No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araTransport i Logística
1.187Comercial i Vendes
1.052Informàtica i IT
1.045Administració i Secretariat
913Comerç i Venda al Detall
611Veure més categories
Enginyeria i Mecànica
515Desenvolupament de Programari
502Educació i Formació
399Indústria Manufacturera
388Màrqueting i Negoci
329Dret i Legal
307Instal·lació i Manteniment
257Publicitat i Comunicació
154Sanitat i Salut
139Disseny i Usabilitat
135Art, Moda i Disseny
121Arts i Oficis
108Construcció
101Recursos Humans
99Alimentació
86Comptabilitat i Finances
82Atenció al client
56Hostaleria
51Turisme i Entreteniment
48Cures i Serveis Personals
44Producte
42Banca
32Farmacèutica
32Immobiliària
28Social i Voluntariat
22Seguretat
18Energia i Mineria
13Esport i Entrenament
7Assegurances
6Telecomunicacions
4Editorial i Mitjans
1Agricultura
0Ciència i Investigació
0Michael Page
Ingeniero Preventa (Ciberseguridad)
Michael Page · Madrid, ES
Teletreball Linux Oracle SaaS PostgreSQL
- Importante compañía de infraestructuras tecnológicas
- 70% Teletrabajo
¿Dónde vas a trabajar?
Nuestro cliente es una organización de gran tamaño en la industria de Tecnología y Telecomunicaciones, con una fuerte presencia en Madrid. Se esfuerzan por estar a la vanguardia de la innovación y proporcionan soluciones de alta calidad a sus clientes.
Descripción
- Colaborar con el equipo de ventas para identificar y entender las necesidades de los clientes en ciberseguridad.
- Proponer soluciones y estrategias de seguridad personalizadas para cada cliente.
- Brindar asesoramiento técnico y soporte a los clientes y al equipo de ventas.
- Participar en demostraciones de productos y presentaciones a clientes.
- Mantenerse actualizado/a sobre las últimas tendencias y tecnologías en ciberseguridad.
- Crear y mantener relaciones sólidas con los clientes.
- Colaborar con los equipos internos para garantizar la satisfacción del cliente.
- Ayudar a desarrollar y mejorar los productos y servicios de la compañía en el área de ciberseguridad.
¿A quién buscamos (H/M/D)?
El/la candidato/a seleccionado/a deberá cumplir los siguientes requisitos:
- Diseño de soluciones basadas en IaaS, SaaS y PaaS para Outsourcing o Disaster Recovery
* Conocimientos amplios en arquitecturas de sistemas (FrontEnd, Backend, Preproducción), redes de almacenamiento(redes SAN, NAS, Object Storage) y Backup
* Conocimientos genéricos de tecnologías de virtualización de servidores tanto con tecnología VMWare (vSphere,vCenter, VCloud Director) como Microsoft (HyperV, SystemCenter) así como VDI.
* Conocimientos genéricos de entornos Microsoft (Windows Server 2016, 2019), y Linux (RedHat, Ubuntu, Centos,Debian)
* Conocimientos Genéricos de Bases de Datos (Oracle, MaríaDB, PostgreSQL, MongDB, MS-SQL, etc)
* Conocimientos genéricos de redes: VLAN, routing, switching, balanceo de servicios
* Seguridad Perimetral (Firewalls, IPS/IDS, AntiDDoS) y Análisis de Vulnerabilidades
* Amplio conocimiento del mercado de fabricantes Hardware, servidores, cabinas de almacenamiento, etc.
* Conocimientos profundos de modelos de licenciamiento software de los principales fabricantes.
¿Cuáles son tus beneficios?
- Un ambiente de trabajo inclusivo y colaborativo.
- Oportunidades de desarrollo y crecimiento profesional en el campo de la ciberseguridad.
- Beneficios y bonificaciones atractivas.
- Vacaciones generosas y políticas de tiempo libre.
- Ubicación en Madrid, una de las ciudades más vibrantes de España.
