, and subnetting.
✅ Technical troubleshooting and hands-on experience with different OS such as iOS, Android, Windows, and Blackberry devices
We compensate on an hourly, Half day and full-day basis.
Técnico de soporte de redes
17 de febr.Codipro
Técnico de soporte de redes
Codipro · Pilas, ES
Teletreball Networking Administración de sistemas Gestión de redes Telecomunicaciones Equipos informáticos Soporte técnico Conmutadores Resolución de incidencias Tecnología de Cisco Interconexión en red
TECNICO SOPORTE NIVEL 2
¿Te apasiona el sector de las telecomunicaciones?
En Codipro estamos en pleno proceso de expansión y precisamos la incorporación en el departamento técnico de una persona para trabajar en gestión de incidencias de redes de operadores, soporte a clientes y auditoría de redes.
Valoramos nivel de inglés y conocimientos en los productos de las siguientes marcas: Ceragon, Cambium Networks, Mikrotik, Huawei, TP-Link.
El puesto es presencial en nuestras oficinas de Sevilla (Pilas), pero también podría ser híbrido con parte de teletrabajo.
Estudios mínimos
Tecnico superior en sistema de telecomunicaciones e informatica.
Conocimientos valorables
Certificaciones en Mikrotik MTCNA, MTCRE.
Certificación en Huawei HCIA.
Tecnologías inalámbricas.
Telefonía IP.
Experiencia mínima
- Se requiere experiencia con al menos 2 años de soporte.
Áreas de conocimiento
- Gestión de incidencias
- Atención al cliente
- Diseño de redes
- Herramientas de diseño (Visio), CRM y ofimática
Cobo
Málaga, ES
Arquitecto Networking - Redes, Comunicaciones Y - Dza413
Cobo · Málaga, ES
Excel Office
Buscamos Técnico/a de Postventa para Obra Nueva en Barcelona!
En Cobo, seguimos creciendo y queremos incorporar un/a arquitecto/a técnico/a de seguimiento y gestión de obras de postventa.
Funciones principales: Realizar visitas técnicas para toma de datos y elaboración de presupuestos si fuera necesario.Trato con los clientes y proveedores.Negociación con los proveedores.Seguimiento de las actuaciones de postventa y cumplimiento de los plazos.Conocimientos de Office (Excel / Presto / Project).Carnet de conducir y vehículo propio (coche / moto).Experiencia de al menos 2 años en trabajos similares.Capacidad de organización y gestión, buen comunicador y negociador.Horario de lunes a viernes con jornada flexible. 22 días laborables de vacaciones + 2 de AP + 1 día de Cumpleaños + 1 día en Navidad extra.Si crees que encajas en el perfil, ¡nos encantaría conocerte! Envíanos tu CV a ******.
#J-18808-Ljbffr
Network Deploy Technician
15 de febr.Amazon
Zaragoza, ES
Network Deploy Technician
Amazon · Zaragoza, ES
Cloud Coumputing AWS
AWS Infrastructure Services (AIS)
AWS Infrastructure Services owns the design, planning, delivery, and operation of all AWS global infrastructure. In other words, we´re the people who keep the cloud running. We support all AWS data centers and all of the servers, storage, networking, power, and cooling equipment that ensure our customers have continual access to the innovation they rely on. We work on the most challenging problems, with thousands of variables impacting the supply chain - and we´re looking for talented people who want to help.
You´ll join a diverse team of software, hardware, and network engineers, supply chain specialists, security experts, operations managers, and other vital roles. You´ll collaborate with people across AWS to help us deliver the highest standards for safety and security while providing seemingly infinite capacity at the lowest possible cost for our customers. And you´ll experience an inclusive culture that welcomes bold ideas and empowers you to own them to completion.
We are looking to hire a Network Technician to join our growing team within Networking. Your responsibilities would involve delivering the hardware, configuration and fiber connectivity of interdependent scaling projects across several data center locations. You will work closely with both internal customers and external vendors to facilitate smooth project execution in association with Technical Program Managers.
Key job responsibilities
• Working closely with our Network Engineering & Network Technical Project Manager teams to ensure fast, smooth rollout of established designs and products.
• Managing work priorities through ticketing system and workflows & collaborating with various stake holders to remove project obstacles.
• Troubleshooting networking, routing and inter connectivity issues, including troubleshooting of network device configuration and low-level application interaction.
• Troubleshooting cabling infrastructure connectivity issues, including patch panels and patch cords.
• Specifying Power and Cooling requirements and ensuring Hardware Racking/Stacking completed for new equipment.
• Completing customer requests via Remedy trouble ticketing system and project management workflows.
• Participating in the migration, basic configuration and rollout of new or upgraded hardware.
• You will be required to travel, up to 20% travel outside traditional work area may be required possibly including international travel
A day in the life
Diverse Experiences
AWS values diverse experiences. Even if you do not meet all of the preferred qualifications and skills listed in the job description, we encourage candidates to apply. If your career is just starting, hasn´t followed a traditional path, or includes alternative experiences, don´t let it stop you from applying.
