No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araInformàtica i IT
1.160Transport i Logística
1.097Comercial i Vendes
866Administració i Secretariat
697Comerç i Venda al Detall
538Veure més categories
Desenvolupament de Programari
538Educació i Formació
527Enginyeria i Mecànica
434Indústria Manufacturera
385Dret i Legal
338Màrqueting i Negoci
281Instal·lació i Manteniment
215Sanitat i Salut
195Disseny i Usabilitat
146Construcció
121Publicitat i Comunicació
108Alimentació
100Hostaleria
100Art, Moda i Disseny
85Comptabilitat i Finances
83Recursos Humans
82Arts i Oficis
81Immobiliària
65Turisme i Entreteniment
62Atenció al client
46Cures i Serveis Personals
42Producte
42Banca
38Seguretat
30Farmacèutica
25Energia i Mineria
17Social i Voluntariat
11Esport i Entrenament
7Assegurances
4Ciència i Investigació
4Telecomunicacions
4Agricultura
2Editorial i Mitjans
0Information Technology Support Engineer
19 d’abr.TECEZE
Information Technology Support Engineer
TECEZE · Madrid, ES
Teletreball windows Networking Administración de sistemas Tecnología de la información Soporte técnico Seguridad de redes Windows Server Resolución de incidencias Servicio de soporte técnico Red privada virtual (VPN) Directorio activo
Company Description
TECEZE is an IT service provider that offers a wide range of services to businesses across all sectors. With a focus on maximizing the return on technology investments, TECEZE provides IT managed services, hardware supply, AV solutions, remote working solutions, and more. Clients benefit from a true 24/7 support service operation and years of experience in service delivery.
Role Description
This is a full-time on-site role for an Information Technology Support Engineer located in Madrid. The Support Engineer will be responsible for technical support, system administration, troubleshooting, and help desk support as part of daily tasks.
Qualifications
- Technical Support and System Administration skills
- Experience in Information Technology and Troubleshooting
- Help Desk Support skills
- Strong problem-solving and communication skills
- Ability to work effectively in a team environment
- Knowledge of IT security best practices
- Relevant certifications (e.g., CompTIA A+, Microsoft Certified Professional)
- Bachelor's degree in Computer Science or related field