No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araInformàtica i IT
893Comercial i Vendes
757Administració i Secretariat
544Transport i Logística
472Desenvolupament de Programari
399Veure més categories
Educació i Formació
377Màrqueting i Negoci
339Comerç i Venda al Detall
318Dret i Legal
271Enginyeria i Mecànica
242Disseny i Usabilitat
240Instal·lació i Manteniment
154Indústria Manufacturera
125Publicitat i Comunicació
122Sanitat i Salut
113Recursos Humans
104Construcció
98Comptabilitat i Finances
84Art, Moda i Disseny
72Hostaleria
68Immobiliària
51Arts i Oficis
49Producte
46Atenció al client
43Seguretat
33Alimentació
28Turisme i Entreteniment
28Banca
26Cures i Serveis Personals
13Social i Voluntariat
12Energia i Mineria
7Farmacèutica
6Telecomunicacions
2Agricultura
1Assegurances
1Editorial i Mitjans
1Esport i Entrenament
1Ciència i Investigació
0Global HR Operations Specialist
15 de des.AdQualis Human Results
Madrid, ES
Global HR Operations Specialist
AdQualis Human Results · Madrid, ES
.
🌱 Global HR Operations Specialist
📍 Madrid
Compañía multinacional del sector agroalimentario, referente en innovación, tecnología y sostenibilidad, busca incorporar a un/a Global HR Operations Specialist para unirse a su equipo en Madrid.
Serás una pieza clave en la gestión de la nómina global y los procesos de HR Operations, conectando equipos internacionales, proveedores externos y áreas clave del negocio.
🛠️ ¿Cuál será tu misión?
- Coordinar y supervisar la nómina internacional, garantizando cumplimiento legal, calidad de datos y puntualidad.
- Ser el punto de contacto con proveedores externos de nómina y beneficios: KPIs, incidencias y calidad del servicio.
- Liderar implementaciones de nuevos proveedores y procesos de nómina en distintos países.
- Gestionar contratos, documentación laboral y asegurar su correcta trazabilidad.
- Colaborar con Finanzas en conciliaciones y cierres mensuales.
- Atender consultas operativas de empleados sobre nómina y beneficios.
- Asegurar la integridad de datos en el sistema HRIS y mantener flujos de trabajo actualizados.
- Ser el referente operativo del sistema global de RRHH (HRIS): mantenimiento, reporting, mejoras.
✅ Lo que buscamos
- +4 años de experiencia en HR Operations o Payroll en entornos internacionales.
- Conocimiento sólido de procesos de nómina global y normativa laboral básica.
- Experiencia implementando proveedores o sistemas HRIS (ej. ADP, DYNAMICS).
- Habilidad para trabajar con equipos multiculturales.
- Enfoque analítico, orientado a calidad y cumplimiento (GDPR, etc.).
- Inglés profesional (otros idiomas, un plus).
🎯 Se ofrece
- Incorporarte a una empresa líder en su sector, con impacto global.
- Excelente ambiente de trabajo internacional, dinámico y colaborativo.
- Oportunidad de desarrollo profesional en proyectos desafiantes y con visibilidad global.
- Cultura enfocada en la innovación, el respeto y el crecimiento continuo.
AdQualis Human Results
Barcelona, ES
Director/a de Centre en entitat de referència en l'acció social a Catalunya
AdQualis Human Results · Barcelona, ES
.
SANT JOAN DE DÉU SERVEIS SOCIALS necessita incorporar al seu Centre Residencial d’Inclusió (CRI), situat al carrer Creu dels Molers, 21 (Barcelona), un/a:
DIRECTOR/A DE CENTRE RESIDENCIAL D’INCLUSIÓ
(CRI Creu dels Molers)
Busquem una persona amb lideratge, visió estratègica i una clara vocació social, que assumeixi un rol clau dins de l’Àrea d’Atenció Integral a les Persones. La persona seleccionada serà la responsable de desplegar l’estratègia del centre, impulsar els objectius institucionals i transmetre la cultura i els valors de Sant Joan de Déu, garantint una actuació alineada amb la missió i visió de l’entitat.
Es tracta d’un càrrec de comandament intermedi amb un paper estratègic dins de l’organització i membre del Comitè Executiu.