M&M Group - Mecanizados y Montajes Aeronáuticos
Puerto de Santa María, El, ES
Técnico/a Sistema de Información y Redes
M&M Group - Mecanizados y Montajes Aeronáuticos · Puerto de Santa María, El, ES
Office
¿Buscas una oportunidad de desarrollo profesional?
Desde M&M, grupo empresarial especialista y referente en la fabricación de piezas y subconjuntos metálicos para uso espacial buscamos un/a técnico/a de sistemas de información y redes.
Misión
Gestionar y controlar los procedimientos de la tecnología de la comunicación necesaria para el eficaz uso de la información de la empresa.
Impulsar y promover los proyectos relativos a telecomunicaciones y sistemas de información. Coordinar y supervisar los proyectos del departamento de Sistemas.
Requisitos
- Grado Superior en Administración de Sistemas Informáticos y Redes o de la rama informática.
- Grado técnico en sistemas microinformáticos y redes
- Conocimientos de redes, TCP/IP, DHCP, DNS, VLAN, routing, VPN SSL/IPSEC, Wi-Fi, routers, firewalls (Fortinet), switches, cableado, racks.
- Administración Office 365.
- Nivel inglés técnico.
- Se quiere experiencia mínima de uno o dos años en puesto similar.
Funciones
- Gestión de Hardware Y Software. Conocer y aplicar la metodología necesaria para organizar y gestionar el hardware y software de la empresa, realizando instalaciones, configuraciones, mantenimiento y mejoras en el mismo.
- Gestión de la seguridad informática. Conocer y aplicar la metodología necesaria para gestionar la seguridad informática de la empresa, identificando y eliminando vulnerabilidades a través de instalaciones, configuraciones, mantenimiento y mejoras en el sistema de seguridad informático con el fin de conseguir un sistema de información seguro y confiable.
- Gestión y análisis de sistemas de información. Conocer y aplicar la metodología necesaria para gestionar los sistemas de información de la empresa, y llevar a cabo los diferentes análisis de la información que permitan obtener datos para solucionar problemas y mejorar los procesos.
- Supervisar y desarrollar la aplicación de las políticas de seguridad, normativas y procedimientos derivados de la organización, supervisar su efectividad y llevar a cabo controles periódicos de seguridad.
- Impartición de la formación necesaria de los nuevos sistemas, equipos o actualizaciones.
- Coordinación con proveedores en la adquisición de nuevos equipos o software.
- Gestionar el alta de los trabajadores, preparación equipos, correo, AD.
- Resolver cualquier incidencia derivada de la administración de los programas informáticos y buscar las soluciones más adecuadas en cada caso.
- Resolución de problemas en sistemas operativos Windows, dispositivos móviles e impresoras.
- Gestión de usuario, grupos, recursos: AD / gestión de GPO / gestión de perfiles.
👉 Si eres una persona con buena capacidad de trabajo en equipo, proactividad y adaptabilidad, ¡inscríbete! ¡¡Queremos conocerte!! Interesados/as enviar cv a infomymgroup.es.
#ofertadeempleo #Cadiz
Social Media Manager
NovaSwish Marbella
Marbella, ES
Social Media Manager
Swish Marbella · Marbella, ES
Marketing digital Facebook Optimización de las redes sociales (SMO) Redacción Community Manager Publicidad en las redes sociales Estrategia mediática Contenidos digitales Medios de comunicación social Estrategia de redes sociales
Freelance Part-Time Social Media Manager – Swish Marbella
Location: Marbella (Must be based locally)
Hours: Freelance, part-time, flexible
Salary: Competitive, based on experience
Swish Marbella is looking for a creative and dynamic Social Media Manager to elevate the digital presence of Swish Marbella, Swish Travels, and Swish Sierra Nevada. If you’re passionate about luxury travel, content creation, and social media trends, this is the perfect role for you!