Why AWS?
Amazon Web Services (AWS) is the world´s most comprehensive and broadly adopted cloud platform. We pioneered cloud computing and never stopped innovating - that´s why customers from the most successful startups to Global 500 companies trust our robust suite of products and services to power their businesses.
Inclusive Team Culture
Here at AWS, it´s in our nature to learn and be curious. Our employee-led affinity groups foster a culture of inclusion that empower us to be proud of our differences. Ongoing events and learning experiences, including our Conversations on Race and Ethnicity (CORE) and AmazeCon (gender diversity) conferences, inspire us to never stop embracing our uniqueness.
Mentorship & Career Growth
We´re continuously raising our performance bar as we strive to become Earth´s Best Employer. That´s why you´ll find endless knowledge-sharing, mentorship and other career-advancing resources here to help you develop into a better-rounded professional.
Work/Life Balance
We value work-life harmony. Achieving success at work should never come at the expense of sacrifices at home, which is why we strive for flexibility as part of our working culture. When we feel supported in the workplace and at home, there´s nothing we can´t achieve in the cloud.
BASIC QUALIFICATIONS
- High school or equivalent diploma
- Experience with computer hardware troubleshooting and repair
- Experience in networking
PREFERRED QUALIFICATIONS
- Experience dealing effectively with customers during problem resolution and operating efficiently under pressure
- Knowledge of TCP/IP networks
- Knowledge of fiber optic and copper cabling standards, testing equipment and troubleshooting methodologies
Amazon is an equal opportunities employer. We believe passionately that employing a diverse workforce is central to our success. We make recruiting decisions based on your experience and skills. We value your passion to discover, invent, simplify and build. Protecting your privacy and the security of your data is a longstanding top priority for Amazon.
Tecnico Soporte Redes N1
13 de febr.Cibersuite Networks, S.A.
Málaga, ES
Tecnico Soporte Redes N1
Cibersuite Networks, S.A. · Málaga, ES
¿Eres un profesional apasionado por la tecnología de redes y la atención al cliente?
En Cibersuite Netwtorks estamos en busca de un Técnico de Redes N1 para unirse a nuestro equipo de profesionales en servicios TIC
Responsabilidades Principales
Mantenimiento de red y diagnóstico de incidencias de comunicaciones.
Resolución de problemas mediante troubleshooting
Implementación y configuración de equipos de red (Mikrotik Cisco Teldat Fortinet .....).
Gestión de servicios VoIP y configuración de redes WiFi.
Asistencia al usuario final y soporte técnico telefónico.
redes, cisco, fortinet, wifi,Mikrotik
Network Deploy Technician
13 de febr.Amazon
Zaragoza, ES
Network Deploy Technician
Amazon · Zaragoza, ES
Cloud Coumputing AWS
AWS Infrastructure Services (AIS)
AWS Infrastructure Services owns the design, planning, delivery, and operation of all AWS global infrastructure. In other words, we´re the people who keep the cloud running. We support all AWS data centers and all of the servers, storage, networking, power, and cooling equipment that ensure our customers have continual access to the innovation they rely on. We work on the most challenging problems, with thousands of variables impacting the supply chain - and we´re looking for talented people who want to help.
You´ll join a diverse team of software, hardware, and network engineers, supply chain specialists, security experts, operations managers, and other vital roles. You´ll collaborate with people across AWS to help us deliver the highest standards for safety and security while providing seemingly infinite capacity at the lowest possible cost for our customers. And you´ll experience an inclusive culture that welcomes bold ideas and empowers you to own them to completion.
We are looking to hire a Network Technician to join our growing team within Networking. Your responsibilities would involve delivering the hardware, configuration and fiber connectivity of interdependent scaling projects across several data center locations. You will work closely with both internal customers and external vendors to facilitate smooth project execution in association with Technical Program Managers.
Key job responsibilities
• Working closely with our Network Engineering & Network Technical Project Manager teams to ensure fast, smooth rollout of established designs and products.
• Managing work priorities through ticketing system and workflows & collaborating with various stake holders to remove project obstacles.
• Troubleshooting networking, routing and inter connectivity issues, including troubleshooting of network device configuration and low-level application interaction.
• Troubleshooting cabling infrastructure connectivity issues, including patch panels and patch cords.
• Specifying Power and Cooling requirements and ensuring Hardware Racking/Stacking completed for new equipment.
• Completing customer requests via Remedy trouble ticketing system and project management workflows.
• Participating in the migration, basic configuration and rollout of new or upgraded hardware.
• You will be required to travel, up to 20% travel outside traditional work area may be required possibly including international travel
**Must be fluent or at least advanced level in English
*Please submit CV in English
A day in the life
Diverse Experiences
AWS values diverse experiences. Even if you do not meet all of the preferred qualifications and skills listed in the job description, we encourage candidates to apply. If your career is just starting, hasn´t followed a traditional path, or includes alternative experiences, don´t let it stop you from applying.