Funcions principals
- Dirigir i gestionar un equipament residencial amb capacitat per a 52 persones (47 homes i 5 dones) en situació de sensellarisme, amb perfil d’inserció laboral.
- Garantir una atenció integral a les persones usuàries, alineada amb la missió, visió i valors institucionals.
- Liderar, acompanyar, gestionar i motivar un equip de 12 professionals (educadors/es socials, treballadors/es socials, integradors/es socials i voluntariat).
- Fomentar la coordinació, la comunicació efectiva i el treball en equip.
- Assegurar un flux d’informació adequat a tots els nivells de l’organització.
- Impulsar la millora contínua mitjançant sistemes de qualitat i treball per processos.
- Vetllar per la sostenibilitat econòmica i mediambiental del centre.
- Promoure una forta cultura institucional i la identificació amb els valors de Sant Joan de Déu.
Requisits
- Grau universitari en l’àmbit social, psicologia o similar (Educació Social, Treball Social, etc.).
- Formació complementària valorable en gestió d’equips i direcció d’entitats socials o ONG.
- Experiència mínima de 3 anys en gestió de projectes socials, amb capacitat estratègica i coneixement profund de l’atenció a persones en situació de vulnerabilitat.
- Experiència contrastada en gestió de persones i equips.
- Compromís amb la missió, l’estil i els valors de Sant Joan de Déu.
- Domini d’eines ofimàtiques.
- Idiomes: català i castellà (es valorarà molt positivament un bon nivell d’anglès).
- Experiència en sistemes de qualitat (ISO) o altres models de gestió.
- Competències clau: visió estratègica, capacitat organitzativa, lideratge, innovació, autonomia, habilitats interpersonals i clara vocació social.
Què oferim
- Incorporació estable en una entitat de referència del tercer sector.
- Contracte indefinit.
- Posició de responsabilitat i impacte social, amb participació en la presa de decisions estratègiques.
- Retribució segons el Conveni d’Acció Social de Catalunya.
Comprador/a Internacional Junior
11 de des.AdQualis Human Results
Barcelona, ES
Comprador/a Internacional Junior
AdQualis Human Results · Barcelona, ES
.
Importante empresa dedicada a la comercialización de pescado fresco y congelado🐟🎣, con más de 70 años de historia, plantilla de 250 empleados y facturación de 100M €, con oficinas centrales en📍 Mercabarna, precisa incorporar:
COMPRADOR/A
➡️En dependencia de la Manager del departamento, se encargará de apoyar en la busqueda y negociación de acuerdos con proveedores globales, asegurando la calidad y sostenibilidad de los productos. Siendo el objetivo, contribuir en la optimización de procesos de compra y en la expansión de mercados internacionales.
🖊️Funciones y responsabilidades:
- Apoyo en la negociación con proveedores a nivel mundial.
- Soporte en la gestión de la cadena de suministro internacional y coordinación de envíos por aire, mar o tierra.
- Seguimiento del control de calidad y cumplimiento de regulaciones internacionales (HACCP, ISO, etc.).
- Colaboración en la selección y evaluación de nuevos proveedores y productos.
- Realización de estudios de mercado sobre precios y tendencias de producción y de consumo globales.
- Colaboración en la gestión de contratos y relaciones con proveedores internacionales, incluyendo negociación de precios, Incoterms y condiciones de pago.
- Coordinación con el departamento comercial y de logística para garantizar la entrega puntual y en condiciones óptimas.
✅Requisitos del puesto:
- Formación universitaria (Grado y/o Máster), preferiblemente relacionada con Economía, Comercia exterior, logística o similares. (Comercio Internacional, ADE, International Business,…)
- Experiencia en comercio internacional.
- Nivel alto de inglés. Valorable dominio de otros idiomas.
- Valorable experiencia en herramientas de comercio electrónico B2B: familiaridad con plataformas de compras en línea especializadas en alimentos y productos alimentarios.
- Profesional con adecuadas habilidades comunicativas y relacionales, capacidad de negociación, colaborativo/a y resolutivo/a.
💼Condiciones:
- Contratación indefinida.
- Desarrollo profesional, en compañía estable, en plena fase de desarrollo y evolución.
- Jornada intensiva de 7 a 15h de lunes a viernes.