What You’ll Do:📱 Manage and grow our social media presence across Instagram and TikTok
🎥 Create engaging Reels, stories, and short-form video content
📝 Write compelling captions that align with our elegant yet playful brand tone
📊 Track engagement and optimize content for better performance
💬 Engage with our audience through comments and messages
📅 Plan and schedule content with a strategic, organized approach
What We’re Looking For:✔ Freelance experience in social media/content creation (luxury, travel, or hospitality preferred)
✔ Strong visual storytelling and video editing skills (CapCut, Canva, Adobe Suite, or similar)
✔ Deep understanding of Instagram Reels & TikTok trends
✔ Excellent writing skills to craft engaging and luxury-focused captions
✔ Passion for luxury travel, high-end experiences, and exclusive destinations
✔ Highly organized, creative, and proactive
Why Join Swish Marbella?✨ Work with a leading luxury brand in Marbella, Mykonos, Ibiza, Mallorca, and more
✨ Flexibility—work on a freelance basis with a dynamic team
✨ Opportunity to create content in breathtaking locations
✨ A chance to shape and grow a premium travel brand’s digital presence
📩 How to Apply:
Send your CV, portfolio (or links to your social media work), and a short introduction to [email protected]. Show us your creativity—we’d love to see your style!
Clínica de medicina estética
Madrid, ES
Marketing Digital y Gestión de Redes Sociales
Clínica de medicina estética · Madrid, ES
Buscamos una persona para que se incorpore a tiempo parcial para gestionar el marketing y la gestión campañas y redes sociales en la clínica, una persona con amplio conocimiento en redes sociales y publicidad digital.
Se valorará el conocimiento del sector de la medicina estética y las tendencias en este mercado.
Jornada presencial.
Tareas De La Persona Responsable De Marketing
- Creación de contenido para RRSS
- Creación de campañas publicitarias en Meta y Google y seguimiento
- Documentación comercial
- Webs
- Creación de mail marketing
Analista Pro. COBOL CICS DB2 JCL
20 de febr.Incoming Domain
Analista Pro. COBOL CICS DB2 JCL
Incoming Domain · Madrid, ES
Teletreball React API .Net C# Java Python Agile CSS TSQL HTML Scrum Maven Jenkins Linux Angular Docker Kubernetes Ansible Git Android REST Jira Groovy OpenShift Spring iOS Bash jUnit QA MVC Gradle Eclipse Microservices Perl SQL Server
TELETRABAJO para Desarrolladores (AF, AT, AP, PS) en alguna de las siguientes OFERTAS.
OFERTAS ACTIVAS (*) : * MIGRACION / * CORE BANKING / * HOST /
* MIGRACION : COBOL, CICS, DB2 , JCL / MICROFOCUS ENTERPRISE DEVELOPER / SERVER
. . . . . . . . . . . . . : Conocimientos de ECLIPSE , LINUX ( bash scripting) , PYTHON
* CORE BANKING: CONOCIMIENTOS GENERALES DE BANCA
. . . . . 1.- ANALISTAS DE REQUERIMIENTOS , FUNCIONAL Y PRUEBAS DE USUARIO
. . . . . 2.- ANALISTAS CORE BANKING REGULATORIO ( MERCADOS FINANCIEROS Y MEDIOS DE PAGO )
. . . . . . . ( Business Analyst con Conocimientos amplios en CIRBE )
* HOST. . : ANALISTAS PROGRAMADORES MANTENIMIENTO : COBOL CICS DB2 JCL AS400
. . . . . . . . . : 1 AP CON NIVEL ALEMAN C1; 1 AP CON NIVEL DE INGLES B2 ; 1 PROGRAMADOR SENIOR
DWH / ETL . . : INFORMATICA, PL-SQL
FrontEnd. . . . : HTML5, HTML, CSS3,APPVERSE, QWT, JAVA SCRIPT , REACT
BackEnd. . . . : Indispensable APIs, Spring MVC, API, Maven, GIT, JIRA,
. . . . . . . . . . . . : Docker, Kubernetes, Openshift, JUnit, Nexus, SonarQ,
. . . . . . . . . . . . : Spring Data, Swagger, Agile
JAVA. . . . . . . : JAVA 8+, J2EE, J2SE,SCRIPT,(SHELL,PYTHON,PERL)
. . . . . . . . . . . . : MICROSERVICIOS , SPRINT BOOT ,
. . . . . . . . . . . . : (SVN,GIT) (API Rest,RAML,Springboot,)
. . . . . . . . . . . . : (JIRA,REMEDY,GITLAB)
Microsoft . . . : .NET, C#, VISUAL BASIC ANGULAR , SQL SERVER
Mobility. . . . . : IOS, ANDROID
Other . . . . . . : C/C++,VISUAL BASIC
Testing . . . . . : QA, SCRUM,AUTOMATION, MANUAL...