Why AWS?
Amazon Web Services (AWS) is the world´s most comprehensive and broadly adopted cloud platform. We pioneered cloud computing and never stopped innovating - that´s why customers from the most successful startups to Global 500 companies trust our robust suite of products and services to power their businesses.
Inclusive Team Culture
Here at AWS, it´s in our nature to learn and be curious. Our employee-led affinity groups foster a culture of inclusion that empower us to be proud of our differences. Ongoing events and learning experiences, including our Conversations on Race and Ethnicity (CORE) and AmazeCon (gender diversity) conferences, inspire us to never stop embracing our uniqueness.
Mentorship & Career Growth
We´re continuously raising our performance bar as we strive to become Earth´s Best Employer. That´s why you´ll find endless knowledge-sharing, mentorship and other career-advancing resources here to help you develop into a better-rounded professional.
Work/Life Balance
We value work-life harmony. Achieving success at work should never come at the expense of sacrifices at home, which is why we strive for flexibility as part of our working culture. When we feel supported in the workplace and at home, there´s nothing we can´t achieve in the cloud.
BASIC QUALIFICATIONS
- High school or equivalent diploma
- Experience with computer hardware troubleshooting and repair
- Experience in networking
PREFERRED QUALIFICATIONS
- Experience dealing effectively with customers during problem resolution and operating efficiently under pressure
Amazon is an equal opportunities employer. We believe passionately that employing a diverse workforce is central to our success. We make recruiting decisions based on your experience and skills. We value your passion to discover, invent, simplify and build. Protecting your privacy and the security of your data is a longstanding top priority for Amazon.
Redactor/A Digital
12 de febr.Buzz Marketing Networks
Barcelona, ES
Redactor/A Digital
Buzz Marketing Networks · Barcelona, ES
Somos Buzz, una agencia creativa digital con más de 15 años de antigüedad.
Hemos trabajado y trabajamos con marcas muy diversas, y estamos buscando a un redactor o redactora apasionado/a por la comunicación digital y con sensibilidad por los temas sociales.
Buscamos un perfil curioso, informado y comprometido, que se emocione con proyectos de impacto y que disfrute comunicándolos.
Alguien que sepa trabajar en equipo pero sea una persona autónoma y responsable.
Nuestro equipo trabaja con cuentas de comunicación corporativa, ONGs y marcas nacionales e internacionales.
Somos un grupo multidisciplinar y colaborativo formado por perfiles estratégicos, creativos, técnicos y de gestión de cuentas y medios.
Tus funciones: Redacción de contenido para canales digitales, incluyendo publicaciones de redes sociales, artículos de blog, newsletters, notas de prensa y guiones para vídeos, etc.
Adaptación de contenidos a diferentes formatos y plataformas digitales, garantizando el cumplimiento de los objetivos estratégicos de cada cliente.
Documentación, capacidad de síntesis y habilidad para desarrollar un storytelling que conecte con audiencias diversas y refuerce los valores de las marcas y organizaciones con las que trabajarás.
Colaboración con los diferentes perfiles del equipo de creatividad y cuentas para asegurar la coherencia y calidad de los mensajes y las piezas.
Proactividad y una visión estratégica de tus cuentas.
Lo que nos aportarás: Formación en periodismo, comunicación o áreas afines.
Experiencia previa en redacción para medios digitales, agencias creativas y/o proyectos sociales.
Sensibilidad y conocimiento sobre temas sociales, así como interés por la comunicación responsable y ética.
Habilidad para gestionar plazos, priorizar tareas y trabajar en equipo.
Pasión por la escritura, la creatividad y las ideas que generan un impacto positivo.
Lo que te aportaremos: Contrato indefinido a jornada completa.
Dos días presenciales en oficina y tres desde casa.
Horario de 9 a 14:00 y de 15 a 18:00 de lunes a jueves y los viernes de 9 a 14:30.
En verano, jornada intensiva los meses de julio y agosto.
Un ambiente y unos compañeros y compañeras que te harán muy fácil el sentirte libre de compartir hasta la idea más tonta que se te venga a la cabeza (a veces se convierten en las mejores).
Posibilidades de crecimiento profesional y aprendizaje continuo en el ámbito de la comunicación digital y creativa.
La posición es para Barcelona.
En nuestra agencia promovemos la igualdad de oportunidades y valoramos la diversidad.
Creemos que las mejores ideas surgen cuando trabajamos en un entorno inclusivo y respetuoso.
Por eso, fomentamos un espacio donde todos los perfiles son bienvenidos, independientemente de su raza, color, edad, género, orientación sexual, religión o cualquier otra condición personal.
Si eres el perfil que buscamos, envíanos además tu CV a ******