No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araTransport i Logística
649Comercial i Vendes
498Informàtica i IT
368Administració i Secretariat
304Enginyeria i Mecànica
281Veure més categories
Indústria Manufacturera
217Desenvolupament de Programari
192Comerç i Venda al Detall
188Educació i Formació
159Dret i Legal
122Instal·lació i Manteniment
121Màrqueting i Negoci
91Art, Moda i Disseny
71Alimentació
68Disseny i Usabilitat
59Sanitat i Salut
56Arts i Oficis
41Comptabilitat i Finances
40Construcció
39Publicitat i Comunicació
39Hostaleria
30Recursos Humans
25Immobiliària
23Banca
20Cures i Serveis Personals
20Farmacèutica
19Seguretat
18Energia i Mineria
13Atenció al client
10Producte
7Turisme i Entreteniment
7Social i Voluntariat
4Telecomunicacions
3Assegurances
1Esport i Entrenament
1Agricultura
0Ciència i Investigació
0Editorial i Mitjans
0Junior Customer Service (PRÁCTICAS)
4 de gen.Eyewear Club
Barcelona, ES
Junior Customer Service (PRÁCTICAS)
Eyewear Club · Barcelona, ES
Inglés Atención al cliente Outlook Servicio de atención al cliente Comunicación Experiencia del cliente Satisfacción del cliente Atención telefónica Comercio minorista Introducción de datos R
Company Description
We are based in Barcelona – E Y E W E A R C LUB champions the best selection of designer and fashion sunglasses for men and women delivering the ultimate curation on inspirational content through its website and social media. As a premier eyewear destination, Eyewear Club delivers a luxurious shopping experience across mobile and desktop as well as in-store at Eyewear Club LAB (Barcelona). The actual brand portfolio is focused on a design and fashion luxury positioning including brands such as Balenciaga, Bottega Veneta, Chloe, Gucci, Saint Laurent, etc. www.eyewear-club.com
Role Description
This is a stage role for a Junior Customer Service position with a chance for a long term contract at Eyewear Club in Barcelona. The role involves daily tasks related to customer support, ensuring customer satisfaction and enhancing overall customer service and experience. The role will also involve preparing parcels and handling daily tasks on logistics and follow up with clients.
Qualifications
- Customer Support, Customer Satisfaction
- Parcels preparation and follow up with customers
- Customer Service and Customer Experience abilities
- Strong interpersonal and communication skills
- Ability to handle challenging situations with a positive attitude
- Fluency in Spanish and English, both written and verbal
- Previous experience in customer service or retail is a plus
- Basic knowledge of eyewear and fashion industry
The company will give an economic contribution for the stage.