DBA . . . . . . . : LINUX,DOCKER,KUBERNETES,JENKINS,ANSIBLE
. . . . . . . . . . . .: (MAVEN,GRADLE)(JUNIT,KARMA,JASMINE)
. . . . . . . . . . . . : (PYTHON,JAVA,GROOVY)
. . . . . . . . . . . . : (ADMINISTRACION DE REDES)
DATABASE . . . : SQL Server, ETLs,DTSX, VISUAL BASIC , . NET , SAS
TIBCO . . . . . . . : BPM , LINUX
Red Bull Student Marketeer - ZARAGOZA
20 de febr.Red Bull
Zaragoza, ES
Red Bull Student Marketeer - ZARAGOZA
Red Bull · Zaragoza, ES
Descripción de la empresa
Nuestros Red Bull Student Marketers son parte del equipo de embajadores de marcas y productos más dinámico e independiente del mundo. Entienden al grupo objetivo de Red Bull y su trabajo es promover la imagen de marca y la comprensión del producto en su campus y en su región. El programa Student Marketeer tiene como objetivo llegar a nuevos consumidores, involucrar a estudiantes universitarios, impulsar las ventas y gestionar la marca Red Bull en el campus. Para ello, los estudiantes de marketing entran en contacto directo con consumidores y clientes, ofrecen nuestros productos y también participan en eventos de Red Bull para ofrecer a los consumidores una experiencia de marca inolvidable. Los estudiantes de marketing prefieren la flexibilidad a un trabajo desde casa y disfrutan trabajar en un entorno creativo.
Descripción del empleo
SU PAPEL COMO EMBAJADOR DE MARCA
Está completamente absorto en la personalidad de la marca y los valores de la empresa y representa la marca de primera clase a través de la interacción diaria con consumidores y clientes. Ampliará la base de clientes ofreciendo nuestros productos y promoviendo el conocimiento de Red Bull a través de muestras entre los consumidores en el momento y lugar correctos, mientras responde de manera competente a todas las preguntas de los consumidores. Diseñará un plan de campus innovador y hecho a medida y lo implementará para inspirar a los estudiantes y hacer que la marca sea tangible en el campus. Construirás una red sólida, establecerás y mantendrás relaciones con personas importantes de la región. Promueve la lealtad a la marca a través de contenido auténtico en sus cuentas de redes sociales. Participará en eventos de Red Bull y eventos patrocinados para brindar a los consumidores una experiencia de marca inolvidable.
LA IMPLEMENTACIÓN PERFECTA
Hace un excelente trabajo y demuestra atención al detalle en todos los aspectos de su función. Disfrutas trabajar con el equipo; Intercambian sus ideas entre sí en línea y fuera de línea. Planifica e informa sus actividades con prontitud y detalle a través de la plataforma en línea designada. Participará en el desarrollo del negocio de Red Bull Media proporcionando conocimientos regionales e informando sobre tendencias y oportunidades.
SU PAPEL COMO EXPERTO EN VENTAS
Establecerá relaciones con representantes de ventas regionales y garantizará la disponibilidad y visibilidad de Red Bull en el mercado de ventas. Trabajarás con ventas para crear nuevos puntos de distribución para Red Bull en tu campus universitario y más allá. Utiliza las herramientas relevantes del mundo de Red Bull y se asegura de que Red Bull esté siempre presente para los clientes. Garantizará la perfecta implementación de los estándares definidos en la tienda.
Requisitos
- Estar entre 1r-3r de carrera
- Tener Carnet de conducir propio
- Disponibilidad laboral flexible
- Se valora positivamente hacer Máster al acabar la carrera
La descripción de la presente oferta de empleo pretende recoger la información que, de forma general y no exhaustiva, resulta necesaria para identificar las características generales del puesto de trabajo, con el objetivo de que aquellas personas que deseen aplicar y participar en el proceso de selección, puedan hacerlo con plenas garantías legales. Asimismo, se le informa de que Red Bull España, S.L. tratará su candidatura y la de los demás candidatos con pleno respeto al ordenamiento jurídico vigente y a los derechos fundamentales; en particular, la igualdad de trato y no discriminación. Asimismo, se informa a las personas que deseen iniciar el proceso que ninguna expectativa de derecho podrá generarse derivada de la presente oferta de trabajo.
La descripción de la presente oferta de empleo pretende recoger la información que, de forma general y no exhaustiva, resulta necesaria para identificar las características generales del puesto de trabajo, con el objetivo de que aquellas personas que deseen aplicar y participar en el proceso de selección, puedan hacerlo con plenas garantías legales. Asimismo, se le informa de que Red Bull España, S.L. tratará su candidatura y la de los demás candidatos con pleno respeto al ordenamiento jurídico vigente y a los derechos fundamentales; en particular, la igualdad de trato y no discriminación. Asimismo, se informa a las personas que deseen iniciar el proceso que ninguna expectativa de derecho podrá generarse derivada de la presente oferta de trabajo.
Red Bull
València, ES
Student Marketeer Universidad Politécnica de Valencia (UPV)
Red Bull · València, ES
Tus áreas de conocimiento y experiencia Lo más importante para esta posición:
- 1st or 2nd year of career
- Excellent communication skills
- Charismatic, energetic, positive and outgoing personality
- Highly approachable and social with the ability to relate to different people in many occasions
- Immersed in student life with thorough understanding of the university, city and region, including behind-the-scenes activities and hot-spots
- Encompass a creative mindset and an entrepreneurial spirit, with a high sense of responsibility and initiative
- Ability to manage part-time work & studies and ideally available to work some evenings and weekends
- An affinity and desire to learn and apply a new range of skills, especially marketing, negotiation and sales
- Connected with a variety of influential groups and individuals on campus
- Passionate about the Red Bull brand and product
- Full driver's license with a clear abstract
- Available to work evenings & weekends
La descripción de la presente oferta de empleo pretende recoger la información que, de forma general y no exhaustiva, resulta necesaria para identificar las características generales del puesto de trabajo, con el objetivo de que aquellas personas que deseen aplicar y participar en el proceso de selección, puedan hacerlo con plenas garantías legales. Asimismo, se le informa de que Red Bull España, S.L. tratará su candidatura y la de los demás candidatos con pleno respeto al ordenamiento jurídico vigente y a los derechos fundamentales; en particular, la igualdad de trato y no discriminación. Asimismo, se informa a las personas que deseen iniciar el proceso que ninguna expectativa de derecho podrá generarse derivada de la presente oferta de trabajo.
Site Reliability Engineer
20 de febr.Oracle
Barcelona, ES
Site Reliability Engineer
Oracle · Barcelona, ES
Javascript Python Linux Cloud Coumputing Kubernetes Ansible Oracle PowerShell Bash DevOps Terraform Office
Oracle Health Applications & Infrastructure (OHAI) is hiring in its OHAI Platform & Production Engineering organization!
Are you a creative person who loves a challenge? Solve the complex puzzles you´ve been dreaming of as our Site Reliability Engineer. If you have a passion for innovation in tech, we want you on our team! Thrive in this crucial role. Oracle is a technology leader that´s changing how the world does business. We´re looking for an experienced and self-motivated person. We appreciate you taking the time to review the list of qualifications and to apply for the position. Come and join us!
A unique opportunity to join a rapidly growing world-class team to engineer groundbreaking Oracle Cloud technologies and infrastructure that make up the Oracle Cloud solutions.
The ideal candidate for this engaging and visible technical leadership role would have the experience of a developer, the wits of a systems and infrastructure whiz, and the courage of a spirited "closer". All these qualities bundled up in an affable communicator in order to make our Oracle Cloud customers successful.
As a global leader we´re looking for a Site Reliability Engineer to drive success as part of our OHAI team. Join us and create the future.
Responsibilities
What you will do:
As a Site Reliability Engineer (SRE), you will solve exciting technical challenges by defining, designing, deploying, and troubleshooting key Oracle Health Hosting and Cloud services, platforms, and infrastructure, always thinking about reliability, scalability, resilience, security, and performance.
You will be part of a team of SREs whose mission is the shared full stack ownership of a collection of cloud services and technologies areas integral to the support of medical institutions across the world.
- Ensure System Reliability: Monitor and maintain the health of our production environments, implementing strategies to achieve high availability and minimal downtime.
- Incident Management: Quickly identify and resolve incidents, conducting thorough post-mortem analyses to prevent future occurrences and improve our response processes.
- Performance Optimization: Analyze system performance metrics to identify bottlenecks and develop solutions that enhance system efficiency and scalability.
- Automation & Tooling: Create and maintain automated processes for deployment, monitoring, and incident response to streamline operations and reduce manual intervention.
- Infrastructure as Code: Utilize tools like Terraform or CloudFormation to define and manage infrastructure, ensuring consistency and repeatability across environments.
- Capacity Planning: Collaborate with teams to forecast future system demands and implement scalable solutions that meet growing user needs.
- Collaboration & Communication: Work closely with development and product teams to integrate reliability into the software development lifecycle, advocating for best practices and sharing insights.
- Security & Compliance: Implement security best practices and ensure compliance with industry standards to protect our systems and data.
- Continuous Improvement: Contribute to a culture of continuous improvement by identifying areas for enhancement, sharing knowledge, and mentoring junior engineers.
- On-Call Duties: Participate in an on-call rotation to provide after-hours support and ensure operational excellence around the clock.
Required experience:
• 2+ Years of Experience Managing Complex IT Systems/Managing IT Systems
• Fluent in English (C1) - All work is conducted in English
• Willing to be on on-call duty
• Hybrid working environment -1-2 days per week in the Barcelona Office
• Methodical approach to troubleshooting complex problems
• Scripting languages, such as Python, PowerShell, Bash, JavaScript, etc.
• DevOps toolchain (general understanding)
• Knowledge In:
• Windows Server Roles (AD, GPO, Certificates, File Servers/Storage Management)
• Linux
• Networking and TCP/IP
Preferred Experience :
- 5+ year experience of running large scale customer facing web services
- Cloud infrastructure Knowledge (AWS/OCI)
- Citrix
- Kubernetes Experience
- Configuration management tools, such as Chef, Ansible, etc...
About Us
As a world leader in cloud solutions, Oracle uses tomorrow´s technology to tackle today´s problems. True innovation starts with diverse perspectives and various abilities and backgrounds.
When everyone´s voice is heard, we´re inspired to go beyond what´s been done before. It´s why we´re committed to expanding our inclusive workforce that promotes diverse insights and perspectives.
Database Engineer
20 de febr.BASF
Madrid, ES
Database Engineer
BASF · Madrid, ES
MongoDB Agile Azure Scrum Cloud Coumputing AWS DevOps PostgreSQL Redis Power BI
WELCOME TO BASF
Digital Hub Madrid attracts, grows, and develops passionate people who will meaningfully impact the digital future of BASF. Come join us and be a part of our digitalization journey.
Our product, Operational Environment, Health & Safety, implements operational environmental, health and safety standards to ensure the "License to Operate". We create a global digital solution portfolio for operational environmental, health and safety solutions. Our focus is on production safety incorporating all environmental, health and safety aspects related to manufacturing.
WHAT YOU CAN EXPECT
Our product, Operational Environment, Health & Safety, implements operational environmental, health and safety standards to ensure the "License to Operate". We create a global digital solution portfolio for operational environmental, health and safety solutions. Our focus is on production safety incorporating all environmental, health and safety aspects related to manufacturing.
Our key deliverables are:
• Digital EHS Strategy
• Safe Systems of Work
• On-site Positioning Services
• Human Health (Assessment, Control & Response)
In this role, you will:
• Collaborate with a global team focused on development, implementation and support of software solutions related to the environment, health and safety (EHS) of people and production plants at BASF.
• Provide ongoing development and maintenance related to the existing and continuously developing global portfolio of operational EHS digital solutions
• Support project work related to implementation of an existing offering or development of a new solution within the operational EHS portfolio
Develop a comprehensive understanding of the databases relevant to the operational EHS portfolio and ensure the ongoing sustainability of those internal product offerings.
MAIN TASKS
Digitization / innovation
Act as a Global / Regional representative of BASF Digital community, supporting BASF Digital roadmap, helping GDS to identify, execute and implement customer-centric digital solutions in an actionable and measurable way.
- You will leverage your expertise in database architecture to design new database solutions as part of new product development projects for the operational EHS portfolio. You will use your skills in Database Administration to support database setup, building/ modifying the architecture based on the need for various solutions in the operational EHS product portfolio
- You will gather requirements, through communication with subject matter experts and stakeholders
- Collaborate with internal and external personnel, including system architects and software developers to determine project requirements and capabilities, and strategize development and implementation timelines
- Help other team members, especially software developers, with understanding how to work with the database server, database and its schema through training and individual support, and by preparing database queries, stored procedures, views
- Recommend solutions to improve new and existing database systems
- Improve system performance by conducting tests, troubleshooting, and integrating new elements You will demonstrate customer focus by quickly troubleshooting and resolving issues affecting ongoing use of the solution portfolio, including Power BI dashboards connected to various EHS source systems
- You will support the implementation and ongoing support of cloud-based databases for internally developed EHS platforms
- You will support the setup of data lake layer for the topics related to operational EH
REQUIREMENTS
- Degree or significant work experience in Computer Science, informatics, business informatics or in a comparable field
- Minimum 3 years of experience in a similar role
- Database architecture and design experience for large projects and products
- Expertise in PostgreSQL database design, maintenance and troubleshooting is mandatory. Additional expertise in the following and not limited to MongoDB, Cosmos DC, Redis would be advantageous.
- Expertise in Databricks
- Experiencing Agile way of working or agile implementation approach
- Proficiency in Power BI
- Proficiency in working with cloud databases especially Azure (or AWS and others)
- Experience in data warehousing and mining, data visualization and data migration.
- Familiarity with Digital technology - e.g.: RPA / automation, Power Platform, Machine leaning / artificial intelligence, etc
- Strong Digital mindset to accelerate BASF Digitalization transformation journey
- Excellent issue isolation, troubleshooting, and debugging skills.
- Knowledge of DevOps tools for development, release, and monitoring
- Experience working in an agile scrum based team
- Experience learning independently and coaching others
WHAT WE OFFER
- A secure work environment because your health, safety and wellbeing is always our top priority.
- Flexible work schedule and Home-office options, so that you can balance your working life and private life.
- Learning and development opportunities
- 23 holiday days per year
- 5 additional days (readjustment)
- 2 cultural days
- A collaborative, trustful and innovative work environment
- Being part of an international team and work in global projects
- Relocation assistance to Madrid provided
At BASF, the chemistry is right
Because we are counting on innovative solutions, on sustainable actions, and on connected thinking. And on you. Become a part of our formula for success and develop the future with us - in a global team that embraces diversity and equal opportunities irrespective of gender, age, origin, sexual orientation, disability or belief.
ABOUT US
At BASF Digital Hub Madrid we develop innovative digital solutions for BASF, create new exciting customer experiences and business growth, and drive efficiencies in processes, helping to strengthen BASF´s position as the digital leader in the chemical industry. We believe the right path is through creativity, trial and error and great people working and learning together. Become part of our team and develop the future with us - in a global team that embraces diversity and equal opportunities.
Diversity is our greatest strength!
Become a part of our winning formula for success and develop the future with us -- in a global team that embraces inclusion and equal opportunities irrespective of gender, age, origin, sexual orientation, disability or belief.